Cavaleru Postat ieri la 09:05 Share Postat ieri la 09:05 Vineri 06.06.2025 10:00-10:35 Moto3™ Free Practice Nr. 1 10:50-11:30 Moto2™ Free Practice Nr. 1 11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1 14:15-14:50 Moto3™ Practice 15:05-15:45 Moto2™ Practice 16:00-17:00 MotoGP™ Practice Sambata 07.06.2025 09:40-10:10 Moto3™ Free Practice Nr. 2 10:25-10:55 Moto2™ Free Practice Nr. 2 11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2 11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1 12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2 13:50-14:05 Moto3™ Qualifying Nr. 1 14:15-14:30 Moto3™ Qualifying Nr. 2 14:45-15:00 Moto2™ Qualifying Nr. 1 15:10-15:25 Moto2™ Qualifying Nr. 2 16:00MotoGP™ 11 Laps Tissot Sprint Duminica 08.06.2025 10:40-10:50MotoGP™ Warm Up 12:00 Moto3™17 Laps Race 13:15 Moto2™19 Laps Race 15:00 MotoGP™23 Laps Grand Prix Track by category Category Laps Total Distance Finish in case of red flag MotoGP™ 23 116.77 Km 17 Moto2™ 19 96.46 Km 14 Moto3™ 17 86.31 Km 13 Circuit Specs Total length 5.08Km Total Width 15m Longest Straight 968m Right Corners 7 Left Corners 10 Diiii calutzuuu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 09:49 Share Postat ieri la 09:49 nu vreau sa par nu stiu cum dar cred ca e momentul sa mai bage MM o dubla, incepe sa para ca si-a cam iesit din mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat ieri la 10:02 Share Postat ieri la 10:02 Acum 12 minute, frigider a spus: nu vreau sa par nu stiu cum dar cred ca e momentul sa mai bage MM o dubla, incepe sa para ca si-a cam iesit din mana. De dragul suspansului, sa ne ferim de așa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat ieri la 10:35 Share Postat ieri la 10:35 Acum 45 minute, frigider a spus: cred ca e momentul sa mai bage MM o dubla cazatura fixxed! @Cavaleru: multumim! diiiii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 11:25 Share Postat ieri la 11:25 Acum 49 minute, apriliacluj a spus: fixxed! @Cavaleru: multumim! diiiii! ahaha poate doar in GP. daca o pune jos in sprint merge safe in GP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Acum 20 ore, MirceaB a spus: De dragul suspansului, sa ne ferim de așa ceva. Toate sansele. Ii place circuitul. Singurul care poate sa-l incurce e frati-su Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Acum 50 minute, damager a spus: Toate sansele. Ii place circuitul. Singurul care poate sa-l incurce e frati-su si lu Peco ii place aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Voi fi hater la Aragon - sper sa NU castige Marquez...ma refer la oricine cu numele Marquez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă tinand cont ca a castigat de 7(sapte!!) ori aici, inclusiv anul trecut, nu vad cum s-ar dezalinia planetele sa nu castige acum.... PS. victoria de la Moto2 din 2011, nici n-am mai pus-o la socoteala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă ...stiu,slabe sanse sa castige altcineva.... ...in alta ordine de idei,se ridica tot mai multe voci impotriva ride-height device : Alex Márquez’s crash at Silverstone wasn’t just a racing incident — it reignited MotoGP’s biggest safety debate. "Without the crash, Álex Márquez would’ve won with one hand behind his back." – Francesco Bagnaia The culprit? MotoGP’s controversial height adjustment system, aka the holeshot device. Once hailed for its performance gains, it's now under fire — and Alex Márquez’s high-speed fall may be the tipping point. At Le Mans and Silverstone, riders reported the system failing to disengage quickly enough. When the bike stays low in fast corners, it compromises front-end grip and control, leading to dangerous scenarios — especially in the chaos of race starts. "We need to stop using it at Le Mans – it’s just not safe." – Johann Zarco Even Marc Márquez, once a defender of tech advancements, now calls for limits, saying the device "makes our job easier but also more dangerous." Poate ar fi bine sa le interzica chiar mai devreme de 2027. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 13 ore în urmă Share Postat 13 ore în urmă Acum 40 minute, Method a spus: "Without the crash, Álex Márquez would’ve won with one hand behind his back." – Francesco Bagnaia asta era declaratia lui MM din cate stiu eu, dar in fine, nu conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 12 ore în urmă Share Postat 12 ore în urmă Inceputu-i promițător Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 12 ore în urmă Share Postat 12 ore în urmă Daa...Marcel le-a dat o secunda la toti. Hai frate,deci chiar toata lumea doarme acolo?wtf... Quartararo : "Aragon's going to be an important moment for us" Descrie perfect "problemele" - low grip,high track temperatures,big straight line"....aici isi da Yamaha examenul - daca merge bine (nu cred ca vor avea fata de podiums,dar macar un loc 5-8),atunci putem intradevar vorbi despre un reviriment.Altfel,totul ramane la stadiul de un mic foc de paie datorat temperaturilor scazute si configuratiei tehnice a circuitelor trecute. ...si inca in FP1 a fost elegant - 24 grade in aer /38 la sol.In quali va fi probabil 35/50,atunci sa vedem. Fingers crossed. Dupa FP1 sunt (toti) departe oricum de timpii de pole - 1.45.8 (2024),mai trebuie sa rada o secunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă 44 minutes ago, Method said: Daa...Marcel le-a dat o secunda la toti. Hai frate,deci chiar toata lumea doarme acolo?wtf... Să nu uităm că, în plus, este un "circuit de mâna stângă". Pe astea antiorare se simte oricum ca peștele în apă. Anul trecut, pe cotețul din 2023 a făcut record de circuit, pole, și a câștigat și cursa mică și cea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Acum 2 ore, Kagemusha a spus: Anul trecut, pe cotețul din 2023 a făcut record de circuit, pole, și a câștigat și cursa mică și cea mare. nu era murdara pista atunci? stiu ca a fost un gp murdar si acolo a facut dubla. *mai mereu morbi sta dupa Peco, da pare ca niciodata nu deranjeaza chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă FP...52 grade la asfalt..."revirimentul Yamaha" s-a bashit....as expected din păcate... Low grip 50gr+ și Yamaha e pa.Quartararo pierde gripul spate în a4a... Si ce e cel mai nasol e ca de acum încolo toată vara cam astea vor fi temperaturile. Yamaha e motoreta de primăvară/toamnă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă Yamaka ca yamaka, da aprilia, aprilia aia castigatoare unde s-o fi dus? O fi pus-o de-oparte pentru cand vine Martin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă 2 hours ago, frigider said: nu era murdara pista atunci? Așa zicea lumea, dar a fost atât de murdară încât Marc Marquez a stabilit un nou record al circuitului. Numai segmente reduse de pistă au fost inundate și s-a lucrat pentru a fi curațate cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 6 ore în urmă Share Postat 6 ore în urmă (editat) legat de teoria asta cu plecatul lui Peco la Yamaha - ceea ce mie mi se parea f aiurea englezii au emis o teorie: MM bate mereu colegu, e un fapt. Anu asta o demonstreaza, istoria o confirma. La anu sunt sanse f mare sa fie la fel. Nu il poti bate pe MM cu aceeasi moto, dar poate pe alta? Ca managementul lui Peco ar trebui sa faca bine sa-l extraga. acum ca au zis-o chiar are sens. degeaba e italian si protejatul ducati daca pur si simplu nu se leaga efectiv nimic. totusi, ok il bate MM dar de ce il bat si altii asa usor? clar ceva nu e in regula. si eu ma asteptam sa fie MM 1, Peco 2 mai mereu. sa fie doar faptul ca mm e mereu mai rapid si peco a dat totul peste cap incercand sa ajunga la aceiasi timpi? asta pe langa faptul ca moto s-a schimbat in rau pe intrarea in viraj cica, da e mai buna pe iesire. traim si vedem. tot de la englezi: aceeasi experti care spun de toprak ca nu se va potrivi stilul cu GP-ului+cauciucurile au zis si de MM la momentul venirii in GP ca daca vine in GP cu stilul sau de la moto 2 nu va face nimic. Editat 6 ore în urmă de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.