Sari la conținut

13. AUSTRIA Grand Prix of Austria


Postări Recomandate

Vineri 15 August 2025

09:30-09:45 MotoE™ Free Practice

10:00-10:35 Moto3™ Free Practice Nr. 1

10:50-11:30 Moto2™ Free Practice Nr. 1

11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1

13:35-13:50 MotoE™ Practice

14:15-14:50 Moto3™ Practice

15:05-15:45 Moto2™ Practice

16:00-17:00 MotoGP™ Practice

18:00-18:10 MotoE™ Qualifying Nr. 1

18:20-18:30 MotoE™ Qualifying Nr. 2

 

Sambata 16 August 2025

 

09:40-10:10 Moto3™ Free Practice Nr. 2

10:25-10:55 Moto2™ Free Practice Nr. 2

11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2

11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1

12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2

13:15 MotoE™  7 Laps Race Nr.1

13:50-14:05 Moto3™ Qualifying Nr. 1

14:15-14:30 Moto3™ Qualifying Nr. 2

14:45-15:00 Moto2™ Qualifying Nr. 1

15:10-15:25 Moto2™ Qualifying Nr. 2

16:00 MotoGP™ 14 Laps Tissot Sprint

17:10 MotoE™ 7 Laps Race Nr.2

 

Duminica 17 August 2025

10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up

12:00 Moto3™20 Laps Race

13:15 Moto2™23 Laps Race

15:00 MotoGP™28 Laps Grand Prix

 

image.thumb.png.a33439110847edd89b031ca38c16d6ae.png

 

Track by category

Category   Laps     Total Distance    Finish in case of red flag

MotoGP™   28         121.74 Km           21

Moto2™      23         100 Km               17

Moto3™      20          86.96 Km          15

MotoE™        7          30.44 Km           5

 

Circuit Specs

Total length 4.35Km 

Total Width 12m 

Longest Straight 810m

Right Corners 8

Left Corners 3

 

Am inclus si moto, pt iubitorii de electrice

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, apriliacluj a spus:

AMR=?? :))

 

dupa pofta inimii matale :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuiva ii era dor de familia Marquez? 

Acum 54 minute, Ovidiu M a spus:

Doar 3 viraje de stanga. Poate (macar) tura asta o sa avem alt podium.

mergi pe mana mea: sa nu pui la pariuri :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, frigider a spus:

 

mergi pe mana mea: sa nu pui la pariuri :) 

Ar fi o idee foarte proasta. Tot cine stim noi castiga... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand imi aduc aminte ca anul trecut am fost acolo... Duamne ce frumos e acest circuit si unde e situat, chiar intre munti. Daca as avea bani si timp chiar as trage o tura si pana acolo!! 

Dar toate au o limita.. daca vreau sa raman insurat! :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum citeam si eu :

Stability control is a system that reduces engine torque when/if the bike slides, reducing that slide. It’s slightly different to traction control, which instead reacts to the tyre spinning.

Deci intervine asupra motoretei la fel ca si TC reducand cuplul motor (probabil inchide gazul ca altcuma cum sa reduci cuplul motor?...)

Intradevar TC monitorizeaza wheel speed sensor si cand percepe de la semnalele lor (facand o comparatie intre viteza celor 2 roti) ca o roata a luat-o razna,intervine asupra clapetelor de accel.

 

Asta face acelasi lucru...dar cum?Ii spune IMU cand motoreta aluneca?Un fel de ESP/DSC rudimentar (pt ca nu are voie sa le angreneze frana)?Dar face acelasi lucru ca si TC...chiar nu pricep.Ok - din moment ce l-au introdus in mod clar ajuta la ceva ca probabil au facut n teste inainte,dar nu inteleg - poate o moto sa alunece fara sa ii alunece rotile?Aa,sau TC e atat de rudimentar (sau setat atat de loose la cererea pilotilor) incat nu mai intervine?

Ciudat.Sa vedem daca le foloseste la ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, Method a spus:

Acum citeam si eu :

Stability control is a system that reduces engine torque when/if the bike slides, reducing that slide. It’s slightly different to traction control, which instead reacts to the tyre spinning.

Deci intervine asupra motoretei la fel ca si TC reducand cuplul motor (probabil inchide gazul ca altcuma cum sa reduci cuplul motor?...)

Intradevar TC monitorizeaza wheel speed sensor si cand percepe de la semnalele lor (facand o comparatie intre viteza celor 2 roti) ca o roata a luat-o razna,intervine asupra clapetelor de accel.

 

Asta face acelasi lucru...dar cum?Ii spune IMU cand motoreta aluneca?Un fel de ESP/DSC rudimentar (pt ca nu are voie sa le angreneze frana)?Dar face acelasi lucru ca si TC...chiar nu pricep.Ok - din moment ce l-au introdus in mod clar ajuta la ceva ca probabil au facut n teste inainte,dar nu inteleg - poate o moto sa alunece fara sa ii alunece rotile?Aa,sau TC e atat de rudimentar (sau setat atat de loose la cererea pilotilor) incat nu mai intervine?

Ciudat.Sa vedem daca le foloseste la ceva.

 

cred eu ca este vorba de alunecarea cu ambele roti. adica IMU in functie de intertie, inclinare simte si deplasarea in laterala, si probabil intervine cand motoreta pleaca in derapaje cu ambele roti. Poate e si suplimentar peste TC care doar simte diferenta de rotatie dintre FW si RW ...

 

sau poate chiar de la toata aerodinamica de pe motoreta care a crescut fortele asupra cauciucurilor, mai ales in viraje, e posibil ca asta sa intervina pentru a scadea uzura lor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zice ca previne highside, deci cand aluneca spatele si brusc gaseste aderenta.

mintea mea in gandul ei nu poate intelege cum poate ajuta ca reduce cuplul cand spatele ala prinde aderenta si e lansare de pilot.

 

vb aia si cu bicicleta face urat cand re-gaseste aderenta.

nu e niciun motor al carui cuplu sa ajute /incurce in cazul ala.

 

 

*acest sistem va rezolva toate problemele lui Peco, acesta va recupera si va castiga campionatul in mod spectaculos, inchizand gura pe vecie celor care il numesc campion de carton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, Cavaleru a spus:

probabil intervine cand motoreta pleaca in derapaje cu ambele roti

Iti dai seama cata diferenta face daca iti pleaca aia in slide de AMBELE roti si ECU inchide gazul....si roata fata?cum o opreste?ca hai sa zici ca roata spate are o reactie la inchiderea gazului,dar fata?

Cum opreste el fata din ecu daca nu are voie sa intervina asupra franei?

Ciudat.

Acum 7 minute, frigider a spus:

*acest sistem va rezolva toate problemele lui Peco, acesta va recupera si va castiga campionatul in mod spectaculos, inchizand gura pe vecie celor care il numesc campion de carton.

4sure :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Method a spus:

Iti dai seama cata diferenta face daca iti pleaca aia in slide de AMBELE roti si ECU inchide gazul....si roata fata?cum o opreste?ca hai sa zici ca roata spate are o reactie la inchiderea gazului,dar fata?

Cum opreste el fata din ecu daca nu are voie sa intervina asupra franei?

Ciudat.

4sure :bounce:

 

daca spatele nu mai impinge asa tare, fata isi recapata aderenta, pam pam, black magic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...