Cavaleru Postat August 5 Share Postat August 5 Vineri 15 August 2025 09:30-09:45 MotoE™ Free Practice 10:00-10:35 Moto3™ Free Practice Nr. 1 10:50-11:30 Moto2™ Free Practice Nr. 1 11:45-12:30 MotoGP™ Free Practice Nr. 1 13:35-13:50 MotoE™ Practice 14:15-14:50 Moto3™ Practice 15:05-15:45 Moto2™ Practice 16:00-17:00 MotoGP™ Practice 18:00-18:10 MotoE™ Qualifying Nr. 1 18:20-18:30 MotoE™ Qualifying Nr. 2 Sambata 16 August 2025 09:40-10:10 Moto3™ Free Practice Nr. 2 10:25-10:55 Moto2™ Free Practice Nr. 2 11:10-11:40 MotoGP™ Free Practice Nr. 2 11:50-12:05 MotoGP™ Qualifying Nr. 1 12:15-12:30 MotoGP™ Qualifying Nr. 2 13:15 MotoE™ 7 Laps Race Nr.1 13:50-14:05 Moto3™ Qualifying Nr. 1 14:15-14:30 Moto3™ Qualifying Nr. 2 14:45-15:00 Moto2™ Qualifying Nr. 1 15:10-15:25 Moto2™ Qualifying Nr. 2 16:00 MotoGP™ 14 Laps Tissot Sprint 17:10 MotoE™ 7 Laps Race Nr.2 Duminica 17 August 2025 10:40-10:50 MotoGP™ Warm Up 12:00 Moto3™20 Laps Race 13:15 Moto2™23 Laps Race 15:00 MotoGP™28 Laps Grand Prix Track by category Category Laps Total Distance Finish in case of red flag MotoGP™ 28 121.74 Km 21 Moto2™ 23 100 Km 17 Moto3™ 20 86.96 Km 15 MotoE™ 7 30.44 Km 5 Circuit Specs Total length 4.35Km Total Width 12m Longest Straight 810m Right Corners 8 Left Corners 3 Am inclus si moto, pt iubitorii de electrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 5 Share Postat August 5 AMR=?? :)) Diiiiii! Hai cu recuperarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 5 Autor Share Postat August 5 Chiar acum, apriliacluj a spus: AMR=?? :)) dupa pofta inimii matale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 5 Share Postat August 5 Pfff, ce devremeee Dar... Diiii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat August 6 Share Postat August 6 Doar 3 viraje de stanga. Poate (macar) tura asta o sa avem alt podium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 6 Share Postat August 6 cuiva ii era dor de familia Marquez? Acum 54 minute, Ovidiu M a spus: Doar 3 viraje de stanga. Poate (macar) tura asta o sa avem alt podium. mergi pe mana mea: sa nu pui la pariuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 6 Share Postat August 6 Acum 4 ore, frigider a spus: mergi pe mana mea: sa nu pui la pariuri Ar fi o idee foarte proasta. Tot cine stim noi castiga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 6 Share Postat August 6 Cand imi aduc aminte ca anul trecut am fost acolo... Duamne ce frumos e acest circuit si unde e situat, chiar intre munti. Daca as avea bani si timp chiar as trage o tura si pana acolo!! Dar toate au o limita.. daca vreau sa raman insurat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Marți la 13:08 Share Postat Marți la 13:08 cum stam cu AMR-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Marți la 13:59 Share Postat Marți la 13:59 nu mai e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat ieri la 10:08 Share Postat ieri la 10:08 diiiiiii! #hastagrezistincaunpic# _____________ PS. de fapt stau si ma intreb, de ce ne agitam, oricum stim rezultatul, cine castiga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 10:33 Share Postat ieri la 10:33 scrie si tu umpic sa inteleaga toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat ieri la 10:41 Autor Share Postat ieri la 10:41 new tech for Austria GP: read all about it! https://www.motogp.com/en/news/2025/08/13/new-for-austria-stability-control-arrives-in-motogp/756164 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat ieri la 10:52 Share Postat ieri la 10:52 Acum citeam si eu : Stability control is a system that reduces engine torque when/if the bike slides, reducing that slide. It’s slightly different to traction control, which instead reacts to the tyre spinning. Deci intervine asupra motoretei la fel ca si TC reducand cuplul motor (probabil inchide gazul ca altcuma cum sa reduci cuplul motor?...) Intradevar TC monitorizeaza wheel speed sensor si cand percepe de la semnalele lor (facand o comparatie intre viteza celor 2 roti) ca o roata a luat-o razna,intervine asupra clapetelor de accel. Asta face acelasi lucru...dar cum?Ii spune IMU cand motoreta aluneca?Un fel de ESP/DSC rudimentar (pt ca nu are voie sa le angreneze frana)?Dar face acelasi lucru ca si TC...chiar nu pricep.Ok - din moment ce l-au introdus in mod clar ajuta la ceva ca probabil au facut n teste inainte,dar nu inteleg - poate o moto sa alunece fara sa ii alunece rotile?Aa,sau TC e atat de rudimentar (sau setat atat de loose la cererea pilotilor) incat nu mai intervine? Ciudat.Sa vedem daca le foloseste la ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat ieri la 10:57 Share Postat ieri la 10:57 Acum 47 minute, apriliacluj a spus: diiiiiii! #hastagrezistincaunpic# _____________ PS. de fapt stau si ma intreb, de ce ne agitam, oricum stim rezultatul, cine castiga Asta vroiam sa scriu. De fapt voi așteptați o altă dezamăgire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat ieri la 10:57 Share Postat ieri la 10:57 corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat ieri la 11:43 Autor Share Postat ieri la 11:43 Acum 45 minute, Method a spus: Acum citeam si eu : Stability control is a system that reduces engine torque when/if the bike slides, reducing that slide. It’s slightly different to traction control, which instead reacts to the tyre spinning. Deci intervine asupra motoretei la fel ca si TC reducand cuplul motor (probabil inchide gazul ca altcuma cum sa reduci cuplul motor?...) Intradevar TC monitorizeaza wheel speed sensor si cand percepe de la semnalele lor (facand o comparatie intre viteza celor 2 roti) ca o roata a luat-o razna,intervine asupra clapetelor de accel. Asta face acelasi lucru...dar cum?Ii spune IMU cand motoreta aluneca?Un fel de ESP/DSC rudimentar (pt ca nu are voie sa le angreneze frana)?Dar face acelasi lucru ca si TC...chiar nu pricep.Ok - din moment ce l-au introdus in mod clar ajuta la ceva ca probabil au facut n teste inainte,dar nu inteleg - poate o moto sa alunece fara sa ii alunece rotile?Aa,sau TC e atat de rudimentar (sau setat atat de loose la cererea pilotilor) incat nu mai intervine? Ciudat.Sa vedem daca le foloseste la ceva. cred eu ca este vorba de alunecarea cu ambele roti. adica IMU in functie de intertie, inclinare simte si deplasarea in laterala, si probabil intervine cand motoreta pleaca in derapaje cu ambele roti. Poate e si suplimentar peste TC care doar simte diferenta de rotatie dintre FW si RW ... sau poate chiar de la toata aerodinamica de pe motoreta care a crescut fortele asupra cauciucurilor, mai ales in viraje, e posibil ca asta sa intervina pentru a scadea uzura lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat ieri la 12:24 Share Postat ieri la 12:24 zice ca previne highside, deci cand aluneca spatele si brusc gaseste aderenta. mintea mea in gandul ei nu poate intelege cum poate ajuta ca reduce cuplul cand spatele ala prinde aderenta si e lansare de pilot. vb aia si cu bicicleta face urat cand re-gaseste aderenta. nu e niciun motor al carui cuplu sa ajute /incurce in cazul ala. *acest sistem va rezolva toate problemele lui Peco, acesta va recupera si va castiga campionatul in mod spectaculos, inchizand gura pe vecie celor care il numesc campion de carton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat ieri la 12:29 Share Postat ieri la 12:29 sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat ieri la 12:31 Share Postat ieri la 12:31 Acum 42 minute, Cavaleru a spus: probabil intervine cand motoreta pleaca in derapaje cu ambele roti Iti dai seama cata diferenta face daca iti pleaca aia in slide de AMBELE roti si ECU inchide gazul....si roata fata?cum o opreste?ca hai sa zici ca roata spate are o reactie la inchiderea gazului,dar fata? Cum opreste el fata din ecu daca nu are voie sa intervina asupra franei? Ciudat. Acum 7 minute, frigider a spus: *acest sistem va rezolva toate problemele lui Peco, acesta va recupera si va castiga campionatul in mod spectaculos, inchizand gura pe vecie celor care il numesc campion de carton. 4sure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat ieri la 12:50 Autor Share Postat ieri la 12:50 Acum 18 minute, Method a spus: Iti dai seama cata diferenta face daca iti pleaca aia in slide de AMBELE roti si ECU inchide gazul....si roata fata?cum o opreste?ca hai sa zici ca roata spate are o reactie la inchiderea gazului,dar fata? Cum opreste el fata din ecu daca nu are voie sa intervina asupra franei? Ciudat. 4sure daca spatele nu mai impinge asa tare, fata isi recapata aderenta, pam pam, black magic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă (editat) Acum 19 ore, Method a spus: Acum citeam si eu : Stability control is a system that reduces engine torque when/if the bike slides, reducing that slide. It’s slightly different to traction control, which instead reacts to the tyre spinning. Deci intervine asupra motoretei la fel ca si TC reducand cuplul motor (probabil inchide gazul ca altcuma cum sa reduci cuplul motor?...) Intradevar TC monitorizeaza wheel speed sensor si cand percepe de la semnalele lor (facand o comparatie intre viteza celor 2 roti) ca o roata a luat-o razna,intervine asupra clapetelor de accel. Asta face acelasi lucru...dar cum?Ii spune IMU cand motoreta aluneca?Un fel de ESP/DSC rudimentar (pt ca nu are voie sa le angreneze frana)?Dar face acelasi lucru ca si TC...chiar nu pricep.Ok - din moment ce l-au introdus in mod clar ajuta la ceva ca probabil au facut n teste inainte,dar nu inteleg - poate o moto sa alunece fara sa ii alunece rotile?Aa,sau TC e atat de rudimentar (sau setat atat de loose la cererea pilotilor) incat nu mai intervine? Ciudat.Sa vedem daca le foloseste la ceva. Sunt sisteme diferite.. TC controleaza pe acceleratie, cum ai zis calculand viteza dintre roti. rolul principal al TC este sa nu faca overspin... Sistemul asta pare mai mult catre Slide control, ce a pus prima data Yamaha pe r1 in 2015 si ulterior mai toti producatorii. Citeste mai multi parametri printre care si parametri din IMU, ceea ce ar tb sa insemne ca poate sa citeasca si cand motocicleta aluneca, in special roata spate. Cred ca o sa aibe un impact major la ducati, care se foloseste de acest slide...ramane de vazut cat de configurabil este (adica pana la posibilitatea de a fi oprit) Acum 17 ore, Cavaleru a spus: daca spatele nu mai impinge asa tare, fata isi recapata aderenta, pam pam, black magic nu cred ca are treaba cu roata fata...ei zic ca vor sa reduce high-side-ul....deci se concentraza pe roata spate. daca ai pierdut fata, inchiderea gazului nu te ajuta, doar MM si ridicarea motoretei din corp poate sa te salveze. Uite cum are R1 : SCS detects rear wheel slides during acceleration out of corners, using the IMU to sense lateral slippage Editat 8 ore în urmă de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.