Sari la conținut

13. AUSTRIA Grand Prix of Austria


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 147
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact, din pacate numarul de cupe nu e dat doar de talent ci si de conjuctura (favorabila de prea multe ori pentru italian - MM rupt, Yamaha mai mult pian decat motoreta, coechipieri si mai slabi). Pai daca avea de luptat cu alde Pedrosa / Lorenzo / Rossi / Stoner nu pupa in viata lui vreun titlu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori sa fac o precizare.

Și Q m a deranjat când a ieșit campion in absenta lui MM.

 

Peco ma deranjează mai mult ca a luat 2 și era sa ia 3. :)

 

Era sa uit de Mir..

 

Poate sunt un om mic.

Niciunul din cei de mai sus nu sunt pe bune campioni.

Adică sunt, în statistici.

Ca pole urile false :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre toti cei 4 championi, Pepco a avut cel mai propice mediu, de departe! Mir a stat pe mobra (o mobra nu cea mai buna) in timp ce altii gen Q, Morbi, Pepco, e5c erau ba la bal ba la spital deci eu zic, ca e suficient de meritat. Apoi Q a avut a2a mobra, deci iar e un champ suficient de meritat. Martin a avut cea mai buna mobra insa era într-o echipa de client si se lupta cu campionul in exercitiu care avea si el cea mai buna mobra si pe deasupra era si la cea mai buna echipa. Si cam avea si ajutoare ici colo pe când Martin nu prea. 

Pepco a luat 2 campionate insa categoric a avut cea mai buna mobra in cea mai buna echipa si pe deasupra colegii lui de echipa erau cam pe nicăieri, adica nu prra a avut presiune din partra lor, ei fiind cu același material de concurs si evident in cea mai buna echipa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, danypop a spus:

Dintre toti cei 4 championi, Pepco a avut cel mai propice mediu, de departe! Mir a stat pe mobra (o mobra nu cea mai buna) in timp ce altii gen Q, Morbi, Pepco, e5c erau ba la bal ba la spital deci eu zic, ca e suficient de meritat. Apoi Q a avut a2a mobra, deci iar e un champ suficient de meritat. Martin a avut cea mai buna mobra insa era într-o echipa de client si se lupta cu campionul in exercitiu care avea si el cea mai buna mobra si pe deasupra era si la cea mai buna echipa. Si cam avea si ajutoare ici colo pe când Martin nu prea. 

Pepco a luat 2 campionate insa categoric a avut cea mai buna mobra in cea mai buna echipa si pe deasupra colegii lui de echipa erau cam pe nicăieri, adica nu prra a avut presiune din partra lor, ei fiind cu același material de concurs si evident in cea mai buna echipa. 

Nu zici rău.

Dar mm tot a lipsit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, frigider a spus:

 

Dar mm tot a lipsit. :)

Si ce vina au acei campioni că Marcel nu i-a onorat cu prezența? Ce vină avea Hayden ca Rossi a facut buba? L-a accidentat el ca mai apoi sa poată castiga acel campionat? Astialalții la fel, au contribuit ei la accidentarea lui Marsel? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, B.B. a spus:

MM a fost de fapt campion din 2013 si pana in prezent.

Chiar si in lipsă.

Restul e can-can.. sau carton.

Exact.

Cupe cu nr 2 pe ele..

Acum 57 minute, danypop a spus:

Si ce vina au acei campioni că Marcel nu i-a onorat cu prezența? Ce vină avea Hayden ca Rossi a facut buba? L-a accidentat el ca mai apoi sa poată castiga acel campionat? Astialalții la fel, au contribuit ei la accidentarea lui Marsel? 

"Circumstanțial"

Și aici ma opresc.

Acum 56 minute, exilatu' a spus:

Firește 😂

Screenshot_2025-08-18-17-04-06-567_org.mozilla.firefox.jpg

În sufletul nostru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca nu se retragea Stoner, cam cate titluri ar fi luat? Daca Rossi nu-si rupea piciorul cate titluri ar fi luat? Daca MM s-ar fi dus la Ducati din 2019, de exemplu, cate titluri ar fi avut? Daca Zarco ar fi prins un culoar bun, nu credeti ca ar fi fost si el cu un campeonat in boznar? Daca si cu parca se trageau in barca....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

Ce vină avea Hayden ca Rossi a facut buba? L-a accidentat el ca mai apoi sa poată castiga acel campionat?

Hayden a castigat titlul in 2006, cu Rossi pe circuit. Anula acela, Rossi a avut trei abandonuri tehnice, daca imi aduc bine aminte. Nu a fost accidentat. Iar titlul, nu a fost castigat de Hayden, ci a fost pierdut de Rossi, in urma cazaturii de la Valencia. Tot ce trebuia sa faca in cursa aceea era sa termine undeva pe 7 (?). A terminat pe 13... 

Accidentarea a avut loc in 2010 (de fapt sezonul ala a suferit o dubla accidentare, pe langa celebra fractura de picior, a mai suferit una la umar, la un antrenament de motocros, la inceputul sezonului), principalul beneficiar a fost Lorenzo. 

Acum 58 minute, Lup69 a spus:

Dar daca nu se retragea Stoner, cam cate titluri ar fi luat? 

 Odata cu venirea Satanei la HRC Honda, slabe sanse sa mai fi luat vreunul. 

Acum 3 ore, bmdbmw a spus:

 Pai daca avea de luptat cu alde Pedrosa / Lorenzo / Rossi / Stoner nu pupa in viata lui vreun titlu.

:agree: Exceptandu-l pe MM, care a si castigat titluri cu astia pe pista, nici un pilot de pe grila actuala nu ar fi luat vreun titlu, cu astia 4 in varf de forma. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

nu o sa se termine frumos deloc povestea asta ce parea de vis Peco-Ducati factory....

+1

Acum 4 ore, danypop a spus:

Ok, e suficient pentru mine sa nu te mai iau in seamă cel puțin pe subiectul asta. 🙄

Nu mi-am ascuns niciodată "sentimentele" pt AM.

Încă din moto3 și mai ales după modul în care a fost adus în gp lângă big brother la ditai HRC,când aceasta era pe val cu n campionate câștigate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, B.B. a spus:

 

@Method faci niste afirmații si rationamente de clasa a V-a.

MM e GOAT.. știi doar dar trebuie sa fii in ton cu forumul si lumea in general.. adica imi place MM dar de fapt nu imi place, e bun dar de fapt nu e asa bun.. mereu ma ia cu amețeli cand citesc ce scrii.

 

Tot ceea ce trebuie sa intelegi, este faptul ca MM nu este "the fastest", e "doar" cel mai bun la overall.. Cei mai rapizi sunt Quartalabo, Vinales, Acosta... trogloditul asta de MM, cu 101 pole-uri (trei sferturi din pilotii de pe grila actuala nu au numar de curse, la clasa mare, cat are asta pole-uri... :lol:) e si el pe acolo pe undeva, dupa astia trei.. ce mai conteaza ca atunci cand toti cred ca l-au "rezolvat" pe MiMisor pe turul rapid, satana mai scoate din joben inca 5-7 zecimi si ii linisteste. Astea sunt amanunte. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

Si ce vina au acei campioni că Marcel nu i-a onorat cu prezența? Ce vină avea Hayden ca Rossi a facut buba? L-a accidentat el ca mai apoi sa poată castiga acel campionat? Astialalții la fel, au contribuit ei la accidentarea lui Marsel? 

:10:

Eeexact.

Colegii reiau teoria lui xt modulata după accidentarea lui Rossi conform căruia campionatele luate in timp ce foștii campioni sunt accidentati nu sunt "luate pă merit".

Hai sa terminam odată cu asta: oricine se accidentează înseamnă că a greșit și e 100% vina lui ca s-a pus în aceasta postura.

Valabil și pt Rossi 2012 și pt Marcel 2020 - ai căzut în timp ce contracandidatul a stat în picioare? Înseamnă că ai greșit in timp ce celălalt a fost mai inteligent și a rămas în picioare.

 

Eu sunt de părere ca Mir a meritat campionatul 2020 pt ca știut sa își pastr3ze cumpătul si sa își urmărească șansa lui într-un moment în care Marquez și apoi Q si-au pierdut capul și au dat cu oistea'n gard.

 

Ba și hai ca și Pecco merita un campionat.Cel din 2022 însă...meh.Ok Ok no hate chiar și pt ala pt ca a fost acolo pe 2 sa prinda mingea scăpată de Q...ok mobra a2a pt Q dar parca prea insane sa pierzi 95 de puncte....

Acum 4 minute, xt600 a spus:

Tot ceea ce trebuie sa intelegi, este faptul ca MM nu este "the fastest", e "doar" cel mai bun la overall.. Cei mai rapizi sunt Quartalabo, Vinales, Acosta... trogloditul asta de MM, cu 101 pole-uri (trei sferturi din pilotii de pe grila actuala nu au numar de curse, la clasa mare, cat are asta pole-uri... :lol:) e si el pe acolo pe undeva, dupa astia trei.. ce mai conteaza ca atunci cand toti cred ca l-au "rezolvat" pe MiMisor pe turul rapid, satana mai scoate din joben inca 5-7 zecimi si ii linisteste. Astea sunt amanunte. 

Mda specific ție.Acum vreun an ma acuzai ca sunt fan sub acoperire Marquez acum ma acuzi ca sunt hater Marquez...

 

Cum poate cineva spune ca un pilot care a luat pole nu e the fastest?asta e tot ceea ce am spus - pole=fastest lap.Aici nu e filozofie Nu sunt păreri e doar matematica.Un timp e mai rapid decât celalalt.Simplu.

Tu prin pole poți sa înțelegi ce vrei dar pole înseamnă un singur lucru - fastest lap în acel weekend.

 

Nu își făcea nici Bez nici noi de pe canapea absolut nimeni iluzii ca îl vor bate pe MM în cursă . Vorbeam EXCLUSIV despre quali.

Sunt convins ca ai înțeles foarte clar ceea ce am vrut sa zic însă o dai în hate'uri gratuite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Method a spus:

 

Colegii reiau teoria lui xt modulata după accidentarea lui Rossi conform căruia campionatele luate in timp ce foștii campioni sunt accidentati nu sunt "luate pă merit".

 

Hai sa terminam odată cu asta: oricine se accidentează înseamnă că a greșit și e 100% vina lui ca s-a pus în aceasta postura.

 

.... dar parca prea insane sa pierzi 95 de puncte....

Si sustin in continuare! Nu te bati cu cel mai bun, nu ai legitimitate. Esti de conjunctura. A spus-o foarte frumos si Stoner, la retragerea lui Rossi. 

 

Gandire simplista, ca sa nu spun altfel. Accidentarile urate, precum cea a lui Rossi in 2010 si cea a lui Marquez in 2020, sunt exceptiile, nu regula. Datorita echipamentelor de protectie si masurilor de siguranta de pe circuite, asemenea accidentari sunt totusi rare si trebuie o doza mare de nesansa sa i se intample unui pilot un asemenea ghinion. Marquez a cazut in cariera lui de sute de ori... numai in 2023 a cazut de peste 30 de ori (record absolut), fara urmari. La Jerez a avut ghinionul sa fie lovit de motocicleta si i-a rupt mana. Daca nu se intampla asta, era doar una din cazaturile "a la MM", fara nici o urmare. Rossi nu a cazut decat de cateva ori in cariera, dar ghinionul a facut sa cada, intr-o sesiune de antrenamente libere, la Mugello. Putea fi o cazatura banala, dar, ghinion, s-a lasat cu dubla fractura. Accidentarea de la umar, a facut-o intr-o sesiune de motocross.. a mers aproape tot sezonul cu umarul tinandu-se doar intr-o fascicula de tendon. Sa spui ca "oricine se accidenteaza inseamna ca a gresit", in conditiile in care hazardul joaca un rol foarte mare in evenimentele de acest gen ( si pana la urma, in acest sport), mi se pare naiv. In atare conditii, ORICINE a luat un titlu mondial fara campionul en titre, pe circuit, nu este un campion validat! Da, in palmares, titlul ii apartine, in istoria competitiei, el apare cu calitatea de campion, dar moralmente titlul ala nu are legitimitate.

 

Si tie nu iti da de gandit faptul ca un pilot precum Pecco a "putut recupera" 95 de puncte?? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, xt600 a spus:

Hayden a castigat titlul in 2006, cu Rossi pe circuit. Anula acela, Rossi a avut trei abandonuri tehnice, daca imi aduc bine aminte. Nu a fost accidentat. Iar titlul, nu a fost castigat de Hayden, ci a fost pierdut de Rossi

Da, my bad. Mulțumesc pentru corectie. 

Ideea e ca adversarul nu e responsabil pentru ce ți se întâmplă tie(evident, asta in caz in care nu dai tu peste el cu mobra, etc🤣) chiar "dacă" tu fiind mai bun pierzi campionatul din x motive. 

Insa trebuie sa fim corecti si sa spunem ca pentru noi, astia de la "firul ierbii" ce urmarim cu atenție chiar si antrenamentele, testele, etc acest controversat "dacă" are o oarecare importanță pe bună dreptate. Adica sa dam un exemplu de anul acesta, Q ar fi câștigat acea cursa de nu avea problema tehnica. Zarcoi nu ar fi castigat acea cursa daca alegea guma precum restul, etc. Sunt fapte pe care noi le stim/vedem destul de clar. Insa la finalul zilei, statistica rămâne si degeaba incerci sa o combați cu "dacă", tot ea are dreptate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre sa va contrazic cu "statistica rămâne"

Aia care știu, știu.

Englezii mereu zic "când a câștigat y pt ca x nush ce a făcut etc."

Aia de la digi rămân cu cifrele.

Profesioniștii știu toată povestea.

 

Ex. Victoriile pe ploaie unde câștiga ala care risca mai mult.

 

Bine ca sapt asta e iar etapă, scăpăm repede de discuțiile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, danypop a spus:

Da, my bad. Mulțumesc pentru corectie. 

Ideea e ca adversarul nu e responsabil pentru ce ți se întâmplă tie(evident, asta in caz in care nu dai tu peste el cu mobra, etc🤣) chiar "dacă" tu fiind mai bun pierzi campionatul din x motive. 

Insa trebuie sa fim corecti si sa spunem ca pentru noi, astia de la "firul ierbii" ce urmarim cu atenție chiar si antrenamentele, testele, etc acest controversat "dacă" are o oarecare importanță pe bună dreptate. Adica sa dam un exemplu de anul acesta, Q ar fi câștigat acea cursa de nu avea problema tehnica. Zarcoi nu ar fi castigat acea cursa daca alegea guma precum restul, etc. Sunt fapte pe care noi le stim/vedem destul de clar. Insa la finalul zilei, statistica rămâne si degeaba incerci sa o combați cu "dacă", tot ea are dreptate. 

Da, aici ai si tu dreptate, insa tocmai pentru ca noi urmarim aceasta competitie (am accentuat acel "urmarim") si stim toate detaliile care contribuie la succes si/sau esec, nu putem exclude in totalitate acel "daca". In rest, asa este, adversarul nu este raspunzator pentru ghinionul concurentei, dar nici nu poti spune ca (de ex) titlul lui Lorenzo, din 2010, cu Rossi lipsa 4 etape (nu mai vorbim de cel din 2015, cand stii in ce context a fost castigat de acelasi Lorenzo), are aceeasi greutate cu titlurile lui Stoner, obtinute cu Rossi pe circuit, in forma f. buna. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

 

Mda specific ție.Acum vreun an ma acuzai ca sunt fan sub acoperire Marquez acum ma acuzi ca sunt hater Marquez...

 

Cum poate cineva spune ca un pilot care a luat pole nu e the fastest?asta e tot ceea ce am spus - pole=fastest lap.

Tu prin pole poți sa înțelegi ce vrei dar pole înseamnă un singur lucru - fastest lap în acel weekend.

 

Nu te acuz de nimic. Am facut doar referire la postarea ta, in care spuneai, negru pe alb (ma rog, negru pe gri), ca MM nu este fastest, ceea ce mi s-a parut bizar, mai ales ca toti cei care scriem aici, vedem cum scoate zecimile din joben si distruge psihic concurenta. 

 

Nu! Pole nu este egal cu fastest. Pole inseamna, pur si simplu, cine ocupa prima pozitie in grila. Acel loc este ocupat cu cel mai bun timp al acelei sesiuni de calificari, dar nu este obligatoriu ca acel timp sa fie the fastest. De pilda, timpul de pole, obtinut de un pilot X, poate fi (teoretic, uneori si practic) mai slab decat un timp obtinut intr-o sesine de free practice, de catre un pilot Y. In acest caz, detinatorul pole-ului are cel mai bun timp in calificari, dar nu a fost cel mai rapid pilot la overall. Asta voia sa spuna si colegul @B.B., cand spunea ca nu intotdeauna cel care pleaca din pole este si cel mai rapid. Asa cum am aratat si eu si colegul, o sesiune de calificari (in formatul actual, care nu este cel mai fericit) este afectata de o multime de variabile, care influenteaza "cel mai bun timp". Sa fim seriosi, DACA MM nu ar fi cazut, ce sanse ar fi avut Bez, sa ia pole-ul??? Putem presupune ca destul de mici. 

Un format de calificari fara interferentele acestor variabile (sau in orice caz cu reducerea lor substantiala) ar fi cel de Superpole, similar cu cel care era odata (nu mai stiu cum se mai desfasoara calificarile lor acum) in WSBK. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...