Cavaleru Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Acum 13 minute, B.B. a spus: Cu siguranță 2026 o sa fie ultimul lui an in MotoGP. In WSBK daca o sa cada la fel de des și dacă o sa tocească pneuri la fel de repede nu cred ca ajunge campion.. Da. Cica Yamaha s-a activat imediat dupa declarațiile lui din acest weekend si au semnat pentru inca un an. Vor anunța oficial in cateva zile. daca e un campionat in care sa iasa miller campion sigur e in WSBK si probabil in alea de buldozere si echipamente de constructii ca la alea se pricepe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat 12 ore în urmă Autor Share Postat 12 ore în urmă Acum 2 ore, Cavaleru a spus: in alea de buldozere si echipamente de constructii ca la alea se pricepe Mai sigur asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă 11 hours ago, frigider said: ce duda frate, au 7 victorii duble la rand. Victorii duble adica locul 1 GP25 - Satana, si locul 2 GP24 - AM? Alte GP 25 pe ce locuri sunt? Compara daca vrei, sau poate are deja cineva comparatia intre pilotii care au avut anul trecut GP 24 si au trecut la GP25, si cei care au avut GP23 si au primit anul asta GP24....Ma refer strict la GP25 ca fiind "duda" in comparatie cu GP24, posibil sa fie doar o impresie personala, impresie indusa de declaratiile si rezultatele pilotilor ... Satana oricum si cu o masina de tuns iarba, de provenienta Ducati, nu Honda, ar fi defilat oricum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Acum 13 ore, B.B. a spus: Uitați ca și Uccio are o părere: (Bine. Ori Gică Hagi, Gigi Becali ori el cam tot aia dar cam si el zice ca Pecco cam are lipsa de motivație) https://www.facebook.com/share/1AuDYJm7c2/ Doar ca Uccio e cel din spatele VR46 si tot ce a reusit sa faca. Omul nu e chiar asa slab cum zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat 4 ore în urmă Autor Share Postat 4 ore în urmă Acum 25 minute, damager a spus: Doar ca Uccio e cel din spatele VR46 si tot ce a reusit sa faca. Omul nu e chiar asa slab cum zici tu Ma refream la engleza lui, stiu cine e Uccio si ce face si ce a facut.. etc. E bun ca stie cat stie.. asta nu inseamna ca nu e amuzant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Acum 9 ore, Lup69 a spus: Victorii duble adica locul 1 GP25 - Satana, si locul 2 GP24 - AM? Alte GP 25 pe ce locuri sunt? Compara daca vrei, sau poate are deja cineva comparatia intre pilotii care au avut anul trecut GP 24 si au trecut la GP25, si cei care au avut GP23 si au primit anul asta GP24....Ma refer strict la GP25 ca fiind "duda" in comparatie cu GP24, posibil sa fie doar o impresie personala, impresie indusa de declaratiile si rezultatele pilotilor ... Satana oricum si cu o masina de tuns iarba, de provenienta Ducati, nu Honda, ar fi defilat oricum... Totuși scopul final e sa ia campionatul. La piloți, ala e cel mai important. Chiar dacă unii nu cred : exista pilot nr 1. ( Pt ca regula de baza e "fii mai bun decât colegul tău "). Cat timp unul din cei 2 iese campion inginerii și au făcut treaba. Au furnizat o moto câștigătoare. Nu mai știu care ziceau ca acum ducati s a concentrat pe roata spate ca e prea bun cauciucul. Poate de asta Peco nu simte fața. Asta ar însemna că inginerii nu dau 2 bani pe ce spun piloții. Peco clar a zis "vreau sa simt fața". Inginerii clar l au ignorat total? Și au ignorat multiplul campion? Sa mor dacă mai înțeleg ceva. Și te întrebi: nu au ținut cont de ce a zis Peco - sa fi ținut de mm care era pe gp23? Mai e o teorie: Inginerii au ținut cont de ce a zis Peco doar ca nu le a ieșit. Atunci da, rușine. Noroc ca i a salvat Sătănel. Poveste cu final fericit. Sa nu zic finalizare. Nu se vorbea și pe aici ca inginerii fac moto și piloții se dau cu moto? Gen "nu prea contează ce spun piloții". Au lăsat într un fel inginerii aia de date da spună ce și cum oare? În locul piloților? Alt fapt interesant e ca prin primele x etape Peco adunase mai multe puncte anul asta decât anu trecut. Englezii îl critica: moto pare mai buna deci. Bine, anu asta și a propus sa nu mai greșească asa mult. Dar totuși. Acum 2 ore, damager a spus: Doar ca Uccio e cel din spatele VR46 si tot ce a reusit sa faca. Omul nu e chiar asa slab cum zici tu După standardele mele e puțin gras chiar. Acum 12 ore, Cavaleru a spus: daca e un campionat in care sa iasa miller campion sigur e in WSBK si probabil in alea de buldozere si echipamente de constructii ca la alea se pricepe L or fi păstrat ca avea exp pe v4. Stai sa vezi cum începe sa câștige *curse pe final de sezon. *curse de adunat pietris în carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat 2 ore în urmă Autor Share Postat 2 ore în urmă Eu sunt convins ca problema lui Pecco e strict de ordin psihic. Ori e o strategie machiavelica.. vazand ca nu are nici o sansa sa-l bata pe Marquez.. a inceput sa o dea in lambada ca nu se intelege cu moto ca sa iasa el bine si vezi domle e de vina Ducati, plus ca de aici se extrage o idee minunata pt hateri: au facut Ducati moto doar pentru MM si nu pentru el. Victimizare tipica lui Pecco, niciodata nu e el de vina, doar motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă (editat) Acum 2 ore, B.B. a spus: Ma refream la engleza lui, stiu cine e Uccio si ce face si ce a facut.. etc. E bun ca stie cat stie.. asta nu inseamna ca nu e amuzant. A. Ma gandeam la altceva, ca am tot vazut comentarii p'aici ca e salahorul lui Rossi. Omul a realizat cate ceva cu brandul VR46. Acum 55 minute, frigider a spus: Totuși scopul final e sa ia campionatul. La piloți, ala e cel mai important. Chiar dacă unii nu cred : exista pilot nr 1. ( Pt ca regula de baza e "fii mai bun decât colegul tău "). Cat timp unul din cei 2 iese campion inginerii și au făcut treaba. Au furnizat o moto câștigătoare. Nu mai știu care ziceau ca acum ducati s a concentrat pe roata spate ca e prea bun cauciucul. Poate de asta Peco nu simte fața. Asta ar însemna că inginerii nu dau 2 bani pe ce spun piloții. Peco clar a zis "vreau sa simt fața". Inginerii clar l au ignorat total? Și au ignorat multiplul campion? Sa mor dacă mai înțeleg ceva. Și te întrebi: nu au ținut cont de ce a zis Peco - sa fi ținut de mm care era pe gp23? Mai e o teorie: Inginerii au ținut cont de ce a zis Peco doar ca nu le a ieșit. Atunci da, rușine. Noroc ca i a salvat Sătănel. Poveste cu final fericit. Sa nu zic finalizare. Nu se vorbea și pe aici ca inginerii fac moto și piloții se dau cu moto? Gen "nu prea contează ce spun piloții". Au lăsat într un fel inginerii aia de date da spună ce și cum oare? În locul piloților? Alt fapt interesant e ca prin primele x etape Peco adunase mai multe puncte anul asta decât anu trecut. Englezii îl critica: moto pare mai buna deci. Bine, anu asta și a propus sa nu mai greșească asa mult. Dar totuși. După standardele mele e puțin gras chiar. L or fi păstrat ca avea exp pe v4. Stai sa vezi cum începe sa câștige *curse pe final de sezon. *curse de adunat pietris în carene s-a tot discutat de mitul dezvoltatorului de motorete. Lucrurile s-au schimbat de pe vremea cand a venit Rossi la yamaha. acuma sunt o gramada de declaratii, pilotul spune ce simte, inginerii se uita pe date si ca sa citez un pilot: "este treaba ingineriilor ca sa gaseasca solutia". exista un interviu a lui Gigi despre directia care a impus-o la ducati cand Michelin a schimbat gumele. A inteles foarte bine directia si el a zis ca a construit motoreta ca sa exploateze la maxim guma spate care oferea o aderenta incredibila. A coincis cu momentul in care MM a inceput declinul la honda... nu mai reusea sa salveze, si nici sa intoarca motoreta pentru ca efectiv spatele impingea atat de tare fata incat nu se mai putea intoarce motoreta.... nu mai avea slide-ul de spate care sa permita incadrarea motoretei pe viraj. la piloti au ramas decizii de geometrie, suspensii, traction...... Editat 1 oră în urmă de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 55 minute în urmă Share Postat 55 minute în urmă (editat) Acum 23 ore, xt600 a spus: Datele alea de care vorbesc, nu inseamna nimic, per se. Pai tu (nu eu!) spui ca pot vedea limita din ele,acum spui ca nu inseamna nimic.Make up your mind - se poate vedea limita din date sau nu? Acum 23 ore, xt600 a spus: Spunea ca in virajul 2 nu a fost rapid tot weekendul. Ei bine, un asemenea viraj, este locul in care un pilot care vrea sa progreseze, va incerca sa imbunatateasca si asta inseamna sa caute acele limite. Bez e exemplul perfect - cand a zis ca "nu a fost rapid tot weekendul" ai impresia ca nu si-a dat seama dupa primele ture de vineri? (doooh de aia zice "tot weekendul")...Si daca si-a dat seama, ce a facut - a incercat sa gaseasca limita intinzandu-se pe jos?Nuuu?Pai de ce nu? E prost Bez,nu e curajos ca Memelu sau doar simte ca acolo e o limita (nu a lui ci a motoretei !) si spune stop - daca fortez aici mai mult nu fac nimic decat sa cad degeaba?Wake up! Acum 23 ore, xt600 a spus: vremurile lui Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa, Doohan, etc, s-au dus. Azi avem in PR sau Quali 12-13 piloti intr-o sec Deci pe vremea "alienilor" se mergea slab in quali,oamenii nu mergeau la limita,asta vrei sa spui in mai multe cuvinte? Pt ca daca vrei sa spui asa ceva e o mare gogomanie.Daca si Stoner si Lorenzo mergeau incet bai tata.... Ia uita-te mataluta prin 2011-2013 sa vezi ca primii 10 sunt tot intr-o secunda,e un gap intre moto factory si restul dar vezi diferente de timp intre primii 3 si dupa aia stai si explica-mi din nou ca aia nu mergeau la limita - merge Marquez pt ca el cade pe jos si aia nu cadeau.Noaptea mintii. Acum 19 ore, danypop a spus: Japoneji's prosti iar kateemu-i in faliment Tu chiar nu citești ce scrie "cititoru-n stele" al forumului? Ironiile nu au rost,daca vrei sa spui ceva,spune in fata. Da,KTM e falimentar - nu am visat eu asta,au declarat ei.E un neadevar ca am zis faptul ca KTM e falimentar?Ascult. Bajaj (ala care a cumparat KTM'ul falimentar) a dat declaratie (o cauti mataluta daca nu ma crezi pe cuvant) ca "pt anul in curs va continua sa finanteze toate participarile KTM in competitii".Atat. Nu am zis ca japonezii sunt prosti ci doar slow to react si ca felul cum lucreaza e de acum 15 ani. Ia cauta mataluta ce constructori sunt pe ULTIMELE 2 LOCURI in clasament - inainte sa o arzi arogant studiaza prima data subiectele despre care faci vorbire. Acum 21 ore, damager a spus: In 2027 se schimba cauciucurile. Va depoinde foarte mult de directia care p vor da gumele. Pirelli are un cauciuc fata fantastic, ducati este o mobra concentrara pe guma spate. va depinde foarte mult de cauciucuri performanta, mai ales ca nu prea vor avea date producatorii. eu tot pe japonezi pariez daca o sa fie unii care sa bata ducati, aprilia mi-i se pare ca se misca prea incet si investesc prea putin in dezvoltare fata de honda si chiar yamaha. Va ramane de vazut daca mm cu ducati vor ramane la fel de competitivi. Cu MM realitatea este ca nu ai nevoie de o mobra extrem de competitiva, compenseaza el pana la un punct lipsa de competitivitate. Intradevar daca Pirelli are guma fata mai buna,Ducati va fi dezavantajat.Sper Si mie mi se pare ca aprilia se misca incet si ca e destul de...dramuita cu banii - dar in acest an a cheltuit bani multi pe piloti si motoreta a inregistrat un progres. Heh...probabil cei mai multi bani ii investeste Honda,dar asta nu inseamna neaparat ca vor inregistra cel mai mare progres - nici nu inseamna de fapt - sunt pe ultimele locuri in clasament si pana la urma acolo se vede progresul,restul sunt doar vise. La acest capitol cel mai elocvent e exemplul Toyota F1 - au veni pe la jumatatea? anilor 2000 cu un buget monumental (undeva la 400 mil/an) si s-au retras in...2009? dupa ce au facut absolut nimic.Bugetul si banii nu garanteaza rezultate. Intradevar,Memelu poate suplini neajunsurile unei motorete.Pana la un punct. 2027 va fi totusi interesant.2026 insa...nu vad nici o sansa. Sa dea Dumnezeu ca Honda Yamaha Aprilia oricine sa vina din 2027 peste Ducati.Ceea ce ai zis tu acum cu guma fata Pirelli mai performanta decat spatele mi-a mai dat niste speranta,Doamne-ajuta sa mai vedem si alti constructori la bataie pt victorii. Acum 17 ore, B.B. a spus: Yamaha scoate V4 din pălărie: Daaa,pai de cand il tot ameninta pe Fabio cu el...ca la Missano la Missano...dar dupa aia a zis Fernandez "stati ca sa vedem sa nu aiba aceleasi probleme ca L4 cu care se poate frana doar cu fata samd si au dat-o la intors ca mai testeaza si "sometime in the last part of the season"... Acum e din nou Missano?Doamne-ajuta,fingers crossed. Acum 16 ore, frigider a spus: Q campion. Editat 51 minute în urmă de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.