Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@fully: merci frumos....o sa-i sun pe baieti sa vad ce zic. zici tu ca sunt operatiunile simple, dar chiar crezi ca sunt eu capabila sa-mi bag nasul pe acolo?? :P

 

 

@strumfuadi: lasa-mi un nr de tel...daca poti...te rog. :)

 

offff :lol: ......greu la inceput si mai ales cand n-ai habar de nimic!

 

Eu am zis ca sunt simple pentru cineva care a mai schimbat!!

Bafta, :D :eek:

 

P.S. sa-mi zici si mie cum ai rezolvat problema.

:(

 

Cu intalnirea cbr-istilor se mai aude ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un bec pentru semnalizare, mic, rotund și portocaliu, 12V 23W. Aveți idee unde pot găsi? Bineînțeles în afară de Honda, am o prea mare scârbă să mă duc tocmai pe la Valea Cascadelor... :D

Sau poate are vreunu dintre voi... :)

Mulțam de info! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta la Al Padrino la universitate. Insa s'ar putea sa ai surpriza sa coste cat un semnal, mai ales daca e restposten (asta daca ai semnale de pe louis).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un bec pentru semnalizare, mic, rotund și portocaliu, 12V 23W. Aveți idee unde pot găsi? Bineînțeles în afară de Honda, am o prea mare scârbă să mă duc tocmai pe la Valea Cascadelor... :D

Sau poate are vreunu dintre voi... :D

Mulțam de info! :kiss:

Sa zici unde ai gasit ca nici mie nu-mi mai mere semnal spate-stanga si cred ca e becu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zici unde ai gasit ca nici mie nu-mi mai mere semnal spate-stanga si cred ca e becu :D

 

Mă la mine s-a spart becul înăuntru când am căzut. Avusese și masa desprinsă din filet dar aia s-a reparat. Acum îmi trebuie doar becul... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei bine, dupa ce am urmarit topic-ul o perioada indelungata, dar m-am limitat la a citi, postez azi prima data, iar de saptamana viitoare, sper ca mai des.

Dupa o luna si jumatate de cautari am gasit in sfarsit ceea ce cautam, asa ca de saptamana viitoare intru in posesia un CBR F4 din 2000, negru complet, cu exceptia stickerelor de pe lateral. N-am poze momentan, dar vin si ele in curand.

 

M-am plimbat azi de proba cu bijuteria si ne-am simtit tare bine, chiar daca era aglomerat Bucurestiul dupa amiaza.

Mare diferenta intre el si vechiul meu XJ. :kiss: Oricum, mi s-a parut blandut la un regim de turatii suficient pentru mersul in oras. Asta mi-a placut tare mult la el.

 

Revin cu opinii. :D

 

Cam asa arata, cu exceptia parbrizului care e DB rosu (din pacate).

post-23220-1218138440_thumb.jpg

Editat de Khael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vi s-a intamplat vreodata sa sara din viteza? Eram intr-a 3-a si am incercat sa schimb a 4-a dar nu a cuplat, turandu-se in gol. Am repetat operatiunea si a cuplat.

De asemenea, uneori la schimbarea din 1-a in a 2-a, cupleaza initial dupa care sare la relanti. Asta mi s-a intamplat de vreo 10 ori. Greseala de incepator sau ar trebui sa verific cutia?

 

LE: asta-i jucaria mea :kiss:

 

post-3273-1218144044_thumb.jpg

Editat de satori
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mi s'a intamplat. Ideea e ca cutia de F4 e super precisa si silentioasa, iar asta ne face uneori sa schimbam vitezele super delicat => uneori nu cupleaza si sare. Daca schimbi ferm, adica tragi pedala de schimbator pana la capat nu o sa ti se mai intample. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mi s'a intamplat. Ideea e ca cutia de F4 e super precisa si silentioasa, iar asta ne face uneori sa schimbam vitezele super delicat => uneori nu cupleaza si sare. Daca schimbi ferm, adica tragi pedala de schimbator pana la capat nu o sa ti se mai intample. :kiss:

 

corect :D

ai grija in special cand cuplezi in viteza a doua ca atunci e mai periculos...mie mi-a sarit odata la turatie>7000 si am rupt aderenta pe spate intr-o usoara curba si m-am chinuit putin sa o rederesez (+transpiratia de rigoare)...daca esti in viteze superioare nu cred sa fie vro problema...doar sa nu fii cumva in vro' depasire...

deci baga sanatos in viteza...nu o mangaia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu nevoie de niste nimicuri + un sfat.

1)Imi lipsesc doua doape de cauciuc de la prinderea superioara a bucatii de carena care este fix in spatele rotii fata, de sub radiator si pleaca cu doua aripioare spre air duct-urile din stanga si dreapta. La prinderea de airduct-uri are 2 gauri la care se folosesc doape de cauciuc cu fixare rapida. Unde gasesc doua doape de genul asta pt ca am reusit sa le pierd.

2) As mai avea nevoie de un surub pentru carena...m-a mancat sa o desfac si ua bucata surub a avut proasta idee de a se face nevazut intr-un canal. SFAT Nu surubariti la motor niciodata cand este un canal mai aproape de 2m!!!. Suroabele astea am vazut ca la capat au si niste caucic si as vrea unul identic. Este de la prinderea coditei sub sa pe interior in spate.

 

Acum problema. Semnal dreapta fata merge...si la un moment dat...poate de la denivelari...se hotaraste sa nu mai mearga. Il desfac, scot becul, il reasez, merge. Dupa 1-2 saptamani iar raman fara semnal...scot becul, il reasez, merge. Ce e de facut? Am incercat sa strang usor "paharul" in care intra...nimic. Becul sta destul de bine in suport, are si arc...nu pricep de ce face chestia asta. Beleaua este ca becul e galben si plasticul de la semnal este alb...deci ar trebui sa caut un bec galben...banui ca se gaseste mai greu. Dar din cate am vazut pana acum, becul de fiecare data era bun. Vreau un sfat de la cineva patit! Nu, nu vreau s schimb semnalele :D

 

Ca si ulei m-am hotarat sa bag Motul 7100 10W40. Am gasit la 173/ 4l. Sper sa-i placa si sa nu am probleme. O sa-i schimb si lichidul de racire tot cu Motul pt ca nu stiu cand a fast schimbat ultima oara.... Pareri? Sugestii? Reclamatii am pt ca iar bag bani in moto :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa fac programarea la mecanic ( Cartus)...dar nu prea stiu cum sa ajung la service...cica e pe undeva pe viilor :D

Ulei aveam...placute de la Adi ( merci frumos :D )....restul de la ei (simeringuri, ulei furca, filtru ulei). Daca stiti pe unde e serviceul ...niste detalii..va rog. multumesc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut accident si am avariat motocicleta asa ca dezmembrez CBR 600 F4i sport 2001. cine are nevoie de ceva sa ma contacteze pe YM la ionescu_george2003 sau 0729841967/0768659543

 

 

aileea daca e vorba de viilor care stiu eu atunci este fix in eroii revolutiei.cum ajungi in eroii revolutiei dinspre tineretului faci dreapta si cam la 500m perpendicular pe linia tramvaiului dupa spital putin mai departe in stanga o sa ai strada viilor

Editat de Geo_pitesti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aileea: pai mai suna odata la tel. la care ai facut programarea si intreaba adresa exacta.

iar in furca spune'le sa bage motorex full sintetic 10W si spune'le si cat intra in fiecare amortizor (cate 475ml in fiecare).

bafta!

 

@geo_pitesti: stiu ca (,) codul pedalei schimbatorului de viteze e diferit la F4 si F4i. Totusi, ai idee daca pedala in sine e identica cu cea de la F4? mie asa mi se pare, dar..

la ce pret dai pedala, impreuna cu motzoflenderul ala de cuciuc? mercic!

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat crashpad-uri, dar se pare că vin fără sistem de prindere. :P Sunt niște LSL, luate de pe Louis. Aveți idee cum să fac? :D

 

Later Edit: Mda... neștiind că nu vin cu șuruburile de prindere, germană nexam, am luat-o-n freză. Acum mai aștept o săptămână. :D

Editat de Alter Ego
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat azi 700 mii sa-mi decupeze o cheie dupa originala si inca 640 mii sa mi-o codeze aia de la Honda :D

 

Am o oarecare problema la moto in ultima vreme, dau sa plec mai brusc de la semafor si parca merge inecata cativa metri pana incepe sa traga cum trebuie. Ce naiba sa aiba? Bujiile? Filtrul de aer arata ok, mai merge..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...