Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Multam pentru inforamtiile referitoare la montaj.

 

Aveti idee daca echilibrarea se face cu ajutorul unei masinarii de echilibrat sau cu sistemul de pe louis in cele 2 locatii? Consider ca este o operatie foarte importanta !

 

Angra...cand cauciucurile nu mai sunt moi, se apropie de consistenta unei gume de sters de acum 10 ani incepi sa simti diferentele. La fel cand sunt tocite un pic dupa martorul de uzura si asfaltul este ud. Daca nu o sa simt un plus de aderenta cu noile gume trec si eu pe Danubiana :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare... detin si eu o motoreta de circa un an de zile, o Honda Hornet S din 2000(are acelasi motor ca F2 si F3), pot zice ca am fost multumita de ea pana acum, adica nu am avut nici un fel de problema cu ea... pana acum 2 saptamani, cand ce sa vezi... necaz, probleme la cutia de viteze. Sa ma fac inteles: in treapta a II-a daca ma dau mai tare la ea... im scapa si imi sare in treapta a III-a sau pe liber...in rest toate vitezele sunt ok... ce poate sa aiba?!?! apelez la bunatatea dumneavoastra domnilor... si astept... un sfat, o idee, o vorba buna.... va multumesc, o zi minunata in continuare si asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La agip unde spunea si Alteru' manopera este 100 ron si dureaza vreo ora maxim cu tot cu echilibrat.

Bogdan sau Bujie unul dintre ei.

Acu o saptamana mi-am skimbat si eu "tocurile" la xtrmotor acolo langa Agip cu 110 RON. Sunt foarte multzumita de alegerea facuta inlocuind Michelin Pilot Powerul cu Conti Sport Attack.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barbie, un feedback despre Sport Attack uri? :)

Am mers cam 100 km in oras pana acum, pe mijloc cel putin s-a luat siliconul si chiar franeaza si demareaza fara sa mai tzopaie, pe piatra cubica se simte mai amortizat...

Pe stickerul de pe cauciuc scria ca dupa 100 mile va fi full functional, dupa ce se duce siliconul. Oricum trebuie sa merg si in afara ca sa iau curbe mai inclinate si sa se ia si de pe laterale.

Overall, imi place Sport Attack-ul si ca design si ca feeling fatza de vechile Michelin (2006 edition :) )

http://www.newenoughhp.com/browse/view_product_images/951

 

putea barbie sa rateze pg 666?...io cred ca ea d efapt are 666 RR da ne minte:P

offf, sclav neascultator :) ...iar dai din casa?...ne vedem la pg 669! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu o saptamana mi-am skimbat si eu "tocurile" la xtrmotor acolo langa Agip cu 110 RON. Sunt foarte multzumita de alegerea facuta inlocuind Michelin Pilot Powerul cu Conti Sport Attack.

 

Naspa imi placeau tocurile vechi aveau patina si un gust aparte:))

 

Clarificare: inteleg necesitatea unui cauciuc nou atat de tare ca desi mobra mea avea cauciucuri bune cum am luato' am si incaltato'. Comentariul meu se referea la discutia interminabila daca sa imi iau dunlop, pirelli,continental vs mighty powerful michelin nu ca ar fi bune sau proaste michelin urile sunt convins ca sunt foarte bune dar de asemenea sunt convins ca sunt 'way overrated'.

 

LE: iertare stapana pot s ama ascund sub pat?

Editat de Angra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal nici nu m-am gandit la michelin. mai ma gadila ideea de Metzeler M3 :)

 

Nu spuneam de tine sau ca sa fiu mai explicit nu ma refeream la cineva anume ma refeream ca m-am cam obosit de discutia asta poate nu la fel de mult ca de filmele cu evrei dar destul :))...nu ca asta ar incurca pe cineva sa ii dea innainte cu discutia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o problema care cu siguranta o au si multi dintre voi. Face zgomot distributia! ...auzisem ca e un ulei (in USA) sau mai multe care ar fi special pentru asta, eu as putea sa l aduc de acolo, are cineva idee cum se numeste?

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomotul vine de la intinzatorul de lant de distributie. Ala se schimba cu unul OEM sau unul APE manual. Eu mi-am luat unul OEM de pe Ron Ayers.

 

Am mers cam 100 km in oras pana acum, pe mijloc cel putin s-a luat siliconul si chiar franeaza si demareaza fara sa mai tzopaie, pe piatra cubica se simte mai amortizat...

Pe stickerul de pe cauciuc scria ca dupa 100 mile va fi full functional, dupa ce se duce siliconul. Oricum trebuie sa merg si in afara ca sa iau curbe mai inclinate si sa se ia si de pe laterale.

Overall, imi place Sport Attack-ul si ca design si ca feeling fatza de vechile Michelin (2006 edition :) )

 

Mai bine la Amckart. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cine ti l a schimbat?

 

si...how much?!:)

 

poti sa mi dai un link, adica siteul l am gasit dar nu gasesc intinzatorul, de fapt nu stiu cum naiba ii zice in engleza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prefer meandrele bulgareshti :) unde imbini viteza si inclinatul la 150+ kmph...amckartul e plictisitor...

 

"Da` genunchiul domle ? Cat e genunchiu` ? Aaaaaaaaaaaaaaa ....... scump doamna , scump"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Da` genunchiul domle ? Cat e genunchiu` ? Aaaaaaaaaaaaaaa ....... scump doamna , scump"

Ce legatura are aici genunchiul cu tocitul cauciucului?

Oricum eu ma dau numai intre terase pe magheru si dorobantzi... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce legatura are aici genunchiul cu tocitul cauciucului?

Oricum eu ma dau numai intre terase pe magheru si dorobantzi... :)

 

Ne vedem la Everest atunci :)

 

Cat despre citatul de mai devreme era mai mult ironic la adresa unuia cu un F Sport care s-a dat cu genunchiu` pe jos pe viraje. Ma rog .... mai intai cu genunchiu`, apoi cu cotu, umarul s.a.m.d. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prefer meandrele bulgareshti :) unde imbini viteza si inclinatul la 150+ kmph...amckartul e plictisitor...

ce meandre bulgaresti? ma intereseaza drumul!

 

Ne vedem la Everest atunci :)

mult mai bine decat la "ever rest". :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce meandre bulgaresti? ma intereseaza drumul!

drumul spre Veliko Tarnovo este virajat si iei curbele cu 170-190, drumul spre mare Ruse - Shumen - Varna - Obzor cu curbe mai stranse, dar tot 130-170 sau chiar mai mult, dar intre Obzor si Nesebar sunt 30 km numai de curbe si ai indicator cu directzia curbei (stanga dreapta) si cu ce viteza e recomandat...adica 60, 40, 30 20...cu moto le potzi lua ori 3, dar sunt foarte bune pentru ghidat ca sa stii cat de stranse sunt. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...