Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

/wave am reusit sa dovedesc si eu vara aceasta orarul ocupat de la birou si m-am facut cu un plastic d-asta pe care zice categoria A. Acum incerc sa ma orientez spre un F4. Inainte de a citi cele 445 de pagini (:D) m-am gandit sa va intreb care sunt problemele uzuale, modele recomandate, etc. Carburator vs. injectie si orice sfaturi va mai vin prin minte sunt apreciate. Sper iarna asta sa-i gasesc bugetului meu o gaura unde sa-l pot cheltui si sa intru in familia de CBRfisti. Salutari!

 

iti dau un F4, nu s-au schimbat decat consumabile la ea din 2007. e unsa cu toate alifiile si nu da semne de suparare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As prefera ceva pe injectie fiindca sunt mai noobish cand vine vorba de desfacut carburatoare/curatat/soc/etc. Acum ca vine iarna vad ca sunt in scadere preturile, nu ca as vrea sa profit dar vreau ceva pe care sa ma pot baza ca nu ma lasa si sa am grija de viitoare visinica. (bine, recunosc, in casa nu va dormi cu mine...cum am vazut in unele anunturi :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce are toata lumea impresia ca daca ai carburatie, automat ai si probleme la carburatoare, iar daca ai injectie, totul merge ca uns si nu se strica nimic?

cine e constient ca o problema electrica la injectie te poate trage pe margine definitiv sau te poate usca de bani, sa ridice mana.

 

oricum, este un F4i al lui claudiu* si un F4i Sport al lui Xcite, motoare foarte bune. daca vrei asa ceva, contacteaza-i si poate te lipesti. mai ales F4i Sportul lui Xcite este un chilipir.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt diferentele dintre F4i si F4i sport, ca n-am gasit cine stie ce date relevante... Inafara de diferenta de HP ?

 

Nu exista diferente de HP, motorul este identic, poate doar o mica diferenta in harta ECU. Diferenta notabila o consta pinionul mai mare pe spate si codita cu 2 sei in loc de una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha... ce ploicica a bagat azi... m-a cam ciuciuletizat :P.

 

Jeaca cea noua rezista la apa dar nu la prea multa... intr-un sfert de ora s-a umezit si minecile deja se cam "saturasera". Amuzant e ca la semafor imi curgea apa in manusi... cu a de piele nu se intimpla asa...

 

Anyways... a fost simpatica plecarea de la Cora de pe Vacaresti din Pole Position :D

 

 

 

La plecare va fi si mai interesant... ca nu cred ca se usuca trentele :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nota estetica se modifica in timp si e un lucru la care lucrezi impreuna cu motocicleta ta :-) ma intereseaza mai mult starea tehnica la inceput decat cum arata...

 

@zaelu - mie si cu masina mi-e sila sa mai merg la birou ... turna pe la 6 jumate de ziceai ca a fost seceta 2 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha... ce ploicica a bagat azi... m-a cam ciuciuletizat :P.

 

Jeaca cea noua rezista la apa dar nu la prea multa... intr-un sfert de ora s-a umezit si minecile deja se cam "saturasera". Amuzant e ca la semafor imi curgea apa in manusi... cu a de piele nu se intimpla asa...

 

Anyways... a fost simpatica plecarea de la Cora de pe Vacaresti din Pole Position :P

 

 

 

La plecare va fi si mai interesant... ca nu cred ca se usuca trentele :laugh:

 

Mie mi-a trecut de mers pe ploaie, desi i-am vazut pe unii ( :P ) azi pe Racovita care depaseau coloana pe contrasens si pareau ca se simt chiar bine pe ploaie. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal sint convins ca injectia la motoare (toate.... inclusiv masini) este o mare jmecherie ("conspiratie masonica" :P ) a producatorilor. S-au facut pe ei ani de zile pina au introdus-o pe scara larga dar nu pina nu au reusit sa o faca sa nu aibe nici un avantaj real fata de carburatie... adica... ok... la masini scot 5 procente mai putin la consum.... dar motorul costa cu 40% mai mult... fiiiissss....

Incearca sa obtii emisiile de acum cu carburatie. Uite la ce a fost buna injectia, catalizatoarele, 1,2 sonde lambda, in general dozajul benzinei in functie de muuulti parametri si nu doar in functie de diametrul jiglerului. :P

 

As prefera ceva pe injectie fiindca sunt mai noobish cand vine vorba de desfacut carburatoare/curatat/soc/etc.

Avantaje si dezavantaje. Vad ca te referi la F4 vs F4i. Personal am avut 3 ani F4 si am mers si pe F4i. Nu as fi dat pentru nimic in lume F4 pe F4i, raspundea mult mai frumos la acceleratii, nu avea acel jerkiness on-off al injectiei de generatia 1 pusa pe F4i.

Am facut sincronizarea dupa 3 ani degeaba, practic erau perfect sincronizate (deci nu ai nevoie de servisare, eventual o faci odata cand o iei si ai terminat acest capitol). Survolaj poate confirma, daca mai tine minte, ca Baiazidu' a fost la aparate.

Nu am avut in 3 ani si 28000km facuti de mine nici cea mai mica problema cu al meu F4, l-am vandut la 54000km si cel care l-a cumparat imi multumeste si acum pentru "marfa livrata".

Pe de alta parte, injectia iti ofera avantajul lenesului de a nu mai trage de soc, insa daca un fir nu face contact sau vreun senzor se decalibreaza sau duce naibii, adio, ai ramas cu ea pe camp si te uiti la ea.

 

Sunt constient acum, avand 954, ca riscul de a ramane pe undeva pe camp exista, insa la 954 nu as fi putu alege un 954 pe carburatie, iar injectia de pe 954 e generatia 2, asa ca.. vorba poetului, ignorance is bliss.

 

Personal, iti recomand F4'le lui alx31, mai ales daca mai mergi si in 2. :laugh:

 

Mesaj completat

Mie mi-a trecut de mers pe ploaie, desi i-am vazut pe unii azi pe Racovita care depaseau coloana pe contrasens si pareau ca se simt chiar bine pe ploaie.

Eu am depasit pe uscat, am fost ochit si acum merg foarte confortabil cu metrou'. Mai am 1 saptamana, dar tot cu metrou' voi presta, ca e mai confy, mai rentabil si ca timp pierd in plus doar vreo 10-15min pe traseul pe care'l am de facut.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa imi dau si eu cu parerea:

1. Consumul (si aici ne referim la o mobra dpdv tehnic ok) e la (inde)mana pilotului. Cu cat mergi mai agresiv, cu atat consuma mai mult. Adica un consum afara din oras poate sa fie si 5-6 dar si 10-11. In oras oricum sub 7 eu nu am scos in conditii de trafic.

2. Diferenta de confortabilitate intre F4 si F4i nu exista, sunt identice. diferenta apare la F4i sport cu doua sei. Aici e chestia de gusturi.

3. O motoreta bine intretinuta face diferenta. Poti sa iei un F4 din 99-00 foarte bine intretinut, 54.000 km (vezi Strumfu) cu care sa nu ai probleme sau poti sa iei un F4i din 2005 cu 15.000 km rupt in gura cu lantul uns odata pe an si uleiul e ala din fabrica. Ce ai alege?

4. Diferente tehnice exista intre F4i si F4is dar sunt insesizabile pentru noi. Exista doar diferente optice.

5. Daca vrei unul mai bling bling e unul de vanzare sa semnatura, pret negociabil.

 

Daca te hotarasti sa cumperi un motor cere pareri inainte sa nu patesti ca Alexutza. (sau ca Shinu)

 

PS. Bling bling = accesorii aftermarket de calitate, care ofera confort pilotului. Nu ne referim la kitchuri.

Editat de BBL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna baieti!

Vroiam sa va rog sa bagati un ochi /index.php?showtopic=595152 , poate stiti pe cineva interesat, motorul il cunoasteti si pe mine la fel... Nu de alta dar dupa ce vand Amantul, vreau sa raman tot in familia Honda, adica pe aici pe la voi :D

 

Merci!

 

 

D'aia ti-ai luat cizme ca ale mele,ai? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa obtii emisiile de acum cu carburatie. Uite la ce a fost buna injectia, catalizatoarele, 1,2 sonde lambda, in general dozajul benzinei in functie de muuulti parametri si nu doar in functie de diametrul jiglerului. :P

 

 

Avantaje si dezavantaje. Vad ca te referi la F4 vs F4i. Personal am avut 3 ani F4 si am mers si pe F4i. Nu as fi dat pentru nimic in lume F4 pe F4i, raspundea mult mai frumos la acceleratii, nu avea acel jerkiness on-off al injectiei de generatia 1 pusa pe F4i.

Am facut sincronizarea dupa 3 ani degeaba, practic erau perfect sincronizate (deci nu ai nevoie de servisare, eventual o faci odata cand o iei si ai terminat acest capitol). Survolaj poate confirma, daca mai tine minte, ca Baiazidu' a fost la aparate.

Nu am avut in 3 ani si 28000km facuti de mine nici cea mai mica problema cu al meu F4, l-am vandut la 54000km si cel care l-a cumparat imi multumeste si acum pentru "marfa livrata".

Pe de alta parte, injectia iti ofera avantajul lenesului de a nu mai trage de soc, insa daca un fir nu face contact sau vreun senzor se decalibreaza sau duce naibii, adio, ai ramas cu ea pe camp si te uiti la ea.

 

Sunt constient acum, avand 954, ca riscul de a ramane pe undeva pe camp exista, insa la 954 nu as fi putu alege un 954 pe carburatie, iar injectia de pe 954 e generatia 2, asa ca.. vorba poetului, ignorance is bliss.

 

Personal, iti recomand F4'le lui alx31, mai ales daca mai mergi si in 2. :laugh:

 

Mesaj completat

 

Eu am depasit pe uscat, am fost ochit si acum merg foarte confortabil cu metrou'. Mai am 1 saptamana, dar tot cu metrou' voi presta, ca e mai confy, mai rentabil si ca timp pierd in plus doar vreo 10-15min pe traseul pe care'l am de facut.. :P

 

De cand am 4 roti si am drum liber pana la job(uri) ii duc doru' metroului! Si nu e tocmai rau :D)))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cebericile astea se poate pune ghidon mai inalt? Eu am o problema cu inaltimea...undeva pe la 1m95 si la un drum mai lung nu stiu cum m-as acomoda daca ar fi o pozitie aplecata... am observat parbrize touring relativ inalte deci banuiesc ca exista si o varianta sa mai ridici ghidonul, right?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de alta parte, injectia iti ofera avantajul lenesului de a nu mai trage de soc, insa daca un fir nu face contact sau vreun senzor se decalibreaza sau duce naibii, adio, ai ramas cu ea pe camp si te uiti la ea.

 

E adevarat ca e mai dificil sa depanezi injectia in camp, dar cine repara motorul in camp?

La injectie ai diverse coduri de eroare, cu putina pricepere si scule poti identifica problema.

Avantajul e ca nu prea se strica, nu uiti socul tras prea mult si uzi bujiile sau bagi benzina in ulei, porneste la sfert de cheie la orice temperatura.

 

F4i are o injectie primitiva, fara catalizator, fara sonda lambda, fara senzor de detonatii, departe de sistemele de injectie moderne de pe masini. E ceva gen injectia de pe dacia 1310 (desi e multipunct), dar isi face treaba :laugh:

Eu n-am sesizat raspunsul intarziat la acceleratie de care vorbiti voi.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cebericile astea se poate pune ghidon mai inalt? Eu am o problema cu inaltimea...undeva pe la 1m95 si la un drum mai lung nu stiu cum m-as acomoda daca ar fi o pozitie aplecata... am observat parbrize touring relativ inalte deci banuiesc ca exista si o varianta sa mai ridici ghidonul, right?

 

 

iti garantez eu ca te acomodezi foarte bine la inaltimea ta, eu unu la 2 m sunt deja acomodat, la drum lung stau pe saua pasagerului pentru confort maxim si destindere extrema.

 

nu te sfatuiesc sa faci modificari prea mari, avand in vedere modul in care a fost conceputa motocicleta respectiva. nu degeaba a facut-o producatorul asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferente intre 600F si 600F Sport: http://cbrforum.com/forum/showthread.php?t=106580

 

The difference between the 600F and 600FS was, well ... not too much actually.

The FS had the main stand removed for greater ground clearance, cosmetically it also it got a snazzy red/black paint job

with a black frame and swing arm which I totally love, a stepped seat and had smaller indicators and tail light to help with

a more slimmed down and sporty look.

 

 

On the mechanical side there was a different camshaft profile for higher lift valves and it had uprated valves springs.

A lighter flywheel. An eight (one extra) plate clutch and a larger final drive for greater acceleration completed the Sport.

All of this was done so the bike lended itself better for race tuning.

 

The FS was dropped in 2003 when the much sharper and more focused 600RR arrived.

The 600F (F4i) continued until 2006 giving riders a clear choice between Sport and more Touring.

post-60901-1287569352_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...