Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu despre ce vorbesti tu acolo Nytule. Cine a mai schimbat inafara de mine?

Eu inaintea ta ... :hurt:

 

Gixxu care nu e F-ist :lol: si am avut impresia ca si claudiu dar pe urma mi-am dat seama ca nu ! :P

Ai avut impresia buna si pe urma ti-ai dat seama gresit :D .. eh nu-i mare bai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa intri trebuie sa ai protectii complete: ceva in picioare, ceva la genunchi, ceva la coate si spate, manusi in maini si casca. Deci da, cred ca poti sa intri.

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia d-aici gabarabe. :hurt:

Mesaj completat

Apropo. Nu iti fixa target pusul genunchiului jos, ala vine de la sine cu timpul. Incearca sa mergi bine, ca mai apoi ai sa vrei sa nu mai stai cu genunchiul pe asfalt pe viraj, ci sa mergi mai rapid. :lol:

Mesaj completat

Oricum ai de lucrat la pozitie, genunchi + fund de pe sa afara nu sunt indeajuns si nici corect. Scoate si partea superioara a corpului, capul unde este oglinda.

post-34860-1284365911_thumb.jpg

post-34860-1284365927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta lucrez... stiu ca am exagerat cu piciorul... dar toate au in inceput :hurt:

Next in line: pozitia partii suprioare a corpului...

Oricum... a 4-a oara pe amc... de fiecare data s-au vazut progrese :lol:

Merci de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de exagerat, doar ca sa nu il iei ca target. E foarte usor sa mergi cu genunchii pe jos dar e greu sa te inveti sa stai corect pe moto. Ia ca referinta pozitia lui Petre pe motor. E o pozitie foarte buna!

 

Si stai calm, ca toti avem de invatat pe zi ce trece. Eu am invatat ca suspensia m-a dat de pamant de 2 ori in 3 saptamani, la Amckart. Pe circuite mari nu mi-a facut mari probleme incat sa incerc asfaltul cu altceva decat sliderele. Acum lucrez s-o setez corect. Apoi o iau de la capat. :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama, ce v-ati facut de cap...imi pare rau ca am pierdut distractia..:hurt:

Mesaj completat

Ma uit pe poze si imi curg balele, Claudiu se da foarte bine pentru cat de modest vorbeste cand il intrebi de dat reising...Am si eu o intrebare: cine e cel cu 954-le alb? Nume, prenume si adresa din buletin, va rog :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand mai mergeti pe Amckart? pardon, cand mai mergEM pe Amckart? Eu am descoperit recent ca imi picura ulei pe la cilindrul unu (din stanga), dar inca nu m-am prins din ce cauza (garnitura chiuloasa, garnitura capac etc.) si nu mai pot de bucurie...:hurt: , cu toate astea pana nu pusca de tot cred ca pot sa ma dau pe circuit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Apropo. Nu iti fixa target pusul genunchiului jos, ala vine de la sine cu timpul. Incearca sa mergi bine, ca mai apoi ai sa vrei sa nu mai stai cu genunchiul pe asfalt pe viraj, ci sa mergi mai rapid. :P ...

 

Asta mi-am zis si eu dupa ce am analizat pozele. Mi-am dat seama ca nu imi permite constitutia corporala sa pun genunchiul jos (cel putin nu la fel de usor precum basarab sau altii). Si in momentul in care am renuntat la ideea (de altfel tampita) de a-mi zgaria sliderele, mi-am dat seama ca incet, incet ratam esentialul. Scopul meu e sa imi corectez pozitia pe motor si sa merg mai repede si mai sigur (nu mai tarsait pe jos). Asa ca astept o noua tura pe AMC :D .

 

 

... Ma uit pe poze si imi curg balele, Claudiu se da foarte bine pentru cat de modest vorbeste cand il intrebi de dat reising ...

Saru'mana :hurt: . Inseamna ca vorbesc foarte prost despre dat reising :lol: ; caci nu ma dau chiar asa bine pe circuit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai comparand poze de-ale mele de pe AMK cu pozele tale, tu stai muuuult mai bine in sa si esti mai legat (locked) pe motor, ceea ce trebuie sa fie un avantaj, zic eu acum cu mintea mea...Si eu am de lucrat la pozitie, incepand cu pozitia picioarelor, pe care nu stiu unde sa le pun pe scarite, pozitia fundului pe sa (mai aproape sau mai departe de rezervor) etc...basic, basic, dar ne miscam...:hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-le dracu de carturi ca sunt SCUMPE IN DRACI!

45ron ala mic, 60RON ala mare.... caca-te-ai pe ele... in loc de o tura cu cartu` mare, ma dau 3 ture cu mobra..... ORICAND!

sincer, decat 3 ture MOCA cu cartul, prefer o tura pe bani cu mobra....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...