Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Nu e adevarat, nu mai speria omul. Pot fi si cauze grave (injectoare duse, senzori dusi) dar poate sa fie si un motiv banal cum ar fi deconectarea unei mufe de la vreun senzor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In sfarsit, dupa o indelunga asteptare astazi am intrat in posesia CBR-ului 600 F4 mult visat.

O scurta plimbare si... ce senzatie!

 

Bine v-am gasit posesorilor! :P

Revin cu niste poze cu negriciosul meu.

Editat de Khael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, dupa o indelunga asteptare astazi am intrat in posesia CBR-ului 600 F4 mult visat.

O scurta plimbare si... ce senzatie!

 

Bine v-am gasit posesorilor! :makeout:

Revin cu niste poze cu negriciosul meu.

Good! Să-l stăpânești sănătos și fără incidente! Să te vedem și la întrunirea F-iștilor. :makeout:

 

 

Hmm... s-a cam abandonat ideea de întâlnire în masă, se pare, sau e pusă pe hold/pending. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E in pending dar voi incerca, impreuna cu cativa dintre voi pe care-i cunosc personal, sa iau initiativa. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good! Să-l stăpânești sănătos și fără incidente! Să te vedem și la întrunirea F-iștilor. :P

Multam, sa dea Dumnezeu! Pana acum pe XJ m-a cam ferit. In ce priveste intalnirea, just say when.

 

 

Motocicleta a cam stat pe bara ultimele 3-4 luni iar de dimineata bateria si-a cam dat duhul. Dupa cateva incercari abia daca mai schita vreun gest.

Aveti idee ce baterie ii trebuie (CBR F4 din 2000)?

In plus, exista cineva in Bucuresti (Titan) care ma poate ajuta la fata locului (curent sau schimbat bateria)? Nu de alta dar pentru o baterie, caratul pe platforma pana la un service e costisitor. Te cam jupoaie baietii. :makeout:

 

Evident, ma revansez fata de cel ce ma va ajuta. Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E in pending dar voi incerca, impreuna cu cativa dintre voi pe care-i cunosc personal, sa iau initiativa. :makeout:

Asteptam cu interes. :unsure:

Peste o saptamana o vindec si pe mandra mea :makeout: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteptam cu interes. :crack:

Peste o saptamana o vindec si pe mandra mea :unsure: :makeout:

 

o idee ar fi sa ne intalnim la intrunirea de la ploiesti pe 30-31 august :P .

 

ce ziceti ? va bagati ?? :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu F1 ala a fost de moment..a doua zi nu a mai dat nici un semn..

cand ma duc azi la medic intreb sa nu-mi faca fro figura la viteza sau pe viraj

 

i-am luat placute de frana Braking... fro parere proasta depre ele ?

si gume Dunlop Sportmax d208 rr -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GingiuMingiu afla ce problema ai si daca iti trebuie vreo piesa pentru F4i Sport contacteaza-ma ca eu o dezmembrez pe a mea,s-a rupt cadrul

 

 

salut.

ma intereseaza farul si oglinzile.

astept un raspuns de la tine.

merci....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista cineva in Bucuresti (Titan) care ma poate ajuta la fata locului (curent sau schimbat bateria)? Nu de alta dar pentru o baterie, caratul pe platforma pana la un service e costisitor. Te cam jupoaie baietii. :P Evident, ma revansez fata de cel ce ma va ajuta. Multumesc frumos!

 

Hai ca am reusit sa rezolv, mi-am facut rost de o trusa de scule ca a mea era in masina, iar masina nu-i acasa. Am scos bateria, iar la 14:00 tre sa-mi vina bateria noua de la depozit. Varta 12V cu 8Ah, gel.

Sper sa o ia, ca ma indoiesc ca am imbatat bujiile. N-am fortat-o deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu un CBR600 F2 din 95' ! Am sa incerc sa explic cat mai bine si mai detaliat toate etapele pornirii in speranta ca se vor gasi printre voi posesori de cbr-uri care sa inteleaga si sa-mi dea si mie niste raspunsuri. O scot dimineata din garaj (temperatura in jur de 15 grade afara). Pun contactul, apas "Run"-ul, trag socul de tot si evident "Start". Motocicleta porneste, urca incet pana la 2500 de ture si tinde sa se tureze si mai mult. Dupa circa 10-15 secunde, o accelerez finut si imping socul de tot inapoi. Ramane turata numai de mine, din acceleratie! Nu o tin numai la o anumita turatie, ba chiar o mai si urc (3000 - 3500) dar finut, fara sa o turez aiurea mai mult decat trebuie. In tot acest timp temperatura se vede ca urca. Pentru cei care au sau au avut CBR600 F2 si care stiu cum arata ceasul de la temperatura, eu am fost invatat ca este indicat sa plec cu a mea in momentul in care acul trece de prima liniuta alba de pe cadran. Aici precizez ca este un fel de punct critic asta pentru ca au fost nenumarate dati cand a trecut de linia alba si motocicleta a mers perfect. Acum, de ceva timp, pana sa treaca acul de linia alba, o simt ca incearca sa scada in ture iar daca incerc sa o accelerez scade si mai repede pana se opreste de tot!!! Din acest moment, nu-mi mai porneste la automat. Mai porneste numai daca ii trag socul de tot, urca iar singura la 2500 de ture dupa care incepe sa scada iar in ture pana moare! Daca continui sa repet iar figura nu mai fac altceva decat sa o inec de tot.

 

Reuseam sa o mai pornesc, numai impinsa dar nu o lua direct! Adica ma impingea cineva, ea incerca sa porneasca in treapta a doua dar nu o lua. Faceam figura asta de vreo 3 ori dupa care o lasam cateva minute si pornea singura la automat. O turam destul de mult, pana trecea acul de la temperatura de linia alba dupa care nu imi mai facea figuri. Vreau sa va spun ca niciodata nu mi s-a oprit in mers. Dupa ce se incalzeste, merge perfect.

 

Mentionez ca dupa primele dati cand a inceput sa faca in felul acesta, am hotarat sa-i iau bujii. Mi-am luat bujiile cu Iridium, i-am schimbat si filtrul de aer, filtrul de ulei si uleiul. Nu am reusit sa scap de problema. Face exact acelasi lucru.

In sparanta ca nu v-am plictisit si ca am reusit sa ma fac inteles, astept sugestii din partea voastra!!!

Va multumesc anticipat si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...da...da,sa ne intalnim...sa ne intalnim :P

 

Tu nu ai 600 F :makeout:

 

Am si eu o problema cu un CBR600 F2 din 95' ! Am sa incerc sa explic cat mai bine si mai detaliat toate etapele pornirii in speranta ca se vor gasi printre voi posesori de cbr-uri care sa inteleaga si sa-mi dea si mie niste raspunsuri. O scot dimineata din garaj (temperatura in jur de 15 grade afara). Pun contactul, apas "Run"-ul, trag socul de tot si evident "Start". Motocicleta porneste, urca incet pana la 2500 de ture si tinde sa se tureze si mai mult. Dupa circa 10-15 secunde, o accelerez finut si imping socul de tot inapoi. Ramane turata numai de mine, din acceleratie! Nu o tin numai la o anumita turatie, ba chiar o mai si urc (3000 - 3500) dar finut, fara sa o turez aiurea mai mult decat trebuie. In tot acest timp temperatura se vede ca urca. Pentru cei care au sau au avut CBR600 F2 si care stiu cum arata ceasul de la temperatura, eu am fost invatat ca este indicat sa plec cu a mea in momentul in care acul trece de prima liniuta alba de pe cadran. Aici precizez ca este un fel de punct critic asta pentru ca au fost nenumarate dati cand a trecut de linia alba si motocicleta a mers perfect. Acum, de ceva timp, pana sa treaca acul de linia alba, o simt ca incearca sa scada in ture iar daca incerc sa o accelerez scade si mai repede pana se opreste de tot!!! Din acest moment, nu-mi mai porneste la automat. Mai porneste numai daca ii trag socul de tot, urca iar singura la 2500 de ture dupa care incepe sa scada iar in ture pana moare! Daca continui sa repet iar figura nu mai fac altceva decat sa o inec de tot.

 

Reuseam sa o mai pornesc, numai impinsa dar nu o lua direct! Adica ma impingea cineva, ea incerca sa porneasca in treapta a doua dar nu o lua. Faceam figura asta de vreo 3 ori dupa care o lasam cateva minute si pornea singura la automat. O turam destul de mult, pana trecea acul de la temperatura de linia alba dupa care nu imi mai facea figuri. Vreau sa va spun ca niciodata nu mi s-a oprit in mers. Dupa ce se incalzeste, merge perfect.

 

Mentionez ca dupa primele dati cand a inceput sa faca in felul acesta, am hotarat sa-i iau bujii. Mi-am luat bujiile cu Iridium, i-am schimbat si filtrul de aer, filtrul de ulei si uleiul. Nu am reusit sa scap de problema. Face exact acelasi lucru.

In sparanta ca nu v-am plictisit si ca am reusit sa ma fac inteles, astept sugestii din partea voastra!!!

Va multumesc anticipat si asfalt uscat!

 

Nu ar strica si o verificare/curatare/sincronizare a carburatoarelor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu ai 600 F :unsure:

 

 

 

El are F...ireblade. Hai treacă de la noi. :makeout:

 

sssst...nu ma dati de gol ca sunt andacava :makeout:

 

Radu...ai gasit ma pana la urma aseara la arc fetele cu 600f? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu...ai gasit ma pana la urma aseara la arc fetele cu 600f? :P

 

I love'em all :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi foarte tare sa mergem toti gramada la una din intalniri: ori la Snagov week-end-ul asta ori la Ploiesti!

 

Ar fi timpul... :makeout:

Altii de ex sunt mai organizati, am ramas surprins sa vad la Arc multe motociclete de acelasi tip una lunga alta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi foarte tare sa mergem toti gramada la una din intalniri: ori la Snagov week-end-ul asta ori la Ploiesti!

 

Poate ne vedem pe la Breaza :scratch:

 

Adu tu cortul ca eu nu am :kali:

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Egzista un mars "Respect in Trafic" care se va face sambata dimineata pe la 11-12 de la Snagov la Universitate si inapoi la Snagov.

 

Ar fi misto sa ne strangem CBR-uri in formatie de defilare, una langa alta :kali:

 

Ce dracu, hai sa ne organizam putin :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum serios: facem gasca de F-uri sau ramanem ultimii din curtea scolii?

daca ne tot intrebam daca o facem, nu iese nimic. hai sa fixam o zi si o ora si cine vine, bine, cine nu, asta e. next time.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ne tot intrebam daca o facem, nu iese nimic. hai sa fixam o zi si o ora si cine vine, bine, cine nu, asta e. next time.

 

Sunt 2 variante pina acum:

- mergem impreuna la parada de maine sau direct la Snagov

- stabilim o alta zi din saptamana, un loc si-o ora

 

Votam?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...