Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Cesar, imi poti da cateva indicii, te rog :) .

Modelul tau s-a fabricat atat cu HISS cat si fara acest sistem.

Indicatorul de temperatura este legat direct pe senzorul de temperatura al lichidului de racire.

Daca tahometrul si vitezometrul functioneaza bine, decuplezi mufa senzorului de temperatura si faci strap cu un conductor. Pui ignition pe On si vezi daca acul urca spre HOT. Daca urca, pui imediat ignition pe off, ca sa nu distrugi indicatorul. Daca acul urca, problema este la sensorul de temperatura. Daca acul nu se misca, verifica sa existe continuitate pe circuit - cablurile verde/albastru.

Procedura o gasesti in manual la sectiunea 19.9-19.20

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, am pornit-o si eu ieri prima data, dupa 4 luni jumatate. A pornit la sfert, din prima fara chinuiala fara nimic. Am plecat la drum, si am constatat ca pe la 6-7 mii de rotatii se opreste motorul efectiv. Mi s-a intamplat de 3 ori dupa care nu a mai facut. Ar trebui sa ma alarmez sau e in regula dupa atata timp ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am pornit-o si eu ieri prima data, dupa 4 luni jumatate. A pornit la sfert, din prima fara chinuiala fara nimic. Am plecat la drum, si am constatat ca pe la 6-7 mii de rotatii se opreste motorul efectiv. Mi s-a intamplat de 3 ori dupa care nu a mai facut. Ar trebui sa ma alarmez sau e in regula dupa atata timp ?

Multumesc.

Nivelul la ulei cum e?

Dupa cum ti-a zis si Cesar,vezi ca senzorul de la cric e murdar de uleiul aruncat de pe lant.

Fa-i o curatare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Un colier pentru evacuare de F3 are cineva (unde se prinde galeria de teava care merge la toba)? Si eventual o solutie de etansare pt ca am impresia ca si daca voi pune un colier nou tot nu va etansa bine,

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot am intrat sa va bruiez pe aici, sa va arat si o poza cu cbr-ul meu, asa ca ma mut pe topicul asta.

Cbr f4, an 2000, stare originala, arata asa de ingrijit incat chiar inclin sa cred ca cei 52.000 de km sunt reali :blbl: ,nu huruie oala de ambreiaj, nu se aude nimic de la distributie, discuri ca noi, spre uimirea mea.

Asa ca bine v-am gasit :cheers: .

post-9237-0-58464000-1426440187_thumb.jpg

post-9237-0-50750200-1426440225_thumb.jpg

post-9237-0-58498300-1426440347_thumb.jpg

post-9237-0-47555900-1426440404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca se ridica bine cricul si eventual senzorul de cric.

Salut, e ok cricul si senzorul. Chestia asta se intampla stand pe loc pe neutru. Cand o pornesc prima data dupa o zi, dupa ce astept sa se incalzeasca motorul (55-60 grade), daca o turez putintel sa zicem 4-5-6 mii de ture (ca asa e melteanul de mine, sa ma simt bine inainte sa plec) efectiv se opreste motoreta. Bordul ramane aprins insa. Si am mai observat ca daca o turez putin, cand acul turometrului revine, acesta revine sub liniuta de 1k ture, dar nu foarte mult, sa zic ca 2-3 milimetrii sub acel semn de 1k ture. Ar trebui sa dau vina pe frigul de afara, sau sa ma ingrijorez si s-o duc la doctor !?.

Multumesc, o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspectez ca releul de pompa sa faca figuri. Am mai patit sa gasesc mufele oxidate si dupa curatare nu au mai fost neplaceri. in unele cazuri a cedat de tot. E sub carena coditei pe partea dreapta.

Nu ar strica sa verific si in ce stare este pompa de carburant. Daca este rugina in rezervor, exista sanse sa gasesti surprize.

Ai vreun cod de eroare in bord? lampa rosie clipeste?

Ralanti-ul se regleaza la 90 de grade. Daca la temperatura asta sta la 1200-1300 de ture este ok, daca nu, trebuie reglat. Am gasit motociclete la care cablul de reglaj era rupt sau lipsea de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am nevoie de un kit de lant pt. F3-ul meu si cautand pe net am observat unul numit X-Gear ce are un pret mai mic decat ceilalti producatori.. Aveti idee daca este ok, ati mai folosit asa ceva, merita banii?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei folositi la f4i? 10&40 sau 10&50? Motul? Sau....

» Post actualizat in 16 Mar 2015 09:34

Sintetic sau ...?

Eu folosesc Motorex 10&40 ... asta a folosit si fostul proprietar . Se mai spune ca daca folosesti un tip de ulei nu ar fi prea indicat sa il inlocuiesti cu altul , deoarece primul ar forma o pelicula , dar asta din ce am auzit si eu. Cand am facut schimbul de ulei in vara trecuta dupa 5000 km acesta arata foarte bine , dar na , daca trebuie inlocuit trebuie ( isi pierde din proprietati ) . cel mai rau e acum cu asigurarile astea , am observat ca s-au scumpit :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...