Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut , pana de curand cautam un naked /semicarenat insa datorita ofertei mici ma uit de un f4i dupa 2002 ca primul motor .Am cateva intrebari daca puteti sa-mi raspundeti ...

 

Cum este confortul la drumuri mai lungi , gen Constanta- Bucuresti ( autostrada) , cat si in oras ( Buc ) ? Am 1.86 inaltime .

Cat de iertatoare este pentru un incepator ?

La ce probleme tehnice ar trebui sa ma astept / sa verific la momentul cumpararii ? Stiu ca-s 1009 pagini de citit dar sper sa economisesc cele 2 saptamani cat mi-ar trebui sa citesc tot .. :)

Editat de vasiledintomis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o motoreta confortabila (varianta cu o singura sa).

Are peste 100 de cai, deci nu e foarte iertatoare, depinde cat de cumpatat mergi.

 

La cumparare te duci cu cineva care are ceva experienta sau mergeti la un service pentru constatare.

Nu ai cum sa acumulezi experienta unor ani in doar cateva sfaturi pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am un pic de joc la roata de pe spate a motocicletei si banuiesc ca sunt rulmentii , pe care as dori sa ii schimb , doar ca nu stiu ce cod au si de unde sa ii cumpar . am citit ca cei cumparati de la un magazin obisnuit nu ar fi la fel de buni precum cei comandati de pe site-uri specialitate . Ma poate lamuri si pe mine cineva cum sta treaba si tin sa mentionez ca am o honda cbr f4i 2002 . Va multumesc si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma fac cu mobra mea?
Anul trecut am tot incercat sa ii dam de cap: se incinge rau!

- am schimbat lichidul de racire

- am schimbat termocupla

- radiatorul porneste si chiar se aude corect ca putere

- instalatia este ok...

 

Cu toate astea mobra mea sta de 1 an, in mers prin oras numai la 112 grade si mai sus. Ea inainte la 109 grade pornea ventilatorul si gata, scadea imediat. Acum desi porneste ventilatorul la 109 grade ea tot urca in temperatura.

La un momentdat se incinge grav de tot fix intre picioare, si nu facea asa!

 

M-am oprit la bloc si cu motorul pornit si ventilatorul deja pornit ea tot urca in grade...Nu depaseste 119 grade, dar tot nu e ok.

 

Ce draci sa ii mai fac? Cat ma costa o diagnoza? :(

Editat de Ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand ar trebui stabilit daca senzorul de temperatura functioneaza corect si temperatura afisata este cea reala.

Senzorul functioneaza! Temperatura afisata e corecta ...asta iti garantez eu care iau foc pe motor de cald :))) Si chestia asta e din vara anului trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum stai cu nivelul de antigel in vasul de expasiune? Asta e prima si cea mai simpla verificare.

Daca nivelul nu e in limitele normale si daca nu sunt pierderi la furtunuri, garnituri sau fisuri in radiator, posibil sa fie supapa busonului de la radiator.

Termostatul blocat de asemenea poate duce la supraincalzire.

Releul de control al ventilatorului.

 

 

post-14189-0-29041700-1430989354_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum stai cu nivelul de antigel in vasul de expasiune? Asta e prima si cea mai simpla verificare.

Daca nivelul nu e in limitele normale si daca nu sunt pierderi la furtunuri, garnituri sau fisuri in radiator, posibil sa fie supapa busonului de la radiator.

Termostatul blocat de asemenea poate duce la supraincalzire.

Releul de control al ventilatorului.

Nivelul este normal, in vasul de langa sa. Verificat acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am un pic de joc la roata de pe spate a motocicletei si banuiesc ca sunt rulmentii , pe care as dori sa ii schimb , doar ca nu stiu ce cod au si de unde sa ii cumpar . am citit ca cei cumparati de la un magazin obisnuit nu ar fi la fel de buni precum cei comandati de pe site-uri specialitate . Ma poate lamuri si pe mine cineva cum sta treaba si tin sa mentionez ca am o honda cbr f4i 2002 . Va multumesc si asfalt uscat

Va multumesc pentru raspunsuri , si imi cer scuze ca nu am mai intrat pe site dar cu munca a fost cam greu . Intre timp m-am intereseat la un mecanic si sfatul lui a fost sa imi cumpar rulmenti noi originali , pentru ca daca voi gasi altii s-ar putea sa nu ma tina mult timp. Cand voi avea resurse financiare o sa ii cumpar de aici (http://www.motomike.eu/mike/article/502461/ ) prin intermediul mymoto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii de la SKF sunt la fel de buni si mult mai ieftini, ii gasesti la orice dealer SKF, anul trecut in iunie am pus pe un F4i, si inca merg foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema. Mie nu imi indica temperatura. Tin sa mentionez ca ventilatorul porneste, deci, presupun ca termostatul functioneaza.

Ceilalti martori din bord functioneaza, kilometraj, turometru... Cum as putea sa verific bordul sa vad daca pot sa repar ceva sau trebuie sa-l inlocuiesc ?

 

Multumesc.

 

PS: Honda CBR F3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii de la SKF sunt la fel de buni si mult mai ieftini, ii gasesti la orice dealer SKF, anul trecut in iunie am pus pe un F4i, si inca merg foarte bine.

O sa caut si sper ca voi gasi si eu :) iti multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea. Am nevoie de putin ajutor daca se poate. Am un CBR F3 din 96 pentru care am nevoie de un kit de lant. Am gasit unul la emag (fiind singurul loc de unde il pot cumpara cu card avantaj - plata in rate fara dobanda). Problema este ca cel de la emag este pentru modele 97-98 iar pt a mea cica ar trebui sa fie pt 91-96. Pt. cel de la emag scrie asa - Lant DID525VX/108/X-Ring cu pinion fata JTF1371 cu 15 dinti si foaie spate 1-4483 cu 43 dinti - iar cel ce este destinat modelului meu de motor este - Kit lant DID HONDA CBR600F 91-96 - (50VX/108/X-RING + JTF295/15 + JTR302/43). Ca nr. de dinti vad ca sunt la fel dar dar mai difera niste repere pe acolo. Intrebare este pot folosi modelul gasit pe emag (pt model 97-98) pe motorul meu model 96?

 

Va multumesc anticipat.

Editat de Pauldci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...