Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut!

vin si eu cu o problema de consum ce mi-a aparut in urma schimbarii tobei stock cu una sport.

motocicleta f4 i din 2oo2.

inainte imi lua cam 6-6,5 in oras si maxim 5,5 in afara.in urma schimbarii tobei au aparut urmatoarele date: minim 8,8 in oras si minim 6 in afara.

stiu ca evacuarea sport mai salta un pic consumul,dar mi se pare prea mare diferenta.

filtrul de aer este stock(nou),bujiile iridium (noi)!

va astept sfaturile !

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te cred si recunosc ca asa e,dar ,totusi,prea mi se pare mult...

Editat de ScoRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ScoRider: fa o revizie la mana dreapta si sa vezi cum iti scade consumul dupa aceea.. :D

am facut :))

in afara sa zicem ca e cat de cat ok,dar in oras e prapad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu imi sta turatia de relanti constanta ? Variaza mereu intre 1500 -1000rpm . Am schimbat bujiile am curatat toate contactele, fisele...am incercat sa reajustez relantiul dar fara succes...tot variaza... ce sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De ce nu imi sta turatia de relanti constanta ? Variaza mereu intre 1500 -1000rpm . Am schimbat bujiile am curatat toate contactele, fisele...am incercat sa reajustez relantiul dar fara succes...tot variaza... ce sa fac?

Ai modificari la esapament? Ai reglat simcronizat carburatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar are rost sa umblu aiurea la carburatoare?

cred ca am gasit cauza problemei, dabea picura benzina din rezervor.. am desfacut robinetul de pe el si am scos afara tija cu acea sita lunga si e plina de depuneri... acuma o curat... e posibil sa fie asta cauza asa`i ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am curatat tot, acuma curge cu debit mare din rezervor.. totul pare ok insa problema persista.

Pornesc motocicleta la rece, sta perfect la relantiu merge bine tot, dupa vreo 10 minute de functionare incepe sa creasca relantiul pana pe la 3000rpm si de aici incepe distractia... la ture mici se tureaza cu intreruperi uneori asa de grave incat scoate flacari pe toba, uneori cand inclin motorul in partea stanga scade relantiul imediat la 1000rpm si are tendinta sa se opreasca si am mai observat ca sunetul motorului s-a schimbat.. se aude ca functioneaza defectuos ca si cum ar merge in 3 pistoane iar temperatura motorului este cam mare fata de inainte cand mergea bine... am curatat si bujiile dar degeaba, le-am verificat pe multimetru, toate au rezistenta 5Kohm.

 

Cu ce sa incep ? poate sa se fi stricat aprinderea? Mentionez ca motorul merge foarte bine primele 10 minute....

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am curatat tot, acuma curge cu debit mare din rezervor.. totul pare ok insa problema persista.

Pornesc motocicleta la rece, sta perfect la relantiu merge bine tot, dupa vreo 10 minute de functionare incepe sa creasca relantiul pana pe la 3000rpm si de aici incepe distractia... la ture mici se tureaza cu intreruperi uneori asa de grave incat scoate flacari pe toba, uneori cand inclin motorul in partea stanga scade relantiul imediat la 1000rpm si are tendinta sa se opreasca si am mai observat ca sunetul motorului s-a schimbat.. se aude ca functioneaza defectuos ca si cum ar merge in 3 pistoane iar temperatura motorului este cam mare fata de inainte cand mergea bine... am curatat si bujiile dar degeaba, le-am verificat pe multimetru, toate au rezistenta 5Kohm.

 

Cu ce sa incep ? poate sa se fi stricat aprinderea? Mentionez ca motorul merge foarte bine primele 10 minute....

Ti-am spus de o gramada de ori pana acum..rezolva carburatia inainte de a schimba pistoanele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi e cam frica de carburatoare ... sa nu le nenorocesc mai rau... oricum ma apuc de ele !

 

P.S.: totusi daca ar fi infundate carburatoarele nu ar trebui sa faca figuri mereu ? mie imi face doar cand se incalzeste motorul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi e cam frica de carburatoare ... sa nu le nenorocesc mai rau... oricum ma apuc de ele !

 

P.S.: totusi daca ar fi infundate carburatoarele nu ar trebui sa faca figuri mereu ? mie imi face doar cand se incalzeste motorul.....

 

Nu e mai simplu sa nu ne mai plictisesti cu aberatiile tale? Un om super priceput(TNG) ti-a dat un sfat moca, sfat cu care tu te stergi de 2 pagini la Q, in acelasi timp poluand aiurea topicul.

 

Daca continui cu prostia, iti oferim o vacanta cadou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...