Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Da, o sa ti curga ceva ulei,cam 200-300 ml. O poti apleca pe dreapta cat mai mult ca sa eviti scurgerea uleiului. Daca ai de gand sa il schimbi e alta poveste. Garnitura la capacul statorului nu trebuie inlocuita. Asa era la mine si la f4 si la 929 cand am avut probleme cu statorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca vrei pot sa vin sa te ajut !


» Post actualizat in 04 May 2017 20:51

uite nr meu de tel 0733.081.699


» Post actualizat in 04 May 2017 20:52

bateria este pe acid sau pe gel?


» Post actualizat in 04 May 2017 20:53

este de ajuns 13.5


» Post actualizat in 04 May 2017 20:54

chiar ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei pot sa vin sa te ajut !

» Post actualizat in 04 May 2017 20:51

uite nr meu de tel 0733.081.699

» Post actualizat in 04 May 2017 20:52

bateria este pe acid sau pe gel?

» Post actualizat in 04 May 2017 20:53

este de ajuns 13.5

» Post actualizat in 04 May 2017 20:54

chiar ok

Multumesc. Salvez numarul tau.

Bateria este pe acid ca asta de AICI.

O sa o montez maine dimineata si masor daca am incarcare cu motorul pornit si in caz ca nu ii dau de cap dau un telefon.

» Post actualizat in 05 May 2017 07:35

Vad ca am incarcare. Cred ca e pe moarte bateria. Cand era la incarcat se auzea din ea ca fierbe dupa doua ore de stat pe redresor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Sunt posesor nou de f4i,o sa urmeze o mica revizie la moto si eram curios daca placutele astea sunt ok,daca aveti alternative mai ok let me know. https://www.unimotors.ro/Placute-frana-fata-SBS-734HS-metalice-sinterizate-SBS_p_4831.html

Ulei pentru motor o sa bag motul 10w40 7400,sper sa fie ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutele sunt ok. Referitor la ulei, poate vrei sa spui 7100...

E ok si uleiul. Bafta!

» Post actualizat in 31 May 2017 17:50

Vezi pe forum, cauta userul kex. Are preturi f bune la orice tip de placute vrei si alte consumabile si e om foarte serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri,uleiul este motul 7100(7400 nu exista,nu stiu la ce ma gandeam),daca nu se impaca bine uleiul,o sa-l dau jos,dar pana acum eu nu am avut probleme cu motul la celelalte mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de unde iei Motulul. Am aparut nspe distribuitori care vind in orb, doar eticheta este Motul. Nu fac reclama, incercati la Pol Distribution.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut oameni buni.

Postez pe topicul dedicat pentru ca sunt curios daca v-ati întâlnit si voi cu problema asta.

Bun, am f4 2000 de vreo 6 ani. Întotdeauna am avut următoare problema cu ea: Atunci cand motorul se incalzeste foarte mult, de exemplu după o oră de mers in trafic aglomerat, viteza mica, etc, relantiul nu mai sta stabil, având tendinta sa crape. Evident, de-a lungul timpului am luat-o prin eliminare. Încărcarea e ok, sistemul de răcire a fost verificat, ventilatorul pleacă la numărul de grade dat in manual. Am găsit anul trecut o fisa plesnita. Am inlocuit-o cu una de 954, sunt acelasi cod.

Nebuneala asta o apuca doar cand se încinge rau. In sarcina ea trage in continuare la fel de bine (mai ales dupa ce am schimbat distributia :) ).

Compresia este in limitele date de manual, desi km are duium. Sa fim seriosi, motorul are 17 ani ;) .

Am mai întrebat vreo doi cunoscuți care întâmplător au aelasi model. Li se întâmpla la fel. După niste sezoane petrecute in saua ei, ma intreb daca e din ciclul ' asa face ele ', sau e un caz particular.

Numai bine va urez tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te salut,

 

Sunt un recent posesor de F4 an 2000, dar a mea nu se comporta la fel. Am mers weekendul trecut numai prin oras, cu cateva reprize de forja si s-a comportat ok.

Relantiul l-am fixat din throttle stop screw la un 1300-1350 rpm dupa ce am facut schimburile de consumabile si ramane stabil indiferent de cati km parcurg intr-o zi, chiar daca e urban sau rural.

Mai are si la mine mici balbaieli la pornire si cateva rateuri, dar asta o pun pe seama nesincronizarii carburatiei.

De asemenea, cateodata dupa ce se incalzeste, daca o opresc si incerc sa o pornesc imediat, invarte de cateva ori inainte, nu o ia instant si miroase a benzina, de aici ma duce cu gandul ca primeste prea mult combustibil si se "ineaca".

 

O zi superba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am detinut f4 din '99 timp de 5 ani jumatate. Facea exact la fel, la semafor se oprea. Pana nu m a enervat la culme si am scapat de ea.

Va salut oameni buni.

Postez pe topicul dedicat pentru ca sunt curios daca v-ati întâlnit si voi cu problema asta.

Bun, am f4 2000 de vreo 6 ani. Întotdeauna am avut următoare problema cu ea: Atunci cand motorul se incalzeste foarte mult, de exemplu după o oră de mers in trafic aglomerat, viteza mica, etc, relantiul nu mai sta stabil, având tendinta sa crape. Evident, de-a lungul timpului am luat-o prin eliminare. Încărcarea e ok, sistemul de răcire a fost verificat, ventilatorul pleacă la numărul de grade dat in manual. Am găsit anul trecut o fisa plesnita. Am inlocuit-o cu una de 954, sunt acelasi cod.

Nebuneala asta o apuca doar cand se încinge rau. In sarcina ea trage in continuare la fel de bine (mai ales dupa ce am schimbat distributia :) ).

Compresia este in limitele date de manual, desi km are duium. Sa fim seriosi, motorul are 17 ani ;) .

Am mai întrebat vreo doi cunoscuți care întâmplător au aelasi model. Li se întâmpla la fel. După niste sezoane petrecute in saua ei, ma intreb daca e din ciclul ' asa face ele ', sau e un caz particular.

Numai bine va urez tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de info amândurora.

Nu se opreste, dar are tendinta asta. Pe un forum dedicat de p-afara am gasit informatia ca ar avea releul de încărcare subdimensionat, acum nu stiu ce sa zic. Nu este un capăt de tara, dar e oarecum deranjant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si este foarte complicat sa pui un voltmetru si sa masori tensiunea pe baterie atunci cind motorul este cald si functioneaza? Trebuie sa masori 14.5V sau foarte pe aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jagi

Iti dai seama ca de-a lungul timpului am facut si asta. Plus multe altele. E un motor extrem de robust. Il cunosc destul de bine, dar chestiei ăsteia nu i-am dat de cap.

Acum vreo 3 ani parca ii montasem un cooler de procesor pe releul de incarcare ca sa nu se mai încălzească sărăcia.

In fine, la cati km are si la cat m-am atasat de ea, clar la mine moare. Cine naiba isi cumpăra motor cu aproape 100k la bord, desi am constatat cu stupoare ca se cer pe f4 preturi de te doare mintea:))

Editat de andrei111
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...