moto8 Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 io am ganduri de astea cu vanzarea doar cand nu imi porneste dimineata tare al draq rotaxul asta al italienilor... am pus parbrizul asta touring... si nu mi se pare neaparat un plus fata de ala vechi, mai mic. e adevarat, nu am iesit din oras inca, la drum lung, dar, din primele estimari pe la 70-80 la ora, imi cam bate curentul in viziera (inainte batea cam la baza castii). cel putin arata f tare motorul amu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Sa inteleg ca ala e un antifurt ?? Parbrizul tau nu cred ca e mai inalt de 5cm fata de cel original... Dar arata bine. A mea porneste instant acum la orice regim. Era garnitura de chiulasa. Apa in cilindru. M-am hotarat s-o mai tin un sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Parbrizul tau nu cred ca e mai inalt de 5cm fata de cel original...Dar arata bine. http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection...3b4331fa_x1.htm Daca e Puig ar trebui sa fie cu 11 cm mai mare Colour: blackHeight: 40 cm Higher than the original: + 11 cm La MRA vad ca nu dau decat dimensiunile lui, deci trebuie comparate cu originalul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 24, 2008 Autor Share Postat Septembrie 24, 2008 Sincer nu vreau sa va stric bucuria, dar am ajuns la concluzia ca mobra asta nu e ok decat pana pe la 25 k km, dupa aia devine aspirator de piese. M-am blestemat indelung ca n-am vandut-o dupa primul incident avut cu ea, am mai pierdut cel putin 1500 de euro pe defecte de fiabilitate. Partea cea mai rea e ca nici baiatul caruia i-am vandut-o nu se bucura de ea, lasand la o parte accidentul are si el probleme cu ea, se incalzeste iar, etc... Cel mai bine vindeti-le si luati ceva mai fiabil "by default". Ce-i drept e drept: cand mergi cu ea cam uiti de probleme, mobra se conduce ca un vis, plus suspensiile alea upside-down (Cube, bineinteles) Marzocchi, am ajuns sa le regret.Design-ul iar e super, e cea mai misto din clasa ei de departe IMHO. TDM-ul e cu totul alt animal, are suspensiile mai rigide si garda la sol mai joasa (asta ma deranjeaza cel mai mult) plus ca are centrul de greutate mai sus decat la Aprilia si la viteze mici tinde sa "cada" singura...despre multele plusuri n-o sa vorbesc aici ca si asa sunt off-topic In opinia mea Apriliei ii lipsesc doua lucruri mari si late: FIABILITATEA si a sasea treapta in cutia de viteze. Stiu ca o sa ma contraziceti, dar cu pasager pe autostrada nu e o bucurie s-o simti turata in stilul ala. A...si mai sunt franele...nici cu disc after-market Braking nu eram multumit de cum frana, si i-am schimbat placute, lichid,aerisit, tot...nu e si nu e, barem frana spate e un dezastru, parerea mea. Sincer imi pare rau ca n-am avut-o de noua, in mod sigur eram mai mult decat multumit de ea, dar asa mi-a lasat un gust destul de amar in gura si vad cu tristete ca nu sunt singurul. E ca si cu femeile, daca te gandesti s-o intinzi la prima cearta inseamna ca nu e ok deloc...si vad ca is oameni care deja se gandesc la despartire desi nu o au de mult...spune ceva Din pacate nu toata lumea are bani sau gust pentru BMW-uri, Honde sau mai stiu eu ce "legende de fiabilitate". Adevarul e ca se strica si alea, dar la dracu parca Aprilia asta se strica mai abitir ca toate, e ceva de speriat. Pai daca asta face in halul asta, KTM-urile care sunt vestite pt fiabilitatea slaba cum or fi, stai cu ambielajul in rucsac sau cum? Ce sa zic...mai intru pe topicul asta pentru ca un ochi imi rade si altul imi plange, numai ca vad ca se impartasesc numai probleme, bucurii mai rar. E pacat. Sa ma auzim si de bine, domnilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Sa inteleg ca ala e un antifurt ?? Parbrizul tau nu cred ca e mai inalt de 5cm fata de cel original... Dar arata bine. A mea porneste instant acum la orice regim. Era garnitura de chiulasa. Apa in cilindru. M-am hotarat s-o mai tin un sezon. e un antifurt "de saraci", care se pune la disc... partea buna este ca poti lega de el un lant... sau macar nu poate sa ti-o fure impinsa, ci trebuie ridicata roata. ma rog, e mai bine decat nimic. parbrizul e mai inalt cu mai mult de 5 cm fata de ala original! problema este ca e destul de inclinat si curentul de aer imi vine in viziera. ar fi mai ok un apendix din ala care se prinde sus, sa sparga curentul de aer, dar na... alta cheltuiala care nu stiu daca merita? Uite, aici este singura problema de care ma lovesc: porneste greu acum si de fiecare data mi-e teama sa nu o inec iremediabil. probleme cu garnitura sau cu apa nu am, taman i-a fost facuta inspectia si revizuirea de la A la Z. numa pornirea imi mananca nervii... http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection...3b4331fa_x1.htm Daca e Puig ar trebui sa fie cu 11 cm mai mare La MRA vad ca nu dau decat dimensiunile lui, deci trebuie comparate cu originalul e MRA, nu aveau pe stoc de la PUIG. si are aceleasi dimensiuni cu ala de la PUIG (nu mai am hartiile din dotarea pachetului, ca le-am aruncat). am remarcat ca e bunut atunci cand te ghemuiesti in rest, la cum stau eu in sa si la inaltimea mea... nu este asa de util. dar imi place sa ma gandesc ca nu am dat banii aia de pomana... Sincer nu vreau sa va stric bucuria, dar am ajuns la concluzia ca mobra asta nu e ok decat pana pe la 25 k km, dupa aia devine aspirator de piese. M-am blestemat indelung ca n-am vandut-o dupa primul incident avut cu ea, am mai pierdut cel putin 1500 de euro pe defecte de fiabilitate. Partea cea mai rea e ca nici baiatul caruia i-am vandut-o nu se bucura de ea, lasand la o parte accidentul are si el probleme cu ea, se incalzeste iar, etc... Cel mai bine vindeti-le si luati ceva mai fiabil "by default". Ce-i drept e drept: cand mergi cu ea cam uiti de probleme, mobra se conduce ca un vis, plus suspensiile alea upside-down (Cube, bineinteles) Marzocchi, am ajuns sa le regret.Design-ul iar e super, e cea mai misto din clasa ei de departe IMHO. TDM-ul e cu totul alt animal, are suspensiile mai rigide si garda la sol mai joasa (asta ma deranjeaza cel mai mult) plus ca are centrul de greutate mai sus decat la Aprilia si la viteze mici tinde sa "cada" singura...despre multele plusuri n-o sa vorbesc aici ca si asa sunt off-topic In opinia mea Apriliei ii lipsesc doua lucruri mari si late: FIABILITATEA si a sasea treapta in cutia de viteze. Stiu ca o sa ma contraziceti, dar cu pasager pe autostrada nu e o bucurie s-o simti turata in stilul ala. A...si mai sunt franele...nici cu disc after-market Braking nu eram multumit de cum frana, si i-am schimbat placute, lichid,aerisit, tot...nu e si nu e, barem frana spate e un dezastru, parerea mea. Sincer imi pare rau ca n-am avut-o de noua, in mod sigur eram mai mult decat multumit de ea, dar asa mi-a lasat un gust destul de amar in gura si vad cu tristete ca nu sunt singurul. E ca si cu femeile, daca te gandesti s-o intinzi la prima cearta inseamna ca nu e ok deloc...si vad ca is oameni care deja se gandesc la despartire desi nu o au de mult...spune ceva Din pacate nu toata lumea are bani sau gust pentru BMW-uri, Honde sau mai stiu eu ce "legende de fiabilitate". Adevarul e ca se strica si alea, dar la dracu parca Aprilia asta se strica mai abitir ca toate, e ceva de speriat. Pai daca asta face in halul asta, KTM-urile care sunt vestite pt fiabilitatea slaba cum or fi, stai cu ambielajul in rucsac sau cum? Ce sa zic...mai intru pe topicul asta pentru ca un ochi imi rade si altul imi plange, numai ca vad ca se impartasesc numai probleme, bucurii mai rar. E pacat. Sa ma auzim si de bine, domnilor aoleu! deci mai am 600 km pana devine aspirator de piese? si eu simt lipsa treptei a sasea (la kawa er5 aveam si era a draq de buna). in plus, etajarea treptelor lasa de dorit. franele proaste le-am simtit deja pe pielea unuia care mi-a sarit in fata. acum merg mult mai incet, iar la anul ii schimb placutele. frana spate mi se pare ok, nu blocheaza decat pe final de cursa, m-am obisnuit cu ea. ma enerveaza fitele de la pornirea la rece, stau cu frica sa nu o inec, e cel mai frustrant lucru. si mai are o hiba: nu se simte inchegata ca o japoneza. punct. in rest, nu o dau pentru ca UNU as iesi in pierdere prea mare si DOI nu am ce sa imi iau cu banii astia (cca 3000 euro), decat tot un SH in care iar trebuie bagati bani etc. asa macar ma acomodez cu problemele ei si ma obisnuiesc. la anul ii mai trebuie doar schimb de ulei si placute noi. si probabil o bujie noua, oi vedea. ceea ce, pentru un motor de 25.000 km, mi se pare f decent. P.S. oricum, dupa doua motoare SH, tare ar merge unul nou! dar, vorba ta, daca nu-s bani, accepti compromisuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Salut, eu am luat motorul de la Gothmoq. Intr-adevar, am avut un accident... Mergeam pe banda doi, o blonda a intors masina fara sa se asigure, a incercat sa intre in fata masinii care mergea in fata mea, s-a oprit (ca altfel intra in ala). "simtind" ce avea sa se intample, am dat vreo 6 flashuri si doua claxoane si am inceput sa ma bag spre banda 1. Cand mai aveam 6 metri pana in masina, blonda a demarat fex catre prima banda. Am franat de la 50 la ora, am ridicat motorul pe roata din fata (fara sa blochez roata) si in acelasi timp am continuat sa cotesc catre banda 1. Evident ca impactul nu a putut fi evitat. Am intrat in portiera dreapta - partea de jos a portierei si i-am terminat pragul. Motorul are urmatoarele: - carena frontala zgariata pe dreapta si o ureche de prindere de pe stanga rupta. - semnal dreapta spart - masca radiator rupta - radiatorul are gatul de umplere fisurat si un piciorus de prindere rupt - furca stramba - s-a rezolvat din desfacera suruburilor de la jug si alinierea. - ghidon foarte putin strambat. - pot sa il fac usor pentru ca diferenta nu e mai mare de 5 grade pe dreapta. - pedala de frana stramba... am indreptat-o foarte usor cu doua chei franceze. Este facuta dintr-un metal moale si nu se fisureaza. - carena dreapta spate zgariata ciudat... in sensul ca se curata cu unghia un fel de plastic rosu care s-a depus nu stiu de unde de pe asfalt (presupun) - aparatoarea dreapta de la amortizorul fata este sparta (mai exact fisurata - nu se prea cunoaste - o sa o las asa) - echipamentul de protectie este intact... nu are nicio zgarietura - casca are o singura zgarietura superficiala pe vizor - foarte mica si nu e adanca - se polisaza foarte usor, dar nu ma deranjeaza asa ca va ramane fix asa cum este acum. A contat faptul ca am mers destul de mult cu motorul acum 15 ani si am facut multe curse ad-hoc organizate. (viteza si manevrabilitate) Am considerat ca nemaimergand cu motorul timp de 15 ani de zile sunt un nou incepator si tot timpul m-am comportat ca atare. Totusi experienta chiar si-a spus cuvantul. Am stiut sa ma rostogolesc in cadere, astfel ca impactul suferit a fost minim. Am avut o singura lovitura la genunchiul stang... nu a fost rea comparativ cu impactul. Estimarea facuta de asirom - unde e asigurata blonda cu pricina - si devizul de la United Motors - 3685 euro fara reconstatari. (la furca ghidon). Am depus actele la asirom dar trebuie sa stau doua saptamani pana primesc raspuns. Probabil va fi dauna totala. Asta inseamna ca o sa vad cat estimeaza asiromul ca valoreaza motorul si cati bani imi dau pentru reparatii. Sunt constient ca vor evalua motocicleta la mai putin de 1000 euro, din care imi vor oferi 75%. Ce sa fac ? Sa o dau in judecata pe blonda pentru diferenta de bani (asta numai pentru ca fost nesimtita - nu pentru ca ar conta banii pentru mine) Oricum motorul o sa il fac. Practic imi trebuie radiator, carenele si semnal in prima faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Salut, eu am luat motorul de la Gothmoq.Intr-adevar, am avut un accident... Mergeam pe banda doi, o blonda a intors masina fara sa se asigure, a incercat sa intre in fata masinii care mergea in fata mea, s-a oprit (ca altfel intra in ala). "simtind" ce avea sa se intample, am dat vreo 6 flashuri si doua claxoane si am inceput sa ma bag spre banda 1. Cand mai aveam 6 metri pana in masina, blonda a demarat fex catre prima banda. Am franat de la 50 la ora, am ridicat motorul pe roata din fata (fara sa blochez roata) si in acelasi timp am continuat sa cotesc catre banda 1. Evident ca impactul nu a putut fi evitat. Am intrat in portiera dreapta - partea de jos a portierei si i-am terminat pragul. Motorul are urmatoarele: - carena frontala zgariata pe dreapta si o ureche de prindere de pe stanga rupta. - semnal dreapta spart - masca radiator rupta - radiatorul are gatul de umplere fisurat si un piciorus de prindere rupt - furca stramba - s-a rezolvat din desfacera suruburilor de la jug si alinierea. - ghidon foarte putin strambat. - pot sa il fac usor pentru ca diferenta nu e mai mare de 5 grade pe dreapta. - pedala de frana stramba... am indreptat-o foarte usor cu doua chei franceze. Este facuta dintr-un metal moale si nu se fisureaza. - carena dreapta spate zgariata ciudat... in sensul ca se curata cu unghia un fel de plastic rosu care s-a depus nu stiu de unde de pe asfalt (presupun) - aparatoarea dreapta de la amortizorul fata este sparta (mai exact fisurata - nu se prea cunoaste - o sa o las asa) - echipamentul de protectie este intact... nu are nicio zgarietura - casca are o singura zgarietura superficiala pe vizor - foarte mica si nu e adanca - se polisaza foarte usor, dar nu ma deranjeaza asa ca va ramane fix asa cum este acum. A contat faptul ca am mers destul de mult cu motorul acum 15 ani si am facut multe curse ad-hoc organizate. (viteza si manevrabilitate) Am considerat ca nemaimergand cu motorul timp de 15 ani de zile sunt un nou incepator si tot timpul m-am comportat ca atare. Totusi experienta chiar si-a spus cuvantul. Am stiut sa ma rostogolesc in cadere, astfel ca impactul suferit a fost minim. Am avut o singura lovitura la genunchiul stang... nu a fost rea comparativ cu impactul. Estimarea facuta de asirom - unde e asigurata blonda cu pricina - si devizul de la United Motors - 3685 euro fara reconstatari. (la furca ghidon). Am depus actele la asirom dar trebuie sa stau doua saptamani pana primesc raspuns. Probabil va fi dauna totala. Asta inseamna ca o sa vad cat estimeaza asiromul ca valoreaza motorul si cati bani imi dau pentru reparatii. Sunt constient ca vor evalua motocicleta la mai putin de 1000 euro, din care imi vor oferi 75%. Ce sa fac ? Sa o dau in judecata pe blonda pentru diferenta de bani (asta numai pentru ca fost nesimtita - nu pentru ca ar conta banii pentru mine) Oricum motorul o sa il fac. Practic imi trebuie radiator, carenele si semnal in prima faza. /index.php?...t&id=355749 ca sa nu fie despagubirea mai mica de 1000 de euro + ca ar trerost de ultimile facturi de reparatie de la fostul propietar(gothmog) care iti va creste valoarea despagubirilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balito2 Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Am un Pegaso 650 ie 2002- este OK. intradevar suntem cam putini! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pana Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Velcam, velcam!! Si eu am tot una ca a ta. Tocmai mi-am luat o tranta la o sina de tramvai. Am ramas uimit de cat de putin damage a luat motoru (carena zgariata pe stanga). Eu mi-am cam bulit genunchiul stang desi aveam niste prostii de protectii Dainese (don't....) . Si uite asa m-am urnit sa-mi montez si eu crash bars-urile pe care le tineam in cutie de vreo luna N-a fost potriveala din prima (e pt modelul 97-00) dar cu un ciocan mai mare le-am convins. Si mi-am pus si o plasa de protectie la radiator (cu ochiuri mai mari ,luata din targ). Si am pus si bujia noua care statea tot de vreo luna, un NGK iridium (chiar se simte). A, si tare frate cordura asta. Io am o geaca Vanucci din tampenia asta si nu s-a rupt/destramat deloc de la gratioasa mea tranta. S-a curatat cu apa si sapun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Salutare. Cine este din Cluj? Eu nu am cu cine sa ies duminica la o tura . Astazi era chiar vreme frumoasa dar degeaba . Dati un pm care vreti sa iesiti. id mess: bauuu2001 . Salutare si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Salutare. Cine este din Cluj? Eu nu am cu cine sa ies duminica la o tura . Astazi era chiar vreme frumoasa dar degeaba . Dati un pm care vreti sa iesiti. id mess: bauuu2001 . Salutare si asfalt uscat. brogdan e "coleg" cu tine si daca citeai ai fi vazut!!! bine ai venit printre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aripi Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 brogdan e "coleg" cu tine si daca citeai ai fi vazut!!! bine ai venit printre noi cu el am vb dar nu are motorul la cluj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 hai la Brasov sa ne dam pe Poiana ... eu am de facut un mic rodaj dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliance-steel Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 (editat) Salut posesorii de aprilia ! As avea si eu o rugaminte la cei care au modelul 650 pe injectie...ma intereseaza daca mai sint probleme la pornirea la rece cum erau la modelul anterior si de curiozitate as vrea sa stiu cum sta cu consumul fata de vechiul model care sincer mi se pare cam mare.Ma intereseaza consumul la mers afara la drum lung cu suta sau putin peste la 2 persoane..repet numai la modelul cu injectie. Pun aceste intrebari ptr ca ma intereseaza sa achizitionez una si voi sinteti cei mai in masura sa imi raspundeti. Multumesc anticipat ! Editat Septembrie 29, 2008 de aliance-steel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 a mea porneste instant acum ! consumul e la 5.6 litri la suta la drum de brasov - parang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto8 Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 a mea porneste instant acum ! consumul e la 5.6 litri la suta la drum de brasov - parang maestre, da si la altii din intelepciunea ta si invata-ne cum sa facem sa porneasca instant, fara sa o mai inecam! un amanunt: e pe carburatoare sau pe injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 maestre, da si la altii din intelepciunea ta si invata-ne cum sa facem sa porneasca instant, fara sa o mai inecam! un amanunt: e pe carburatoare sau pe injectie? Carbutatie e a mea. Am schimbat recent garnitura de chiulasa. M-am uitat si la carburatoare, erau in ordine, nu prezentau uzura nici unul din jicloare. Am reglat amestecul la 3 ture complete. Am o bujie ngk iridium, si mult tupeu deci: - trag maxim socul - pun contactele (cheie+buton) - apas butonul de start... si gata.. o ia din prima. Am inceput sa inchid si eu benzina cand nu o folosesc mai mult timp. carb.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Buna.Am si eu un pegaso de 652cm,porneste foarte usor de cand am schimbat bujia .Inainte am avut o bujie Denso,cu care aveam probleme la pornire ( pornea mai greu,elctromotorul ducea mai mult)dar am schimbato cu un NGK D 8EA,pe care mi-a recomandato cei de la reprezentanta Aprilia din Ungaria(sunt Oradean),iar dupa montare nu-mi venea sa cred cum sa schimbat pornirea,trag socul la maxim...si buton.Am in schimb probleme cu consumul,ajunge la vreo 10litri mi se pare cam exagerat ,ce ar fi de facut sa mai scada? Buna.Am si eu un pegaso de 652cm,porneste foarte usor de cand am schimbat bujia .Inainte am avut o bujie Denso,cu care aveam probleme la pornire ( pornea mai greu,elctromotorul ducea mai mult)dar am schimbato cu un NGK D 8EA,pe care mi-a recomandato cei de la reprezentanta Aprilia din Ungaria(sunt Oradean),iar dupa montare nu-mi venea sa cred cum sa schimbat pornirea,trag socul la maxim...si buton.Am in schimb probleme cu consumul,ajunge la vreo 10litri mi se pare cam exagerat ,ce ar fi de facut sa mai scada?am uita e pe carburator an fab1994. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taurus Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Nu gasesc garnitura de chiulasa pe stoc nicaieri !!! Cel mai rapid e 2 saptamani si 26euro !!! Termenul de livrare ma omoara cel mai tare !!! E bun manualul de Rotax! Multumesc ! salutare UNDE AI GASIT ??garnitura de chiulasa? caut piese de schimb si nu gasesc nicaieri garnitura de chiulasa si gat carburator ( asa cica se numeste tubul care face leg intre carburator si motor... stie cineva unde pot gasi pana la prima zapada ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Vezi la piese@mymoto.ro La Aprilia Pegaso a unuia dintre cei de-acolo piesele au venit in 7 zile dar au fost cazuri si de 2-3 sapt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taurus Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Vezi la piese@mymoto.roLa Aprilia Pegaso a unuia dintre cei de-acolo piesele au venit in 7 zile dar au fost cazuri si de 2-3 sapt ok am uitat sa spun ca e pegaso 650 din 1999 merci de informatie am trimis mail... sper .... si astept a mea porneste instant acum ! consumul e la 5.6 litri la suta la drum de brasov - parang esti tare !!! eu nu reusesc s-o misc. .. as fi multumit sa ia si 15 / 1oo km numai sa se miste ... caut piese si toti imi dau cu tifla.... garnitura de chiulasa si gat carburator...APRILIA PEGASSO 650, din 1999 stii pe undeva....???? sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 (editat) salutare UNDE AI GASIT ??garnitura de chiulasa? caut piese de schimb si nu gasesc nicaieri garnitura de chiulasa si gat carburator ( asa cica se numeste tubul care face leg intre carburator si motor... stie cineva unde pot gasi pana la prima zapada ??? www.unitedmotors.ro . Garnitura costa 187ron parca... au pe stoc tot timpul. www.motto.ro Editat Octombrie 3, 2008 de piratu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taurus Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 www.unitedmotors.ro . Garnitura costa 187ron parca... au pe stoc tot timpul.www.motto.ro multam' astept raspuns de la ei ... sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Octombrie 3, 2008 Autor Share Postat Octombrie 3, 2008 multam'astept raspuns de la ei ... sanatate Nu astepta pe mail, da direct tel la service (0212332130 parca) si intreaba, la mail raspund mai greu. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balito2 Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 SALUT-am si eu un Pegaso 650 ie/2002 si sunt multumit pina in prezent! ar fi bine sa ne unim-dar cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.