Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Ceva detalii despre el?Sa-l stapanesti fara probleme si sa ai grija de el! :cheers:

Mersi frumos Cristi!

 

Niciodata nu mi-am ales motocicleta dupa marca. Nu stiu ce detalii as putea sa dau acum despre el, inca sunt incepator pe model, doar cu drumul de ieri, vreo 350 de km. Cand te uiti la TDM si vezi o motocicleta masiva, cam toate piesele de pe el sunt 'sanatoase' si cam asta obtii: cum zicea si fostul proprietar: e o motocicleta de barbat :grinbandit: Suspensiile bune, inca nereglate pt. greutatea mea, dar nu se apropie de cele de pegaso, franele extraordinare mi s-au parut, motorul tragea foarte bine, chiar si in ture joase si iti dadea impresia ca poti sa il tii la 4500rpm pt o vesnicie. Imediat sarea de la 120 la 140-150-160, o ciclistica incredibila si foarte bine distribuita greutatea, o inclinai imediat pe curbe. Minus: cutia zgomotoasa (probabil uzura), vantul redirectionat dinspre oglinzi imi facea casca sa vibreze. In rest, prin aspect, nu impresioneaza deloc, tabla cadrului un pic lovita, carenele revopsite destul de nereusit, per total neingrijita, dar cel de la care am luat-o s-a vazut ca l-a interesat mai mult motorul decat estetica si poate acum ceva timp nu l-as fi inteles, insa acum ii acord credit. Este deasupra pegaso-ului pe sosea, insa depinde din ce punct de vedere privesti problema: pegaso-ul e mult deasupra la offroad si e o motocicleta versatila. Chestia e ca nici nu prea ar trebui sa le compar...sunt clase diferite...

 

Pegaso-ul cand mi-l aduc aminte, nu mi-l aduc aminte pe sosea. Poate doar drumul cand l-am cumparat sa imi fi ramas in minte . In rest...spre plaja, la Vadu, vizitand autostrada noua - venind din partea cealalta a gardului - de pe camp, si alte cateva momente, mi le aduc aminte cu placere. Acum, vom vedea daca a fost o alegere buna si TDM-ul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu parasesc nimic :) O sa mai citesc si pe aici. Pegaso mi-a placut mult si pe viitor cine stie ce se iveste. Sper ca va fi totusi vreun pegaso strada/trail 2005+ :grinbandit:

 

Multumesc inca o data pt. urari! Daca ai drum pe la mare vreodata, da un pm sau scrie aici pe forum, si mie mi-ar face placere sa iti fac cinste cu o bautura (suc sau fara alcool :grinbandit: ) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi,dupa cum ai vazut ceva posturi mai sus,o tai pe Transalpina si cobor la Cazanele Dunarii.Voi posta poze la venire.Promit. :cheers:

Vazut, vazut. M-as fi incumetat si eu in weekend la un drum mai lung, cu iubita ca pasager (m-a insotit si duminica, dar din masina :) ), dar din pacate trebuie sa plec din tara cu munca o saptamana.

 

Drum bun sa aveti! Si astept cu interes pozele :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Producatorul spune ca, la 2 schimburi de ulei, sa desfaci si sa cureti filtrul din cadru.

Multi nu stiu de prezenta lui.

 

Sau de faptul ca, la demontarea filtrului cu ocazia schimbului de ulei, trebuie amorsata pompa, pentru a evita functionarea motorului (pentru o perioada scurta, e drept) fara presiune de ulei.

 

 

 

Poti sa exemplifici mai exact te rog frumos............ Unde gasesc acest filtru(in cadru)? E usor accesibil?

 

Legat de vitezometru, eu am senzatia ca indica mai mult decat in realitate.

 

O singura data am confruntat viteza mea cu cea a unui prieten cu un CBR: eu aveam 140 si el a spus ca avea 150... :unsure:

 

Cred ca voi face un test cu un GPS.

 

Eu am mers impreuna cu un prieten cu Transalp 700.

Imi indica 180km/h...........am crezut ca e stricat bordul. Bine batea vantul nu gluma 160 sigur aveam. Baiatul de pe Transalp mi-a zis ca aveam mai exact 182km/h.

 

Este cineva aici pe acest topic capabil sa-mi regleze si sincronizeze carburatia la Pegaso-ul meu 1996 MX?

 

Imi este frica, de clapeta socului, nu cred ca se inchide total, consuma relativ mult(mai ales pe offroad), si da rateuri tot timpul.

Nu cred ca e ceva foarte complicat.............doar ca eu nu am experienta pe acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa exemplifici mai exact te rog frumos............ Unde gasesc acest filtru(in cadru)? E usor accesibil ?

Acel filtru se afla in partea stanga a cadrului (cum stai pe motocicleta) , sus , este putin mascat de rezervor . Un furtun vine din spatele cilindrului si se duce acolo . La prima vedere nu iti dai seama ca acolo se afla un filtru , pare un furtun care intra intr-un stutz. Filtrul sta in interiorul cadrului . Ca sa il vezi si sa poti umbla la el da jos rezervorul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acel filtru se afla in partea stanga a cadrului (cum stai pe motocicleta) , sus , este putin mascat de rezervor . Un furtun vine din spatele cilindrului si se duce acolo . La prima vedere nu iti dai seama ca acolo se afla un filtru , pare un furtun care intra intr-un stutz. Filtrul sta in interiorul cadrului . Ca sa il vezi si sa poti umbla la el da jos rezervorul .

 

THX :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa exemplifici mai exact te rog frumos............ Unde gasesc acest filtru(in cadru)? E usor accesibil?

 

Imi indica 180km/h...........am crezut ca e stricat bordul. Bine batea vantul nu gluma 160 sigur aveam. Baiatul de pe Transalp mi-a zis ca aveam mai exact 182km/h.

 

Este cineva aici pe acest topic capabil sa-mi regleze si sincronizeze carburatia la Pegaso-ul meu 1996 MX?

Vad ca ti-a raspuns Remu legat de filtru.

 

Am comparat vitezometrul cu GPS-ul si eroarea este de + 10-12 km/h (la 100 km/h pe ceas).

La 60 km/h eroarea este de 7-8 km/h.

 

Pentru reglajul carburatoarelor iti pot recomanda pe cineva (nu este de pe forum).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu exact ce problema am la a mea, dar e clar ca scapa ulei! imi scade zilnic si am observat pe unde se scurge putin cate putin. daca ar putea sa imi zica cineva ce ar putea fi, pana sa ajung la ceva mecanic, i-as ramane indatorat.

totul se intampla pe partea stanga, cum stai pe ea.

 

 

http://i47.tinypic.com/nxmft4.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar deocamdata nu sunt in cluj... ca daca eram, sigur rezolvam! maine tre sa sun la RAR sa ma programez, apoi mai am de facut restul de acte. ma gandesc sa iau acelasi tip de ulei pe care-l are acum si sa completez, pana am timp sa mi-o verifice careva. posibil sa o aduc asa la cluj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu exact ce problema am la a mea, dar e clar ca scapa ulei! imi scade zilnic si am observat pe unde se scurge putin cate putin. daca ar putea sa imi zica cineva ce ar putea fi, pana sa ajung la ceva mecanic, i-as ramane indatorat.

totul se intampla pe partea stanga, cum stai pe ea.

 

 

http://i47.tinypic.com/nxmft4.jpg

 

Pompa de apa are doua simeringuri, tie ti s-a stricat cel dinspre carter si curge ulei pe acolo. Ai nevoie de un kit de reparatie pentru pompa de apa, sau macar de doua simeringuri noi la pompa de apa. Operatiunea e descrisa in manualul de reparatie.

Editat de LGO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

sunt proaspat posesor de pegaso IE 2002 achizitionat din intamplare :D

 

Am mers deja cam 1000 cu el in ultima luna, ceva endureala si in mare e ok (cu plusuri si minusuri ca la orice motocicleta noua). Totusi sunt unul din aia care a ramas cu impresia (falsa sper) ca "aprilia nu sunt fiabile".

 

Cam ce probleme pot aparea pe modelele astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incurcat-o omule ! Cum ai putut sa-ti iei Aprilia ? Nu stiai ca italiencele consuma benzina ? O sa trebuiasca sa schimbi si uleiul , lantul , cauciucuri . Poate chiar si vreun simmering . Da-o cat mai repede !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incurcat-o omule ! Cum ai putut sa-ti iei Aprilia ? Nu stiai ca italiencele consuma benzina ? O sa trebuiasca sa schimbi si uleiul , lantul , cauciucuri . Poate chiar si vreun simmering . Da-o cat mai repede !

 

 

:crack: Mai taie din ele ! Da'le draq! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am o problema cu Aprila… Zilele trecute, in momentul in care am pus contactul (dupa un drum de jumatate de ora, cand vroiamm sa o bag in curte) mi-a picat curentul…

Am masurat sigurantele, sa vad ce s-a intamplat. Surpriza, bateria ok, sigurantele ok, insa am constatat cu stupoare ca in momentul in care pun contactul voltajul bateriei, aratat de multimetru scade la 0… Nu cred ca este un scurtciracuit pentru ca nu s-au ars sigurantele si nici bateria sau cablurile nu s-au incalzit.

Aveti idee despre ce poate fi vorba?

Merci,

Toate bune,

B.

 

P.S. Este vorba de Aprilia Pegaso I.E. din 2002

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La iarna vreau sa desfac iar motorul sa inspectez chiuloasa, poate aflu cauza rateurilor in frana de motor, numai ca am nevoie de un surub care tine axa cu came. Atasez o poza. Are cineva?

 

PS: M6 x 25 parca...

post-41831-0-07927400-1347643701_thumb.jpg

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La iarna vreau sa desfac iar motorul sa inspectez chiuloasa, poate aflu cauza rateurilor in frana de motor...

Uite ce zice intr-un articol ceva mai vechi pe care l-am citit eu:

 

Also, unlike the BMW with its solo exhaust pipe and muffler (with two-stage catalyst), the Aprilia has a pair of upswept silencers tucked in tightly at the rear. The sound is subdued on either model, but the Pegaso seems to have a little more gusto to its note. Don’t be surprised if you hear a loud pop or two emanating from the muffler on either bike during deceleration.

 

Esti sigur ca problema nu e una inchipuita? :laugh: Si la mine mai scapa cate un rateu mai mic/mai mare pe toba in decelerare si am mai cautat pe net, ziceau ca e normal... Mai ales ca mie imi zisese mecanicul ca imi si facuse amestecul un pic cam bogat... Deci poate incepi cu carburatorul daca intradevar e o problema. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa umble strungarul in chiuloasa sa-i faca scaunele la supape torcea foarte frumos in frana de motor. Acel paragraf l-am citit si eu, dar acolo zice "emanating from the muffler", pe cand rateurile la mine par sa se auda exact la iesirea din chiloasa, la coturile tevilor.

Cat despre carburator, a fost desfacut, curatat si verificat de catre mecanic si inca cateva ore am pierdut si eu jucandu-ma cu amestecul. De la sarac la bogat. Am invartit la suruburile alea si nimic.

Ce ma intriga e ca atunci cand trag socul (relantiul pe la 2000 - 2500 rpm) nu mai bubuie.

Daca ajuta, pot face si un filmulet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E absolut normal ca un monocilindru ca e de 125 sau de 800 sa dea rateuri.

Tehnic vorbind este OK.

La carburatorul de pe Pegaso va trebui sa umblu pentru ca bubuie din cand in cand si miroase a benzina, sigur am amestecul bogat.

La Tenere 660 care era pe injectie BUBUIA tot timpul cum eram in frana de motor cum MMMBUM BBBUMMMM MBUMMM BUMMMM.

Nu am avut cand sa trec pe la un mecanic cu ea desi Didi mi-a vandut un pont.

 

Va rog puteti pune o poza cu suruburile de reglaj? Vreau sa o fac cat mai econoama.

 

Asta e, am gasit.

post-16670-0-96939200-1347658684_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu probleme asemanatoare la calul meu. Da rateuri in frana de motor si tuseste. Doar ca depinde de unde bag benzina. S-a intamplat si cu benzina de 100 de la OMV. Sa fie amestecul prea bogat sau benzina e de vina? Totusi in Ungaria-Cehia n-am avut nici o problema nici macar cu benzina de 95.

Apropo, mestecul de unde-l reglez? De la Fuel/air screw din poza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...