Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

posibila problema!? cand virez la viteze mici,sub 20 km h am senzatia ca "agata"ghidonul...o senzatie vaga intradevar...sa fie ceva oare sau este doar impresia mea?a mai patit cineva ceva de genul?stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un drum de 400 de km dus-intors,va arat Aprilica mea cea noua si scumpa!

Imi cer scuze de calitatea pozelor,dar au fost facute cu telefonul mobil!

 

 

Superba ! Si pe mine ma cam mananca una mai noua...modelul trail...dar inca nu stiu ce sa zic. Cu prima ocazie cand pun mana pe una d-asta o iau la alergat sa vad despre ce este vorba! Sa aveti grija de voi si sa te bucuri de ea din plin ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

multumesc! deci ar trebuii sa verific rulmentii...cum imi dau seama daca trebuie schimbati?la cabluri nu am umblat.

Pui motorul pe cricul central si pui pe coneva sa stea pe locum pasagerului, astfle roata fata va sta suspendata. Acum ar trebui sa poti schimba pozitia ghidonului cu 1deget. Daca merge greu si nu vezi vreun cablu care sa il opreste, atunci rulmentii trebuie schimbati. Chestii simple si eficiente. Spot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristianstrt

 

Sa ai parte de multe drumuri virajate la ghidonul ei!

 

Nu iti pare rau acum de partea "enduro"? Acum ai un nakedbike/sm. Din cate am citit pe net, are o ciclistica bomba Pegaso Strada fata de MT03 sau XTX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult de urari.

Intr-adevar e bestiala ciclistica si e mai mult de strada/super moto.Sa fiu sincer am tras-o un pic pe macadam si se comporta mult mai bine decat ma asteptam eu.Telescopul spate are reglaj de la Hard la Soft,asa ca mai poti umbla la el.Cand se termina gumele astea,o voi incalta cu niste Heidenau-uri K66 si/sau K73,mai vad eu care.Acestea sunt cramponate si au o aderenta sporita pe ploaie si pe drumuri rele.Per total nu regret schimbarea facuta.Saua e acum la 770 mm si la cea dinainte era la 800 mm.Avand roata de 17' pe fata si nu de 19',am coborat mai jos si deci ajung mult mai bine.Se poate merge pe endureala ce o faceam cu cea dinainte,dar o idee mai incet,caci cursa suspensiei fata e acum de 14 si cealalta era de 17!

Cat priveste partea virajata a drumurilor,nu are rost sa mai spun ceva,e extraordinara stabilitatea ei!Per total dau nota :10: !!!Clar!

 

Revin cu niste poze cu ambele Aprilici,ca si comparatie.Vizionare placuta!

 

Si o mica filmare,la care imi cer scuze pentru calitatea filmarii.M-a cam scuturat caci drumul era valurit si petecit,iar camera era prinsa de ghidon.

 

.Vizionare placuta!

 

 

Wooaaa!!! Vreau si eu bijuterie d-aia! Faina! S-o stapanesti sanatos fara incidente si la multi Km cu ea! :10:

 

 

Pffffaaaiii mama mea!! Trebuie sa o uzi neaparat! ... asta ar fi a nu stiu cata betie promisa... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

are cineva desfacut free-weel-ul (bendix-starter-ul) sau are de gand sa-l desfaca in perioada urmatoare?

 

Am nevoie de cota de la flansa care se afla sub oala starterului (cea pe care cupleaza free-weel-ul sau sprag-clutch din poza)

 

http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Pegaso%20%20650&Y=2002&L=AP_PEG1&O=Ignition%20unit&F=AP_PEG1_EU&L2=AP_PEG1_EU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus doua poze, fata-spate. Pe mijloc vine rulmentul ala uni-sens (splag-clutch sau flywheel) Un "mester" a luat din diametrul interior si acum rulmentul nu mai cupleaza, asadar diametrul interior ma intereseaza. Ma chinui de cateva zile sa o desfac pe a mea sa-i iau cota aia, dar nu-i asa usor cum pare.

 

Daca ai piesa aia si nu-ti mai trebuie sunt as cumpara-o, sa nu ma mai chinui cu strungari

 

post-47813-0-87125700-1368292424_thumb.jpg

 

post-47813-0-05413600-1368292454_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum belele nu vin singure... Are cineva tobe stock de Pegaso '97? Ale mele sunt atat de ruginite ca au gauri si s-a topit airboxul.

ti-am lasat mesaj pe privat . 0761680081

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Cum am primit si eu piese ca si donatie, ofer la randul meu, ca si donatie:

 

- airbox Pegaso '97-'00

 

- robinet de benzina nou pentru Pegaso '97-'00

 

Viitorul posesor va avea doar de platit posta, asta daca nu este din Bucuresti.


Edit:

Airbox-ul este rezervat lui Pegasso, iar robinetul lui kr3at0r.

post-41831-0-64956400-1368384214_thumb.jpg

post-41831-0-05428300-1368384222_thumb.jpg

post-41831-0-72135100-1368384228_thumb.jpg

post-41831-0-65746400-1368384234_thumb.jpg

post-41831-0-16776800-1368384244_thumb.jpg

post-41831-0-78990200-1368384250_thumb.jpg

post-41831-0-10700500-1368384288_thumb.jpg

post-41831-0-05237500-1368384298_thumb.jpg

post-41831-0-03810800-1368384305_thumb.jpg

post-41831-0-05468500-1368384312_thumb.jpg

post-41831-0-88909500-1368384321_thumb.jpg

post-41831-0-01608300-1368384332_thumb.jpg

post-41831-0-03951100-1368384339_thumb.jpg

post-41831-0-05121600-1368384346_thumb.jpg

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare salutare .bineinteles , probleme :-L ;din pacate furtunurile mele(90%) de la blocul motor sunt cam coapte...spre...foarte coapte . am tot googaluit de unde mi as putea achizitiona tot tacamul ,dar n am gasit mare lucru . aveti idee de unde mi as putea cumpara tot tacamul de furtunuri ? de foarte preferat sa fie din cluj ! numai bine



uitasem sa precizez ,modelul fiind din anul 1995

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sehr einfach ! Cumperi furtun la diametrul necesar de la magazine de piese auto sau de la Bricostore (au furtun de diferite diametre dedicat pentru combustibil ) .Pana nu schimbi tot ce trebuie nu mai utiliza motocicleta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sehr einfach ! Cumperi furtun la diametrul necesar de la magazine de piese auto sau de la Bricostore (au furtun de diferite diametre dedicat pentru combustibil ) .Pana nu schimbi tot ce trebuie nu mai utiliza motocicleta .

ma gandeam si eu la un varianta praktiker ,dedeman ..dar credeam totusi ca exista un fel de set sau ceva sa nu trebuiasca sa tai(la mijloc) fiecare furtun de la tot blocul motor ca sa le aflu diametrele. mare domn oricum ,mersi

Editat de cpt towlie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...