Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut domnilor, am si eu nevoie de un acumulator pentru motor, peste cel vechi au trecut 4 ani si 2 ingheturi si s-a sinucis.... adica nu mai tine curentul!

 

Stiti careva de unde sa iau un acumulator NOU, cu gel, care sa se potriveasca?

 

Merci.

Eu de cativa ani lucrez numai cu cei de la Caranda de pe Drumul intre Tarlale, in cartier 23 August spre autostrada spre Constanta.

Preturile sunt mai mici decat pe piata, iar garantia e garantie, in sensul ca iti dau alta baterie sau banii inapoi daca a avut defect de fabricatie.

Verificarea instalatiei, la incarcare si garantia se face tot la ei.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor, am si eu nevoie de un acumulator pentru motor, peste cel vechi au trecut 4 ani si 2 ingheturi si s-a sinucis.... adica nu mai tine curentul!

 

Stiti careva de unde sa iau un acumulator NOU, cu gel, care sa se potriveasca?

 

Merci.

RECOMAND ROMBAT-am la masina de 7 ani si nu am probleme.In afara de asta pe site au concurs , nu se stie niciodata...

 

http://www.rombat.in/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/baterii-moto/agm-fara-intretinere/item/root/cbx14ahl-bs

 

RECOMAND ROMBAT-am la masina de 7 ani si nu am probleme.In afara de asta pe site au concurs , nu se stie niciodata...

 

http://www.rombat.in/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/baterii-moto/agm-fara-intretinere/item/root/cbx14ahl-bs

http://castiga.rombat.ro/

 

RECOMAND ROMBAT-am la masina de 7 ani si nu am probleme.In afara de asta pe site au concurs , nu se stie niciodata...

 

http://www.rombat.in/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/baterii-moto/agm-fara-intretinere/item/root/cbx14ahl-bs

 

http://castiga.rombat.ro/

http://www.rombat.in/index.php/ro/unitati-service1

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are cineva vreun cauciuc CROSS pe 17 chiar si mai uzat va rog dati-mi de stire.Am fost invitat la un enduro si cu cauciucul pe care-l am sigur patesc ca V a L y O (nu ca ar fi prima oara). Apropo am un cauciuc cross pe 18 uzat cam 60% .0769555533

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat este o pedala de frana? :|

 

Filmul cu tranta este aici: http://www.trafictube.ro/accident-moto/

Maxim un milion, depinde de vanzator.

Ai luat tranta nasol, a voblat fata cand ai vrut sa schimbi partea, de la noroiul uscat pe mijloc. Se poate intampla oricui, chiar daca ai cauciucuri de cross. Oricum Pegaso nu e motor de cross de 100 de kg, iar daca "fuge" nu o mai poti controla chiar usor. Bine ca ai avut genunchere.

Chiar ma uitam in ultimele tale postari ca nu ai scutul de sub motor.

 

credeti ca am montat prea in spate?

 

mi se pare in regula asa , probata cu mandra in spate , avand in vedere ca vom avea si geaca pe noi

E bine asa, Alin.

Si eu o aveam mai pe fata cand am luat mobra, dar am dat-o mai in spate, ca nu era ok pentru pasager.

Sa ai grija sa nu flambeze, ca risti sa se rupa prinderile si sa o pierzi pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maxim un milion, depinde de vanzator.

Ai luat tranta nasol, a voblat fata cand ai vrut sa schimbi partea, de la noroiul uscat pe mijloc. Se poate intampla oricui, chiar daca ai cauciucuri de cross. Oricum Pegaso nu e motor de cross de 100 de kg, iar daca "fuge" nu o mai poti controla chiar usor. Bine ca ai avut genunchere.

Chiar ma uitam in ultimele tale postari ca nu ai scutul de sub motor.

 

E bine asa, Alin.

Si eu o aveam mai pe fata cand am luat mobra, dar am dat-o mai in spate, ca nu era ok pentru pasager.

Sa ai grija sa nu flambeze, ca risti sa se rupa prinderile si sa o pierzi pe drum.

da , in acest sens am luat de la servici niste garnituri de la atelierul de tamplarie de Al , chiar flamba

cutia a fost achizitionata noua, chinezarie dar , la pret( 75 ron fara transport ) eu zik ok

http://www.okazii.ro/piese-accesorii-moto-altele/topcase-moto-portbagaj-cutie-casca-moto-scuter-atv-a154224128?returnto=L3BpZXNlLWFjY2Vzb3JpaS1tb3RvLWFsdGVsZS8=

 

azi am depus penultimul efort de a inmatricula mobra : cererea de solicitare la ANAF a adeverintei din care sa reiasa ca nu trebuie sa platesc TVA in Romania!

Am inmatriculat pana anul trecut in jur de 25 de vehicule , insa aceasta tampenie este peste asteptarile mele

iar de dracu de legatura are TVA-ul cu inmatricularea? nu stiu ..

Ultima reduta este Serviciul inmatriculari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , in acest sens am luat de la servici niste garnituri de la atelierul de tamplarie de Al , chiar flamba

cutia a fost achizitionata noua, chinezarie dar , la pret( 75 ron fara transport ) eu zik ok

http://www.okazii.ro/piese-accesorii-moto-altele/topcase-moto-portbagaj-cutie-casca-moto-scuter-atv-a154224128?returnto=L3BpZXNlLWFjY2Vzb3JpaS1tb3RvLWFsdGVsZS8=

 

azi am depus penultimul efort de a inmatricula mobra : cererea de solicitare la ANAF a adeverintei din care sa reiasa ca nu trebuie sa platesc TVA in Romania!

Am inmatriculat pana anul trecut in jur de 25 de vehicule , insa aceasta tampenie este peste asteptarile mele

iar de dracu de legatura are TVA-ul cu inmatricularea? nu stiu ..

Ultima reduta este Serviciul inmatriculari

Pune niste coarde peste topcase. al meu s-a rupt la prima plecare (cand am aut chinezarie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna prindere e pe suruburi. Mergi pe offroad linistit.

 

Bun, cum vine intrunirea de la mare si m-a prins cam nepregatit financiar dupa ce a trebuit sa cumpar bendix nou, am decis sa bag la vanzare rotile mele de OFFROAD.

Daca am un Pegasist intreresat, le las la 150 de euro. Pentru ceilalti sunt 200 de euro.

Rotile se potrivesc si pe BMW F650 ST. Le cumparese cineva ieri pentru un F650 GS din 2005, dar nu s-a potrivit cuplajul de la pinion pe spate si melcul de kilometraj. Bine ca nu apucasem sa schimb banii si am luat rotile inapoi aseara.

 

Mai bag la vanzare cablul de acceleratie, cablul de turometru si cablul de soc luate de la Bodyvl, pentru modelul `97-2000.

Mai am un disc frana spate in stare buna pentru vanzare pe care l-am luat odata cu jantele si donez un disc frana spate pe care l-am primit moca de la Bodyvl, dar e destul de subtiat. Asta de donat cred ca il am la tata si ajung destul de rar pe acolo.

Daca sunt doritori, ma mai gandesc daca vand aripa fata (cu toate ca vreau sa o pastrez si pe asta in caz ca voi vinde candva motocicleta), tot model `99, dar cred ca se potriveste si la celelalte modele.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intereseaza pe cineva :

omul de o vinde a avut-o si pe a mea , va va spyune tot ce are si nu are adica e corect restul depinde de abilitatile voastre de negociere..

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=572017&selpic=3&zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In vizita la Baile Govora :

Frumos.

Aproape ca te invidiez, dar plec si eu la intrunirea de la mare peste doua saptamani :D

Ai revopsit carena fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am dat si eu in sfarsit comanda de k60+k60 scout, deci o sa intre in reparatii in curand si o sa circul si eu ca tot omu', sa nu tot salivez degeaba :mrgreen:

Editat de Old
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ufffff am numar , am sa scriu pentru cei care nu stiu ce trebuie sa faca exact toate etapele pe care le-am parcurs avand in vedere ca s-a schimbat un pic si legislatia.

Oricum inarmati-va cu rabdare

post-78987-0-48443100-1401894358_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut posesori de Aprilia Pegaso !De curind sunt si eu posesorul unei Aprilia Pegaso an 1994 (cea din poza ),dar am o problema . Uleiul din motor imi ajunge in filtrul de aer (prin furtunul de la epurator ).

Am dat jos tot uleiul din motor (2 litri) apoi am curatat toate furtunele prin care circula uleiul ,filtrul din cadru si am pus uleiul la loc prin cadru ,unde este si joja . Am pornit motorul si am constatat ca tot uleiul din cadru nu mai este (joja nici nu atinge) .

Am consultat un manual de reparatie pentru Aprilia din 95 si am vazut ca in sistemul de ungere sunt 2 pompe de ulei .O pompa duce uleiul din motor printr-un furtun in cadru (unde probabil se raceste ) si o a doua pompa preia uleiul din cadru tot printr-un furtun si il duce in circuitul de ungere .

Problema la motocicleta cred ca este de la prima pompa de ulei care duce uleiul din motor in cadru (am desfacut dopul de la cadru, cel cu joja si in timp ce merge motorul nu se vede nici o picatura de ulei ca ar ajunge acolo ).

A mai avut cineva problema asta ? Care ar putea sa fie cauza ,pompa defecta ,infundat ceva ,vreo valva la furtune ?

Motocicleta nu are bec de control pentru presiunea de ulei Cu toate astea vreau sa va spun ca motorul merge impecabil , nu se aud zgomote. Exista riscul sa blochez motorul daca merg asa ? Astept un raspuns ! Multumesc anticipat!

post-54408-0-77068900-1401966675_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate filtrul de ulei si vezi daca ajuge uleiul in filtru. Iti spun cum e la bmw, care cred ca e ca si la voi: Pana la filtru e o pompa. Dupa filtru si inainte de el sunt 2 valve (arc cu bila). Una o poti desface si verifica. Daca vine ulei pana dupa filtru, inseamna ca trebuie verificata pompa care duce spre motor si in sus. Dar asta doar cu desfacerea ambreiajului. Pe acolo ai acces la a -2a.

Sper sa te ajute sa iti faci o idee de cum arata circuitul. Daca e ca si la bmw, gasesti documentatie pe f650.com la classic faq

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...