Geamanu Alin Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Va multumesc Aprilienii mei! Deja m-au intrebat 2 persoane daca nu e de vanzare! asa ceva eu nu as vinde , as tine in vitrina! nu are valoare financiara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Nu mai primesc instiintari la topicurile date in urmarire.Oare de ce?La voi nu este aceeasi problema? P.S.: Frumoasa mobra ti-ai luat Cristi! Zici ca-i jucarie...si ce mai luceste de-ti sparge retina! Sa ai parte de ea si s-o folosesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Nu mai primesc instiintari la topicurile date in urmarire.Oare de ce?La voi nu este aceeasi problema? P.S.: Frumoasa mobra ti-ai luat Cristi! Zici ca-i jucarie...si ce mai luceste de-ti sparge retina! Sa ai parte de ea si s-o folosesti sanatos! nici eu , dar intru regulat pe ultima notificare si vad ce e nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Este problema din forum ca nu se mai primesc notificari. Cristi,as tine-o in casa Hondita. Alin,incarca foarte bine releul. Lasa-l pe asta. Tu ai ramas fara lichid si s-a sulfatat vechea baterie. Azi am montat carburile,refacut cu tata toate legaturile de la releul de incarcare,verificat mufe...merge tot innecat si afuma/uda bujia,nu se tureaza bine. Ma bucuram ca ii fac asigurarea si incep sezonul. Din pacate,ramane sa fac actele la Dominator si raman la el momentan. De investit in Domi cu fiscal,ITP,asigurare,RAR,acte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Este problema din forum ca nu se mai primesc notificari. Cristi,as tine-o in casa Hondita. Alin,incarca foarte bine releul. Lasa-l pe asta. Tu ai ramas fara lichid si s-a sulfatat vechea baterie. Azi am montat carburile,refacut cu tata toate legaturile de la releul de incarcare,verificat mufe...merge tot innecat si afuma/uda bujia,nu se tureaza bine. Ma bucuram ca ii fac asigurarea si incep sezonul. Din pacate,ramane sa fac actele la Dominator si raman la el momentan. De investit in Domi cu fiscal,ITP,asigurare,RAR,acte... trage socul si regleaza mai intai din surubul din stanga cu arc aferent acceleratiei 2200 ture. Suruburile de amestec raman asa la 3,5 ture inapoi .Dupa aceea vezi ce face. Dar de curs , mai curg ! » Post actualizat in 22 Feb 2015 07:09 trage socul si regleaza mai intai din surubul din stanga cu arc aferent acceleratiei 2200 ture. Suruburile de amestec raman asa la 3,5 ture inapoi .Dupa aceea vezi ce face. Dar de curs , mai curg ? daca nu merg schimba cuie pontou de la celalalt , aste aveau cauciucul din varf cu un gr de uzura , dar n-am gasit sa le inlocuiesc. Editat Februarie 22, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 O sa vad cum gasesc niste cuie pontou noi. Ideea e ca are acelasi simptom cu ambele seturi de carburatoare. Inclin sa cred ca este totusi o problema electrica,cu toate ca am schimbat cititorul de pe volanta,releul de incarcare,probat CDI pe mobra lui Victor_peg,verificat mufe instalatie,inlocuit cu piese noi pipa si fisa,bujia,distributia...de incarcat este in parametri... Chiar nu mai am nici o idee. » Post actualizat in 22 Feb 2015 10:01 Socul nu are nici o treaba daca il tragi sau nu,se tureaza putin,apoi dupa 1700 incepe sa tuseasca si intrerupe regulat. De pornit,porneste,insa uda si afuma bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 verifica si furtunele de alimentare cu benzina » Post actualizat in 22 Feb 2015 12:08verifica si furtunele de alimentare cu benzina cred ca e o prbl de reglaje , am avut si eu simtome de acestea ..........si mai recomandcceva : de cand am pus bujie "Denso "am scapat de probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Furtunele sunt ok. A mers si cu ele. Am pus 3 bujii printre care si NGK DR8EIX cu Iridium. Cu toate face la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) ai cu socul tras 2200 fix de ture? Editat Februarie 22, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 @eugenkawa : ar trebui sa verifici cumva si plutitoarele , poate nu mai sunt etanse si nu ai nivel constant in camera . Daca cuiele poantou nu inchid bine iti tot intra benzina in cilindru cand motorul sta si o sa se umple motorul cu ulei amestecat cu benzina . Daca oringurile de la plutitoare nu sunt bune sau nu sunt potrivite iti vine benzina prea multa si iti ineaca bujia . Cam astea ar fi cauzele pentru simptomele motorului tau . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 ai cu socul tras 2200 fix de ture? Nu se tureaza chiar atat de mult. » Post actualizat in 23 Feb 2015 00:31 @eugenkawa : ar trebui sa verifici cumva si plutitoarele , poate nu mai sunt etanse si nu ai nivel constant in camera . Daca cuiele poantou nu inchid bine iti tot intra benzina in cilindru cand motorul sta si o sa se umple motorul cu ulei amestecat cu benzina . Daca oringurile de la plutitoare nu sunt bune sau nu sunt potrivite iti vine benzina prea multa si iti ineaca bujia . Cam astea ar fi cauzele pentru simptomele motorului tau . O,buna ziua.Remu1,ai intrat dupa atata timp si au inceput sa vina notificarile pe email. M-am gandit si la varianta asta. Am cumparat alte carburi,am schimbat si un plutitor,va mai aveam unul de rezerva si nu e nici o schimbare. Totul a inceput dupa o tura de soft enduro in zona baltilor de la Caldararu,unde nu i-am dat grav ca o aveam pe sora-mea pe spate. Am ajuns pe la Branesti apoi si a inceput sa scada ralanti-ul. La intrare in Bucuresti,a inceput sa piarda putere si sa nu mai traga. Ideea e ca nu cred sa aiba nimic de parte mecanica. De pirnit,o ia din prima,dar nu se tureaza, ca si cum ori e scanteia slaba, ori se supraalimenteaza... Multumesc de sfaturi. O sa-mi bag iar mainile in carburi dupa ce se mai incalzeste. » Post actualizat in 23 Feb 2015 00:35 Daca as sti sigur ca problema e de acolo,as face comanda de un kit de Reparatie nou,chiar daca vine dupa o luna sau doua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Verifica bine releul, bateria si curentul debitat de alternator...cam asa face atunci cind nu are curent indeajuns. Arunca un ochi si la cutia filtrului de aer, sa fie intreaga si sa nu se fi spart/topit, apoi la bobina de inductie...si cam astea ar mai fi punctele de verificat, fiindca vad ca in rest ai bibilit tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Chiar si pipele de pe bujii le poti lua la masurat. » Post actualizat in 23 Feb 2015 06:07 Sau bujie. Nu mai stiu daca sunt 2 sau una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Verifica bine releul, bateria si curentul debitat de alternator...cam asa face atunci cind nu are curent indeajuns. Arunca un ochi si la cutia filtrului de aer, sa fie intreaga si sa nu se fi spart/topit, apoi la bobina de inductie...si cam astea ar mai fi punctele de verificat, fiindca vad ca in rest ai bibilit tot! 'Nea Ivane,bateria este noua,luata in Septembrie,cu doua zile inainte de a avea problemele, e de 14 Amperi. Invarte de o ia gaia.Releul incarca 14-14,3. Nu stiu cum sa masor curentul de la alternator. Aparat de masura am. » Post actualizat in 23 Feb 2015 06:49 Chiar si pipele de pe bujii le poti lua la masurat. » Post actualizat in 23 Feb 2015 06:07Sau bujie. Nu mai stiu daca sunt 2 sau una.Schimbat bujie,fisa si pipa,piese noi,incercat si cu alta bobina..Ma frapeaza cel mai mult ca nu stiu ce sa mai verific. O sa caut ca stiu ca mai aveam o bobina de alternator,cu toate ca are una noua pe ea cu care am facut 3.000 km... Atata doar ca am observat ca imi incingea mufa de langa baterie si mufa de la releu. Le-am anulat si am cositorit firele,acum nu se mai incalzesc. » Post actualizat in 23 Feb 2015 06:51 Am verificat supapele si distributia. Toate sunt ok. Problema e ori din electrica,posibil un fir impuscat pe undeva sau din carburator,asa cum spun Alin si Remu1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Am un prieten care are un gs si avea simptome la fel. Inchipuieti ca si sonda lambda si filtrul de benzina le-a schimbat, verificat chiulasa si mai schimbat o garnitura, 2. Si dupa reasamblare, la fel facea. In disperare, un alt prieten ce il ajuta la reasamblare a zis: ba, ai pus alta benzina noua? Bine-nteles ca a mers din prima. 1000 lei dusi pt o benzina proasta. Eu zic sa incerci si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Benzina am dat-o jos in toamna si am curatat din nou rezervorul. I-am pus benzina proaspata de care am bagat si la masina... » Post actualizat in 23 Feb 2015 07:02 Oricum,in carburatoare nu a avut benzina deloc. Tocmai ce mi le-a curatat si reconditionat Alin. Nici cand a inceput sa faca figuri nu aveam mizerie in carburatoare. Erau lacrima cand le-am demontat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Atunci clar e electric. Ia-le babeste toate din nou. Mufe, sigurante, relee, incarcare, borne, baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Pai...cu motorul pornit, lumini aprinse (faza lunga de preferat), fara sa accelerezi deloc, masori cu aparatul la bornele bateriei...si valorile trebuiesc sa depaseasca musai 14,3V. Dar masuratorile fa-le dupa ce lasi motorul sa functioneze cca 15-30 min., dupa ce porneste de citeva ori electroventilatorul. Daca ai posibilitatea sa montezi o baterie de masina, nu pregeta sa incerci...nu se va intimpla nimic rau! Cu bateria de auto montata incearca sa accelerezi, sa lasi luminile aprinse si eventual electroventilatorul pornit...si masori valorile. Editat Februarie 23, 2015 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Eugen, eu zic ca e ori avans (verifica rezistenta vietii, aia de e pusa pt avans sub șa pe undeva) ori din carburatie si anume aer fals. Fum negru scoate? » Post actualizat in 23 Feb 2015 08:24 In alta ordine de idei, sambata am pornit si eu calutul si i-am montat bucsile facute la strung pe articulatia cricului central... Aaaaalta viata! Weekend-ul viitor vreau sa vopsesc suportii gentilor laterale.. Daca e frumos poate o scot la o tura. » Post actualizat in 23 Feb 2015 08:32 Am gasit ceva vechi dar bun I'm a cowboy On a steel horse I ride Because I'm wanted Dead or alive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Eugen are la pahare doua tevute care au rolul de a evacua surplusul de carburant din carburator( eu nu le am ) cred ca pe acele tevute trage aer fals si i-am recomandat sa le optureze.... Totusi mobra lui a functionat corespunzator si asa Eu am avut aceleasi simptome si am constatat electrozi bujie apropiati.Am forjat-o un pic si cred ca din cauza temperaturii ridicate acestia s-au deformatDupa schimbarea bujiei ( am pus Denso ) merge perfect » Post actualizat in 23 Feb 2015 09:24 @eugenkawa : ar trebui sa verifici cumva si plutitoarele , poate nu mai sunt etanse si nu ai nivel constant in camera . Daca cuiele poantou nu inchid bine iti tot intra benzina in cilindru cand motorul sta si o sa se umple motorul cu ulei amestecat cu benzina . Daca oringurile de la plutitoare nu sunt bune sau nu sunt potrivite iti vine benzina prea multa si iti ineaca bujia . Cam astea ar fi cauzele pentru simptomele motorului tau . plutitoarele sunt ok. Atasat de plutitoare se gasesc cuiele pontou , care in cap au un cauciuc. daca acesta are urme de uzura atunci e posibil sa intre mai mult carburant insa , si asa e mai greu deoarege furtunul de alimentare la mobrele noastre este destul de ingust si nu prea face presiune multa , nu avem pompa de benzina , iar alimentarea se face prin simpla aspiratie a motorului. » Post actualizat in 23 Feb 2015 09:26@ eugen: poti verifica bobina de inductie - pornesti mobra si pui mana pe ea , daca se incalzeste rau trebuie schimbata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 @ eugenkawa : - la accelerare scoate fum negru ? - ai verificat nivelul de ulei , miroase a benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Fum de ulei nu da,insa scoate benzina nearsa (abur cu gaze nearse,ca si cum ii vine prea multa benzina). Ma gandesc ca am pus un furtun un pic mai gros ca era prea scurt al ei si nu puteam demonta usor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 @Alin - tevile din paharelele carburatoarelor sunt obturate cand surubul de golire e strans, nu se evacueaza nimic prin ele, ele ajuta la golirea carburatoarelor cand desfaci suruburie de golire prin egalizarea presiunii (mai bine zis a depresiunii) care se formeaza in paharel prin scurgerea benzinei. Oricum la modelele mai noi s-a renuntat la ele pentru ca intra aer pe langa filetul suruburilor de golire. @Eugen - zic si eu, ai verificat capisonul de la carburatorul din stanga, cel care obtureaza priza de vacuum, acelasi care i-a dat batai de cap lui Victor. Furtunul de alimentare mai gros nu are nici o treaba atata vreme cat cuiele poantou isi fac treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Din cate imi amintesc este montat. O sa verific cand ajung la tata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) @eugenkawa : fum de ulei este alb nu negru . Nu mi-ai raspuns la ce te-am intrebat . Editat Februarie 23, 2015 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.