Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Vaaai de mine cum poate sa arate !!!!

Superba ... Sa o stapanesti sanatos !!!!!

 

ps : Ieri am luat mobra de la service ( servisare furca ) iar astazi am mai bibilit putin la ea.. e gata de noul sezon ! :hug: :hug:

post-61043-0-53988900-1424517091_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratii mei Aprilisti,mi-am luat de vreo ora si ceva o Honda CX 500 E din 1984,restaurata!

» Post actualizat in 21 Feb 2015 10:45

Ce parere aveti de "bunicuta" Honda?

» Post actualizat in 21 Feb 2015 10:46

Dar de mine,ce ficior fain is?

Da , o clasica de'asta cred ca iti creste un pic cota!

» Post actualizat in 21 Feb 2015 14:07

Vaaai de mine cum poate sa arate !!!!

Superba ... Sa o stapanesti sanatos !!!!!

 

ps : Ieri am luat mobra de la service ( servisare furca ) iar astazi am mai bibilit putin la ea.. e gata de noul sezon ! :hug: :hug:

bravo ,hai ne punem in miscare!

» Post actualizat in 21 Feb 2015 14:10

Eu am bibilit la masina - placute , semibielete , si astfel am dat ceva curent la fetita mea , am pornit-o , amplimbat-o si .............ma apuca nebunia

Insa am verificat releul , imi incarca 14.27 fara lumini si cu faza scurta aprinsa 14, 60...e cam mult , probabil o sa schimb releul .Cert este ca mi-am resuscitat bateria , sper sa tina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai primesc instiintari la topicurile date in urmarire.Oare de ce?La voi nu este aceeasi problema?

 

P.S.: Frumoasa mobra ti-ai luat Cristi! Zici ca-i jucarie...si ce mai luceste de-ti sparge retina! Sa ai parte de ea si s-o folosesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai primesc instiintari la topicurile date in urmarire.Oare de ce?La voi nu este aceeasi problema?

 

P.S.: Frumoasa mobra ti-ai luat Cristi! Zici ca-i jucarie...si ce mai luceste de-ti sparge retina! Sa ai parte de ea si s-o folosesti sanatos!

nici eu , dar intru regulat pe ultima notificare si vad ce e nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este problema din forum ca nu se mai primesc notificari.

Cristi,as tine-o in casa Hondita.

Alin,incarca foarte bine releul. Lasa-l pe asta. Tu ai ramas fara lichid si s-a sulfatat vechea baterie.

Azi am montat carburile,refacut cu tata toate legaturile de la releul de incarcare,verificat mufe...merge tot innecat si afuma/uda bujia,nu se tureaza bine.

Ma bucuram ca ii fac asigurarea si incep sezonul.

Din pacate,ramane sa fac actele la Dominator si raman la el momentan. De investit in Domi cu fiscal,ITP,asigurare,RAR,acte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este problema din forum ca nu se mai primesc notificari.

Cristi,as tine-o in casa Hondita.

Alin,incarca foarte bine releul. Lasa-l pe asta. Tu ai ramas fara lichid si s-a sulfatat vechea baterie.

Azi am montat carburile,refacut cu tata toate legaturile de la releul de incarcare,verificat mufe...merge tot innecat si afuma/uda bujia,nu se tureaza bine.

Ma bucuram ca ii fac asigurarea si incep sezonul.

Din pacate,ramane sa fac actele la Dominator si raman la el momentan. De investit in Domi cu fiscal,ITP,asigurare,RAR,acte...

 

trage socul si regleaza mai intai din surubul din stanga cu arc aferent acceleratiei 2200 ture. Suruburile de amestec raman asa la 3,5 ture inapoi .Dupa aceea vezi ce face.

 

Dar de curs , mai curg !

» Post actualizat in 22 Feb 2015 07:09

trage socul si regleaza mai intai din surubul din stanga cu arc aferent acceleratiei 2200 ture. Suruburile de amestec raman asa la 3,5 ture inapoi .Dupa aceea vezi ce face.

 

Dar de curs , mai curg ?

daca nu merg schimba cuie pontou de la celalalt , aste aveau cauciucul din varf cu un gr de uzura , dar n-am gasit sa le inlocuiesc.

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vad cum gasesc niste cuie pontou noi.

Ideea e ca are acelasi simptom cu ambele seturi de carburatoare.

Inclin sa cred ca este totusi o problema electrica,cu toate ca am schimbat cititorul de pe volanta,releul de incarcare,probat CDI pe mobra lui Victor_peg,verificat mufe instalatie,inlocuit cu piese noi pipa si fisa,bujia,distributia...de incarcat este in parametri...

Chiar nu mai am nici o idee.

» Post actualizat in 22 Feb 2015 10:01

Socul nu are nici o treaba daca il tragi sau nu,se tureaza putin,apoi dupa 1700 incepe sa tuseasca si intrerupe regulat.

De pornit,porneste,insa uda si afuma bujia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica si furtunele de alimentare cu benzina


» Post actualizat in 22 Feb 2015 12:08

verifica si furtunele de alimentare cu benzina

cred ca e o prbl de reglaje , am avut si eu simtome de acestea ..........si mai recomandcceva : de cand am pus bujie "Denso "am scapat de probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@eugenkawa : ar trebui sa verifici cumva si plutitoarele , poate nu mai sunt etanse si nu ai nivel constant in camera . Daca cuiele poantou nu inchid bine iti tot intra benzina in cilindru cand motorul sta si o sa se umple motorul cu ulei amestecat cu benzina . Daca oringurile de la plutitoare nu sunt bune sau nu sunt potrivite iti vine benzina prea multa si iti ineaca bujia .

Cam astea ar fi cauzele pentru simptomele motorului tau .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai cu socul tras 2200 fix de ture?

Nu se tureaza chiar atat de mult.

» Post actualizat in 23 Feb 2015 00:31

@eugenkawa : ar trebui sa verifici cumva si plutitoarele , poate nu mai sunt etanse si nu ai nivel constant in camera . Daca cuiele poantou nu inchid bine iti tot intra benzina in cilindru cand motorul sta si o sa se umple motorul cu ulei amestecat cu benzina . Daca oringurile de la plutitoare nu sunt bune sau nu sunt potrivite iti vine benzina prea multa si iti ineaca bujia .

Cam astea ar fi cauzele pentru simptomele motorului tau .

O,buna ziua.

Remu1,ai intrat dupa atata timp si au inceput sa vina notificarile pe email.

M-am gandit si la varianta asta. Am cumparat alte carburi,am schimbat si un plutitor,va mai aveam unul de rezerva si nu e nici o schimbare.

Totul a inceput dupa o tura de soft enduro in zona baltilor de la Caldararu,unde nu i-am dat grav ca o aveam pe sora-mea pe spate. Am ajuns pe la Branesti apoi si a inceput sa scada ralanti-ul. La intrare in Bucuresti,a inceput sa piarda putere si sa nu mai traga.

Ideea e ca nu cred sa aiba nimic de parte mecanica. De pirnit,o ia din prima,dar nu se tureaza, ca si cum ori e scanteia slaba, ori se supraalimenteaza...

Multumesc de sfaturi. O sa-mi bag iar mainile in carburi dupa ce se mai incalzeste.

» Post actualizat in 23 Feb 2015 00:35

Daca as sti sigur ca problema e de acolo,as face comanda de un kit de Reparatie nou,chiar daca vine dupa o luna sau doua..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bine releul, bateria si curentul debitat de alternator...cam asa face atunci cind nu are curent indeajuns.

Arunca un ochi si la cutia filtrului de aer, sa fie intreaga si sa nu se fi spart/topit, apoi la bobina de inductie...si cam astea ar mai fi punctele de verificat, fiindca vad ca in rest ai bibilit tot! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bine releul, bateria si curentul debitat de alternator...cam asa face atunci cind nu are curent indeajuns.

Arunca un ochi si la cutia filtrului de aer, sa fie intreaga si sa nu se fi spart/topit, apoi la bobina de inductie...si cam astea ar mai fi punctele de verificat, fiindca vad ca in rest ai bibilit tot! :peace:

'Nea Ivane,bateria este noua,luata in Septembrie,cu doua zile inainte de a avea problemele, e de 14 Amperi. Invarte de o ia gaia.

Releul incarca 14-14,3.

Nu stiu cum sa masor curentul de la alternator.

Aparat de masura am.

» Post actualizat in 23 Feb 2015 06:49

Chiar si pipele de pe bujii le poti lua la masurat. » Post actualizat in 23 Feb 2015 06:07Sau bujie. Nu mai stiu daca sunt 2 sau una.

Schimbat bujie,fisa si pipa,piese noi,incercat si cu alta bobina..

Ma frapeaza cel mai mult ca nu stiu ce sa mai verific.

O sa caut ca stiu ca mai aveam o bobina de alternator,cu toate ca are una noua pe ea cu care am facut 3.000 km...

Atata doar ca am observat ca imi incingea mufa de langa baterie si mufa de la releu. Le-am anulat si am cositorit firele,acum nu se mai incalzesc.

» Post actualizat in 23 Feb 2015 06:51

Am verificat supapele si distributia. Toate sunt ok.

Problema e ori din electrica,posibil un fir impuscat pe undeva sau din carburator,asa cum spun Alin si Remu1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten care are un gs si avea simptome la fel. Inchipuieti ca si sonda lambda si filtrul de benzina le-a schimbat, verificat chiulasa si mai schimbat o garnitura, 2. Si dupa reasamblare, la fel facea. In disperare, un alt prieten ce il ajuta la reasamblare a zis: ba, ai pus alta benzina noua? Bine-nteles ca a mers din prima. 1000 lei dusi pt o benzina proasta. Eu zic sa incerci si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina am dat-o jos in toamna si am curatat din nou rezervorul.

I-am pus benzina proaspata de care am bagat si la masina...

» Post actualizat in 23 Feb 2015 07:02

Oricum,in carburatoare nu a avut benzina deloc.

Tocmai ce mi le-a curatat si reconditionat Alin.

Nici cand a inceput sa faca figuri nu aveam mizerie in carburatoare.

Erau lacrima cand le-am demontat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai...cu motorul pornit, lumini aprinse (faza lunga de preferat), fara sa accelerezi deloc, masori cu aparatul la bornele bateriei...si valorile trebuiesc sa depaseasca musai 14,3V.

Dar masuratorile fa-le dupa ce lasi motorul sa functioneze cca 15-30 min., dupa ce porneste de citeva ori electroventilatorul.

Daca ai posibilitatea sa montezi o baterie de masina, nu pregeta sa incerci...nu se va intimpla nimic rau!

Cu bateria de auto montata incearca sa accelerezi, sa lasi luminile aprinse si eventual electroventilatorul pornit...si masori valorile.

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, eu zic ca e ori avans (verifica rezistenta vietii, aia de e pusa pt avans sub șa pe undeva) ori din carburatie si anume aer fals. Fum negru scoate?

» Post actualizat in 23 Feb 2015 08:24

In alta ordine de idei, sambata am pornit si eu calutul si i-am montat bucsile facute la strung pe articulatia cricului central... Aaaaalta viata!

Weekend-ul viitor vreau sa vopsesc suportii gentilor laterale.. Daca e frumos poate o scot la o tura.

» Post actualizat in 23 Feb 2015 08:32

Am gasit ceva vechi dar bun

I'm a cowboy

On a steel horse I ride

Because I'm wanted

Dead or alive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen are la pahare doua tevute care au rolul de a evacua surplusul de carburant din carburator( eu nu le am ) cred ca pe acele tevute trage aer fals si i-am recomandat sa le optureze....

Totusi mobra lui a functionat corespunzator si asa

 

Eu am avut aceleasi simptome si am constatat electrozi bujie apropiati.Am forjat-o un pic si cred ca din cauza temperaturii ridicate acestia s-au deformatDupa schimbarea bujiei ( am pus Denso ) merge perfect


» Post actualizat in 23 Feb 2015 09:24

@eugenkawa : ar trebui sa verifici cumva si plutitoarele , poate nu mai sunt etanse si nu ai nivel constant in camera . Daca cuiele poantou nu inchid bine iti tot intra benzina in cilindru cand motorul sta si o sa se umple motorul cu ulei amestecat cu benzina . Daca oringurile de la plutitoare nu sunt bune sau nu sunt potrivite iti vine benzina prea multa si iti ineaca bujia .

Cam astea ar fi cauzele pentru simptomele motorului tau .

plutitoarele sunt ok. Atasat de plutitoare se gasesc cuiele pontou , care in cap au un cauciuc. daca acesta are urme de uzura atunci e posibil sa intre mai mult carburant insa , si asa e mai greu deoarege furtunul de alimentare la mobrele noastre este destul de ingust si nu prea face presiune multa , nu avem pompa de benzina , iar alimentarea se face prin simpla aspiratie a motorului.


» Post actualizat in 23 Feb 2015 09:26

@ eugen: poti verifica bobina de inductie - pornesti mobra si pui mana pe ea , daca se incalzeste rau trebuie schimbata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fum de ulei nu da,insa scoate benzina nearsa (abur cu gaze nearse,ca si cum ii vine prea multa benzina).

Ma gandesc ca am pus un furtun un pic mai gros ca era prea scurt al ei si nu puteam demonta usor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin - tevile din paharelele carburatoarelor sunt obturate cand surubul de golire e strans, nu se evacueaza nimic prin ele, ele ajuta la golirea carburatoarelor cand desfaci suruburie de golire prin egalizarea presiunii (mai bine zis a depresiunii) care se formeaza in paharel prin scurgerea benzinei. Oricum la modelele mai noi s-a renuntat la ele pentru ca intra aer pe langa filetul suruburilor de golire.

 

@Eugen - zic si eu, ai verificat capisonul de la carburatorul din stanga, cel care obtureaza priza de vacuum, acelasi care i-a dat batai de cap lui Victor.

 

Furtunul de alimentare mai gros nu are nici o treaba atata vreme cat cuiele poantou isi fac treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...