Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Ok Cristian. Am bagat la cap. Dar reglajul cu surubul ala cum e? Din cate stiu( poate gresesc) daca motorul se incinge prea tare ar putea fi amestecul prea scazut(adica mult aer in carb). Acuma eu nu sunt cunoscator dar ar prinde bine niste informatii ca asta, atat mie(in special) cat si altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut,

Trec la subiect :) De ce atunci cand merg Aprilia mea ce-a draga si am 2ooo turatii imi face urat( GEN "imi" da in nas) pana la 3000turatii...dupa care trage ca nebuna. Enormal(a) anormal(a)?

Apoi... daca stie cineva, surubul de amestec trebuie sa fie desfacut 3-1/2 rotiri? 4? sau 4-1/2 rotiri?

De ce totusi intra benzina in ulei? Ca tot nu pricep! :-L

Va multumesc!

 

P.s. Trebuia sa mai zic ceva?

nici v2-ul de 650 nu-l puteam tine la 2000 ( de explu tdm-ul de 850 merge la 2000 in a 4-a ,dar lin nu sa fie in sarcina mare )....orice motor de motocicleta exceptand 1-a si a 2-a treapta la accelerare lina , ai trebuie peste 2500minim....pegaso-ul meu merge frumos la 3000 in a 3-a si a 4-a in oras , de la 3500 in sus a 5-a....nu faci nici o economie daca tragi de gaz la 2000

 

surubul de amestec , daca iti porneste bine la rece la 3,5 ture lasa-l asa...daca o ia mai greu,da-i 4,5.

 

benzen in ulei : problema sunt cuiele pontou, din carburatoare . sunt uzate sau unu din ele are mizerie si nu inchide

cuiele pontou trebuie sa inchida benzina cand camera de nivel este plina, chiar daca robinetul este pe ON, RES sau PRI . altfel tu cand o lasi parcata, iti tot curge benzina prin carburatoare direct in cilindru daca supapele se nimeresc sa ramana deschise, si de acolo se scurge pe langa piston ( si segmenti uzati? ) in baia de ulei.

 

pune stop si repar-o ca altfel daca mergi asa cu uleiul ala + la 2000rpm o distrugi iremediabil!

 

 

 

@cristian....mda,stu..ptr mine karma is a bitch!

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NEVER say NEVER!

In viata cat rau primesti,ai atat bine in compensare!Totul are rostul sau!

Vii pe 0,pleci pe 0!Clar!

Zi/noapte,soare/innorat,frig/cald,etc.

perfect d acord . cate am citit despre puterea gandului,energii, autosugestie..totul e legat si interconectat in natura asta....avem niste capacitati extraodinare ascunse ...... dar ,eu cu teoria stau bine...practica imi strica de multe ori zen-ul mai ales cand mai intra in ecuatie alte pers care-mi tulbura gandirea si ma enervez rapid :))) daar,intram deja in alte discutii .

 

apropos,ce se mai aude in weekendul care urmeaza?

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Trec la subiect :) De ce atunci cand merg Aprilia mea ce-a draga si am 2ooo turatii imi face urat( GEN "imi" da in nas) pana la 3000turatii...dupa care trage ca nebuna. Enormal(a) anormal(a)?

Apoi... daca stie cineva, surubul de amestec trebuie sa fie desfacut 3-1/2 rotiri? 4? sau 4-1/2 rotiri?

De ce totusi intra benzina in ulei? Ca tot nu pricep! :-L

Va multumesc!

 

P.s. Trebuia sa mai zic ceva?

de unde sti de benzina in ulei .i-ai facut analiza :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,nu fi rau!Omul are ceva probleme la Aprilica!

Ajuta-l sau ajutati-l.ca-i de-al nost'!

cred ca am ratat postarea nr 2 , ii explic din nou

» Post actualizat in 27 May 2015 18:30

1.Cristii are dreptate , mobrele noastre nu sunt masini caci au un singur piston si e normal sa fac urat la 2000 ture , tine-o undeva la 3500 4000 , la drum intins te poti duce la 5000 , dar te sfatuiesc sa nu o tii mult timp peste 5000 deoarece risti sa ii arzi garnitura de chiuloasa.Este o mobra " slow" la drum intins cu zvacuri necontrolate datorita cuplului foarte bun.dar este monocilindru .

2. Stiu ce vrei sa spui cab iti da in nas .......nu mai fac nici o explicatie , un coleg a facut-o deja...deschide suruburile de amestec mai mult 4 ture 4.5 ture .Mergi cu treapta a 4 -a reduci acceleratia si daca ai " dat in nas ' mai deschizi un pic E o ciudatenie : Merg subalimentate la relanti si supraalimentate la acceleratie.motorul meu este merge cu carburile la 4 ture si am franarea cu motorul in aceeasi treapta ( deci nu mai accelerez ) destul de brusca -e bine pentru ca daca esti preventiv , nu mai folosesti frana normala deci economie la placut

3. Intrebare: Cand opresti mobra si o pui pe cric , inchizi robinetul de benzina?

Dac nu faci asta = benzina in ulei , De ce ?

 

Alimentarea caburatoarelor se face prin cadere libera , adica forta gravitatiei , ..acolo se afla o camera de nivel cu un plutitor si o supapa( acesta este cuiul pontou) - este acelas principiu ca la bazinul de WC suspendat cu plutitor , nimic deosebit decat forma .

Bun ,,, daca lasi mobra aplecata pe cricul lateral si nu inchizi robinetul de benzina , aceastab din urma , datorita fortei de gravitatie curge si umple carburatorul , cuiul pontou fiind stramb , nu va inchide bine , si benzina se va duce in cilindru si pe langa segmenti in ulei , regula e simpla - principiul vaselor comunicante

 

 

EU INCHID DE FIECARE DATA ROBINETUL

» Post actualizat in 27 May 2015 18:40

acum seaua mea este la 50 % realizata

post-78987-0-57995000-1432751972_thumb.jpg

post-78987-0-04867800-1432751977_thumb.jpg

post-78987-0-43703800-1432751981_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu , maine cui siguranta


» Post actualizat in 27 May 2015 19:08

cred ca am ratat postarea nr 2 , ii explic din nou


» Post actualizat in 27 May 2015 18:30

1.Cristii are dreptate , mobrele noastre nu sunt masini caci au un singur piston si e normal sa fac urat la 2000 ture , tine-o undeva la 3500 4000 , la drum intins te poti duce la 5000 , dar te sfatuiesc sa nu o tii mult timp peste 5000 deoarece risti sa ii arzi garnitura de chiuloasa.Este o mobra " slow" la drum intins cu zvacuri necontrolate datorita cuplului foarte bun.dar este monocilindru .

2. Stiu ce vrei sa spui cab iti da in nas .......nu mai fac nici o explicatie , un coleg a facut-o deja...deschide suruburile de amestec mai mult 4 ture 4.5 ture .Mergi cu treapta a 4 -a reduci acceleratia si daca ai " dat in nas ' mai deschizi un pic E o ciudatenie : Merg subalimentate la relanti si supraalimentate la acceleratie.motorul meu este merge cu carburile la 4 ture si am franarea cu motorul in aceeasi treapta ( deci nu mai accelerez ) destul de brusca -e bine pentru ca daca esti preventiv , nu mai folosesti frana normala deci economie la placut

3. Intrebare: Cand opresti mobra si o pui pe cric , inchizi robinetul de benzina?

Dac nu faci asta = benzina in ulei , De ce ?

 

Alimentarea caburatoarelor se face prin cadere libera , adica forta gravitatiei , ..acolo se afla o camera de nivel cu un plutitor si o supapa( acesta este cuiul pontou) - este acelas principiu ca la bazinul de WC suspendat cu plutitor , nimic deosebit decat forma .

Bun ,,, daca lasi mobra aplecata pe cricul lateral si nu inchizi robinetul de benzina , aceastab din urma , datorita fortei de gravitatie curge si umple carburatorul , cuiul pontou fiind stramb , nu va inchide bine , si benzina se va duce in cilindru si pe langa segmenti in ulei , regula e simpla - principiul vaselor comunicante

 

 

EU INCHID DE FIECARE DATA ROBINETUL


» Post actualizat in 27 May 2015 18:40

acum seaua mea este la 50 % realizata

am incalzit-o ,, am frecat-0 la naiba si tot nu e intinsa cum trenbe , multa munca ... si mai am si alte comenzi .....ca de, lumea vorbeste, ca pot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

datorita fortei de gravitatie curge si umple carburatorul , cuiul pontou fiind stramb , nu va inchide bine , si benzina se va duce in cilindru si pe langa segmenti in ulei , regula e simpla - principiul vaselor comunicante

Ai zis bine la inceput, gravitatie, nu vase comunicante :) Cuiul pontou, nu are voie sa nu inchida, indiferent de pozitie (inclinata, mobra pe cric, etc, nu ne referim la pozitia in care el e lasat si trebuie sa lase benzil sa intre pt. alimentarea normala). El in general are pe el cate 4 liniute, ca sa il ghideze pe scaunul rotund, astfel incat sa stea centrat. Eu am observat ca cuiele astea cedeaza dupa ce au fost udate cu benzina, iar dupa le tii ceva timp in aer.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mai exact 3743 km in mai putin de 2 saptamani. Au fost vreo 3 zile in care am facut doar 1 km sau 2 in toate 3 zilele.

A fost si o zi prelungita (mai bine de 24 ore de mers) cand am facut aproape 1000 km cu o pauza de cotrobaiti prin motor fiindca vreo 200 km a mers prost si banuiam ca s-a ars o supapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,acum te pui usor cu aparatul de capsat lemn pe ea.

Incepi de la cocoasa dintre pilot si pasager.

Prinzi 3-4 capse pe-o parte,apoi intinzi pe partea opusa. Mergi pe 2-3 centimetri lungime,daca vrei sa iasa treaba buna. Capsele le pui initial pe doua randuri,in zig-zag,paralel cu marginea,la 2 cm de ea. In dreptul incuietorii nu poti sa intri cu aparatul si oricum e dublat plasticul. Tii o sula sau surubelnita dreapta subtire la indemana,sa dai capsa afara,daca e stramba,sau se mai trage materialul.

Continui spre partea din fata. Ai mult de tras de ea,dar din degete,nu pune forta bratelor,ca rupi materialul.

Cea mai buna pozitie de lucrat e din stand pe un scaunel,cu scroafa (saua) intre pulpe,catre genunchi,partea de jos catre tine,sa poti capsa. Ideal ar fi sa tina cineva materialul dupa ce il tragi,cateva secunde,sa aplici capsa. Capse iti recomand de 6 mm,ca alea de 10 mm se stramba sau te vor inteapa la partile moi.

Urmeaza partea din fata,cea mai grea,unde trebuie sa crestezi materialul pe mijloc,pana la 3 cm de margine. Nu mai mult,ca o plesnesti. La colturi suprapui cate putin material.

Dupa ce termini fata,te muti in spate. Tragi dinspre mijloc catre spate,oblic,sa se intinda si pe latime si pe lungime.

In final,daca esti multumit,o iei la capsat de jur-imprejur,apoi tai cu foarfeca materialul in surplus,fara sa fortezi.

In timp sa modeleaza singur materialul daca nu ii lasi burta mare.

Spor la masajul scroafei. Daca e sotia geloasa,pune-o sa-i infiga capsele in ciuda. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La propunerea lui Cristi, pun cateva poze din Grecia, de la plaja pustie de langa Petrota unde am stat trei zile impreuna cu Andrea si aprilistul Mony, venit cu scuterul.

Despre peripetiile lui pe chinezaria de 125 cmc, cu care a strabatut Turcia, Insula Chios, Athena si pe urma s-a intalnit cu noi, undeva intre Komotini si Alexandroupouli, il las pe el sa povesteasca.

 

post-88469-0-23810800-1432758162_thumb.jpgpost-88469-0-45528000-1432758185_thumb.jpgpost-88469-0-19157800-1432758209_thumb.jpgpost-88469-0-54992900-1432758227_thumb.jpgpost-88469-0-95403200-1432758240_thumb.jpgpost-88469-0-06005300-1432758258_thumb.jpgpost-88469-0-15937100-1432758278_thumb.jpgpost-88469-0-72242100-1432758323_thumb.jpgpost-88469-0-45270600-1432758341_thumb.jpg

post-88469-0-66067500-1432758306_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai zis bine la inceput, gravitatie, nu vase comunicante :) Cuiul pontou, nu are voie sa nu inchida, indiferent de pozitie (inclinata, mobra pe cric, etc, nu ne referim la pozitia in care el e lasat si trebuie sa lase benzil sa intre pt. alimentarea normala). El in general are pe el cate 4 liniute, ca sa il ghideze pe scaunul rotund, astfel incat sa stea centrat. Eu am observat ca cuiele astea cedeaza dupa ce au fost udate cu benzina, iar dupa le tii ceva timp in aer.

Cuiul pontou e cui pontou , cuiul de dozaj e cui de dozaj ,sa nu confundam .Deasemenea sa nu confundam principiu cu situatia de fapt." Nu are voie sa nu inchida" Ba da , daca sta aplecata mobra , lichidul din pahare tinde sa se echilibreze si astfel nu va mai actiona uniform plutitoarele la capatul carora sta cuiul pontou. daca acesta nu inchide bine , fiind uzat ...PA . De aici rezulta principiul vaselor comunicante adica lichidul tinde sa se egalizeze la acelas nivel deci se va duce in motor si in filtrul de aer

» Post actualizat in 28 May 2015 05:13

Aline,acum te pui usor cu aparatul de capsat lemn pe ea.

Incepi de la cocoasa dintre pilot si pasager.

Prinzi 3-4 capse pe-o parte,apoi intinzi pe partea opusa. Mergi pe 2-3 centimetri lungime,daca vrei sa iasa treaba buna. Capsele le pui initial pe doua randuri,in zig-zag,paralel cu marginea,la 2 cm de ea. In dreptul incuietorii nu poti sa intri cu aparatul si oricum e dublat plasticul. Tii o sula sau surubelnita dreapta subtire la indemana,sa dai capsa afara,daca e stramba,sau se mai trage materialul.

Continui spre partea din fata. Ai mult de tras de ea,dar din degete,nu pune forta bratelor,ca rupi materialul.

Cea mai buna pozitie de lucrat e din stand pe un scaunel,cu scroafa (saua) intre pulpe,catre genunchi,partea de jos catre tine,sa poti capsa. Ideal ar fi sa tina cineva materialul dupa ce il tragi,cateva secunde,sa aplici capsa. Capse iti recomand de 6 mm,ca alea de 10 mm se stramba sau te vor inteapa la partile moi.

Urmeaza partea din fata,cea mai grea,unde trebuie sa crestezi materialul pe mijloc,pana la 3 cm de margine. Nu mai mult,ca o plesnesti. La colturi suprapui cate putin material.

Dupa ce termini fata,te muti in spate. Tragi dinspre mijloc catre spate,oblic,sa se intinda si pe latime si pe lungime.

In final,daca esti multumit,o iei la capsat de jur-imprejur,apoi tai cu foarfeca materialul in surplus,fara sa fortezi.

In timp sa modeleaza singur materialul daca nu ii lasi burta mare.

Spor la masajul scroafei. Daca e sotia geloasa,pune-o sa-i infiga capsele in ciuda. :D

Multam de sfatuiri.De obicei cand mesteresc ,mai turpalelesc ceva lichide , aici intervine " muierea" si scrasneste din masele! " Mai lasa si tu berea aia....."

Iar eu : "te-n m............a.................." :-L

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti norocos ca "muierea" ta iti cam impartaseste pasiunea moto!Lasa c-am vazut eu!

da ii place , de aceea am decis sa modific saua ca sa fie cat mai confortabila. Insa nu stiu cum sa o conving sa faca scoala mi-ar fi mai bine samergem pe doua mobre separat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorii de Aprilii!

Merci lui Cristi1 pt invitatia la intrunirea din august. Sper sa pot sa ajung, desi pt mine e mai complicat, mai ales ca de obicei nu merg la intruniri. Prefer sa folosesc timpul respectiv pt calatorii.

Uneori mai merg, daca intrunirea e intr-o locatie in care nu am mai fost, dar si atunci nu stau.

Apropo, unde e intrunirea voastra, mai exact?

Si pt ca nu imi place sa vorbesc complet offtopic, pot sa va spun ca pentru prima mea motocicleta, alergam disperat dupa Pegaso. Ma atragea ca un magnet, dar gaseam numai gioarse, la preturi nereale. Asa ca mi-am luat un kawasaki, care nu m-a satisfacut complet si.... tot la Aprilia am ajuns, dar la Capo, o mobra destul de frumoasa si buna pt segmentul de enduro-touring. Pacat ca piesele sunt extrem de scumpe si rare si modul de realizare a instalatiei electrice si a unor componente din plastic de proasta calitate.

In fine, am ales capra mai mult pe criterii estetice si de performanta, uitand complet de fiabilitate, la care este mult sub Vstrom sau Varadero....

Anyway, respect pt pasiunea voastra si rabdarea cu care treceti peste problemele mecanice.

Aaaaaa si sa nu uit, jos palaria pt Mony! Asta da curaj si determinare!

Nu vreau sa mai zic nimic, ca imi vine sa fac comparatii cu unele motocicliste megalaudate.... si iar ma musca unii de popou!

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,cand te sicaneaza doamna,o bagi pe asta:

 

ma uit acasa , m-am mutat cu biroul la tehnic si nu am sunet. am lasat si castile acasa

» Post actualizat in 28 May 2015 07:25

Eu n-a trebuit s-o conving.S-a dus singura! :crack:

Iti spun eu cum s-o convingi:ia-i o mobra si atunci nu mai are de ales!Dar asta la secret,de exemplu de ziua ei!

ii iau cateva ore si daca se acomodeaza vad dupa aceea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am taiat firul de plus care iese din releu si duce la CDI.

Calutul se tureaza foarte bine.

Concluzia: releul de incarcare este vinovatul pentru 8 luni de chin,creier chinuit si nopti nedormite cu gandul la solutii.

Aseara am facut rost de un releu original de la un prieten (mai are inca doua de vanzare) si ma apuc sa cositoresc firele de la mufa.

» Post actualizat in 28 May 2015 08:40

..

» Post actualizat in 28 May 2015 08:41

..

post-74306-0-53913200-1432802470_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,acum te pui usor cu aparatul de capsat lemn pe ea.

Incepi de la cocoasa dintre pilot si pasager.

Prinzi 3-4 capse pe-o parte,apoi intinzi pe partea opusa. Mergi pe 2-3 centimetri lungime,daca vrei sa iasa treaba buna. Capsele le pui initial pe doua randuri,in zig-zag,paralel cu marginea,la 2 cm de ea. In dreptul incuietorii nu poti sa intri cu aparatul si oricum e dublat plasticul. Tii o sula sau surubelnita dreapta subtire la indemana,sa dai capsa afara,daca e stramba,sau se mai trage materialul.

Continui spre partea din fata. Ai mult de tras de ea,dar din degete,nu pune forta bratelor,ca rupi materialul.

Cea mai buna pozitie de lucrat e din stand pe un scaunel,cu scroafa (saua) intre pulpe,catre genunchi,partea de jos catre tine,sa poti capsa. Ideal ar fi sa tina cineva materialul dupa ce il tragi,cateva secunde,sa aplici capsa. Capse iti recomand de 6 mm,ca alea de 10 mm se stramba sau te vor inteapa la partile moi.

Urmeaza partea din fata,cea mai grea,unde trebuie sa crestezi materialul pe mijloc,pana la 3 cm de margine. Nu mai mult,ca o plesnesti. La colturi suprapui cate putin material.

Dupa ce termini fata,te muti in spate. Tragi dinspre mijloc catre spate,oblic,sa se intinda si pe latime si pe lungime.

In final,daca esti multumit,o iei la capsat de jur-imprejur,apoi tai cu foarfeca materialul in surplus,fara sa fortezi.

In timp sa modeleaza singur materialul daca nu ii lasi burta mare.

Spor la masajul scroafei. Daca e sotia geloasa,pune-o sa-i infiga capsele in ciuda. :D

M-a ajutat mult incalzitorul electric .materialul se inmoaie si se intinde ma usor , apoi la racire se strange singur si astfel sta intins.

» Post actualizat in 28 May 2015 08:46

@Eugenkawa ; ai gasit releul?

» Post actualizat in 28 May 2015 08:51

Ma bucur ca ai gasit problema, Eugen!

 

Azi am taiat firul de plus care iese din releu si duce la CDI.

Calutul se tureaza foarte bine.

Concluzia: releul de incarcare este vinovatul pentru 8 luni de chin,creier chinuit si nopti nedormite cu gandul la solutii.

Aseara am facut rost de un releu original de la un prieten (mai are inca doua de vanzare) si ma apuc sa cositoresc firele de la mufa.

» Post actualizat in 28 May 2015 08:40

..

» Post actualizat in 28 May 2015 08:41

..

deci la vara vi cu Aprilica :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,Alin,multumesc de ajutor,am gasit la amicul meu,Daniel. Ma lasa si cu banii pana la salariu. Abia astept sa termin totul de strans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de incurajari.

Cristiane,la tombola e musai sa dai patch-uri cu Aprilia. Bonus o femeie. In poza,format mic,sa nu ne afisam cu ea pe strada. :)

 

Acum am realizat ca nu am diodele de la avans la mine.

Macar rezolv cu releul si mai bag maine o tura de 30 de kilometri cu japoneza asta mica (Rocky Sport Centurion din 1985).

Ieri am bagat 50 de kilometri. In 3 luni am slabit 25 de kilograme.

post-74306-0-15725200-1432804980_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regim cu salate si fructe,plus multa bicicleta.

 

Intrebare:la releu,am 3 fire galbene,unul rosu si unul rosu cu alb (plus albastru masa la cadru); care duce la CDI ?

Rosu sau rosu cu alb ?

post-74306-0-37621300-1432805422_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara-le cu aparatul de masura. Din schema electrica a mobrei, reiese ca ele se impreuneaza la un moment dat la +12V.


» Post actualizat in 28 May 2015 09:45

Banuiesc ca exista un fir direct catre CDI pentru a-i furniza alimentare cand nu exista baterie/conexiune la baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...