Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 11.02.2019 la 11:31, Blackbeardbob a spus:

Rulmenții îi găsești de cumpărat la motodiscount, prețul e sub 100 lei, m-a fentat pe mine memoria

Service de furcă găsești la Red motors, cu vreo 300 de lei... l-au mai ieftinit... pretul include manopera, simeringurile de ulei și uleiul. Roagă-te să nu mai fie și altceva de schimbat la ele că restul consumabilelor sunt scumpe rău (simeringurile de praf și cuzineții). Dacă tot îți umblă la furcă, mergi cu rulmenții în buzunar poate ți-i schimbă și pe ăia. Vorbești cu ei.

Anvelopele le găsesti la anvelopemoto.eu au prețuri bune și la set (față+spate) depășești plafonul peste care oferă transport gratuit prin curier. Indicat e să îți iei și camere. Dimensiunile sunt 100/90-19 fața și 140/80-17 spatele. Pe mine m-au trimis să le montez.

Aș putea să ți le montez eu, dar încă nu am stand de echilibrat și nici leviere ca lumea... dacă te grăbești, ți-l recomand pe Răzvan... are un service in complexul AXA, peste gârlă de târgul Vitan.

La carburație nu știu unde să te trimit că a mea e injectată.

La schimbul de fluide si filtre si o curățăre, ungere și reglare de lanț mă pot băga, dar să se mai încălzească puțin afară că îmi îngheață mâinile pe chei.

În altă ordine de idei, dacă ai fb, caută-mă... mrnegulescu am la profil o barbă neagră. Avem un grup pe fb mess unde mai îndrugăm verzi si uscate mai mult sau mai putin legate de apriliile noastre pegaso. Majoritatea din grup suntem din București și împrejurimi.

 

 

salut!

Dețin o Aprilia Pegaso din 1999 și sunt în căutarea unui mecanic în București.

pe scurt, ce bubă are: am pornit-o în primăvara anului trecut, am mers cu ea cam 5 km după care am oprit să cumpăr ceva. după asta, am mers 30 de km, am ajuns la destinație unde am stat 15 minute. după cele 15 minute, n-a mai pornit nici în ziua de astăzi. meționez că i-am pus bujie nouă, bateria era oarecum nouă și cam atat.

orice informație legată de solicitarea mea imi este de mare ajutor.

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de verificat... mititica are (ca si model) o sumedenie intreaga de gremlini pe partea electrica, pornind de la contactul predispus dezlipirii firelor pana la releul ala de sub sa, care e comandat de killswitch si care tine aprinderea.

cand nu porneste, se verifica dupa cum urmeaza...

1 - benzineshte? (miroase a benzina nearsa pe esapament)

2 - scanteieshte? (bujia da scanteie)

 

daca 1 si nu 2, e de verificat partea electrica, in special aprinderea

daca 2 si nu 1, e de verificat alimentarea si carburatia

daca si 1 si 2, e de verificat amestecul si posibil de cautat o eventuala problema prin motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Blackbeardbob a spus:

E de verificat... mititica are (ca si model) o sumedenie intreaga de gremlini pe partea electrica, pornind de la contactul predispus dezlipirii firelor pana la releul ala de sub sa, care e comandat de killswitch si care tine aprinderea.

cand nu porneste, se verifica dupa cum urmeaza...

1 - benzineshte? (miroase a benzina nearsa pe esapament)

2 - scanteieshte? (bujia da scanteie)

 

daca 1 si nu 2, e de verificat partea electrica, in special aprinderea

daca 2 si nu 1, e de verificat alimentarea si carburatia

daca si 1 si 2, e de verificat amestecul si posibil de cautat o eventuala problema prin motor...

 

Mulțumesc!

Am gasit un mecanic si urmeaza s-o operez!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Revin la raspunsul meu anterior referitor la acel service care mai rau a facut la pegasoul meu. Am gasit un service in Bucuresti cu baieti tineri, super de treaba si priceputi si au si vulcanizare. E doar o recomandare, nu reclama. Ii gasiti pe facebook Garaju' Moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
La 06.04.2019 la 0:50, mony a spus:

Dupa ce faci reglajul sa pui si pe forum informatiile, ca sigur mai sunt colegi care ar avea trebuinta de un reglaj supape.

 

Pai am fost la un cunoscut care are un service pe langa Casa Scanteii (dau numar de contact pentru cine are nevoie) si mi-a verificat supapele, care erau in limite normale. Ce m-a surprins - si aici va rog sa ma corectati daca gresesc - este ca nu au sistemul de functionare cu pastilele alea, ci este un sistem cu piulite reglabile - ca la daciile vechi, au zis ei - care nu necesita inlocuirea vreunei pastile, ceea ce tipii de la United Motors nu stiau. Aici m-a costat 150 lei, iar la United Motors mi-au cerut 1.000 lei, plus 20 euro pentru fiecare pastile de inlocuit.

 

In schimb, au depistat ca problemele mele (mers usor inecat, lipsa fortei de accelerare, decelerare mai accentuata) erau de la filtrul de benzina, care era aproape colmatat. Pentru ca nu au gasit filtru la fel - doar pe original, care costa in jur de 400 lei, din ce au zis ei - mi-au montat un filtru asemanator, care pare ca isi face treaba destul de bine. Cu toate astea, as prefera sa gasesc un filtru identic cu cel montat de producator. Ei mi-au sugerat sa vad cat costa o pompa de benzina cu totul, care inteleg ca include si filtrul ala. S-a mai lovit cineva de problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.04.2019 la 11:45, jupanu77 a spus:

 

Pai am fost la un cunoscut care are un service pe langa Casa Scanteii (dau numar de contact pentru cine are nevoie) si mi-a verificat supapele, care erau in limite normale. Ce m-a surprins - si aici va rog sa ma corectati daca gresesc - este ca nu au sistemul de functionare cu pastilele alea, ci este un sistem cu piulite reglabile - ca la daciile vechi, au zis ei - care nu necesita inlocuirea vreunei pastile, ceea ce tipii de la United Motors nu stiau. Aici m-a costat 150 lei, iar la United Motors mi-au cerut 1.000 lei, plus 20 euro pentru fiecare pastile de inlocuit.

 

In schimb, au depistat ca problemele mele (mers usor inecat, lipsa fortei de accelerare, decelerare mai accentuata) erau de la filtrul de benzina, care era aproape colmatat. Pentru ca nu au gasit filtru la fel - doar pe original, care costa in jur de 400 lei, din ce au zis ei - mi-au montat un filtru asemanator, care pare ca isi face treaba destul de bine. Cu toate astea, as prefera sa gasesc un filtru identic cu cel montat de producator. Ei mi-au sugerat sa vad cat costa o pompa de benzina cu totul, care inteleg ca include si filtrul ala. S-a mai lovit cineva de problema asta?

 

Salut! Ce filtru? Ala mic de pe teava T dintre carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

partea electrica dintr-un contact o are cineva ?

Partea mecanica functioneaza de minune. Electronica nu mai sta cum trebuie in carcasa 

 

 

57366690_428384547952326_3215222641023516672_n.jpg

59551413_285006705712801_4520062022267699200_n.jpg

rezolvat pe olx.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 30.04.2019 la 21:12, bachus_21 a spus:

Salutare! De unde aș putea cumpăra un rulment/bendix la un preț mai mic?

Salutare, vezi ca e cineva pe olx care vinde cu aprox 450 lei (daca te referi la cel pentru motor Rotax) si e tot kitul (Rulment, coroana si flansa care se monteaza pe volanta, adica toate piesele care comporta uzura acolo. 

Nota bene, bendixul este universal pentru toate motoarele Rotax 654 si 655

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Poate vreun coleg Aprilist care sa imi imprumute pentru o zi (cat ma duc la ITP) un geam de semnalizator spate (dreapta daca se poate) ?

Imi expira ITP-ul in data de 3 august, deci mi-ar trebui saptamana viitoare sau cealata, doar pentru o zi (de fapt pentru cateva ore).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! 

Am o problema și am nevoie de părerile voastre. 

Am ieșit la o plimbare și am făcut o pauza, când sa pornesc motorul nu am mai pornit. Am ajuns sa schim bendix ul și a început sa pornească (greu, dar pornea). În ziua în care al schimbat bendix ul am făcut vreo 30km fără problema. Ziua următoare l am pornit și am dat sa ies la o plimbare, după 300 m s a oprit în mers și nu a mai pornit. Ce sa fie? 

Ți sa specific ca e pe injectie

 

Editat de A PEGASO 652
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...