Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

 

 

poate e putin off topic da am vrut sa va intreb daca nu aveti o roata spate de pegaso 650 din '92 sau cel putin piesa aceea care face transmisia...pe care se prinde pinionul...sper sa va dati seama ce imi trebuie ;) si daca aveti va rog anuntati-ma ;) ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut din nou.

 

Am intrat si eu in legalitate de ieri :(

 

O intrebare mai arzatoare am si eu, pentru cei care merg mai "la consum" ... pe la ce turatie schimbati treptele?

 

Asfalt uscat si poate ne vedem pe strazi prin Bucuresti!

 

Cheers and beers! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou.

 

Am intrat si eu in legalitate de ieri :(

 

O intrebare mai arzatoare am si eu, pentru cei care merg mai "la consum" ... pe la ce turatie schimbati treptele?

 

Asfalt uscat si poate ne vedem pe strazi prin Bucuresti!

 

Cheers and beers! :disappointed:

 

Salut.Cam pe la 3000- 4000 ture,si nu merg la consum,oricum, la cat consuma este sufcient :( ( nu scade sub 9-10 in oras). :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Cam pe la 3000- 4000 ture,si nu merg la consum,oricum, la cat consuma este sufcient :) ( nu scade sub 9-10 in oras). :)

 

 

Cred ca voi aveti V6 sau V8 ... :)

 

A mea de 6 nu sare niciodata!

 

Maine sper sa fie macar o gura de soare sa vad... cat consuma ???

Ma bag la o tura de Poiana Brasov - Rasnov- Cheile Rasnoavei- Diham (cabana)- retur pe timis pana in BV.

 

Sau un Zarnesti la Mitsubishi Adventure Day... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci...incerc sa schimb pe la 3k ...atunci cand nu-mi pasa daca trage bine :))

 

Meanwhile, am nevoie urgent de o termocupla 90-80 grade, ca aparent a mea a decedat la faza de 2-3 pagini in urma (temperatura de 120 :) ) Unde gasesc una azi? (sambata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci...incerc sa schimb pe la 3k ...atunci cand nu-mi pasa daca trage bine :D)

 

Meanwhile, am nevoie urgent de o termocupla 90-80 grade, ca aparent a mea a decedat la faza de 2-3 pagini in urma (temperatura de 120 :) ) Unde gasesc una azi? (sambata)

 

 

Azi nu gasesti...se aduce pe comanda ..costa pe la vreo 90 de lei depinde cine ti-o aduce ...pana atunci pe direct cu intrerupator....

 

Salut din nou.

 

Am intrat si eu in legalitate de ieri :)

 

O intrebare mai arzatoare am si eu, pentru cei care merg mai "la consum" ... pe la ce turatie schimbati treptele?

 

Asfalt uscat si poate ne vedem pe strazi prin Bucuresti!

 

Cheers and beers! :)

 

pentru asta itzi trebuie o carburatie si un filtru de aer mai bun sau mai curat......daca nu gasesti pe nimeni care sa vrea sa faca o aprilia... vezi la atelier la KAWAMotors la razoare, intreaba de victor, nu stiu daca mai lucreaza acolo. Ar trebui sa-l gasesti acolo pe sebi, fratele lui, sa te indrume. Mi-a lucrat repede curat si cu rezultate, fara fitze si fumuri ca e greu, ca nu se poate ..ca aprilia si alte prostii din astea auzite pe la alte service-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi nu gasesti...se aduce pe comanda ..costa pe la vreo 90 de lei depinde cine ti-o aduce ...pana atunci pe direct cu intrerupator....

pentru asta itzi trebuie o carburatie si un filtru de aer mai bun sau mai curat......daca nu gasesti pe nimeni care sa vrea sa faca o aprilia... vezi la atelier la KAWAMotors la razoare, intreaba de victor, nu stiu daca mai lucreaza acolo. Ar trebui sa-l gasesti acolo pe sebi, fratele lui, sa te indrume. Mi-a lucrat repede curat si cu rezultate, fara fitze si fumuri ca e greu, ca nu se poate ..ca aprilia si alte prostii din astea auzite pe la alte service-uri

 

Am pus un intrerupator pe firele de la ventilator, dar nu pare sa faca prea multe :) Oricum urca la 105 si acolo sta. A stat rece - 60 de grade (fara ventilator) aseara la 23:30, cand m-am intors in Buc. pe DN1, si erau ceva gen 7-8 grade afara.

 

Aveti idee ce as putea sa verific? (mentionez ca are lichid de racire si ca indicatorul de temp. functioneaza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus un intrerupator pe firele de la ventilator, dar nu pare sa faca prea multe :) Oricum urca la 105 si acolo sta. A stat rece - 60 de grade (fara ventilator) aseara la 23:30, cand m-am intors in Buc. pe DN1, si erau ceva gen 7-8 grade afara.

 

Aveti idee ce as putea sa verific? (mentionez ca are lichid de racire si ca indicatorul de temp. functioneaza)

 

ia umple tu radiatorul cu lichid pe sus ca eu cred ca ai o punga de aer in radiator si daia se mentine sus temperatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia umple tu radiatorul cu lichid pe sus ca eu cred ca ai o punga de aer in radiator si daia se mentine sus temperatura

 

E plin ochi, i-am facut ieri un re-fill, si tot la fel :) . Ma gandesc sa nu se fi intamplat altceva: a crapt termocupla si asta a dus si la decesul termostatului....ca imi fierbe lichidul in vasul de expansiune.

O sa dau zilele astea o tura pana la UM sa vad daca imi pot confirma ei treaba de mai sus sau au alte idei :) Macar de-ar avea pe stoc ce-am nevoie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E plin ochi, i-am facut ieri un re-fill, si tot la fel :) . Ma gandesc sa nu se fi intamplat altceva: a crapt termocupla si asta a dus si la decesul termostatului....ca imi fierbe lichidul in vasul de expansiune.

O sa dau zilele astea o tura pana la UM sa vad daca imi pot confirma ei treaba de mai sus sau au alte idei :) Macar de-ar avea pe stoc ce-am nevoie...

Sa nu fie garnitura arsa ca scapa gaze si ti le baga in vasu de espansiune ,e clar daca iti crapa termocupla si ai mers asa cu el e posibil sa-ti fi arsa garnitura.verifica daca nu ai ulei in vasu de espansiune sau daca uleiul din motor are spuma,una dine ele,rolul termostatului e sa iti indice temperatura si sa cupleze termocupla,iar termocupla se deschide la90 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut-stie cineva la ce turatie e turometru la relanti - :) aprilia peg. :)

 

 

Turatia de mers in gol = 1400rpm

 

Valdemar... pregateste-te ... 1 zi de lucru ... matze multe... +garnitura de chiulasa =190lei...

Editat de piratu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat si nu da simptome de garnitura dusa. Am fost la UM si mi-am luat termocupla (66.6 lei). Cu ocazia asta am aflat si ca problema e posiil sa fie de la termostat, care s-a blocat cand am pus praful ala de astipat gaurile de radiator. Aparent trebuia scos termostatul la faza aia :rusinica: Joi ma apuc de treaba si revin cu rezultate.

 

Multumesc pentru sfaturi. :D

 

Asfalt uscat!

 

Joi ma apuc de treaba si revin cu rezultate.

 

:blink: Am schimbat termocupla, asta pare mai ciudata: desi scrie pe ea 90-80, cupleaza abia la 105-110....dar macar duce treaba pana la capat, adica 80. Se incalzeste, dar macar se si raceste.

 

In incercarea mea de a gasi si curatza termostatul, am reusit sa scot piesa 1 (cu 2 cu tot) - din imaginea atasata, le-am fiert in apa cu otzet, au iesit de acolo foarte shiny si le-am montat la loc. Dupa scoatere am realizat ca 2 e de fapt termistorul pentru indicatorul de temperatura din bord, iar sub piesa 1 unde ma asteptam sa fie termostatul ... ei bine...nu era nimic.

Sunt totusi multumit de cum functioneaza acum (spre deosebire de inainte e acceptabil), dar as fi curios totusi unde e termostatul. Mi s-a spus ca caut la celalalt capat al furtunului (de la radiator dreapta-sus, privit dinspre motor), dar ma gandeam ca poate aveti voi cunostinte mai elaborate/precise.

 

Azi fiind soare si posibil caldutz, scot vacutza la pascut pe la Paltinu (cu 2 prieteni cu Domi, 1 prieten cu LC4 si un 1 prieten cu Transalp), asa ca revin diseara sa va povestesc daca a mai facut ceva si m-au injurat cei 4 :blink:

 

Asfalt (si nu numai) uscat!

 

post-40833-1225001880_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus si io benzina de 98 in mobra mea pe injectie si se simte ceva in sensul bun....trage un pic mai bine si mai regulat la orice turatie....parca e mai elastic motorul. Inafara de ralanti dar pt asta tre sa ajung pe United Motors probabil si nu prea am chef....cam miroase a gaze nearse la ralanti. Am incercat io sa umblu la dracia aia de la calculator pt reglaj dar n-am reusit nici sa o stric pt ca nu reactioneaza.....iar procedura din manual... ba, io nu stiu....chiar au facut austriecii motorul asta??

In rest io n-am probleme cu ea. Decat ca vad pompa mai des decat nevasta-mea cu Yarisu ei. Si ea are inca 2 roti...si AC...si ABS...si nu sare jegu de pe strada direct pe ea cand ne uda astia strazile.....cred ca in curand o sa atac masinile alea care uda strada. Chiar nu deranjeaza pe nimeni chestia asta cu udatul strazilor in noiembrie? Sint eu singurul bou care se cacao pe el cand e ud pe jos? Cu gumele mele de teren e ff nashpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

same shit cu metzellerele mele, not funny pe udatura pe care o lasa masinile de spalat.

 

funny thing, dupa mai bine de o luna de pauza, aprilica mi-a pornit la a treia cheie, fara efort, desi credeam ca o s-o inec la sigur (chiar ma gandeam sa o duc la un specialist in carburatoare, pe platforma...).

tura de duminica, sa nu fie soare dejaba... si m-am trezit ca nu mere vitezometrul si kilometrajul. o fi uitat ultimul mecanic sa bage cablul la indicatoare? ca la roata pare totul ok, dar azi nu am mai avut chef seara sa desfac bordul sa ma uit.

 

in rest, care credeti ca mai poate fi pretul de cumparare pentru un pegaso 99, pus la punct? sa vad daca merita sa o vand sau raman cu ea 4ever :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor Aprilistilor, am si eu o intrebare cu privire la Pegasoul meu 650 din 1997,in legatura cu luminile din bord. Eu nu am becuri in acele de la vitezometru si turometru si se vad mai greu noaptea decat cu lumina din fundal. Are cineva idee dk asa trebuie sa fie sau sunt ale mele arse, pt ca de exemplu aseara m-a cam apucat noaptea pe la Voineasa si cum sunt si inceparet nu prea o simt eu asa bine din motor si alea asa ca ma mai uit pe bord de una alta si fara becuri in ace acestea sunt greu de reperat, iar randamentul meu in mers scade considerabil deoarece fie merg cu ea prea turata fie subturata. Naspa situatie.,nu?. In rest aprilica mea mere brici, porneste de obicei la primu conatct si consuma rezonabil pt un motor condus de un descreierat ca mne. Poate dk mai tine timpul frumos facem o intalnire ceva anu asta. Respecte si Asfalt Uscat.

A si era sa uit Ochii in 4 la prostalai

Editat de dumi_meseriasu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca ti s-au ars :laugh: Ia manualul de service pe net, vezi ce coduri au, du-te la United sau la alti dealeri ce vand piese originale (asta daca nu e vreun bec chior pe care-l poti cumpara mai usor) si schimba-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor Aprilistilor, am si eu o intrebare cu privire la Pegasoul meu 650 din 1997,in legatura cu luminile din bord. Eu nu am becuri in acele de la vitezometru si turometru si se vad mai greu noaptea decat cu lumina din fundal. Are cineva idee dk asa trebuie sa fie sau sunt ale mele arse, pt ca de exemplu aseara m-a cam apucat noaptea pe la Voineasa si cum sunt si inceparet nu prea o simt eu asa bine din motor si alea asa ca ma mai uit pe bord de una alta si fara becuri in ace acestea sunt greu de reperat, iar randamentul meu in mers scade considerabil deoarece fie merg cu ea prea turata fie subturata. Naspa situatie.,nu?. In rest aprilica mea mere brici, porneste de obicei la primu conatct si consuma rezonabil pt un motor condus de un descreierat ca mne. Poate dk mai tine timpul frumos facem o intalnire ceva anu asta. Respecte si Asfalt Uscat.

A si era sa uit Ochii in 4 la prostalai

Nu sunt foarte greu de schimbat(asta daca ai Pegaso3)...

Io mi-i le-am schimbat singur...trebuie doar sa dai jos carena fata,cu tot cu far,sa ai acces la ceasurile din bord...te duci cu becul in mana la orice magazin de piese auto(aprox. 2 ron,becul) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor Aprilistilor, am si eu o intrebare cu privire la Pegasoul meu 650 din 1997,in legatura cu luminile din bord. Eu nu am becuri in acele de la vitezometru si turometru si se vad mai greu noaptea decat cu lumina din fundal. Are cineva idee dk asa trebuie sa fie sau sunt ale mele arse, pt ca de exemplu aseara m-a cam apucat noaptea pe la Voineasa si cum sunt si inceparet nu prea o simt eu asa bine din motor si alea asa ca ma mai uit pe bord de una alta si fara becuri in ace acestea sunt greu de reperat, iar randamentul meu in mers scade considerabil deoarece fie merg cu ea prea turata fie subturata. Naspa situatie.,nu?. In rest aprilica mea mere brici, porneste de obicei la primu conatct si consuma rezonabil pt un motor condus de un descreierat ca mne. Poate dk mai tine timpul frumos facem o intalnire ceva anu asta. Respecte si Asfalt Uscat.

A si era sa uit Ochii in 4 la prostalai

 

In manual scrie cam asa de becuri:

 

Speedometer: 12 V - 3 W

Revolution counter: 12 V - 2 W

 

Si la mine se vad la fel, adica destul de greu noaptea, dar m-am obisnuit dupa vreo 200 KM.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam tuturor pt ajutor, o sa ma duc sa caut dupa indicatiile din manual, iar dk nu o sa gasesc asa o sa dau bordul jos sa vad ce si cum despre, ele, dar asta cand o fi timpu urat si nu mai pot as calaresc calu cu aripi ca am cam prins drag de el :disappointed: .

Respect si Asfalt Uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...