Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Probabil.

Chestia cu pornirea o patesc si eu, dar doar cand e frig afara sau cand nu o pornesc mai mult timp. Rezlovarea e instant cum a povestit-o Geo. Eu de exemplu pun mana si e de ajuns.

 

A doua gresala de proiectare ar fi faza cu borcanul de expansiune ( bidonul) car e plasat foarte jos in comparatie cu radiatorul. Atunci cand e foarte cald afara Apa din radiator se duce in bidon si o scuipa afara. ( cel putin la mine). Din cand in cand tre' sa fac plinul cu antigel in radiator. Parca am mai citi pe forum si despre alti frati de suferinta care patesc la fel. Intrebarea e: e vreun pegasist care nu pateste la fel cand sunt 40 de grade afara?

 

Dap eu, :P .Pana in prezent nu ama vut asa problema, doara tunci cand am schimbat antigelul a trebuit sa pun si in bidon si in radiator pt ca nu se umplea singur din borcan, in rest nici o problema multumesc lui Dumnezeu. Am mers vara asta prin oras cu ea 3/4 ore pe caldura aia nasoala de nu puteai respira si nici o problema doar termocupla care mere si mere si mere si te coace de mori. Respect si Asfalt Uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc mult @Geo . In privinta fiabilitatii , cine a scris textul respectiv are dreptate . Totusi nu-mi dau seama de ce au dat-o ei in bara cu pornirea asta . Sa fie un defect de proiectare ?

Daca stai sa te gandesti valva asta decompresoare este un plus .Da s de parere ca n ai cum sa ai pretentia de la o monocilindrica mare sa porneasca ca un 600 n patru cilindri .Asteapta sa te acomodezi cu ea, porneste cum ti am explicat si n o sa ti se mai para pornirea grea .Schimba i bujia ..pune i un dr8eix(daca nu ma nsala memoria).Pune i ulei 5w40 ..nu 10..Si cand te plictisesti descarca si vezi dvdurile de service pt f650 ca s pline de info pt posesorii de rotax .Unu din linkuri : http://thepiratebay.org/search/f650/0/99/0

A doua gresala de proiectare ar fi faza cu borcanul de expansiune ( bidonul) car e plasat foarte jos in comparatie cu radiatorul. Atunci cand e foarte cald afara Apa din radiator se duce in bidon si o scuipa afara.

Doar o curiozitate ..uite te in radiator ..Are lichidu de racire un soi de spuma deasupra?

 

 

doara tunci cand am schimbat antigelul a trebuit sa pun si in bidon si in radiator pt ca nu se umplea singur din borcan

Pai cand schimbi antigelu trebuie sa pui si in radiator ..si mai trebuie sa "aerisesti" instalatia strangand furtunele cu mana cat sa iasa aerul din ele .

Mesaj completat

Later edit* mai corect ar fi sa dau linku oficial http://faq.f650.com/dvd/index.htm

Mesaj completat

Intrebarea e: e vreun pegasist care nu pateste la fel cand sunt 40 de grade afara?

Gandeste te ca nu ar trebui sa fie o diferenta in functionare intre 20 de grade sau la 40 atata timp cat ventilatorul porneste cand motorul atinge aceeasi temperatura , in ambele cazuri .Asta daca ventilatorul porneste .

Ce spui tu nu e normal .E o problema si poate sa fie una grava sau una simpla :P Ce romaneste m am exprimat ..

Problemele pot sa nceapa si de la o instalatie ne aerisita , un lichid de racire prea diluat sau pur si simplu prost cu punct de fierbere apropiat de al apei chioare , un capac de radiator defect care nu permite instalatie sa se presurizeze , o termocupla defecta , un ventilator defect ..astea fiind lucruri care pot face ca lichidul de presiune sa fiarba in instalatie si sa fie aruncat afara .Alte doua variante ar putea fi un semering de la pompa de apa din cate am inteles , sau intr un caz mai urat garnitura de chiulasa .In ultimele cazuri ar trebui ca in apa din radiator sa fie prezenta spuma in cazul in care uleiul este inpins inauntru sau ca pasa miroasa a gaze de esapament , in cazul in care evident gaze de esapament sunt inpinse inauntru .

SO..fii optimist , da carenele jos si pune mana pe niste chei .Dupa ce te asiguri ca in antigel n ai spuma si nici nu miroase dubios , verifica capacul radiatorului , functionarea termocuplei , a ventilatorului , integritatea furtunelor si a prinderilor , inlocuieste antigelul si aeriseste bine instalatia strangand de furtune dupa ce ai umplut si radiatorul si vasul de expansiune , si mai verifica o data daca ti face figura .

Daca ai spuma in radiator sau antigelu miroase dubios mai intai o sa ai de verificat semeringul pompei de apa , si ntr un final sumbru si costisitor la care nu ti doresc sa ajungi , garnitura de chiulasa .Cu asta nu pot sa te mai ajut ca n am experienta si nici mecanic nu sunt .

Verifica si spune si tu pe forum concluziile .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stai sa te gandesti valva asta decompresoare este un plus .Da s de parere ca n ai cum sa ai pretentia de la o monocilindrica mare sa porneasca ca un 600 n patru cilindri .Asteapta sa te acomodezi cu ea, porneste cum ti am explicat si n o sa ti se mai para pornirea grea .Schimba i bujia ..pune i un dr8eix(daca nu ma nsala memoria).Pune i ulei 5w40 ..nu 10..Si cand te plictisesti descarca si vezi dvdurile de service pt f650 ca s pline de info pt posesorii de rotax .Unu din linkuri : http://thepiratebay.org/search/f650/0/99/0

 

Doar o curiozitate ..uite te in radiator ..Are lichidu de racire un soi de spuma deasupra?

 

 

 

Pai cand schimbi antigelu trebuie sa pui si in radiator ..si mai trebuie sa "aerisesti" instalatia strangand furtunele cu mana cat sa iasa aerul din ele .

Mesaj completat

Later edit* mai corect ar fi sa dau linku oficial http://faq.f650.com/dvd/index.htm

Mesaj completat

 

Gandeste te ca nu ar trebui sa fie o diferenta in functionare intre 20 de grade sau la 40 atata timp cat ventilatorul porneste cand motorul atinge aceeasi temperatura , in ambele cazuri .Asta daca ventilatorul porneste .

Ce spui tu nu e normal .E o problema si poate sa fie una grava sau una simpla :laugh: Ce romaneste m am exprimat ..

Problemele pot sa nceapa si de la o instalatie ne aerisita , un lichid de racire prea diluat sau pur si simplu prost cu punct de fierbere apropiat de al apei chioare , un capac de radiator defect care nu permite instalatie sa se presurizeze , o termocupla defecta , un ventilator defect ..astea fiind lucruri care pot face ca lichidul de presiune sa fiarba in instalatie si sa fie aruncat afara .Alte doua variante ar putea fi un semering de la pompa de apa din cate am inteles , sau intr un caz mai urat garnitura de chiulasa .In ultimele cazuri ar trebui ca in apa din radiator sa fie prezenta spuma in cazul in care uleiul este inpins inauntru sau ca pasa miroasa a gaze de esapament , in cazul in care evident gaze de esapament sunt inpinse inauntru .

SO..fii optimist , da carenele jos si pune mana pe niste chei .Dupa ce te asiguri ca in antigel n ai spuma si nici nu miroase dubios , verifica capacul radiatorului , functionarea termocuplei , a ventilatorului , integritatea furtunelor si a prinderilor , inlocuieste antigelul si aeriseste bine instalatia strangand de furtune dupa ce ai umplut si radiatorul si vasul de expansiune , si mai verifica o data daca ti face figura .

Daca ai spuma in radiator sau antigelu miroase dubios mai intai o sa ai de verificat semeringul pompei de apa , si ntr un final sumbru si costisitor la care nu ti doresc sa ajungi , garnitura de chiulasa .Cu asta nu pot sa te mai ajut ca n am experienta si nici mecanic nu sunt .

Verifica si spune si tu pe forum concluziile .

 

 

Din pacate nici eu nu sunt mecanic.

Atunci cand am schimbat antigelul nu am strans de furtune sa fiu sigur ca am aerisit corect.

Ventilatorul porneste si merge, in concluzie termostatul isi face treaba..

Tre' sa verific si capacul de la radiator.La spuma nu m-am uitat, dar o sa ma uit cu prima ocazie.

Iar cu radiatorul ramane mai gol (chestia cu scuipatul apei, prin borcan). M-i s-a intamplat doar 1 data anul trecut cand am schimbat antigelul, si o data anul asta iar cand l-am schimbat). Nici atunci nici acum nu am strans de furtune sa fiu sigur ca nu am aer in instalatie.

Va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-i s-a intamplat doar 1 data anul trecut cand am schimbat antigelul, si o data anul asta iar cand l-am schimbat). Nici atunci nici acum nu am strans de furtune sa fiu sigur ca nu am aer in instalatie.

In cazu asta cred ca se cam exclud garnitura de chiuloasa , semeringu de la pompa si capacul radiator .Cand schimbi antigelul pt iarna (sper ca stii ca trebuie sa ceri antigel fara silicati) aeriseste bine instalatia .Eu sunt genu mai paranoic si cand schimbam antigelu chiar inclinam motocicleta dintr o parte n alta si apoi iar strangeam de furtune ca sa fiu SIGUR ca nu ramane aer :laugh: .

 

 

Ce dimensiuni (INTERIOR SI EXTERIOR) are furtunu" din imagine ? (furtun ulei cadru - motor) .

Nu era mai simplu sa l masori direct?

 

Mesaj completat

Acum vin si eu cu o intrebare .Stiu ca gs500 are n dotare mikuni bst33 exact ca pegasoul si exact ca pegasou , motorizarile difera ca putere .Diferenta e ca pentru pegaso nu se gasesc kituri de reparatie carburatoare , iar pentru gs500 se gasesc kituri de reparatie pentru puteri intre 27 si 46 de cai .

Avand in vedere diferenta de cilindree dintre gs si pegaso , respectiv 500 si 650 , ce o rezulta daca pui pe carburatoarele de pegaso kit de reparatie (cui pontou,etc,etc) de gs de 500cm3 si 46 de cai!? ;)

 

Hai..ceva useri cu mai multa experienta mai activeaza p aici ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cuiul pontou nu face decat sa-nchida intrarea benzinei in carburatoare, este actionat de plutitor. Restul de jicloare e bine sa fie toate din acelasi set. Probabil diferite nu pot fi decat diametrele, fiind jetate in functie de tipul de motor. Daca reglezi bine amestecul aer/benzina, eu nu cred ca vei avea probleme.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cuiul pontou nu face decat sa-nchida intrarea benzinei in carburatoare, este actionat de plutitor. Restul de jicloare e bine sa fie toate din acelasi set. Probabil diferite nu pot fi decat diametrele, fiind jetate in functie de tipul de motor. Daca reglezi bine amestecul aer/benzina, eu nu cred ca vei avea probleme.

Pai jicloarele nu sunt incluse in setul de reparatie carburator ?De fapt ar trebui sa formulez altfel..sper ca sunt incluse in setul de reparatie avand in vedere cat costa unul si ca e nevoie de doua .Daca toate minunile alea sunt schimbate cum am spus ..rezulta o putere mai mare sau mai mica in functie de genul de set sau mai degraba probleme ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

 

Ce dimensiuni (INTERIOR SI EXTERIOR) are furtunu" din imagine ? (furtun ulei cadru - motor) .

 

Salut. Eu am o Pegaso 650 din 1995 si am shcimbat amandoua furtunele. am pus furtun 16mm diametru exterior si 8 diametru interior rezistent la 20BAR. Intra mai fortat fata de cel care era din fabrica si este unpic mai subtire, dar pana acuma nu am avut probleme. Poti sa ma adaugi in lista de messenger daca vrei poze sau mai ai alte intrebari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmat indicatiile lui @Geo C.P. cu privire la procedura de pornire a acestui model de motocicleta si am reusit . Astfel pot sa consider ca abia acum am intrat si eu in randurile Aprilo-Pegasistilor .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprox 50e e unu original, eu mi-am cumparat acu cu vro 2 luni. partea naspa a fost ca era bulit si melcul... inca 50e... acum imi merge dar acul nu imi scade sub 40km/h... de contorizat distanta parcursa contorizeaza dar na.... stiu cu cat merg doar cand merg peste 40km/h. vro idee cineva? (de mentionat ca daca ii f.ut catva pumni in bord scade/cade acul la 0... dar cand accelerez si decelerez tot la 40 e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmat indicatiile lui @Geo C.P. cu privire la procedura de pornire a acestui model de motocicleta si am reusit . Astfel pot sa consider ca abia acum am intrat si eu in randurile Aprilo-Pegasistilor .

 

Sa ti fie de bine :) ..oricum sa ti fie clar ca te am notat la datornici c o bere ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprox 50e e unu original, eu mi-am cumparat acu cu vro 2 luni. partea naspa a fost ca era bulit si melcul... inca 50e... acum imi merge dar acul nu imi scade sub 40km/h... de contorizat distanta parcursa contorizeaza dar na.... stiu cu cat merg doar cand merg peste 40km/h. vro idee cineva? (de mentionat ca daca ii f.ut catva pumni in bord scade/cade acul la 0... dar cand accelerez si decelerez tot la 40 e...

 

si unde ai gasit cablul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Ceasul a fost trantit si s-a strambat acul,ramane la 40 pentru ca freaca de cadran sau de geam. Ca sa nu se mai intample incearca sa tii gumele numai in jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Pai sa-l scoti din bord si sa-l bati cu palma.Asta presupune sa te lamuresti daca freaca in sus sau in jos ca sa stii incotro il bati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...