Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Poate te ajuta poza asta.

Din ce vad, furtunul putin mai gros 9 este de eliminare a gazelor si de supraplin la benzina(cel din spate), iar cel din fata este mai subtire 10 si elimina apa de sub buson.

post-74306-0-15858700-1395585206_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, mi-am luat si eu un pegas din 2001 si am luat acest topic la despicat. Bine v-am gasit. :)

Astazi in incercarea de a ajunge la bujie (incercare nereusita din cauza unei chei de rahat cu care nu am vrut sa distrug filetul), am dat jos rezervorul si surpriza: cand l-am ridicat, probabil din cauza colierelor slabite, furtunasele de evacuare a apei si a supraplinului de benzina de la rezervor imi iesisera fara sa apuc sa observ in ce ordine. In manual am citit ca la montarea rezervorului furtunasele ar trebui atasate in aceeasi ordine...nu pot fi sigur ca nu le-am inversat cand am pus inapoi rezervorul. Desi urmarindu-le, am vazut ca ambele evacueza fluidele undeva sub scarita din dreptul schimbatorului de viteze si astfel mi-am pus intrebarea: totusi de ce in manual scrie sa nu le inversezi? Mie imi par identice, ambele avand acelasi rol. Are vreun furtun o valva, sau cu ce difera?

 

Merci, drumuri bune!

 

attachicon.giffile_558444_phpXPy0ij.jpg

No,in sfarsit ne-ai arata pegasul tau!Foarte fain!Sa ai grija de el ca si el o sa aiba de tine! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mi-am luat si eu un pegas din 2001 si am luat acest topic la despicat. Bine v-am gasit. :)

Astazi in incercarea de a ajunge la bujie (incercare nereusita din cauza unei chei de rahat cu care nu am vrut sa distrug filetul), am dat jos rezervorul si surpriza: cand l-am ridicat, probabil din cauza colierelor slabite, furtunasele de evacuare a apei si a supraplinului de benzina de la rezervor imi iesisera fara sa apuc sa observ in ce ordine. In manual am citit ca la montarea rezervorului furtunasele ar trebui atasate in aceeasi ordine...nu pot fi sigur ca nu le-am inversat cand am pus inapoi rezervorul. Desi urmarindu-le, am vazut ca ambele evacueza fluidele undeva sub scarita din dreptul schimbatorului de viteze si astfel mi-am pus intrebarea: totusi de ce in manual scrie sa nu le inversezi? Mie imi par identice, ambele avand acelasi rol. Are vreun furtun o valva, sau cu ce difera?

 

Merci, drumuri bune!

Salutare si ..sa o stapanesti sanatos. Am acelasi motor si eu si-ti pot spune ca ordinea acelor furtune nu conteaza deloc. Au rolul de evacuare a apei sau benzinei si sunt trase sub nivelul motocicletei doar pentru a nu deteriora finisajele. ( La mine, acele diuze sunt identice, deci nu ar trebui sa fie diferente intre furtunele ce pleaca de la ele) Eu, personal, am renuntat la furtunele alea . Verifica periodic acele "niplles" de evacuare; au "obiceiul" de a se infunda. Ai mare grija insa la furtunele de tur/retur. Acolo ai presiune de 3-4 Bari si nu ar trebui sa fie nicio pierdere. Daca ai probleme; 0722 888 538. Sorin

 

attachicon.giffile_558444_phpXPy0ij.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A dat drumul la apa de sub carburatoare dar tot asa merge...precizez ca moto functineaza perfect dar dupa aprox. 10 km o ia razna..se opreste ..o scuturi ...dupa care merge iar perfect tot asa...azi o duc la doctor......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si ..sa o stapanesti sanatos. Am acelasi motor si eu si-ti pot spune ca ordinea acelor furtune nu conteaza deloc. Au rolul de evacuare a apei sau benzinei si sunt trase sub nivelul motocicletei doar pentru a nu deteriora finisajele. ( La mine, acele diuze sunt identice, deci nu ar trebui sa fie diferente intre furtunele ce pleaca de la ele) Eu, personal, am renuntat la furtunele alea . Verifica periodic acele "niplles" de evacuare; au "obiceiul" de a se infunda. Ai mare grija insa la furtunele de tur/retur. Acolo ai presiune de 3-4 Bari si nu ar trebui sa fie nicio pierdere. Daca ai probleme; 0722 888 538. Sorin

Multumesc, Sorin! Cu furtunele la fel ma gandeam si eu, o sa le masor azi cu un subler, poate am revelatia anului. :) La tur-retur au niste mufe quick-release, la alte imbinari nu am umblat, ar trebui sa fie ok. Nu i-am dat inca curent sa vad daca pleaca. O cheie de bujii ma indruma cineva de unde sa fac rost? (parca trebuie de 18..?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!!! Am probleme cu racirea........se incalzeste peste 90 ajunge aproape pe rosu si nu se raceste oricat as merge de repede si oricat ar functiona ventilatorul. care ar putea fi cauza??? ce sa verific?? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca deschide ventilatorul, deci termocupla functioneaza, mai ai de verificat pompa de apa. Poate s-a blocat si trebuie schimbata. Doar e consumabil.

 

Ca sa o verifici, trebuie sa o desfaci, dar eventual pregateste un lighean sa recuperezi din antigel daca e mai nou.

 

Ca sa o verifici, trebuie sa o desfaci, dar eventual pregateste un lighean sa recuperezi din antigel daca e mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca deschide ventilatorul, deci termocupla functioneaza, mai ai de verificat pompa de apa. Poate s-a blocat si trebuie schimbata. Doar e consumabil.

 

Ca sa o verifici, trebuie sa o desfaci, dar eventual pregateste un lighean sa recuperezi din antigel daca e mai nou.

 

Ca sa o verifici, trebuie sa o desfaci, dar eventual pregateste un lighean sa recuperezi din antigel daca e mai nou.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am si eu nevoie de putin ajutor, daca se poate. Stiu ca s-a mai discutat pe forum, dar nu reusesc sa gasesc unde.

Simplu - nu imi porneste motoreta.

Am incercat sa o pornesc prin ianuarie (o porneam saptamanal) si nu mi-a pornit, desi bateria dadea curent.

Am lasat-o asa pana saptmana trecuta, cand am incercat sa o ponesc iar si nu am reusit. Bateria invarte, totul pare ok, dar cu toate astea nu porneste.

Daca retin bine, in cazuri similare, s-a recomandat schimbarea filtrului de aer (pe care il schimb oricum, daca il gasesc) si verificarea bujiei.

Alte idei?

 

Merci.

 

Multumesc pentru sfaturi.

 

Nu am reusit sa desfac suruburile de la carburatoare, sa le pot goli, dar am inchis robinetul de la rezervor (am oprit benzina), am schimbat bujia (care era fleasca) si a pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nicio legatura cu pastilele.

Daca o scuturi si iar merge, ma gandesc ca ti s-a dezlipit firul maro de la contact.

Am patit-o si eu, si mai este un coleg de aici de pe forum care si el a patit-o.

Poti verifica usor:\

Pornesti motorul, il lasi in relanti si misti usor in toate directiile firele care intra in contact.

Daca motorul intrerupe sau se opreste cand firele ajung intr-o anumita pozitie, ai gasit defectul.



@eugenkawa

 

Cand mai vrei sa vopsesti motorul, da-mi un semn... si vin cu compresor, pistol... nu mai vopsi la spray ca nu iese bine.

P.S. cred ca pe tine te-am tot vazut pe la Iancului, sau pe fostul proprietar ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!!! Am probleme cu racirea........se incalzeste peste 90 ajunge aproape pe rosu si nu se raceste oricat as merge de repede si oricat ar functiona ventilatorul. care ar putea fi cauza??? ce sa verific?? Multumesc!

Temperatura urca din mai multe motive:

- lipsa antigel in instalatie

- pompa apa defecta

- garnitura de chiulasa ciupita / arsa de la turatie prea mare

 

Am vorbit azi cu mecanicul si a zis ca ar fi pastilele de la supape...se poate sa o puna in cap din cauza asta?

Daca ar fi pastilele la supape, ar porni greu sau deloc si ar merge prost tot timpul.

Verifica ce a zis Patrick (Patrick, ai rezolvat cu uleiul la BMW?) si firul de la contactul de la maneta de ambreiaj.

 

Nu are nicio legatura cu pastilele.

Daca o scuturi si iar merge, ma gandesc ca ti s-a dezlipit firul maro de la contact.

Am patit-o si eu, si mai este un coleg de aici de pe forum care si el a patit-o.

Poti verifica usor:\

Pornesti motorul, il lasi in relanti si misti usor in toate directiile firele care intra in contact.

Daca motorul intrerupe sau se opreste cand firele ajung intr-o anumita pozitie, ai gasit defectul.

 

@eugenkawa

 

Cand mai vrei sa vopsesti motorul, da-mi un semn... si vin cu compresor, pistol... nu mai vopsi la spray ca nu iese bine.

P.S. cred ca pe tine te-am tot vazut pe la Iancului, sau pe fostul proprietar ?

Ms Mony, dar deja am montat-o azi, cu toate ca sunt cu toate vraiste prin curte...am schimbat niste tevi de apa, am spart betoane, mai am grija si de fi-miu, iar acum am ajuns la munca rupt in doua. N-am mai plecat cu capra, ca mai are 3 litri de benzina in ea :(

Am trecut pe la Iancului acum 2 week-end-uri, dar nu am oprit. Poate cu Cristi ai vorbit.

post-74306-0-29658100-1395684929_thumb.jpg

post-74306-0-72596400-1395684929_thumb.jpg

post-74306-0-08335800-1395684930_thumb.jpg

post-74306-0-48628500-1395684930_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vorbit.. dar am vazut si recunoscut motorul.

Vreau si eu un parbriz touring. De unde il ai ?

Eu sunt inca in perioada de pregatire pentru vopsit (care sper sa il realizez in primul weekend cu soare)

Am slefuit cam mult si am ajuns iar la vopsea... si stiu ca se va cunoaste daca te uiti cu mare atentie... asa ca o sa mai dau o mana de sprit-chit.

post-25665-0-68680800-1395685598_thumb.jpgpost-25665-0-20418200-1395685600_thumb.jpgpost-25665-0-61813100-1395685601_thumb.jpgpost-25665-0-61402200-1395685602_thumb.jpg

post-25665-0-62589000-1395685603_thumb.jpgpost-25665-0-66754100-1395685604_thumb.jpgpost-25665-0-62953500-1395685605_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vorbit.. dar am vazut si recunoscut motorul.

Vreau si eu un parbriz touring. De unde il ai ?

Eu sunt inca in perioada de pregatire pentru vopsit (care sper sa il realizez in primul weekend cu soare)

Am slefuit cam mult si am ajuns iar la vopsea... si stiu ca se va cunoaste daca te uiti cu mare atentie... asa ca o sa mai dau o mana de sprit-chit.

attachicon.gifDSCF5814.JPGattachicon.gifDSCF5815.JPGattachicon.gifDSCF5816.JPGattachicon.gifDSCF5817.JPG

attachicon.gifDSCF5818.JPGattachicon.gifDSCF5819.JPGattachicon.gifDSCF5820.JPG

Aha, eram cu un prieten cu Caponord si cu cumnata-miu cu F650-ul.

Parbrizul touring l-am primit cadou de la cineva de pe forum, nici nu mai stiu de la cine, sa-mi fie rusine, dar nu ne-am intalnit personal, ci mi l-a lasat la un prieten care i-a facut ceva la mobra sfatuit de mine. Si cum dar din dar se face rai, parbrizul meu stock l-am daruit unui alt prieten..

Ai avut ceva de munca, dar iese treaba buna.

Dupa ce vopsesti, incearca sa ii dai cu un feon de temperatura, nu din ala normal.

Nu-i mai da iar cu spritzkit, ca oricum o sa acopere vopseaua si nu se vede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vorbit.. dar am vazut si recunoscut motorul.

Vreau si eu un parbriz touring. De unde il ai ?

Eu sunt inca in perioada de pregatire pentru vopsit (care sper sa il realizez in primul weekend cu soare)

Am slefuit cam mult si am ajuns iar la vopsea... si stiu ca se va cunoaste daca te uiti cu mare atentie... asa ca o sa mai dau o mana de sprit-chit.

attachicon.gifDSCF5814.JPGattachicon.gifDSCF5815.JPGattachicon.gifDSCF5816.JPGattachicon.gifDSCF5817.JPG

attachicon.gifDSCF5818.JPGattachicon.gifDSCF5819.JPGattachicon.gifDSCF5820.JPG

Saraca de ea...

 

...

 

....dar deja am montat-o azi, cu toate ca sunt cu toate vraiste prin curte...am schimbat niste tevi de apa, am spart betoane, mai am grija si de fi-miu, iar acum am ajuns la munca rupt in doua. N-am mai plecat cu capra, ca mai are 3 litri de benzina in ea :(

Am trecut pe la Iancului acum 2 week-end-uri, dar nu am oprit. Poate cu Cristi ai vorbit.

Maama ce aspect de ienduro i-ai aplicat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!!! Am probleme cu racirea........se incalzeste peste 90 ajunge aproape pe rosu si nu se raceste oricat as merge de repede si oricat ar functiona ventilatorul. care ar putea fi cauza??? ce sa verific?? Multumesc!

Salut, daca nu ai unde sa faci operatiunile (verificare pompa de apa etc) te invit pe la mine pe la atelier, bem o cola si-i dam "drumul la sange".

 

A nu se intelege ca am atelier moto.... nu, am atelier de facut mobila dar in spate.... e alta poveste si daca piata cu mobila e cam jos, am timp si de altele!

 

 

Am vorbit azi cu mecanicul si a zis ca ar fi pastilele de la supape...se poate sa o puna in cap din cauza asta?

Ai verificat sa nu se faca vacuum in rezervor? Incearca sa mergi cu capacul de la rezervor deschis!

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maama ce aspect de ienduro i-ai aplicat!

Da-da, e ca un cal pintenog de pe vremea haiducilor :D

Ii sade mai bine cu aripa originala, dar deh, fiecare cu pasarelele lui...

Mai am sa pun rotile alea de cross, dar mi-e ca le cam tocesc prin oras. O sa astept pana ies la o tura de o zi-doua pe maidan.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, daca nu ai unde sa faci operatiunile (verificare pompa de apa etc) te invit pe la mine pe la atelier, bem o cola si-i dam "drumul la sange".

 

A nu se intelege ca am atelier moto.... nu, am atelier de facut mobila dar in spate.... e alta poveste si daca piata cu mobila e cam jos, am timp si de altele!

 

 

Ai verificat sa nu se faca vacuum in rezervor? Incearca sa mergi cu capacul de la rezervor deschis!

Pana acum am verifica urmatoarele....Vacum in rezervor nu face am probat si sa oprit si asa...am golit paharele de la carburatoare...mai ramane partea electrica de la contact..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum am verifica urmatoarele....Vacum in rezervor nu face am probat si sa oprit si asa...am golit paharele de la carburatoare...mai ramane partea electrica de la contact..

Si traseul firelor de la maneta ambreiaj si crick-ul lateral, ca poate iti taie aprinderea... ;)

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am scris si dincolo, ca am cumparat azi surubelnita de impact ( incat imi iau tot felul de scule specializate) si sper sa am timp maine sa desfac valva si sa aerisesc. Multumesc

Eu zic sa nu te chinui degeaba, ca ala e un surub gaurit prin care oricum trece uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca nu e un surub. Din ce am vazut si "palpat"cu un cui lung si subtire, "surubul acela are acea gaura pe care o vedem destul de lunga, care formeaza o tija si pe ea e trasa arcul, iar in capat e bila. Presupun ca e gaurita in capat la bila, dar degeaba ca e invers si nu pot misca bila (trage ca sa scot presiunea de pe sisitem). Cam asa o vad eu, dar mai mult o sa va spun cand o scot si ii zic cateva de ma-sa ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, daca nu ai unde sa faci operatiunile (verificare pompa de apa etc) te invit pe la mine pe la atelier, bem o cola si-i dam "drumul la sange".

 

A nu se intelege ca am atelier moto.... nu, am atelier de facut mobila dar in spate.... e alta poveste si daca piata cu mobila e cam jos, am timp si de altele!

 

 

Ai verificat sa nu se faca vacuum in rezervor? Incearca sa mergi cu capacul de la rezervor deschis!

 

Vreau si eu (sotia) sa schimb mobila de bucatarie. Cum facem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu (sotia) sa schimb mobila de bucatarie. Cum facem?

:crack: !Buna,buna asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Temperatura urca din mai multe motive:

- lipsa antigel in instalatie

- pompa apa defecta

- garnitura de chiulasa ciupita / arsa de la turatie prea mare

 

Daca ar fi pastilele la supape, ar porni greu sau deloc si ar merge prost tot timpul.

Verifica ce a zis Patrick (Patrick, ai rezolvat cu uleiul la BMW?) si firul de la contactul de la maneta de ambreiaj.

 

Ms Mony, dar deja am montat-o azi, cu toate ca sunt cu toate vraiste prin curte...am schimbat niste tevi de apa, am spart betoane, mai am grija si de fi-miu, iar acum am ajuns la munca rupt in doua. N-am mai plecat cu capra, ca mai are 3 litri de benzina in ea :(

Am trecut pe la Iancului acum 2 week-end-uri, dar nu am oprit. Poate cu Cristi ai vorbit.

Ms de sfaturi Eugen!!!! Parbrizul il aveam de la fostul proprietar, dar nu il foloseam....deci...Sanatate!!!

 

Salut, daca nu ai unde sa faci operatiunile (verificare pompa de apa etc) te invit pe la mine pe la atelier, bem o cola si-i dam "drumul la sange".

 

A nu se intelege ca am atelier moto.... nu, am atelier de facut mobila dar in spate.... e alta poveste si daca piata cu mobila e cam jos, am timp si de altele!

 

 

Ai verificat sa nu se faca vacuum in rezervor? Incearca sa mergi cu capacul de la rezervor deschis!

Mi.ar face face placere.....lasa.mi un nr de contact pe privat si te contactez cand se termina cu ploaia asta:D si stabilim cand pot veni!!!! Salut! P.s. dau cola

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...