Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Cine este din Bucuresti si vrea sa isi schimbe uleiul in furca (amortizoare fata) ?

Stiu ca intra 550g in fiecare... asta inseamna ca trebuie 1l si 100g.

Ma gandeam ca nu e rentabil sa luam fiecare cate 1 litru in plus pentru cele 100 g.

Mai bine vedem cine vrea sa schimbe uleiul in furca, stabilim ce tip de ulei punem...luam fiecare cate un litru si ne imprietenim la un suc pentru cele 100 grame :)

Sau, daca a facut careva schimbul si a luat 2 litri de ulei, iar acum sta cu un bidon cu 900 g degeaba... si e dispus sa bea un suc, o bere... sa stea de vorba, sa dea un semn pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca sa o duci la Ambulanta moto, la Patrick.

De asta prefer eu inca alimentarea prin carburatoare..le dai jos, le cureti, le montezi si pleci la drum...

 

Azi am inceput sa vin si eu cu mobra la munca, dupa ce ieri am dat o fuga cu F650-ul lui cumnata-miu. Diferenta mare... Pegaso mai inalt si mai vanos, dar cu suspensia mult mai rigida. BMW-ul parca e prea elastic :)

Saptamana viitoare vreau sa schimb si eu uleiul, cu toate ca n-am facut nici 2.000 km cu asta, dar deh, a trecut iarna peste el...

 

Am vazut un anunt cu un Pegaso pe injectie, bendix defect, cost cam 400 ron pt unul nou:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--aprilia-pegaso-din-2001-560637.html

Nu am nici o legatura cu anuntul sau propietarul, dar arata ingrijit..

 

 

Salutare,

cred ca ar trebui sa incepi prin ai face o autodiagnoza (e simplu, te indruma in manualul de reparatie). In felu' asta afli daca neregula este de natura electrica/electronica(in caz ca-ti indica ceva erori) sau de natutra mecanica/fizica, pe care calculatorul nu ti le poate arata, ex; bujie defectuoasa sau apa in rezervor.

Sfatul meu este sa verifici tot ce poti verifica singur si d-abia apoi sa mergi la un mecanic sau electrician moto.

 

Multumesc mult pentru sfaturi, dar înca nu am curaj sa ma bag singur in ea, asa ca am dus-o la mecanic (nu la ambulanta moto - multumesc pentru recomandare, voi trece si pe acolo in viitor), unde i s-a facut un test de compresie pe care l-a trecut cu brio (pentru a elimina o parte din problemele mecanice).

 

Am si rezolvat oarecum problema pe care o aveam cu amestecul prea bogat si fumul negru jucandu-ne cu reglajul de CO din ECU, pe care mecanicul l-a invartit pana cand nu mi-a mai scos fum. Am scos-o la o tura dupa, pare sa traga bine in continuare, dar din cauza ca nu aveam la indemana o jucarie dintr-aia care analizeaza CO-ul din esapament, nu sunt sigur ca reglajul e tocmai ok.

 

Vreau sa o duc si undeva unde au asa ceva si unde voi incerca sa fac reglajul astfel incat CO-ul sa corespunda cu ce e in manual. Sper sa fie de la asta si reglajul ala sa fi fost dat cumva peste cap - fostul proprietar a largit tobele cumva, oare asta influenteaza si amestecul?

 

Urmeaza fisa noua la bujie (ca asta veche avea izolatia crapata si scanteia nu se ducea neaparat unde trebuie), kit de lant si vreme buna afara ca sa o scot la plimbare. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine este din Bucuresti si vrea sa isi schimbe uleiul in furca (amortizoare fata) ?

Stiu ca intra 550g in fiecare... asta inseamna ca trebuie 1l si 100g.

Ma gandeam ca nu e rentabil sa luam fiecare cate 1 litru in plus pentru cele 100 g.

Mai bine vedem cine vrea sa schimbe uleiul in furca, stabilim ce tip de ulei punem...luam fiecare cate un litru si ne imprietenim la un suc pentru cele 100 grame :)

Sau, daca a facut careva schimbul si a luat 2 litri de ulei, iar acum sta cu un bidon cu 900 g degeaba... si e dispus sa bea un suc, o bere... sa stea de vorba, sa dea un semn pe forum.

cumpara 1 l si iti ajunge , am facut eu schimbul anul trecut si a fost la fix , ideea este sa pui cantitati egale pentru a avea amortizare simetrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt nou si pe forum, si in ale motoretelor. Am pus ochii pe acest model si tot caut ceva bun de vanzare. Cum nu sunt asa experimentat, va cer si voua un sfat de cumparare.

 

Ce parere aveti de anuntul asta?

http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html

 

sau asta?

 

http://mercador.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ie-IDU4Xn.html#fb72cbfb59

 

 

Bugetul meu se invarte in jurul sumei de 1200 de euro..

 

Multumesc

 

 

Si o intrebare. Motorul rotax se gaseste pe orice model de aprilia pegaso 650 sau doar pe anumite modele in anumiti ani?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt nou si pe forum, si in ale motoretelor. Am pus ochii pe acest model si tot caut ceva bun de vanzare. Cum nu sunt asa experimentat, va cer si voua un sfat de cumparare.

 

Ce parere aveti de anuntul asta?

http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html

 

sau asta?

 

http://mercador.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ie-IDU4Xn.html#fb72cbfb59

 

 

Bugetul meu se invarte in jurul sumei de 1200 de euro..

 

Multumesc

 

 

Si o intrebare. Motorul rotax se gaseste pe orice model de aprilia pegaso 650 sau doar pe anumite modele in anumiti ani?

as alege prima varianta pentru bagaje , o sa ai nevoie de ele , iar daca le cumperi separat sunt foarte scumpe , bineinteles motocicleta sa fie intretinuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de sfaturi Eugen!!!! Parbrizul il aveam de la fostul proprietar, dar nu il foloseam....deci...Sanatate!!!

Ei, de la tine era. Nu mai tineam minte de anul trecut.

Multumesc mult inca o data. Raman dator o bere, un suc ceva.

Parbrizul isi face treaba si arata foarte bine mobra cu el ;)

 

Cine este din Bucuresti si vrea sa isi schimbe uleiul in furca (amortizoare fata) ?

Stiu ca intra 550g in fiecare... asta inseamna ca trebuie 1l si 100g.

Ma gandeam ca nu e rentabil sa luam fiecare cate 1 litru in plus pentru cele 100 g.

Mai bine vedem cine vrea sa schimbe uleiul in furca, stabilim ce tip de ulei punem...luam fiecare cate un litru si ne imprietenim la un suc pentru cele 100 grame :)

Sau, daca a facut careva schimbul si a luat 2 litri de ulei, iar acum sta cu un bidon cu 900 g degeaba... si e dispus sa bea un suc, o bere... sa stea de vorba, sa dea un semn pe forum.

Salut.

Eu am pus in furca anul trecut 550 ml in fiecare jamba, ulei Repsol parca, l-am luat cu 30 si un pic de ron litrul, de la mexykanul, ai nr in semnatura mea. Semeringurile au fost tot in jur de 30 ron.

Ideea e ca mi s-a parut cam mult ulei, s-a amorsat greu, in sensul ca parea mult ulei, iar furca a iesit foarte rigida. De asfalt e buna, ca sta bine pe curbe, directia e prompta, si merge si fara maini foarte bine, insa pe coclau imi pare prea dura.

Totusi, am citit zilele trecute intr-un manual de service si spune-au ca intra pana in 500 ml in fiecare jamba. Acum, nu stiu ce sa mai cred..

 

Salutare. Sunt nou si pe forum, si in ale motoretelor. Am pus ochii pe acest model si tot caut ceva bun de vanzare. Cum nu sunt asa experimentat, va cer si voua un sfat de cumparare.

 

Ce parere aveti de anuntul asta?

http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html

 

sau asta?

 

http://mercador.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ie-IDU4Xn.html#fb72cbfb59

 

 

Bugetul meu se invarte in jurul sumei de 1200 de euro..

 

Multumesc

 

 

Si o intrebare. Motorul rotax se gaseste pe orice model de aprilia pegaso 650 sau doar pe anumite modele in anumiti ani?

Merg pe prima varianta, dar pretul si calitatea primeaza. Vezi ca amandoua sunt pe injectie, primaul an in care s-a facut trecerea fiind 2000.

Acum, vezi care iti e mai aproape, sa o scoti la proba.

Oricum, e bine sa ramai si cu bani de inmatriculare si sa-i faci o revizie generala.

Topcase-urile sunt in jur de 200-250 de euro. Eu am luat mobra cu setul original, cele laterale le folosesc doar la drumuri lungi, dar isi merita investitia.

Cam toate Pegaso pana in 2005 au motor Rotax. Pe urma au pus motor Minarelli de pe Yamaha XTX 660, Cristian 1 stie mai bine istoria lor,.

 

/index.php?/topic/710180-vand-aprilia-pegaso-din-2001-700eur/

Pentru cine e interesat sa o repare, cu o investitie de 150-200 de euro.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, eugenkawa.

Voi cumpara totusi 2 litri... si cine va avea nevoie ii voi da din uleiul de furca ramas.

Semeringurile le am de cand am cumparat motorul, amortizoarele imi par ok... dar totusi, un schimb de ulei nu strica :) mai ales dupa 6 ani si 5500 km, ca doar atat am mers cu ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CU placere.

Un ulei la furca schimbat la timp, nu numai ca iti permite un mers in siguranta, dar protejeaza si cuzinetii de la jambe.

Cam asa am si eu rulaj, in jur de 1500-2000 de km pe an, deh, perioada de criza, rate la banci, copil la scoala..in plus, nu mai scot mereu mobra sa merg cu ea la munca din cauza traficului. TRanzitez zona Pipera-Aviatiei, unde este mereu aglomerat si de multe ori prefer sa plec pe jos..Cu masina aproape am incetat sa mai merg, doar cand sunt liber, sa duc si sa iau copiii de la scoala..

Acum mai inteleg si eu de ce mai sunt unele mobre cu rulaj mic dupa ceva ani, exceptand faptul ca se mai umbla cu maimuta la kilometraj... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine tot asa...

Lucrez cu sotia, copiii erau la scoala de langa serviciu, plecam cu masina impreuna si ne intorceam cu masina impreuna.

In weekenduri se intampla sa avem prietenii la gratar.

Asa ca, in medie sub 1000 km am facut pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine este din Bucuresti si vrea sa isi schimbe uleiul in furca (amortizoare fata) ?

Stiu ca intra 550g in fiecare... asta inseamna ca trebuie 1l si 100g.

Ma gandeam ca nu e rentabil sa luam fiecare cate 1 litru in plus pentru cele 100 g.

Mai bine vedem cine vrea sa schimbe uleiul in furca, stabilim ce tip de ulei punem...luam fiecare cate un litru si ne imprietenim la un suc pentru cele 100 grame :)

Sau, daca a facut careva schimbul si a luat 2 litri de ulei, iar acum sta cu un bidon cu 900 g degeaba... si e dispus sa bea un suc, o bere... sa stea de vorba, sa dea un semn pe forum.

Am eu 900 de ml de Motul 10w,dar spune cum sa fac sa il trimit,ca-s clujean!Asta daca te ajuta!

Ce ulei vrei sa bagi:5w,10w sau 20 w?

 

Salutare. Sunt nou si pe forum, si in ale motoretelor. Am pus ochii pe acest model si tot caut ceva bun de vanzare. Cum nu sunt asa experimentat, va cer si voua un sfat de cumparare.

 

Ce parere aveti de anuntul asta?

http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-cube-650-2000-15418994.html

 

sau asta?

 

http://mercador.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ie-IDU4Xn.html#fb72cbfb59

 

 

Bugetul meu se invarte in jurul sumei de 1200 de euro..

 

Multumesc

 

 

Si o intrebare. Motorul rotax se gaseste pe orice model de aprilia pegaso 650 sau doar pe anumite modele in anumiti ani?

Dupa cum ti-a spus @eugenkawa si @kr3ator,Rotax-ul echipeaza Aprilicile din 1991 pana in 2004,iar din 2005 pana in 2012 sunt cu Minarelli(motorul folosit de Yamaha pe XT,Mt 03),pe MuZ Bagheera si pe Derbi Mulhacen.

 

Merci, eugenkawa.

Voi cumpara totusi 2 litri... si cine va avea nevoie ii voi da din uleiul de furca ramas.

Semeringurile le am de cand am cumparat motorul, amortizoarele imi par ok... dar totusi, un schimb de ulei nu strica :) mai ales dupa 6 ani si 5500 km, ca doar atat am mers cu ea :)

Este foarte indicat sa se schimbe uleiul in telescoape la 4-5 ani maxim,la fel ca si lichidul de frana si antigelul.Pentru cei ce vor sa bage apa in loc de antigel,e bine de stiut ca antigelul functioneaza ca element de ungere la pompa de apa!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu 900 de ml de Motul 10w,dar spune cum sa fac sa il trimit,ca-s clujean!Asta daca te ajuta!

Ce ulei vrei sa bagi:5w,10w sau 20 w?

 

Dupa cum ti-a spus si @kr3ator,Rotax-ul echipeaza Aprilicile din 1991 pana in 2004,iar din 2005 pana in 2012 sunt cu Minarelli(motorul folosit de Yamaha pe XT,Mt 03),pe Muz Bagheera si pe Derbi Mulhacen.

 

Este foarte indicat sa se schimbe uleiul in telescoape la 4-5 ani maxim,la fel ca si lichidul de frana si antigelul.Pentru cei ce vor sa bage apa in loc de antigel,e bine de stiut ca antigelul functioneaza ca element de ungere la pompa de apa!

noi folosim in mod eronat expresia : motor racire cu apa, ... de fapt in cartile tehnice expresia corecta este motor racire cu lichid ... asa ca NU FOLOSITI APA.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi folosim in mod eronat expresia : motor racire cu apa, ... de fapt in cartile tehnice expresia corecta este motor racire cu lichid ... asa ca NU FOLOSITI APA.!

Iexact,agentul de racire e cel ce raceste motorul si poate fi:apa,antigel,bere... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cristian 1

Cum sa trimiti uleiul la Bucuresti :)

Ajuta-i pe cei aproape de tine, iar eu o sa iau 2 litri si o sa ii ajut pe cei aproape de mine.

Ca sa nu luam toti cate 2 litri si sa ramanem / aruncam 900 grame.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a pus cineva cablu de Ambreiaj universal....?

adica sa pastreze "camasa" ,si sa inlocuiasca doar sufa respectiva...???



am gasit un cablu universal,sertizat la un capat,iar la celalalt are niste surubele....trebe sa-l montez si sa mai tai putin din el...

 

as vrea sa stiu daca e rezistent....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cristian 1

Cum sa trimiti uleiul la Bucuresti :)

Ajuta-i pe cei aproape de tine, iar eu o sa iau 2 litri si o sa ii ajut pe cei aproape de mine.

Ca sa nu luam toti cate 2 litri si sa ramanem / aruncam 900 grame.

Ok,it was just a thought!

 

 

si-a pus cineva cablu de Ambreiaj universal....?

adica sa pastreze "camasa" ,si sa inlocuiasca doar sufa respectiva...???

 

am gasit un cablu universal,sertizat la un capat,iar la celalalt are niste surubele....trebe sa-l montez si sa mai tai putin din el...

 

as vrea sa stiu daca e rezistent....

E o solutie de moment,dar dupa vreo 1.000-2.000 de km,sa te astepti sa cedeze.Discut de solutia asta:

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/478

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si-a pus cineva cablu de Ambreiaj universal....?

adica sa pastreze "camasa" ,si sa inlocuiasca doar sufa respectiva...???

 

am gasit un cablu universal,sertizat la un capat,iar la celalalt are niste surubele....trebe sa-l montez si sa mai tai putin din el...

 

as vrea sa stiu daca e rezistent....

 

Salut, ar trebui sa fie rezistent depinde de cine-l fabrica. Compara-l cu cel vechi. Cel original de pe motorul meu (`97) are 2,5mm diametru si 2 randuri de fire de otel si pot sa-ti spun ca am incercat sa tai firele de otel cu un sfic si am stricat taisul! Pana la urma am taiat cu flexul.

 

Iata cum am facut pastila de ambreiaj dinspre motor (acum cateva pagini a avut nevoie Cristi de o reparatie "on road" pe Mosilor).

post-18232-0-25046100-1395948881_thumb.jpg

post-18232-0-08146100-1395948888_thumb.jpg

post-18232-0-33019300-1395948895_thumb.jpg

post-18232-0-33303200-1395948901_thumb.jpg

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si-a pus cineva cablu de Ambreiaj universal....?

adica sa pastreze "camasa" ,si sa inlocuiasca doar sufa respectiva...???

 

am gasit un cablu universal,sertizat la un capat,iar la celalalt are niste surubele....trebe sa-l montez si sa mai tai putin din el...

 

as vrea sa stiu daca e rezistent....

Eu am montat pe mobra cablu universal de la Louis.

Eu spun ca este doar pentru urgente, provizoriu.

Totusi, eu am cumparat mobra cu cablul asta, inca nu da semne de oboseala. Tot secretul este gresarea periodica la orice cablu, indiferent ca este original sau nu.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Tot secretul este gresarea periodica la orice cablu, indiferent ca este original sau nu.

Ieri am executat operatia de ungere a cablurilor de ambreiaj la mobrele familiei!

Si da,chitul acela de pe Louis(a carui link l-am postat mai sus)e foarte bun in situatiile de urgenta si dup-aia!Port unul sub sa de vreo 7 ani!!!Ce bine ma simt stiind-ul acolo! :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun asa.

Nu sti cand te lasa in drum la 100 de kilometri de casa..

Ieri am schimbat si eu rotile la Pegaso, arata mult mai bine si e o placere pe macadam (la mine in cartier inca se lucreaza si multe strazi sunt pietruite provizoriu pana la asfaltare).

Fi-miu s-a facut util, a desfacut suruburi slabite de mine, a luat la smirgel discurile de frana, m-a ajutat sa bag axurile de la roti, o distractie in toata regula.

Am incercat sa schimb pinionul de fata de 14 cu cel stoc de 16, dar nu mi-a permis lantul, ca foaia spate e mai mare in diameteru (are 49 de dinti, fata de 47). Voi incerca pe viitor sa schimb doar foaia spate cu cea stock.

post-74306-0-88845300-1395986358_thumb.jpg

post-74306-0-29379500-1395986359_thumb.jpg

post-74306-0-68201900-1395986359_thumb.jpg

post-74306-0-06531900-1395986360_thumb.jpg

post-74306-0-40350900-1395986360_thumb.jpg

post-74306-0-76325500-1395986360_thumb.jpg

post-74306-0-12339400-1395986361_thumb.jpg

post-74306-0-49688400-1395986361_thumb.jpg

post-74306-0-87310200-1395986361_thumb.jpg

post-74306-0-31668400-1395986362_thumb.jpg

post-74306-0-96151700-1395986382_thumb.jpg

post-74306-0-44635200-1395986383_thumb.jpg

post-74306-0-85740100-1395986383_thumb.jpg

post-74306-0-24642500-1395986384_thumb.jpg

post-74306-0-63527400-1395986384_thumb.jpg

post-74306-0-00985200-1395986385_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci baieti,l-am montat pana la urma pe ala de pe Louis.nici mie nu imi pare foarte rezistent,dar totusi,sa tina 1000-2000km maxim,de ce il mai fac? o sa imi cumpar unul original pana la urma...:) toate bune!



poate pt ca se cheama kit de reparatie...:)) uite ca mi-am raspuns singur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

poate pt ca se cheama kit de reparatie... :)) uite ca mi-am raspuns singur!

:funny: :crack: !Da,da!

 

PS:Atentie:/index.php?/topic/709037-honda-iasi-hachi-motors-hoti-la-drumul-mare/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri.

 

Am inca o intrebare de novice, si sper sa ma lamuriti voi pasionatii, chiar daca o sa aveti o doza de subiectivism. Aproape toti cei pe care-i cunosc imi spun sa nu-mi iau un monocilindru ca nu este comfortabil la drum lung (daca vreau sa zicem sa merg cu viteza de croaziera de 130-140km, pe autostrada), ca are o bataie anume de care o sa-mi dau seama si care o sa incepe sa ma enerveze cu timpu etc.

 

Si nu stiu daca sa renunt la ideea de a-mi lua acest model in favoarea unui honda transalp, tot in banii de aprox. 1200, ceea ce inseamna sa iau un transalp foarte vechi, 89-92 ceva de genul, si care nu arata nici pe departe asa bine precum pegaso-ul asta (oi fi eu subiectiv dar in categoria asta a motoretei si a bugetului nu gasesti alta mai frumoasa :) ).

 

Si desigur, imi mai spun prietenii sa nu-mi iau aprilia ca nu e fiabila, ca nu se gasesc piese de schimb, partea electrica proasta etc.

 

Daca au mai fost insirate aceste ingrijorari pe acest topic va rog sa ma scuzati si sa ma indrumati spre a le gasi.. :)

Editat de shumilica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...