Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca user-ul "shumilica" se tine de lucruri slabe:

 

http://olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ie-2001-ID1L6ZZ.html#4a3cedf65d

 

Vinde un motocicleta PRAF ca fiind una BUNA:

"Vand aprilia pegaso 650 pe injectie din anul 2001. Arata bine, merge bine.
Kit lant schimbat la sfarsitul sezonului 2013, cauciuc spate nou, cauciuc fata foarte bun."

Eu spun ca e unul si acelasi motor

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=560637&selpic=4&zoom=1#foto

Sper sa nu gresesc, altfel astept sa-si ceara scuze public (l-am contactat sa cumpar motorul si ascunde ca are probleme)



Aviz amatorilor de "tepe" !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@shumilica

 

Ce se mai aude cu reconditionarea motorului?

Poti sa faci din cele 2 motoare unul functional?

Ai reusit sa aflii ce a cauzat calarea cuzinetului?

 

Am pus direct motorul luat, doar cu volanta si pinonul mare (luat de la un tip din bacau) schimbate (pentru ca-s diferite alea de injectie fata de carburatie). Acum practic merge cu un motor care a fost de carburatie, pe injectie. Fara nicio problema de adaptare. Nu bate, nu troncane, porneste la cheie (cred totusi ca trebuie schimbata bateria, sau cel putin pusa la redresor o zi). O singura problema mai are. Are martorul de injectie aprins si nu stiu de ce. Am incercat sa o bagam in modul workshop, cum scrie in carte, ca sa diagnosticam, dar n-am reusit. Probabil procedam noi undeva gresit. Daca aveti idei sunt binevenite.

Calarea cuzinetului cred ca a fost produsa de mersul fara ulei.

 

 

Cosmonica, nu tin minte sa fi vorbit la telefon, doar mesaj pe olx. Da a mea e si nu e praf, trage cam violent pentru gustul meu... nu mi-a spus nimeni ca asa e un monocilindru :) . N-o trimit prin posta ca sa dau teapa. Vino s-o vezi, o testezi, mergi pe ea pana la satu-mare si inapoi. Am reparat-o si vreau s-o vand cu un profit, e ceva gresit in asta? Daca crezi ca e problema de omologare, oricum ii fac RAR-ul inainte s-o vand.

Editat de shumilica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu vad TEAPA, atata timp cat cumperi un motor functional si pe deasupra la un pret bun de 1200-1300 E...!



ce te face sa crezi ca daca dai 1000 euro pe el din Italia,e mai bun decat asta in care omu' a investit munca....???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmonica, ia uitete la datele anunturilor si ai sa vezi ca sunt la interval de o luna. Intre timp omul a reparat-o. Nu-i iau apararea dar numi place lumea care sare cu gura fara sa se intereseze corespunzator. Spor la vanzare Shumilica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu e "teapa" ? E "tentativa de teapa"

Cand pui o motocicleta la vanzare in care spui ca totul e ok si ea de fapt are 90% alt motor schimbat de o saptamana, cum se cheama ? Chiar eram interesat de motor dupa Sarbatori si faceam un drum de Buc. de-a moaca si poate mai luam si o teapa.

La noi nu se procedeaza asa !

Vindeti-le intre voi, sa va dati voi teapa unii la altii ! Bafta !

Editat de cosmonica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cosmonica

Pai, si nu functioneaza bine cu motorul schimbat ?

Ca doar nu oi vrea sa o dea tot cu 700.

Asta este pretul unui motor din 2001 in starea in care se gaseste acum.

Daca nu ai probat sau macar vazut motocicleta de ce zici ca e teapa ?

Din cauza diferentei de pret ?

Omul a cumparat motocicleta asa ieftin din cauza motorului.

Motor pe care l-a cumparat separat, a platit mecanicul a schimbat tot ce mai trebuia la el si acum o sa tina mult si bine.

Ar fi fost bine sa spuna ca motorul a fost inlocuit ca sa nu aiba nimeni nimic de comentat.

Iti urez succes sa gasesti si tu o motocicleta la fel si sa o faci pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cosmonica

Pai, si nu functioneaza bine cu motorul schimbat ?

Ca doar nu oi vrea sa o dea tot cu 700.

Asta este pretul unui motor din 2001 in starea in care se gaseste acum.

Daca nu ai probat sau macar vazut motocicleta de ce zici ca e teapa ?

Din cauza diferentei de pret ?

Omul a cumparat motocicleta asa ieftin din cauza motorului.

Motor pe care l-a cumparat separat, a platit mecanicul a schimbat tot ce mai trebuia la el si acum o sa tina mult si bine.

Ar fi fost bine sa spuna ca motorul a fost inlocuit ca sa nu aiba nimeni nimic de comentat.

Iti urez succes sa gasesti si tu o motocicleta la fel si sa o faci pentru tine.

 

 

Daca il tinea pt. el nici o problema, dar rezolva motorul cu destule probleme si il pune repede la vanzare sa scape de el, cand si-a dat seama ce "hibe" are.

Si nici nu spune in anunt ca a fost cu "baiuri", ca atunci nici nu-l mai deranjam !

 

"Iti urez succes sa gasesti si tu o motocicleta la fel si sa o faci pentru tine"

 

Asa succes si tepar sa gasesti tu pt. viitoarele tale motorete ! Ca poate la voi acolo asa se obisnuieste si tie ti se pare normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura problema mai are. Are martorul de injectie aprins si nu stiu de ce. Am incercat sa o bagam in modul workshop, cum scrie in carte, ca sa diagnosticam, dar n-am reusit. Probabil procedam noi undeva gresit. Daca aveti idei sunt binevenite.

Calarea cuzinetului cred ca a fost produsa de mersul fara ulei.

E putin dificil sa intri in modul workshop, numaratoarea (cele 12 sec.) trebuie sa fie precisa, altfel nu reusesti. Daca are mai multe coduri, n-ai sa reusesti sa le tii minte, cel mai bine e sa filmezi becul de pe bord si apoi sa studiezi problema, notand pe o hartie.

Editat de SorinRadu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cosmonica:

 

pe principiul tau, toti mecanicii sunt niste tzepari, repara motociclete stricate si castiga bani din asta :D

personal am achizitionat un BMW care avusese motorul praf: omu l-a reparat si nu l-a mai vrut, l-am luat eu. M-am bucurat ca macar stiu ce NU mai are probleme... la motociclete de 14 ani apar tot felul de hibe de rezolvat, consider un avantaj sa stii ce a fost schimbat/reparat deja

 

@shumilica:

 

in workshop mode intri doar daca scoti pinul de scurt fix la 12 secunde, nici mai devreme nici mai tarziu. Nu-i greu, trebuie sa stii shpilu. Reseteaza alarmele (vezi in carte) ca daca ai schimbat motorul probabil ca ai toate alarmele posibile, n-are rost sa le studiezi. Apoi mergi cu ea si daca apar din nou alarme, alea sunt reale, trebuiesc rezolvate.

 

hint: du-te sa-ti reprogramezi CDI-ul, e foarte probabil sa nu mearga ok programul vechi cu motorul nou - posibil consum mare

Editat de Lupul Gri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cosmonica

 

Eu iti urez un lucru bun, sa gasesti o motocicleta ieftina pe care sa o faci pentru tine ca sa te bucuri de ea

si tu imi raspunzi ca iti doresti sa imi gasesc un tepar pentru viitoarele mele motociclete.

 

Esti nesimtit. Sau nu stii sa citesti, sau nu intelegi nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potriveste din cauza ca volanta de injectie are mai multe capete d alea de citire, pe cand cea pe carburatie are unu singur. Iti trebuie de injectie sau carburatie? La fel nici capacu de prinde rulmentul de bendix nu e la fel.

 

Asta e de injectie: post-82534-0-59093500-1397831368_thumb.jpg

 

Asta e de la carburatie: post-82534-0-68396800-1397831489_thumb.jpg

 

In rest se potrivesc toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@shumilica

Pune si tu toate pozele pe care le ai cu motoarele desfacute.

Or sa ajute in viitor cand vreunul din noi o sa vrea sa desfaca motorul si aiba nevoie de vreo imagine cu piesele.

Stiu ca exista diagrame in explozie (asa se numesc cele de asamblare care iti arata cum se monteaza piesele)... dar parca mai prietenoase sunt pozele facute chiar de noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea-s cam toate pozele pe care le-am facut in perioada asta: http://1drv.ms/1i2QlxS

 

Motorul care a fost pe ea e inca deschis, daca aveti vreo curiozitate sa va pozez ceva, dupa Pasti.



Cu motorul de la lupul gri (care e acum pe motocicleta) nu am poze pentru ca nu l-am desfacut decat in partea dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@shumilica

Foarte tare, bravo ca ai reusit sa o repari, poti sa spui in anunt ca are RK-ul facut (parca asa se spune la "reparatie capitala"), rezolva-i erorile, trece-i in acte motorul nou si nu o sa mai aiba nimic de comentat cei "de acolo de la ei" din COSMOS.... cred! :-)

 

Si daca reusesti sa o vinzi si sa faci un profit de 2 - 300 eur e PERFECT.

 

@cosmonica

Dragule "de acolo de la voi", pe aici pe la noi chiar avem mecanici buni, care sunt in stare sa desfaca un motor si sa-l repare mai bine decat l-a facut mama lui in fabrica, intai verifica ce si cum s-a discutat si dupa aia vino cu acuzatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la baieti.

 

N-am avut acces la net ultimele zile, dar ceea ce am citit in ultimele topic-uri imi lasa un gust amar.

@ Shumilica: eu zic sa pastrezi mobra, acum dupa ce ai investit atat in ea. Daca vrei sa-ti tapitezi saua, ieri am cumparat material pentru saua mea, azi ma apuc de ea la lucru si imi mai ramane material pentru inca o sa.

Treceti motorul schimbat in Cartea de Identitate cand mergi la Identificare.

 

@ cosmonica: nu stiu ce mecanici aveti voi acolo, dar cel care s-a ocupat de mobra lui Shumulica este prieten de-o viata cu mine, mi-a schimbat si mie bendix-ul anul trecut, ca am luat mobra cu bendix-ul lipsa si slava Domnului, inca functioneaza. Eu i l-am recomandat ca mecanic, el avand o Aprilia Caponord cu 140.000 km in bord, nedati inapoi si trage de rupe. In plus, mobra a fost reparata la un alt amic de-al meu care are service auto, nu pe "genunchi" cum fac carpacii. Ceva mecanica stiu si eu, ca din `97 pana acum am tot schimbat la mobre la care mi-am facut singur intretinerea. Nu degeaba m-am scolit in scoala de mecanici de aviatie.

Personal, am fost prezent la curatarea motorului luat de la Lupul Gri, si la montarea volantei si a bendix-ului.

Rugamintea mea este sa te informezi mai bine inainte de a veni pe subforum-ul nostru sa incepi sa arunci cu noroi in stanga si-n dreapta.

 

In alta ordine de idei, ieri mi-am schimbat si eu termocupla de la radiator defecta, am verificat partea electrica si am incercat sa montez un alt cablu nou la vitezometru. Numai ca este prea lung si am ajuns la concluzia ca mai bine scurtez putin din camasa de la cablul original. Din pacate, ieri a plouat, am incercat sa lucrez cu mobra in foisor, dar spatiul este putin incomod, asa ca am ramas cu mobra inca desfacuta.

Azi am venit cu masina la munca, dupa ce ieri trafic-ul din Bucuresti a fost paralizat: 20 de metri parcursi in 50 de minute...am reusit sa parchez masina, si am luat-o din parcare abia aseara.



@ bodyvl: nu mi-ai confirmat daca vrei sa-ti fac comanda pentru rulment bendix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va doresc tuturor motociclistilor, ca Sfintele sarbatori de Pasti, sa va aduca in suflet lumina, dragostea, linistea si bucuria de a petrece aceste clipe minunate alaturi de cei dragi voua.
Bafta la ciocnit...ouale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...