Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

A TRAIT SI TRAIESTE LANGA UN MOTOCICLIST CU MOTOCICLETA AM VRAJITO SI A SUPORTAT TOATE AM 49 DE ANI SI DE CASATORIE 28 ANI moni asa ca stie multe


» Post actualizat in 10 Jul 2014 20:00

sumi tu mai vrei ceva sati trimit prin TOCMAI . RO?


» Post actualizat in 10 Jul 2014 20:03

SA TE BUCURI DE EL SI NUMAI ASFALT USCAT


» Post actualizat in 10 Jul 2014 20:10

CRISTI IMI PARE RAU DE CE AI PATIT ITI DORESC INSANATOSIRE GRAGNICA AM PATIT SI EU IN 1987 AM AVUT TENDON TAIAT LA PICIORUL DREPT ACCIDENT CU UN WG STI TU BROASTELE ALEA DAR MAM REPARAT


» Post actualizat in 10 Jul 2014 20:15

SUNT IMPRESIONAT SI DE TINE MONI DE SITUATIA TA IMI SPUSA SOTIA DACA POT TE MAI AJUT DAR SAMI SPUI CU CE FARA RUSINE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Bodyvl:Dacă mai am noroc pana luna viitoare,as vrea sa îmi oprești senzorul de benzina de la rezervor,pinioanele alea doua care vin intre electromotor și roata dintata în care vine bendix-ul pe volanta (alea mici),sonda de benzina din rezervor (dacă mai funcționează) și senzorul de jos de la crick-ul lateral,dacă este bun (asta nu e musai,dar as vrea sa am totul funcțional la ea).

Bineanteles,contra cost.

Ai timp de o luna sa te gândești și la preț. :D

Cu Cristian a mai vorbit careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EUGENE TOTUL SA DAT NUMAI PINIOANE SI CE ZICI TU LE AM DAR LE VAND COMPLECT FIINCA SUNT NOI TOATE CELE DOUA PINIOANE MICI ROATA LIBERA ADICA AIA MARE FLANSA PURTATOARE FREI ADICA RULMENT UNIC SENS TOTUL EU CUMPARASEM NOU STI SI TU SI LE VAND LA PACHET NU TE SUPARA PE MINE DAR ACOLO AM BAGAT BANI


» Post actualizat in 10 Jul 2014 21:12

LICRICUL TOTUL SA VANDUT SONDA BENZINA LA FEL DIN CE VREI NU MAI SUNT DOAR TOTUL PORNIRE STI LA CE MA REFER ADICA CELE DOUA PIN MICI PINION MARE ADICA ROATA LIBERA RULMENT


» Post actualizat in 10 Jul 2014 21:14

ASTE TOATE MERG SI LA BEMBEU BW


» Post actualizat in 10 Jul 2014 21:19

DA LUI CRISTI IAM TRASMIS SI EU CEVA TOTUL TREBUIE SA AIBA INCREDERE IN EL AM TRECUT SI EU PRIN ASTEA ACUM 27 ANI SI MAI RAU


» Post actualizat in 10 Jul 2014 21:23

AM AVUT ACCIDENTUL CU UN IJ IUPITER DE 350 DACA LE STITI BUNE MOTOPARE ERAU IN 87 PE 23 AUGUST BINE INTELES CA BEAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea si week end placut,am si eu o problema,calutul meu nu vrea sa mai Intre cum trebuie in viteze,c'è ar fii de facut?am umblat eu la reglajul de la maneta dar cam degeaba sau mai bine zis nu cred ca l am facut ok,cine ma ajuta si pe mine?eugene nu am reusit sa te sun ptr ca am fost ocupat dar promit sa ne vedem macar intr un week dak esti disponibil,acum sunt cu nr rosii si espira Maine mai o sa iau o tura ca nu am bani de inscris acum.astept sugestii ptr ambreiaj.va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@costyn

In primul rand, verifica sa ai ulei in motor ( sus in baia de ulei sa ai pe joja ulei la nivel peste minim)

In al doilea rand, trebuie sa ai un mic joc la maneta, pana sa inceapa sa actioneze parghia ambreiajului.

Daca si uleiul e ok si jocul la maneta e ok, cu motorul oprit si fara sa fortezi, incearca sa bagi in viteze. FARA SA FORTEZI !

Pentru usurinta, daca ai cric central, salta motorul pe cricul central si roaga un prieten sa miste incet de tot de roata spate.

Daca nu ai, suie-te pe motor si incearca sa il misti usor in fata sau spate pentru a se alinia pinioanele si a intra usor.

Daca nu reusesti sa il bagi in viteze, este selectorul defect.

Daca reusesti, selectorul este bun, dar ambreiajul nu decupleaza suficent.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@costyn

In primul rand, verifica sa ai ulei in motor ( sus in baia de ulei sa ai pe joja ulei la nivel peste minim)

In al doilea rand, trebuie sa ai un mic joc la maneta, pana sa inceapa sa actioneze parghia ambreiajului.

Daca si uleiul e ok si jocul la maneta e ok, cu motorul oprit si fara sa fortezi, incearca sa bagi in viteze. FARA SA FORTEZI !

Pentru usurinta, daca ai cric central, salta motorul pe cricul central si roaga un prieten sa miste incet de tot de roata spate.

Daca nu ai, suie-te pe motor si incearca sa il misti usor in fata sau spate pentru a se alinia pinioanele si a intra usor.

Daca nu reusesti sa il bagi in viteze, este selectorul defect.

Daca reusesti, selectorul este bun, dar ambreiajul nu decupleaza suficent.

salut mony,ulei am la nivel deci nu ar fii o pb cred ca este de la altceva nu cred sa FIE nici selectorul,poate o sa te uiti tu un pic si la a mea cand o sa ai timp,am vb si cu eugen sa trec pe la el dar am avut treaba si nu am reusit nici macar sa l Sun,sa mi FIE rusine,oricum trebuie sa o vada cineva mai specialist si sa spuna o parere de c'è si cum trebuie facut,e un calut care mi place mult
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o Aprilia Pegaso 650 1996 si vreau sa o fac Super-Moto dar nu stiu ce cauciucuri ( marime si firma ) si Jante ( la fel marime si firma ) sa pun si cam cat este maximul acceptat. Daca poate cineva sa imi dea si mie un sfat o vb ceva raman dator cu o bere. Asfalt Uscat si Drum intins....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shogo,poți sa ii pui doar o aripa de supermoto și un kit de pinioane de cuplu,cum am eu, 14/49 fata de 16/47. Senzația e aceeași.

Ieri,am vorbit cu Cristi la telefon. A fost operat. E mai bine. Săptămâna asta e posibil sa îl externeze.

Mai multe detalii va scrie el când va avea acces la net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, am un prieten cu o Aprilia din 96, am fost plecati saptamana trecuta pe traseul Rm.Valcea - Brezoi - Voineasa- Lacul Balindru -Lacul Vidra - Obarsia Lotrului - Transalpina_ Polovragi - Vaideeni- Horezu - Rm.Valcea, in total aprox. 270 km.,cu sotiile si bagaj cat cuprinde, a avut un consum de 9 la suta.....enorm spun eu cu toate ca traseu enduro a fost doar din Voineasa pana la Obarsia Lotrului(aprox. 50 km). Mentionez ca inainte cu o sapt. curatase carburatorul, (pana atunci nu-i sarea de 5,5 pe asfalt si 6,5 pe enduro). Am observat pe traseu ca ii dadea de multe ori pe decelerare rateuri destul de puternice, iar dimineata cand am plecat din Obarsia Lotrului a pornit destul de greu si a scos si destul fum la pornire.

Cand a curatat carburatorul(mecanicul) nu prietenul meu, nu a shimbat oringurile. Puteti va rog sa-mi spuneti ce parere aveti , de ce avut acest consum...sa fie din reglajele de la carburator.....bujia este noua....

Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic,la curatare nu se pot deregla carburatoarele.

DAR !!! Daca le cureti cu solventi puternici si nu scoti toate cauciucurile din ele (o-ringuri, membrane) risti sa fie atacate.

Posibil de aici consum mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt de aceeasi parere cu Mony, carburatoarele noastre nu au reglaje care se pot da peste cap la curatare, singura chestie pe care o poti modifica este inaltimea cuiului de dozaj din tubul Bernoulli

 

post-18232-0-58742900-1405366896_thumb.jpg

 

Poate ca odata ridicat prea mult, amestecul devine mai bogat, nu ai arderi complete si mai scapa si un rateu pe evacuare.

 

Oricand se mai poate strecura o greseala la montaj sau poate un nivel ridicat al benzinei in paharele...

 

Recomanda-i prietenului tau sa mearga asa cu ea, ca tot suntem in sezon, iar la iarna sa cumpere un kit de reparatie pentru carburatoare (2 kit-uri ca sunt 2 carburatoare) si eventual sa mearga la un alt mecanic care sa le faca o reparatie capitala!

 

Uite si o documentatie postata de un coleg de forum cu 20-30 de pagini mai devreme:

 

carburator.pdf

 

Si ai si o traducere aproximativa (cu goagal !)

 

Carburator traducere.txt

 

Succes!

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shogo,poți sa ii pui doar o aripa de supermoto și un kit de pinioane de cuplu,cum am eu, 14/49 fata de 16/47. Senzația e aceeași.

Ieri,am vorbit cu Cristi la telefon. A fost operat. E mai bine. Săptămâna asta e posibil sa îl externeze.

Mai multe detalii va scrie el când va avea acces la net.

Salut si multumesc pt sfat dar eu ma gandeam si defapt vroiam sa pun cauciucul pe spate mai lat si fata la fel. Initial pe mine ma deranjeaza janta pe fata ca este mai inalta decat cea dupa spate. De acea intrebam ce sa fac cum sa fac sa o fac ( gen ) super-moto? Si nu gasesc pe nicaieri un manual moto pt ea, am nevoie de releul ala de pornire care vine cu fir din baterie si duce in motor si nu stiu cum se numeste nu are nici o serie pe el. Daca are cineva un manual bun in care as putea sa gasesc denumirea pieselor cu exactitate as fi mai mult de cat bucuros sa dau o bere pe el. Care este maximul de latime acceptat pe janta din fabrica ( ma refer pe spate )???

 

Si app care Cristi ? Din Franta ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Shogo

Pune si tu la profil de unde esti ca e mai usor sa stim cum te putem ajuta in caz ca suntem in apropiere.

Cauciucuri mai late nu iti recomand daca ai de factut ITP-ul in viitorul apropiat fiindca te vor respinge.

Daca mai ai un rand de roti, atunci treaba e mai simpla. Tii unele normale pentru ITP si in rest mergi cu cele late.

Gasesti un rand la Eugenkawa. Va intelegeti voi.

Manuale gasesti in semnatura lui Eugenkawa

 

Cristi... Cristian1 - gasesti posturile lui in paginile anterioare.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms,Mony de reclama. Nu stiu daca le mai dau,ca vine toamna in curand si o sa am nevoie de ele,dar si eu sunt cu banii pe zero in perioada asta.Pegasus73, sa schimbe bujia cu una noua si vede diferenta.Shogo,pe spate merge 150 lejer,poate chiar un 160, pe fata merge 110, chiar si 120..

» Post actualizat in 14 Jul 2014 20:32

Daca vrei garda joasa, poti cobora din jugul fata cat vrei,reglezi amortizorul central pe rigid,adica stangi cat mai mult piulita de reglaj si in ultima instanta o roata pe 18 de Bmw F650. Dar sa nu ai pretentia sa ai aceeasi ciclistica,adio offroad si...a,mai poti sa faci saua mai joasa...Ideea ca inginerii care au lucrat la model au calculat foarte bine...Inca ceva,daca ai modelul GA,furca e mai lunga decat la ML cu cca 20 cm,deci merge uba de ML...

» Post actualizat in 14 Jul 2014 20:44

Sa nu uit. Ieri am reusit sa-l sun pe Cristian 1,era un pic mai bine,operat,ranile au inceput sa se sutureze.i-au scos gipsul de la mana . Spera sa il externeze azi...Daca tot n-am mai mers cu calutul de vreo saptamana,in seara asta am curatat lantul la periuta,degresat toata si spalat. Trebuia sa gresez si lantul dar se facuse intuneric si am zis sa se scurga bine apa pana dimineata..

post-74306-0-50583100-1405370363_thumb.jpg

post-74306-0-50856000-1405370485_thumb.jpg

post-74306-0-04303300-1405370645_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms,Mony de reclama. Nu stiu daca le mai dau,ca vine toamna in curand si o sa am nevoie de ele,dar si eu sunt cu banii pe zero in perioada asta. Pegasus73, sa schimbe bujia cu una noua si vede diferenta. Shogo,pe spate merge 150 lejer,poate chiar un 160, pe fata merge 110, chiar si 120..

» Post actualizat in 14 Jul 2014 20:32

Daca vrei garda joasa, poti cobora din jugul fata cat vrei,reglezi amortizorul central pe rigid,adica stangi cat mai mult piulita de reglaj si in ultima instanta o roata pe 18 de Bmw F650. Dar sa nu ai pretentia sa ai aceeasi ciclistica,adio offroad si...a,mai poti sa faci saua mai joasa... Ideea ca inginerii care au lucrat la model au calculat foarte bine... Inca ceva,daca ai modelul GA,furca e mai lunga decat la ML cu cca 20 cm,deci merge uba de ML...

» Post actualizat in 14 Jul 2014 20:44

Sa nu uit. Ieri am reusit sa-l sun pe Cristian 1,era un pic mai bine,operat,ranile au inceput sa se sutureze.i-au scos gipsul de la mana . Spera sa il externeze azi... Daca tot n-am mai mers cu calutul de vreo saptamana,in seara asta am curatat lantul la periuta,degresat toata si spalat. Trebuia sa gresez si lantul dar se facuse intuneric si am zis sa se scurga bine apa pana dimineata..

 

Piesa asta ma bantuie de aproape 7 luni nu stiu cum se cheama si daca este buna pt Aprilia mea. pt ca de gasit am gasit dar nu stiu daca are vreo importanta anul sau modelul.

Si app eu oricum folosesc motocicleta doar bucurest pt ca nu am cu cine sa ma duc pe maidan...:))

post-30629-0-20768100-1405371969_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Costyn,asteptasem telefonul tau,dar...mai am un cunoscut la care i-am mai dat sfaturi,mai un schimb de ulei,mai un reglaj de anbreiaj. Nu i-am cerut niciodata nimc in afara de o cafea normala de la butic.

Ma suna intr-o zi sa ii reglez lantul. Ii zic sa vina la mine a doua zi. L-am asteptat toata ziua acasa,nici copilul nu l-am scos in parc.

Ma suna dupa o saptamana,tot pt lant,eram la munca. .pana la urma m-a intrebat la ce service sa se duca :)

 

Ideea in sine e ca imi place sa fiu parolist in viata si nu-mi plac vrajelile de 2 bani..

 

Bun,releu de pornire merge de la orice,inclusiv de scuter,dar alea chinezesti cedeaza prea repede. Pune-i unul original sau ceva de japoneza si e ok.

 

Pt Pegasus 73, sa verifice si siguranta de la pipa bujiei.

A mea a masurat-o Mony si e de 10 Amperi.

Scoate pipa de la bujie,ia o surubelnita dreapta si desurubeaza chestia metalica care sta pe bujie. Sub ea este un arculet,siguranta cilindrica din sticla/metal si inca ceva mic,metalic,cu rol conductor.

 

Pentru cine vroia manual de service la GA '94, gaseste in link-ul din semnatura mea,selecteaza modelul si ii da Download,save in my computer. Nu pot vedea acum,ca scriu de pe telefon.

 

@ Alin Geamanu,nu uita sa-i dai dimensiunile la colante stii tu cui ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exact, rezistenta din fisa (pipa) bujiei este de 4.3 kohmi sau 4.7 k nu mai tin minte exact.

Mare atentie !!!!

Daca aveti rezistenta respectiva in pipa bujiei, va trebuie bujii fara rezistenta in interior (in denumirea bujiei nu apare R) bujie D8EA

Daca nu aveti rezistenta in pipa, va trebuie bujie cu rezistenta interna DR8EA.

post-25665-0-79149600-1405373184_thumb.jpg

post-25665-0-95779100-1405373204_thumb.jpg

post-25665-0-12540600-1405373332_thumb.jpg

Parca asta era modelul bujiilor noastre (fara R)

post-25665-0-83605700-1405373031_thumb.jpg

 

In caz ca aveti rezistor si colo si colo, scanteia va fi slaba

Daca nu aveti nici in pipa nici in bujie, arcul electric va manca imediat electrozii si se va auzi in radiourile masinilor (mai ales in banda AM).

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Costyn,asteptasem telefonul tau,dar...mai am un cunoscut la care i-am mai dat sfaturi,mai un schimb de ulei,mai un reglaj de anbreiaj. Nu i-am cerut niciodata nimc in afara de o cafea normala de la butic.

Ma suna intr-o zi sa ii reglez lantul. Ii zic sa vina la mine a doua zi. L-am asteptat toata ziua acasa,nici copilul nu l-am scos in parc.

Ma suna dupa o saptamana,tot pt lant,eram la munca. .pana la urma m-a intrebat la ce service sa se duca :)

 

Ideea in sine e ca imi place sa fiu parolist in viata si nu-mi plac vrajelile de 2 bani..

 

Bun,releu de pornire merge de la orice,inclusiv de scuter,dar alea chinezesti cedeaza prea repede. Pune-i unul original sau ceva de japoneza si e ok.

 

Pt Pegasus 73, sa verifice si siguranta de la pipa bujiei.

A mea a masurat-o Mony si e de 10 Amperi.

Scoate pipa de la bujie,ia o surubelnita dreapta si desurubeaza chestia metalica care sta pe bujie. Sub ea este un arculet,siguranta cilindrica din sticla/metal si inca ceva mic,metalic,cu rol conductor.

 

Pentru cine vroia manual de service la GA '94, gaseste in link-ul din semnatura mea,selecteaza modelul si ii da Download,save in my computer. Nu pot vedea acum,ca scriu de pe telefon.eugen scuze ca nu am dat nici un semn dar am avut f multa treaba si efect ig nu am avut timp ,scuze de obicei ma tin de cuvant,acum am nr expirate si trebuie sa le fac ca nu am bani de inmatriculare,dar o sa vad cum o sa fac.inca o data scuze ca nu am dat nici un semn dar cu siguranta o sa ne vedem curand

 

@ Alin Geamanu,nu uita sa-i dai dimensiunile la colante stii tu cui ;)

» Post actualizat in 15 Jul 2014 16:43

Shogo,poți sa ii pui doar o aripa de supermoto și un kit de pinioane de cuplu,cum am eu, 14/49 fata de 16/47. Senzația e aceeași.

Ieri,am vorbit cu Cristi la telefon. A fost operat. E mai bine. Săptămâna asta e posibil sa îl externeze.

Mai multe detalii va scrie el când va avea acces la net.

salut eugen,da ai dreptate ca nu am dat nici un semn si i mi cer scuze dar am fost f ocupat,iar acum nu mai am nici nr ca au expirat,sper sa le fac saptamana asta,sa vedem cum stau cu banii.stiu ca prima parere conteaza dar sa stii ca nu sunt neserios :) promit sa ne auzim cat mai repede.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten m-a rugat sa intreb aici (el nu are cont pe forum) daca exista cineva care l-ar putea ajuta cu un frai de pornire si un alternator (stator si rotor) pentru un Pegaso Cube model 1999, bineinteles contracost si la un pret decent.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...