Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@alin geamanu: pe acolo am fost si eu acum vreo luna - o luna jumatate. Se mai lucreaza la drum pe urcarea de la Comarnic?

sau coborarea ,,,depinde de unde vi .Da se lucreaza , au montat caminele si conductele de canalizare, au astupat , dar inca nu au reusit sa asfalteze oricum e in regula pentru motoarele noastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cateva zile in urma mi-am montat goarna noua , cea veche mai mult se basea dacat sa sune .In cutie nu am gasit nici o carticica asa ca intrebare : mai trebuie sa o montez prin releu? conectarea am facut-o la bornele vechi si merge bine

 

 

2, mi-a ramas una ( se dadeau la set ) o dau cu 15 lei + transport posta


» Post actualizat in 12 Aug 2014 16:49

pozitia corecta


» Post actualizat in 12 Aug 2014 16:50

intre timp am sesizat un intrus care a fost reperat de motanul meu si alungat din teritoriu

post-78987-0-00077600-1407861885_thumb.jpg

post-78987-0-74713900-1407861887_thumb.jpg

post-78987-0-56363700-1407862122_thumb.jpg

post-78987-0-49959900-1407862205_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoare OLD

 

Dragilor, am primit azi carburatoarele despre care se vorbea ca nu se pot desface suruburile, ei bine nu a fost usor dar am reusit sa le desfac fara sa le gauresc.

 

Iata ce am gasit in ele:

 

post-18232-0-36645500-1407868916_thumb.jpgpost-18232-0-55920500-1407868925_thumb.jpg

 

Acum problemele:

 

post-18232-0-22491800-1407868938_thumb.jpg 1 - oringuri "plate";

 

post-18232-0-04941200-1407868945_thumb.jpg 2 - arcuri scurtate si inegale (probabil s-a incercat tunarea); 3 - un ghidaj de pistonas spart;

 

post-18232-0-10526400-1407868953_thumb.jpg 4 - capetele de arcuri unde se vede taietura; 5 - ace uzate in capatul de sus;

 

post-18232-0-01683200-1407868984_thumb.jpg 6 - lipsa saibe plate si un oring;

 

post-18232-0-51663800-1407868972_thumb.jpg si cateva cauciucuri crapate;

 

post-18232-0-87747000-1407868997_thumb.jpg tipul de carburator pentru referinta;

 

Eu acum ceva vreme mi-am comandat 2 kit-uri de reparatie de aici: post-18232-0-50358000-1407869044_thumb.jpg

 

post-18232-0-40009800-1407869011_thumb.jpg post-18232-0-97888400-1407869019_thumb.jpg si le-am pus la inmuiat!

 

 

Acum, totul e bine si frumos dar problema 3 este grava, necesita schimbarea piesei chiar cu un SH si aici trebuie sa apelam la ceilalti, problema 5 este semigrava, adica poate creea probleme de ralanti prin imbogatirea amestecului si aici trebuie schimbate piesele, eventual cu SH dar cel mai bine este sa fie noi.

 

Fara kit de reparatie nou am sa vad ce oringuri gasesc, aici astept propuneri, iar restul se rezova!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Prapad acolo! Bine ca macar membranele sunt ok, a scapat de o cheltuiala mai mare... Respect pt. munca benevola si efortul de a ajuta un coleg! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru vesti si pentru ajutor, acum tre sa ma gandesc cum sa fac, ca nu prea mai am de unde sa mai bag bani in ea (am bagat peste 500 de euro numai ca s-o scot pe asfalt anul asta) si poate reusesc sa gasesc ceva intre nou si SH cat mai rapid. daca nu, strang bani pentru kit-ul pe care l-ai luat si tu. mi se pare ciudat sa platesc de 2 ori la service pentru verificarea carburatoarelor si repararea lor in caz de e ceva si de fiecare data sa-mi zica "e bine, le-am desfacut, totul e ok". daca-mi si aduc aminte bine, prima oara am platit pentru inlocuirea membranelor crapate. asa-i cand nu stii... :(

ah, stai ca ai zis ca ti-ai luat 2 kituri. ceea ce inseamna ca-s 16 lire plus transport, nu? (sau trebuie cate un kit pentru fiecare carb?)

Editat de Old
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Sesizez si eu o problema cand se incalzeste motorul (temp. mai mare de 90 grade). Motorul tinde sa se opreasca - relantiul oscileaza semnificativ. Mentionez faptul ca tocmai am inlocuit filtrul de aer - facea si inainte, deci nu e din cauza asta - iar filtrul era reprezentat de o bucata de prosop gaurita. Poate sar trebui sa umblu pe la carburatoare? Cand motorul este rece sau merg la drum lung (unde probabil ca se ventileaza bine), merge impecabil.

 

2. Am vazut azi o Aprilia Pegaso care PAREA foarte noua (atat ca aspect, cat si ca detalii optice - farul, stopurile, carenele altfel). Eu traiam cu impresia ca Pegaso nu se mai fabrica de ceva timp, fiind inlocuita de Strada. Stiti voi ceva de Pegaso? Se mai fabrica in prezent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 . Cat de cald ar fi motorul relantiul trebuie sa fie constant asa cum a fost reglat (1400 -1500 ture) . Daca filtrul de aer era o bucata de prosop ( mein Gott ! :eek: ) cine stie ce o fi in carburi , deci desfa , verifica , inlocuieste .

2 . Cred ca era o Pegaso foarte bine intretinuta .

 

Iata cum adevarul iese la iveala : carburatoare cu piese lipsa , neintretinute ever , rulmenti de pornire fortati pana dincolo de limita de uzura , motoare cu ulei sub limita minima , circuite electrice modificate sau neverificate ever . Si proprietarii se mira : nu merge a naibii curfa , e jafra m-a lasat in drum , feriti-fa de motociclete italiene , mai bine ia o jafoneza . Mein Gott , totaler Laie ! ca sa fiu politicos .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Old

 

Nu te supara prea tare! Intr-adevar membranele sunt noi, chiar ma miram ca arata asa de bine! Pe de alta parte, crede-ma, ca nimeni nu a "intrat" in partea de jos de niste ani buni! Am impresia ca nu au fost date jos de pe motor ci au schimbat membranele pe sus. Eu umblu la reglajul acelor (adica scot membranele) in mod curent fara demontare.

 

Cu oringurile o sa rezolv cu cele vechi de la mine (fara bani), acele in mod normal mai au un distantier in partea de jos, iar prin ridicare trecem de partea uzata si sper sa mai tina un an sau doi, iar ghidajul de sanie o sa incerc sa-l lipesc, desi acolo este toata apasarea pe oringul cel mai mare!

 

Hai ca incercam sa ne carpim ca sa poti merge cu ea!

 

Da, trebuie cate un kit pentru fiecare carburator, vezi ca ai totalul pe factura.

 

Incearca si vezi prin dezmembrari daca gasesti ghidajul saniei, ai tipul de carburator intr-una dintre poze. Am sa sap si eu.

 

Hai ca o rezolvam noi cumva si o scoti la plimbare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peste un an o vinde si urmatorul care o ia o sa inceapa iar sa se vaite ca ce proaste sunt Apriliile . Primul s-a zgarcit , al doilea la fel si tot asa pana cand la fraierul la care cade definitiv piesa sau ansamblul de piese acesta este nevoit sa schimbe . Sa tot cumperi motociclete din romania .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jupanu77

Ai dreptate, nu se mai fabrica, ca sa incep cu sfarsitul postului tau, dar poate ai dat peste un maniac (persoanele de fata se exclud!) care are ambitia sa o pastreze asa cum a facut-o mama ei... Eu am cautat suruburi originale de carene cateva luni!

 

Cat despre problema cu ralanti-ul, este din carburatoare! In functionarea motorului ai mai multe regimuri in functie de turatie, pentru sustinerea acestor regimuri intra in functiune diverse parti ale carburatorului, daca zici ca in regim de mers constant e ok, iar la ralanti tinde sa se opreasca inseamna ca unul dintre cele 2 carb are ralant-ul infundat iar motorul se tine doar din celalalt. Poti sa incerci sa-i dai un pic de sock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Old

 

Ok, daca se poate asa momentan, ar fi super, ca vreau sa nu ramana si peste iarna in sibiu la scara unui bloc in apropierea garii, ca deja o pandeau tiganii ultima oara. Apoi incerc sa strang bani sa o fac cum trebuie pentru sezonul viitor si poate o vand sa raman fara moto o vreme.

@remu1: nu ma acuza de nimic, am bagat deja peste 1000 de euro in ea de cand o am si m-am plimbat 3500 km maxim cu ea. deci nu e normal. plus de asta, proprietarul de inainte o avea de vreo 3 luni sau mai putin cand am cumparat-o. o adusese din italia, sigur ratacita prin garajul cuiva. si sigur proprietarul de inaintea mea nu a avut grija de ea, mai tarziu am observat ca imi curgea lichid de la pompa de apa. pana la urma am rezolvat-o. omul nu mi-a raspuns la telefon din secunda in care am cumparat-o. printre astea, acum tre sa-i fac si un schimb de ulei si sa gasesc o modalitate sa desfund drena din rezervor prin care ar trebui sa curga apa cand ploua in capac. si s-o vopsesc. si sa schimb placutele de frana. si tot asa, lista continua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drena o desfunzi cu o sarma nici prea tare nici prea moale! O bagi de sus din rezervor si impingi usor, usor! Hai ca facem si versuri acum!

 

Eu vin cu familia in Sibiu WE-ul viitor, ne cazam vreo 5 zile la o ferma in satul Cornatel. Poate fug o zi si ne vedem sa-i dam de cap Aprilicii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florine, felicitari pentru postul cu carburatoarele si cu pozele.

Vor folosi multora ca sa vada ce piese, cum vin in carburator si sa le compare cu ce gasesc in propriile carburi.

Pentru desfundarea drenei, eu reusesc sa desfac surubul din rezervor care tine furtunul de scurgere.

Mi-a fost greu prima data, dar dupa aceea nu l-am strans decat putin.

Surubul respectiv, mai exact reductia lui este cauza infundarii.

Odata desfacut este usor de curatat si traseul care, ATENTIE, trece prin rezervor... deci nu il intepati cu sarma (sa nu fie ascutita si sa nu apasati tare de tot).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoare OLD

 

Dragilor, am primit azi carburatoarele despre care se vorbea ca nu se pot desface suruburile, ei bine nu a fost usor dar am reusit sa le desfac fara sa le gauresc.

 

Iata ce am gasit in ele:

 

attachicon.gif2014-08-12 14.28.28.jpgattachicon.gif2014-08-12 14.28.38.jpg

 

Acum problemele:

 

attachicon.gif2014-08-12 14.28.46.jpg 1 - oringuri "plate";

 

attachicon.gif2014-08-12 14.28.55.jpg 2 - arcuri scurtate si inegale (probabil s-a incercat tunarea); 3 - un ghidaj de pistonas spart;

 

attachicon.gif2014-08-12 14.29.08.jpg 4 - capetele de arcuri unde se vede taietura; 5 - ace uzate in capatul de sus;

 

attachicon.gif2014-08-12 14.29.37.jpg 6 - lipsa saibe plate si un oring;

 

attachicon.gif2014-08-12 14.29.26.jpg si cateva cauciucuri crapate;

 

attachicon.gif2014-08-12 14.37.54.jpg tipul de carburator pentru referinta;

 

Eu acum ceva vreme mi-am comandat 2 kit-uri de reparatie de aici: attachicon.gif2014-08-12 14.53.37.jpg

 

attachicon.gif2014-08-12 15.21.16.jpg attachicon.gif2014-08-12 15.21.31.jpg si le-am pus la inmuiat!

 

 

Acum, totul e bine si frumos dar problema 3 este grava, necesita schimbarea piesei chiar cu un SH si aici trebuie sa apelam la ceilalti, problema 5 este semigrava, adica poate creea probleme de ralanti prin imbogatirea amestecului si aici trebuie schimbate piesele, eventual cu SH dar cel mai bine este sa fie noi.

 

Fara kit de reparatie nou am sa vad ce oringuri gasesc, aici astept propuneri, iar restul se rezova!

felicitari , imi place cum lucrezi .Si eu am schimbat o-ringurile am bantuit pe la trei magazine de piese auto( au seturi intregi ) gasesti dar problema va fi grosimea garniturii nu diametru .

» Post actualizat in 13 Aug 2014 05:21

1 . Cat de cald ar fi motorul relantiul trebuie sa fie constant asa cum a fost reglat (1400 -1500 ture) . Daca filtrul de aer era o bucata de prosop ( mein Gott ! :eek: ) cine stie ce o fi in carburi , deci desfa , verifica , inlocuieste .

2 . Cred ca era o Pegaso foarte bine intretinuta .

 

Iata cum adevarul iese la iveala : carburatoare cu piese lipsa , neintretinute ever , rulmenti de pornire fortati pana dincolo de limita de uzura , motoare cu ulei sub limita minima , circuite electrice modificate sau neverificate ever . Si proprietarii se mira : nu merge a naibii curfa , e jafra m-a lasat in drum , feriti-fa de motociclete italiene , mai bine ia o jafoneza . Mein Gott , totaler Laie ! ca sa fiu politicos .

Cred ca la a doua parte ai dreptate: Eu am avut un vis sa iau o mobra uzata si s-o repar eu asa cu ambitia mea ... si am reusit , chiar daca am avut tendinta sa spun lucruri urate despre Aprilica , ca de, m-a enervat si pe mine , insa am rezolvat-o si sunt f. multumit de ea.... in fine , ni eu nu am filtru de pegas-o dar nici carpa nu am pus( la fabricile de mobila se gasesc bureti de 1 - 1,2 cm grosime - sunt perfecti , carburile mele aveau oringurile plate iar la surubul de amestec lipsa saiba ... curatat inlocuit , reglat , schimbat bujie cu prbl , desi era noua , si acum merge brici.....asa ca daca te ocupi de ea te recompenseaza cu o calatorie foarte placuta , daca nu peri albi in cap ..... si femeile sunt la fel

» Post actualizat in 13 Aug 2014 05:22

felicitari , imi place cum lucrezi .Si eu am schimbat o-ringurile am bantuit pe la trei magazine de piese auto( au seturi intregi ) gasesti dar problema va fi grosimea garniturii nu diametru .

» Post actualizat in 13 Aug 2014 05:21

Cred ca la a doua parte ai dreptate: Eu am avut un vis sa iau o mobra uzata si s-o repar eu asa cu ambitia mea ... si am reusit , chiar daca am avut tendinta sa spun lucruri urate despre Aprilica , ca de, m-a enervat si pe mine , insa am rezolvat-o si sunt f. multumit de ea.... in fine , ni eu nu am filtru de pegas-o dar nici carpa nu am pus( la fabricile de mobila se gasesc bureti de 1 - 1,2 cm grosime - sunt perfecti , carburile mele aveau oringurile plate iar la surubul de amestec lipsa saiba ... curatat inlocuit , reglat , schimbat bujie cu prbl , desi era noua , si acum merge brici.....asa ca daca te ocupi de ea te recompenseaza cu o calatorie foarte placuta , daca nu peri albi in cap ..... si femeile sunt la fel

scuzati greselile de gramatica

» Post actualizat in 13 Aug 2014 05:33

@Jupanu77

Ai dreptate, nu se mai fabrica, ca sa incep cu sfarsitul postului tau, dar poate ai dat peste un maniac (persoanele de fata se exclud!) care are ambitia sa o pastreze asa cum a facut-o mama ei... Eu am cautat suruburi originale de carene cateva luni!

 

Cat despre problema cu ralanti-ul, este din carburatoare! In functionarea motorului ai mai multe regimuri in functie de turatie, pentru sustinerea acestor regimuri intra in functiune diverse parti ale carburatorului, daca zici ca in regim de mers constant e ok, iar la ralanti tinde sa se opreasca inseamna ca unul dintre cele 2 carb are ralant-ul infundat iar motorul se tine doar din celalalt. Poti sa incerci sa-i dai un pic de sock.

sau poti incerca asta: in partea din stanga carburilor ai un surub cu arc din care se regleaza clapeta ( fluturele )de acceleratie.Insurubeaza-l pana ajungi la 1600 de ture.Ce se intampla de fapt: daca ai canalele de relanty infundate nu ai suficient carburant si atunci moare , deschizand clapeta vei suplimenta relantiul cu circuitul de acceleratie .Clapeta deschisa = aer = vacum= membrane ridicate= aspiratie de benzina pe langa cuiul principal= amestec = trebuie sa mearga....NU E O SOLUTIE, dar te ajuta pe moment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peste un an o vinde si urmatorul care o ia o sa inceapa iar sa se vaite ca ce proaste sunt Apriliile . Primul s-a zgarcit , al doilea la fel si tot asa pana cand la fraierul la care cade definitiv piesa sau ansamblul de piese acesta este nevoit sa schimbe . Sa tot cumperi motociclete din romania .

Asta am constatat si eu,pe Aprilica dinainte!Dar cu rabdare,bani si multa drrrrrrrragoste,o va aduce pe linia ei normala de plutire!

» Post actualizat in 13 Aug 2014 05:57

...

 

Mai aveam un user (pan7h3ra18) care avea simptome asemanatoare... nu mai stim nimic de la el de vreo 4-5 zile.

 

...

#7811 icon_share.png victor_peg

Nou venit pe forum!

  • photo-thumb-85683.jpg?_r=1407004056
  • Membru
  • 3 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Aprilia Pegaso Cube 650, 1998
  • Numar: B-650-APG (momentan)

Posted 10 August 2014 - 07:23 PM

Eu sunt pan7h3ra18, mi-am schimbat username-ul. Nu am mai facut nimic la motor, l-am lasat asa si am plecat in concediu. Abia pe 18 ma intorc in Bucuresti si o sa vad ce pot sa-i mai fac. Rulmentul unisens trebuie sa-l schimb pentru ca e varza si mi-a lasat numai pilitura in motor, iar cu problema mea cu pornirea si rateurile pe admisie nu i-am mai dat de cap. Cand ma intorc o sa verific mai atent flansele de admisie dintre chiulasa si carburatoare, poate trage aer fals.

» Post actualizat in 13 Aug 2014 06:02

...

 

2. Am vazut azi o Aprilia Pegaso care PAREA foarte noua (atat ca aspect, cat si ca detalii optice - farul, stopurile, carenele altfel). Eu traiam cu impresia ca Pegaso nu se mai fabrica de ceva timp, fiind inlocuita de Strada. Stiti voi ceva de Pegaso? Se mai fabrica in prezent?

Anul 2012 a fost ultimul in care s-a fabricat ultimele Pegaso-uri Fun(sau Strada 2)si Trail.Am gasit inca in Romania(aici: http://www.motoboom.ro/tag/aprilia-650-pegaso-trial/ )si la un pret rezonabil,noua fiind!

Exista in 2013,parca,ceva prototip

» Post actualizat in 13 Aug 2014 06:09

Din acest prototip era inspirata Aprilica lui Chaleco Lopez.Vezi poza mai jos.

» Post actualizat in 13 Aug 2014 06:35

Asta ar fi fost coloritul ultimelor bucati!

post-41801-0-39423900-1407910160_thumb.jpg

post-41801-0-70428700-1407911708_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Legat de carburatoare, o sa las pe cineva priceput sa se bage - deja am dentificat vreo doua persoane pe forum :), asa ca astept niste tarife pe PM.

 

2. Legat de aprilica pe care am vazut-o ieri, scria Pegaso pe ea...


» Post actualizat in 13 Aug 2014 09:22

3. Am observat acum cand am orpit ca de la unul din cele doua furtunase care atarna sub motocicleta (mijloc - putin stanga) ca pica foarte putin lichid care nu pare a fi apa, este putin uleios, insa nici ulei nu ar parea, culoare inchisa. Cand am pus mana pe furtune, pe deget a ramas un lichid uleios, de culoare rosiatica (ca si uleiul - dar nu cred ca si-a putut pastra culoarea atata timp - a fost schimbat in primavara).

 

Sa ma ingrijorez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Legat de carburatoare, o sa las pe cineva priceput sa se bage - deja am dentificat vreo doua persoane pe forum :), asa ca astept niste tarife pe PM.

 

2. Legat de aprilica pe care am vazut-o ieri, scria Pegaso pe ea...

» Post actualizat in 13 Aug 2014 09:22

3. Am observat acum cand am orpit ca de la unul din cele doua furtunase care atarna sub motocicleta (mijloc - putin stanga) ca pica foarte putin lichid care nu pare a fi apa, este putin uleios, insa nici ulei nu ar parea, culoare inchisa. Cand am pus mana pe furtune, pe deget a ramas un lichid uleios, de culoare rosiatica (ca si uleiul - dar nu cred ca si-a putut pastra culoarea atata timp - a fost schimbat in primavara).

 

Sa ma ingrijorez?

cumva motorul "tuseste" ? Acel furtun evacueaza surplusul de benzina si condens din cutia filtrului de aer. Cand tuseste da inapoi in filtru ceva benzina . De ce tuseste , e o alta prbl poate cerburile nereglate ..., aprinderea incorecta...etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

-o mica inrebare,tatal meu are o moto italiana Gilera Arizona 125- an 1986-90?? foarte buna pentru endureala si s-a stricat aprinderea la ea, ar avea cineva o aprindere similara pentru ca piese de schimb nu se mai gasesc.

-el spune ca ar functiona si o aprindere clasica gen Minsk sau Ij dupa ce face o modificare la volanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lati-o ca pe un sfat obligatoriu: nu mai cumparati moto ieftine din Italia cu putini kilometri la bord! Aia sunt mai smenari ca tiganii nostri vanzatori de masini harbuite, dar super-lustruite.

Carburatoarele alea, vai mama lor, sunt Mikuni, ca la mine, la BMW F 650. Asa ca nu mai injurati Aprilica, injurati japonezii.

In alta ordine de idei, nu dispera ca motorul nu merge cum trebuie. Nici n-ar avea cum, data fiind situatia de mai sus.

Eu am patit la fel cu BMW-ul de 650.

Luat din Italia cu fabulosul kilometraj de 28.500. Imediat au aparut problemele.

Membranele carburatoarelor gaurite de bagai degetul prin ele, Cuiele pontou, varza. Arculete si alte maruntisuri. Galeria de admisie, aia de cauciuc, gaurita pe partea de interior, intre cele doua canale, de nu vedea nimeni nimic. telescop dreapta, curgea. Lant, nu mai zic. Cauciucuri tocite.

M-am apucat si eu sa injur ca si tine. Dupa care am vazut ca nu rezolv nimic. Asa ca, cu timpul, am inceput sa inlocuiesc tot la ea. Cauciucuri noi, xenon, parbriz inalt Kappa, scos releul de sub sa, carburatoare refacute, lant nou, rulment unisens, furca servisata, ulei, filtru, antigel, lichid frane plus placute fata-spate, sa custom, genti laterale, top case, proiectoare, priza 12 v, tank-rucsac... am uitat ceva?

Da, suma totala: vreo 2.000 de euro. Plus 1000 cat m-a costat ea plus inmatricularea: 3.000 de euro.

Fix atat cat ar face in mod normal cu toate puse la punct, inclusiv carte de service.

Asa ca daca dai 900 de euro pe ea, nu te astepta sa si functioneze mai mult decat sa o pornesti si sa o prezinti unui potential client.

De banii astia nu ai cum sa scapi fara sa-i dai, asta daca vrei sa nu te doara capul cand pleci cu ea prin Europa.

Si, sa nu uitam, si la BMW si la Aprilia, ma refer la modelul nostru, ca sunt surori, constructorul da in cartea tehnica kilometri la care se schimba diversele lichide si componente, inclusiv rulmentul unisens, la 30-40.000 km. Uleiul la 10.000 (dar eu recomand 7-8.000 km). Furca servisata - 10.000 km, lantul - 20.000 km etc. Daca nu se tine cont de asta si mergi cu ele pana crapa, sa nu mire pe nimeni ca are span in motor si cate si mai cate.

Servisatul ca la carte, chiar daca de multe ori ti se pare o prostie sa dai milioane aiurea, cand vezi ca merge, are rostul lui, daca vrei sa ai o motocicleta si nu un cazan.

Editat de madapribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Si, sa nu uitam, si la BMW si la Aprilia, ma refer la modelul nostru, ca sunt surori, constructorul da in cartea tehnica kilometri la care se schimba diversele lichide si componente, inclusiv rulmentul unisens, la 30-40.000 km. Uleiul la 10.000 (dar eu recomand 7-8.000 km). Furca servisata - 10.000 km, lantul - 20.000 km etc. Daca nu se tine cont de asta si mergi cu ele pana crapa, sa nu mire pe nimeni ca are span in motor si cate si mai cate.

Servisatul ca la carte, chiar daca de multe ori ti se pare o prostie sa dai milioane aiurea, cand vezi ca merge, are rostul lui, daca vrei sa ai o motocicleta si nu un cazan.

Asta e foarte adevarat,d-aia exista acea tabela de revizii periodice,ca sa fie respectata si operatiile efectuate!!!

Aia cu cazanu' ,pe langa ca e tare e si asta adevarata!!! :crack:

» Post actualizat in 13 Aug 2014 13:31

Lati-o ca pe un sfat obligatoriu: nu mai cumparati moto ieftine din Italia cu putini kilometri la bord! Aia sunt mai smenari ca tiganii nostri vanzatori de masini harbuite, dar super-lustruite.

Carburatoarele alea, vai mama lor, sunt Mikuni, ca la mine, la BMW F 650. Asa ca nu mai injurati Aprilica...

La fel sunt carburatoarele de la Suzi 800 DR Big,tot Mikuni BST33.

95% din mobrele aduse din italia sunt EXACT asa cum spune @madapribu!

Concluzia e clara:lucrurile italiene sunt frumoase,de exceptie,dar italienii smenari!

Eu am vanat Aprilica mea actuala,s-o iau absolut la mana a 2 a,adica cel dinainte a avut-o de nou-nouta,cu istoric complet!

» Post actualizat in 13 Aug 2014 14:55

PS:Am o intrebare la voi,poate ma puteti ajuta careva.Nu aveti ramas ceva adeziv pentru aluminiu(ambele piese sunt din aluminiu),cam pe suprafata totala de 2 cm patrati?Ca nu as cumpara un tub sau bicomponent nou,caci nu as avea ce face cu el dup-aia!E vorba de a lipi la loc 2 urechi in forma de "L" pe cantul radiatorului de apa!

Mersi mult in avans! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...