Gothmog Postat Mai 12, 2007 Autor Share Postat Mai 12, 2007 http://www.bike-teile.de/index.php?seite=start http://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogu...650%201997-2000 Vreo doua adrese (prin amabilitatea lui mecaniku ) unde se pot gasi piese,la cea in germana second,la cealalta noi.Daca comanda cineva la oricare,rugam sa ne tina la curent,sa stim si noi cum sta treaba Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 12, 2007 Share Postat Mai 12, 2007 http://digilander.libero.it/pegasomania/ http://www.apriliaontheroad.com/ http://www.multiweb.cz/moto/aprilia http://www.apriliaforum.com/aprilialinks.htm http://www.aprilia.com/home.asp http://www.bikez.com/motorcycles/aprilia_pegaso_650_1999.php http://faq.f650.com/FAQs/Rotax655TroubleshootingFAQ.htm Inca cateva adrese in legatura cu Aprilia si cu Pegasistii. Navigare placuta in zilele cu ploaie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 12, 2007 Share Postat Mai 12, 2007 (editat) Salut 1 Mai baieti imi puteti shi mie spune de unde iau shi eu tot setul de garnituri de la cilidru shi de la motor adica garniturile urmatoare Garnitura-de la cartare (aia din mijloc) Garnituri-cilidru (cea de sus + cea de jos) 2 Si unde pot gasi furtunele prin care trece uleiul prin ele 3 Cauciuc spate 130/80/17 Michelin greutate 65 indice viteza H 4 Placute frana spate ..numai ca eu inloc de brembo am grimeca frana 5 O bere Blonda ? Asfalt mai mult decat uscat!!!!! http://www.pro-bike.ro/forums/piese-noi-si...lia-t24702.html pentru gothmog: http://www.pro-bike.ro/forums/Piese-Pegaso...998-t29515.html Editat Mai 12, 2007 de mecaniku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Sal Pegasisti, Am si eu nevoie de un mare ajutor pentru care dau de baut. Am avut un accident si stau cu motorul in service. Deoarece suportul de bord vine abia pe data de 28.05 din Italia, mesterul nu are cum sa-mi repare carenele pana atunci. Daca cineva binevoieste si poate sa-mi dea si mie un suport de bord imprumut 2 zile raman mai mult decat dator. Eu sunt din Bucuresti si ma puteti contacta pe Pm, tel: 0722.69.69.80 sau abadon_alex@yahoo.com. Motorul e un Pegaso 3. Multumesc! Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Am o idee: intrucat se para ca randurile pegasistilor se strang, bag in piata urmatoarea propunere: sa infiintam un club al detinatorilor de asemenea mobre, nu numai virtual pe internet, ci unul real, fizic. In acest sens anunt ca se lucreaza la un centru multifunctional moto - service moto-atv-quad, magazin - cu de toate, punct logistic - aduceri/duceri de piese, import/export, depozitare echipament sportiv, in Bucuresti, Str. Soveja 107B, pe langa Piata Chibrit peco AGIP. Numele acestui centru este MTH Offroad Center, si este contruit pe resursele MTH Tehnologii si Tactici, fiind mai precis latura sa de activitate in domeniul civil. Intrucat oricum este infiintat clubul sportiv MTH Tehnosport, cu activitate directa in rally raid, prin participare si organizare, de ce sa nu incepem cu un miniclub al pegasistilor, ca tot am si eu (inca ) o asemenea mobra. Scopul ar fi sa optimizam timpii de rezolvare a problemelor prin informare reciproca, optimizarea surselor pentru piese, mici secrete, si de ce nu socializarea in jurul acestei mobre care este nici mare, nici mica, nici de strada, nici de teren, nici de drum lung, nici de oras, eu nefiind in stare sa-i gasesc nici o utilizare specifica, fiind de fapt buna pe la toate. Bagati ceva pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asfaltt Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 (editat) AJUTORRRRRRRRRRRRRR! azi am fost la service sa imi iau factura proforma pentru cei de la asigurari sa vedem cam cat ma duce reparatia la Aprilia mea si am inebunit am dat pe ea in octombrie in germania 2000 si ma duce reparatia 1400 e dezastru cei de la asigurari dat fiind faptul ca e din 93' nu cred ca imi da mai mult de 500 si cel mai nasol e ca sunt distruse piese care se gasesc rar adica bordul contactul si farul in rest se inreapta suportul de bord si carenele se vopsesc mai lipsesc si oglinzile si cateva nimicuri care costa . dati-mi sfaturi ce sa fac astia imi da cam 500 ce sa fac cu ei mai intai ? as vrea daca e cineva interesat de restul motorului care nu are nimic il dau pentru ce vrea el sa faca cu el asa avariat dati-mi si voi sfaturi sau o mana de ajutor multumesc anticipat Editat Mai 14, 2007 de asfaltt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 14, 2007 Autor Share Postat Mai 14, 2007 AJUTORRRRRRRRRRRRRR! azi am fost la service sa imi iau factura proforma pentru cei de la asigurari sa vedem cam cat ma duce reparatia la Aprilia mea si am inebunit am dat pe ea in octombrie in germania 2000 si ma duce reparatia 1400 e dezastru cei de la asigurari dat fiind faptul ca e din 93' nu cred ca imi da mai mult de 500 si cel mai nasol e ca sunt distruse piese care se gasesc rar adica bordul contactul si farul in rest se inreapta suportul de bord si carenele se vopsesc mai lipsesc si oglinzile si cateva nimicuri care costa . dati-mi sfaturi ce sa fac astia imi da cam 500 ce sa fac cu ei mai intai ? as vrea daca e cineva interesat de restul motorului care nu are nimic il dau pentru ce vrea el sa faca cu el asa avariat dati-mi si voi sfaturi sau o mana de ajutor multumesc anticipat Prietene,esti in buda!Nu trebuia s-o afli de la mine,imi pare rau ca-ti amintesc.S-o luam metodic:contact iti dau eu cu doua chei,nou-numai partea mecanica cu blocajul de ghidon,cea electrica mi-a trebuit mie (ne intelegem la pret,bineinteles ).Despre bord iti zic ca sper sa se potriveasca cel de la Cube,ca ti-l dau eu pe cel vechi(cu ceva conditii:sa-mi vina mie cel nou,sa se potriveasca,sa accepti faptul ca vitezometrul nu merge shi geamurile-s sparte dar functioneaza,sa-mi vina mie cel nou )-ti-l dau moca pe asta .Cu faru e naspa rau,aici nu te pot ajuta.Daca vrei bord mai nout(de Pegaso 3,io zic ca se potriveste,dar contra cost de data asta),vezi aici: http://www.pro-bike.ro/forums/Piese-Pegaso...998-t29515.html .Un suport de bord indoit iti dau shi io,da un PM daca ai nevoie.Nu da motorul aiurea pe bani de nimic c-o sa regreti.Incearca sa-l faci cu resursele de care dispui.Daca nu merge,atunci e alta situatia,dar gandeste bine inainte...Bafta multa,shi dak ai nevoie de ajutor,baga un PM S-auzim shi de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 salut... o mica problema..avand in vedere ca azi am intrat in randul vostru..cu acte in regula..adika permis:) am ieshit azi la plimbarika cu motorul si in prima faza mi s-a oprit pt ca a ramas fara benzina(fara sa se aprinda becul la bord)...apoi am trecut-o pe rezerva am mai mers ceva si apoi s-a prins becul la bord... am facut 10 km cu ea a dat cateva rateuri si apoi iar s-a oprit de cateva ori..si pana la urma am ajuns la o benzinarie di am bagat benzina! toate buna..numa ca acum si cu benzina merge can in shuturi...chiar dac o tin la turatii constante! deci intrebarea ar fi de ce merge in shuturi..si chestia cu becu de benzina..nu trebuia sa se aprinda inainte de a trebui sa o trec pe rezerva? cheers!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 17, 2007 Autor Share Postat Mai 17, 2007 salut... o mica problema..avand in vedere ca azi am intrat in randul vostru..cu acte in regula..adika permis:) am ieshit azi la plimbarika cu motorul si in prima faza mi s-a oprit pt ca a ramas fara benzina(fara sa se aprinda becul la bord)...apoi am trecut-o pe rezerva am mai mers ceva si apoi s-a prins becul la bord... am facut 10 km cu ea a dat cateva rateuri si apoi iar s-a oprit de cateva ori..si pana la urma am ajuns la o benzinarie di am bagat benzina! toate buna..numa ca acum si cu benzina merge can in shuturi...chiar dac o tin la turatii constante! deci intrebarea ar fi de ce merge in shuturi..si chestia cu becu de benzina..nu trebuia sa se aprinda inainte de a trebui sa o trec pe rezerva? cheers!!! Salut!In primul rand da-i bujia afara shi curat-o,sau daca e mai veche schimb-o.Am impresia ca e de la carburatie,de-ti merge in suturi,mai patesc shi io da rar,shi dupa ce o inclin mai tare pe viraj.Ar trebui curatate carburatoarele,shi ai grija de unde bagi benzina shi de care Faza cu becul e cam aiurea,probabil e pus aiurea senzorul de rezerva,trebuia sa se aprinda la 6 l .Sufla shi filtrul de aer la un compresor,daca e murdar contribuie si el.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 salut... o mica problema..avand in vedere ca azi am intrat in randul vostru..cu acte in regula..adika permis:) am ieshit azi la plimbarika cu motorul si in prima faza mi s-a oprit pt ca a ramas fara benzina(fara sa se aprinda becul la bord)...apoi am trecut-o pe rezerva am mai mers ceva si apoi s-a prins becul la bord... am facut 10 km cu ea a dat cateva rateuri si apoi iar s-a oprit de cateva ori..si pana la urma am ajuns la o benzinarie di am bagat benzina! toate buna..numa ca acum si cu benzina merge can in shuturi...chiar dac o tin la turatii constante! deci intrebarea ar fi de ce merge in shuturi..si chestia cu becu de benzina..nu trebuia sa se aprinda inainte de a trebui sa o trec pe rezerva? cheers!!! Becul de pe bord trebuie sa se aprinda cand mai ai cam 6l in rezervor, iar robinetul trebuie pus pe rezerva cam la 5l. Daca nu sa aprins e posibil sa fi avut un defect de contact la senzorul din rezervor. Daca motorul da rateuri, merge in suturi, se tureaza greu si/sau scoate fum negru verifica filtrul de aer, e posibil sa fie colmatat. Daca nu ai filtru nou fa o proba: porneste motorul fara filtrul de aer si vezi cum merge. Dar sa nu circuli fara filtrul de aer! Numai o proba scurta. Daca nu e asta problema va trebui sa cureti carburatoarele, care e o operatiune destul de complicata si care mie mi-a luat cam 6 ore ( trebuie demontata cam jumatate din motocicleta). Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 AJUTORRRRRRRRRRRRRR! azi am fost la service sa imi iau factura proforma pentru cei de la asigurari sa vedem cam cat ma duce reparatia la Aprilia mea si am inebunit am dat pe ea in octombrie in germania 2000 si ma duce reparatia 1400 e dezastru cei de la asigurari dat fiind faptul ca e din 93' nu cred ca imi da mai mult de 500 si cel mai nasol e ca sunt distruse piese care se gasesc rar adica bordul contactul si farul in rest se inreapta suportul de bord si carenele se vopsesc mai lipsesc si oglinzile si cateva nimicuri care costa . dati-mi sfaturi ce sa fac astia imi da cam 500 ce sa fac cu ei mai intai ? as vrea daca e cineva interesat de restul motorului care nu are nimic il dau pentru ce vrea el sa faca cu el asa avariat dati-mi si voi sfaturi sau o mana de ajutor multumesc anticipat S-ar putea ca de banii pe care-i iei sa gasesti o Aprilia fara acte in italia. Incearca pe www.moto.it. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 SALUT! MARE MARE PROBLEMA!!!! azi am fost si yo...sa vad cum e pe teren..macadam...si am pus o frana mai putin gandita si bineinteles ca am picat! asta nu-i problema, ca yo n-am nimik, DAR cand am ridicat bijuteria de jos...schimbatorul de viteze zacea prin iarba! CE POT SA FAC? se schimba? dac se schimba, ce se schimba, de unde pot lua??? dac se poate carpi...cum? ajutatima ca mi-a ramas in viteza 1 si nici nu o pot porni...creka s-a si inecat... Astept propuneri sugesti....eu habar n-am..o am de 2 luni.. am pus si 2 poze ca sa va dumiriti ce i-am facut! Orice parere e bine venita! BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 SALUT! MARE MARE PROBLEMA!!!! azi am fost si yo...sa vad cum e pe teren..macadam...si am pus o frana mai putin gandita si bineinteles ca am picat! asta nu-i problema, ca yo n-am nimik, DAR cand am ridicat bijuteria de jos...schimbatorul de viteze zacea prin iarba! CE POT SA FAC? se schimba? dac se schimba, ce se schimba, de unde pot lua??? dac se poate carpi...cum? ajutatima ca mi-a ramas in viteza 1 si nici nu o pot porni...creka s-a si inecat... Astept propuneri sugesti....eu habar n-am..o am de 2 luni.. am pus si 2 poze ca sa va dumiriti ce i-am facut! Orice parere e bine venita! BAFTA Ai spus foarte bine: mare, mare problema! Trei vesti proaste: axul nu poate fi reparat ( sa si tina), trebuie demontat motorul sa il schimbi si pe deasupra mai e si scump. Axul este pozitia 3 din desenul alaturat. Motorul ar trebui sa porneasca daca piciorul lateral e ridicat si tii ambreiajul tras. Piese gasesti la United Motors la Bucuresti sau incearca la Cluj e o reprezentanta Aprilia deschisa de vreo doua saptamani ( tel. 0744202901), daca ai noroc iti vin piesele in o luna. Bafta la reparatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorell Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 sal. help! cine poate sa-mi spuna cum se regleaza frana fata-este prea tare-si cum scot lichidul de frana ca sa-l scimb? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 PENTRU GOLIRE.... desfaci surubul acela de ep etrier..... si apesi pompa... adica faci frana. si iese. apoi pui altul si aerisesti. ai grija cand pui noul lichid sa strangi surubul si pun un dot. 4 sau dot 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Am cumparat pentru Pegaso lichid de racire, Aral Antifreeze Silikatfrei. Are cineva idee daca e bun ? Cand l-am cumparat stiam ca trebuia sa nu aiba ceva, eu am crezut ca silicati dar doar cand am ajuns acasa am vazut ca trebuia fara nitrati . Cei de la Ciclop mai aveau Aral Antifreeze Extra, si cred ca asta e cel bun. Acum, e cumparat cel fara silicati, e bun ? Se poate folosi la Pegaso ? Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Am cumparat pentru Pegaso lichid de racire, Aral Antifreeze Silikatfrei. Are cineva idee daca e bun ? Cand l-am cumparat stiam ca trebuia sa nu aiba ceva, eu am crezut ca silicati dar doar cand am ajuns acasa am vazut ca trebuia fara nitrati . Cei de la Ciclop mai aveau Aral Antifreeze Extra, si cred ca asta e cel bun. Acum, e cumparat cel fara silicati, e bun ? Se poate folosi la Pegaso ? Dan Poti sa il folosesti fara nici o problema. Atentie la diluare si la aerisit instalatia de racire. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 referitor la axul pe care se prinde pedala de schimbat viteze...in poza atashata...nu este cumva cel pe care l-am indicat eu cu sageata? sau este nr 3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 (editat) Salutari!In sfarshit mi-am facut shi eu mobra (pun poze cat de curand ).Dar(c'est la vie,toujours parchive ) nu se potrivesc cablurile mele de vitezometru si turometru(fiind de Cube) in bordul nou-nout de I.E. Rog posesorii de Pegaso I.E. sa-mi spuna daca mufa de intrare in roata/motor este identica cu cea din bord.(am incercat sa bag capatul care vine la roata in bord shi a mers),ca sa stiu daca sunt aceleasi intrari ca la Cube.Altfel,daca nu se potrivesc nici jos,trebuie sa le modific pe-ale mele ,sa le infig cumva in bord.Atasez shi o schemuta,poate are cineva amabilitatea sa puna niste poze bine definite cu respectivele intrari,dau . Sau,daca are cineva din Buc timp 10 min cat ma uit eu la mobra,la fel dau Multam',numa bine! mufe_intrare.doc Editat Mai 18, 2007 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 ia dati si voi cu parerea...am gasit pe cineva care imi aduce axul de la schimbator din italia....120 euro...ce ziceti? nu-i cam mult? nu stiti pe nimeni care are o pegaso de dezmembrat? poate as scapa si yo mai eftin! cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 referitor la axul pe care se prinde pedala de schimbat viteze...in poza atashata...nu este cumva cel pe care l-am indicat eu cu sageata? sau este nr 3? Da, axul care e rupt l-ai indicat cu sageata, dar piesa completa e cea cu nr.3, nu e demontabila. Oricum e scumpa, pe acest site o gasesti la 59 lire sterline: http://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogu...650%201997-2000 Incearca sa gasesti SH dar e putin probabil sa gasesti deja motoare Rotax ( de Pegaso sau BMW F650, au aceeasi cutie de viteze) demontate pentru piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 OK! THANKS acum m-am lamurit si eu! dar totusi dac auziti pe cineva ca are de demontat un motor....pls lasati un mesaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorell Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 PENTRU GOLIRE.... desfaci surubul acela de ep etrier..... si apesi pompa... adica faci frana. si iese. apoi pui altul si aerisesti. ai grija cand pui noul lichid sa strangi surubul si pun un dot. 4 sau dot 5 multam! am de dat o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Sal guys! Azi am vb la UM si se pare ca au garniturile de care am nevoie, pe stoc. Maine ar trebui sa ma apuc de montat daca totul decurge bine. Nu mai pot astepta, nu mai am rabdare, pana vin cele din Italia! Cand o sa ajunga cele din italia, sper sa am motorul gata. Problema e ca voi avea 1 garnitura de chiulasa + garnitura de cilindru in plus. Daca are cineva nevoie pe viitor, da-ti-mi de stire! @viorell Spune-ne daca ai reusit sa schimbi lichidul de frana si sa aerisesti fara probleme. Cineva m-a indrumat sa nu fac eu aerisirea pt. ca oricat m-as chinui nu pot s-o fac 100%. Cica sunt niste scule/pompe speciale pt. frane, cu vacum, care sug tot aerul din instalatie si doar cu asa ceva poti aerisi frana 100%. Urmarea... nu m-am apucat sa fac nimic la frane. Oricum frana spate imi prinde mai greu, dar cred ca e mai bine asa, mai putine sanse sa blochez roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Sal guys! Azi am vb la UM si se pare ca au garniturile de care am nevoie, pe stoc. Maine ar trebui sa ma apuc de montat daca totul decurge bine. Nu mai pot astepta, nu mai am rabdare, pana vin cele din Italia! Cand o sa ajunga cele din italia, sper sa am motorul gata. Problema e ca voi avea 1 garnitura de chiulasa + garnitura de cilindru in plus. Daca are cineva nevoie pe viitor, da-ti-mi de stire! @viorell Spune-ne daca ai reusit sa schimbi lichidul de frana si sa aerisesti fara probleme. Cineva m-a indrumat sa nu fac eu aerisirea pt. ca oricat m-as chinui nu pot s-o fac 100%. Cica sunt niste scule/pompe speciale pt. frane, cu vacum, care sug tot aerul din instalatie si doar cu asa ceva poti aerisi frana 100%. Urmarea... nu m-am apucat sa fac nimic la frane. Oricum frana spate imi prinde mai greu, dar cred ca e mai bine asa, mai putine sanse sa blochez roata spate. Mai daca este la frana de fata mai ai sanse sa o faci aia de spate se face foarte greu laso shi u sa se amorseze sa vezi ca in juma de ora parca tine mai bine indicat ar fi sa faci cu acele pompe dar de daca nu sunt ....iti zic eu cum sa faci la frana de fata iei frumos maneta(pompa) shi o desfaci de pe ghidon o ti la 90 de grade aproximativ de la pozitia iei initiala care este pe ghidon shi pompezi in rest cred ca sti cum se face Kind Regards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.