Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salutari!

@ivangogu:I-am trimis eu doua,unul sh si unul nou :baldy: .Ai apucat sa cumperi melc?Iti dau eu unul,pentru Pegaso Cube... :lol:

 

Gata,am facut-o :lol: .Am cumparat regulator,aveau 4 pe stoc la U.M.incarca perfect :finger: ,am facut si kilometrajul (era alt raport intre bordul si cablul de I.E. si melcul de Cube.Am schimbat melcul cu unul de I.E. si merge :lol:

 

@mecaniku:releul defect o sa plece spre tine pentru teste si incercari cat de curand posibil.suntem increzatori ca ne vei tine la curent cu rezultatele :lol:

 

Insa,trebuia sa fie si o buba:am facut o pana pe spate de s-a taiat camera.Am cumparat alta noua,Mitas,dar cand am ajuns acasa am vazut ca e 140/90,si nu 130/80 :finger: .Am bagat-o,totusi,si s-a umflat,merge...

O avea ceva,ca am pus camera c-o dimensiune mai mare???

Am cumparat deja melc.mersi mult oricum.am o problema, am fost la mare si knd sa ma intorc nam avut curent si am luat de la o masina.la intoarcere in buc am vazut cai bateria slaba.am incarcato si tot slaba e.sa se fi dus releul?cu cablu de km daca mai stiti pe altcineva.a mea e pegaso 650 din 98

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am cumparat deja melc.mersi mult oricum.am o problema, am fost la mare si knd sa ma intorc nam avut curent si am luat de la o masina.la intoarcere in buc am vazut cai bateria slaba.am incarcato si tot slaba e.sa se fi dus releul?cu cablu de km daca mai stiti pe altcineva.a mea e pegaso 650 din 98

 

E usor de verificat cu un aparat de masura, la o baterie in buna stare, la cateva ore dupa ce ai luat-o de la incarcat nu trebuie sa-i scada tensiunea sub 12,5V. Daca e bine verifica tensiunea de incarcare, trebuie sa fie intre 13 si 15 V cu motorul turat. Daca e sub 13 V, scoate mufa cu firele galbene de la regulator si verifica pe rand rezistenta dintre aceste fire si masa, daca aparatul arata zero sau pe aproape atunci un tiristor ( sau mai multe, sunt 3 ) din regulator e in scurtcircuit si va trebui sa inlocuiesti regulatorul.

Succes !

 

Regulatorul se distruge daca se circula cu acidul in baterie sub nivelul minim, cu o baterie veche care nu mai are tensiunea corespunzatoare sau cand se supraincalzeste neavand racire corespunzatoare, atentie in zilele caniculare. La Pegaso fiind montat sub sa, intre tobele de esapament sta tot timpul la caldura, va recomand tuturor sa va montati ventilator pe releu.

 

/index.php?...t&id=188124

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gothmog

 

Verificarea etalonarii indicatorului de temperatura se face in felul urmator:

- ai nevoie de trei rezistente electrice cu valorile de 1000 ohmi, 65 ohmi si 15 ohmi, se gasesc la orice magazin care vinde piese electronice

- schema electrica a indicatorului e asta:

post-18441-1182086899_thumb.jpg

unde cu nr.9 e desenata rezistenta de care am zis mai sus si cu nr.2 senzorul de temperatura.

- deconectezi firul de pe senzorul de temperatura

- pui contactul fara sa pornesti motorul

- legi pe rand cele trei rezistente cu un capat la masa si celalalt la firul ce merge la indicator

Indicatorul trebuie sa arate:

- la rezistenta de 1000 ohmi acul se ridica pana la 40 grade

- la rezistenta de 65 ohmi acul se ridica pana la inceputul zonei rosii

- la rezistenta de 15 ohmi acul arata 120 grade

post-18441-1182087507_thumb.jpg

Daca indicatiile nu sunt cele corecte inseamna ca bordul de I.E. este altfel etalonat fata de Cube.

In acest caz trebuie schimbata rezistenta de etalonare care e montata pe firul care merge la indicator, in desenul alaturat e reperul nr.43

post-18441-1182087766_thumb.jpg

Etalonarea se face in felul urmator ( te sfatuiesc sa apelezi la un electronist), gasesti unde e pusa rezistenta pe cablu se masoara valorea ei si se inlocuieste temporar cu un potentiometru semireglabil de valoare putin mai mare. Legi intre masa si firul senzorului rezistenta de 65 ohmi si reglezi potentiometrul pana cand acul indicatorului ajunge la inceputul zonei rosii. Se scoate potentiometrul, se masoara valoarea la care a fost reglat si se pune in loc o rezistenta fixa de aceeasi valoare, apoi verifici din nou indicatiile de temperatura cu cele trei rezistente. Totul ar trebui sa fie OK acum. :lol:

 

Atentie! Daca indicatorul la prima verificare arata ca e bine etalonat atunci problema trebuie cautata altundeva si anume e defect senzorul de temperatura sau termostatul nu deschide decat partial.

 

Salut si sa auzim numai de bine!

Editat de mecaniku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal! dau si eu zvon in tara poate stiti p cineva care are un capac de electromotor caci al meu am descoperit ca e dat p din doua si garnituri pt motor :D bafta vijeliosilor!...vb lu' nenea ala d p "activ fm" :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste garnituri iti dau eu.

Garnitura de chiulasa, garnitura de cilindru + oringul de la capacul axelor cu came.

saru'mana ..p primele doua le-am gasit azi la UM, dar restul oha....deci oringul kial al vreau, lasa un nr de tel sa te caut, sau 0723754766 bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau!

Am primit pachetul dar se pare ca tocmai oringul s-a pierdut in Italia.

O sa-l primesc dar mai incolo, nu stiu cand.

 

Am pe stoc: garnitura chiulasa si garnitura de cilindru, piesele sunt de origine, sigilate, cu logo-ul Aprilia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E usor de verificat cu un aparat de masura, la o baterie in buna stare, la cateva ore dupa ce ai luat-o de la incarcat nu trebuie sa-i scada tensiunea sub 12,5V. Daca e bine verifica tensiunea de incarcare, trebuie sa fie intre 13 si 15 V cu motorul turat. Daca e sub 13 V, scoate mufa cu firele galbene de la regulator si verifica pe rand rezistenta dintre aceste fire si masa, daca aparatul arata zero sau pe aproape atunci un tiristor ( sau mai multe, sunt 3 ) din regulator e in scurtcircuit si va trebui sa inlocuiesti regulatorul.

Succes !

 

Regulatorul se distruge daca se circula cu acidul in baterie sub nivelul minim, cu o baterie veche care nu mai are tensiunea corespunzatoare sau cand se supraincalzeste neavand racire corespunzatoare, atentie in zilele caniculare. La Pegaso fiind montat sub sa, intre tobele de esapament sta tot timpul la caldura, va recomand tuturor sa va montati ventilator pe releu.

 

/index.php?...t&id=188124

daca am si cu ce masura ar fi bine :D oricum multam pt.sfat, o sa il pun in aplicare.treaba e ca fiind pe valea oltului mi sau ars respectivele mufe care ies din regulator(2 la numar) si mi le-au mufat nite baieti din rm.valcea da fiecare separat.acum iam incarcat bateria,dar a 2a zi am observat ca nu mai am curent deloc.un mecanic bun care se pricepe la pegaso cunoasteti in buc.?trebuie sa inlocuiesc si niste simeringuri la furca fata si nu ma prea pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

@mecaniku:ms fain de sfaturi,inca n-am apucat sa lucrez la ea,dar o sa postez rezultatele :agree:

 

@ivangogu:Ca sa fii sigur ce ti s-a dus,trebuie sa faci rost de un multimetru (eu am luat din Brico,35 lei,dar gasesti in orice magazin de electronice chiar mai ieftin).Acuma,se poate duce alternatorul (relativ putin probabil),regulatorul sau bateria.Dupa cum ti-a zis si mecaniku o baterie sanatoasa trebuie sa aiba peste 12.5 V.Manualul zice ca in momentul in care pornesti motorul,trebuie sa incarce intre 13 si 15 V la 5000 rpm.Daca nu,desfa mufa de sub sa cu 3 fire galbene si masoara tensiunea furnizata de alternator fara sarcina.Trebuie sa furnizeze peste 70 V AC @5000 rpm.Daca scoate atat sau ceva peste,alternatorul e bun.Dupa aceea trebuie verificat releul,masurand rezistenta firelor galbene de la tiristoare cu celelalte fire.Iti atasez o schema explicativa. Tine minte,e o operatiune relativ usor de facut si nu te costa decat banii pe multimetru ca sa afli care-i buba,daca te duci la un electrician sau mecanic o sa te coste sigur mai mult.Si eu am facut la fel si mi-a prins bine.Si ce faci cu mana ta.....lucru manual se cheama.Bafta :crack:

 

In alta ordine de idei,si eu trebuie sa schimb simeringurile de la jamba stanga cel putin,mi-a pierdut vreo doua linguri de ulei stand degeaba(ca daca merg nu curge :thanks: ).Ma gandeam sa ma duc la UM la service,sa fac si o curatare de carburatoare si un reglaj de supape(costa in jur de 300 lei manopera),la simeringuri nush cat e.

 

Daca are cineva alta solutie sau cunoaste un mecanic bun,este binevenit sa ne impartaseasca :D

 

S-auzim si de bine! :welcome:

verificare_incarcare.doc

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

@mecaniku:ms fain de sfaturi,inca n-am apucat sa lucrez la ea,dar o sa postez rezultatele :D

 

@ivangogu:Ca sa fii sigur ce ti s-a dus,trebuie sa faci rost de un multimetru (eu am luat din Brico,35 lei,dar gasesti in orice magazin de electronice chiar mai ieftin).Acuma,se poate duce alternatorul (relativ putin probabil),regulatorul sau bateria.Dupa cum ti-a zis si mecaniku o baterie sanatoasa trebuie sa aiba peste 12.5 V.Manualul zice ca in momentul in care pornesti motorul,trebuie sa incarce intre 13 si 15 V la 5000 rpm.Daca nu,desfa mufa de sub sa cu 3 fire galbene si masoara tensiunea furnizata de alternator fara sarcina.Trebuie sa furnizeze peste 70 V AC @5000 rpm.Daca scoate atat sau ceva peste,alternatorul e bun.Dupa aceea trebuie verificat releul,masurand rezistenta firelor galbene de la tiristoare cu celelalte fire.Iti atasez o schema explicativa. Tine minte,e o operatiune relativ usor de facut si nu te costa decat banii pe multimetru ca sa afli care-i buba,daca te duci la un electrician sau mecanic o sa te coste sigur mai mult.Si eu am facut la fel si mi-a prins bine.Si ce faci cu mana ta.....lucru manual se cheama.Bafta :lol:

 

In alta ordine de idei,si eu trebuie sa schimb simeringurile de la jamba stanga cel putin,mi-a pierdut vreo doua linguri de ulei stand degeaba(ca daca merg nu curge :wink: ).Ma gandeam sa ma duc la UM la service,sa fac si o curatare de carburatoare si un reglaj de supape(costa in jur de 300 lei manopera),la simeringuri nush cat e.

 

Daca are cineva alta solutie sau cunoaste un mecanic bun,este binevenit sa ne impartaseasca :moto:

 

S-auzim si de bine! :rock:

multumesc mult pt.sfaturi, ma apuc de treaba si o sa tin cont de ele.e pacat sa stai cu motorul pe vremea asta.a venit vremea de vama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine imi spune si mie cum schimb uleiul din cutie la pegaso cube ? si ce ulei bag

 

Foloseste numai ulei 5W-40 ca sa nu ai probleme, schimbul la 6000 km, intotdeauna schimba si filtrul.

Pentru a schimba uleiul citeste fisierul alaturat, acolo se explica tot.

 

schimb_ulei.doc

Editat de mecaniku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste numai ulei 5W-40 ca sau ai probleme, schimbul la 6000 km, intotdeauna schimba si filtrul.

 

bun....si daca motorul are 60000km tot 5w-40 este indicat , sau unul mai gros? te intreb pt ca f multi mecanici recomanda un ulei mai gros cand motorul prezinta uzura :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HEEELLLLPPPPPP

 

Imi face electromotorul ca dreaq presupun caci este bendix`ul (face shi la rece shi la cald)e de unde iau shi eu piesele la un pretz decent ?

 

Am gasit informatia asta pe un topic mai vechi poate iti foloseste:

 

Daca aveti probleme cu bendix ul si nu aveti o caruta de bani,cit costa unul nou de la aprilia,puteti sa-l folositi pe cel de la KTM Duke, 1997, cod: KTM 58440026000 ( Free-wheel FWD 332008 BLS ) sau pe cel de la BMW F650 cod:12 11 2 343 296 (aprox.90euro) -valabil pentru Pegaso 1997-2000.

 

Nu stiu cat de corecta e ar trebui verificata la reprezentanta KTM si BMW, si ei folosesc motoare Rotax.

 

 

@ ktl54

 

Fiecare fabricant de motoare testeaza motoarele cu diferite tipuri de uleiuri si recomanda diverse vascozitati de exemplu aici sunt uleiurile recomandate pentru suzuki gsx-r 750:

post-18441-1182794070_thumb.jpg

Poti sa vezi ca se recomanda uleiul 10W-40, dar zic ca daca nu e disponibil se poate alege alternativ alt ulei.

 

Pentru Pegaso fabricantul nu recomanda decat uleiul 5W-40, iar noi nu putem sa il contrazicem, o fi stiind el de ce...

post-18441-1182794317_thumb.jpg

 

Intradevar unii mecanici recomanda alte tipuri de ulei, dar probabil nu au citit si manualul de intretinere si reparatii pentru motocicleta, lucru deosebit de frecvent printre mecanicii de la noi, asa ca renuntati la cei ce lucreaza dupa ureche si nu au cheie dinamometrica in trusa de scule...

Editat de mecaniku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vreau sa imi cumpar si eu o Aprilia Pegaso 650. Ce parere aveti de modelul care s-a fabricat din '98 pana prin 2002?

Salut! Pai intre anii astia s-au fabricat doua versiuni,Cube (si versiunea mai "dotata"-Garda) intre 1997 si 2000 si Pegaso I.E. (Iniezione Elettronica-parca asa se scrie :drink: )intre 2001 si 2003,ambele dotate cu motorul Rotax 655 similar cu cel care echipeaza BMW F650,Cube fiind alimentat de doua carburatoare,I.E.-dupa cum zice si denumirea-pe injectie electronica.

Partea tehnica fiind expusa,sa trecem la cea subiectiva:

Plusuri:

-E un motor relativ ieftin pentru clasa sa(fata de TA,GS,DL,KLE,etc...)

-Motor cu cinci supape radiale trage de stinge intre 3000 si 5500 rpm :rock:

-Frana de motor destul de brutala dar eficienta foc dupa ce te obisnuiesti :lol:

-Poate fii folosit ca touring fara mari probleme,accesoriile includ top-case-uri si coburi laterali ok

-Manevrabilitate buna(in oras te strecori mai ceva ca un scuter :drink: ),necesita mai multa atentie cu pasager,fiind alta incarcare-preferabila versiunea Garda :wink: cu amortizor central complet reglabil si in cazul asta e super ok :blbl:

-Grad de inclinare mare pe viraj(suficient in orice caz pentru curbe stranse cu conditia sa ai si pneuri pe masura :blbl: )

-Pozitie de pilotare inalta cu spatele drept,vizibilitate buna in trafic,control bun,nu e obositoare la drum lung,am parcurs cam 300 km la un mom dat,nici o problema (mai amorteste posterioru',da merge :lol: )

-Nota 10 la "fun-factor" indiferent ca e drum cu serpentine,oras sau drum accidentat

-Calitati bune la folosirea pe off-road (nu e croser,trebuie folosita la soft-enduro),atentie la cazaturi ca te costa o avere

-Nu mai stiu ce sa zic...sa mai vina si altcineva cu pareri...

 

Trecem la minusuri:

-Pe autostrada te plictisesti de numa-numa :moto: ,viteza de croaziera nu prea e bine sa depaseasca 140 km/h,ca intra peste 6000 de ture si exista riscul de a se arde repejor garnitura de chiulasa

-Se strica regulatorul de tensiune cand ti-e lumea mai draga de te trezesti c-o pornesti impinsa(daca nu cedeaza de tot)

-Piesele costa o mica avere si se gasesc din ce in ce mai greu(daca au pe stoc la United Motors te duci la biserica si aprinzi o lumanare,ti-a zambit Barbosul inseamna),plus ca daca dai comanda dureaza de albesti pana vin(DACA vin)

-Se mai ard becuri...

-Service-ul trebui facut la timp ca sa n-ai probleme,verificarile la fel

-Frane destul de proaste,insuficiente parca,fatza mi se pare fara grip,de spate ce sa mai vb,noroc cu frana de motor...

-Sub 2500 rpm n-are suflu :rock:

-Nu e chiar economica,a mea (Garda-2000)mi-a consumat 8l pe autostrada cu pasager (55 kg max) si fara bagaje(decat top-case-ul)

-In mod normal trebe sa consume 6-7%

-In general cam trebe sa ai grija de ea,amanta italiana,deh :P

Din nou,daca mai are cineva ceva de adaugat,este rugat s-o faca...

 

Ce-am scris mai sus e parerea mea subiectiva si cu asta am spus tot.Ca sa citez pe cineva de pe site(nu dau nume :P )"Daca nu va place,nu cititi"!

 

In concluzie,e un motor ok,baga mare,bafta la achizitie :D

 

S-auzim numa de bine :lol: :wink:

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :moto: :D :rock: :wink:

 

Trebuie sa adaug ca eu am venit pe ea de langa granita cu Olanda, 1850 km pana in Romania, in total 26 ore cu o noapte pauza si e motocicleta pe care m-am simtit cel mai bine pana acum si stau pe motoare de 22 ani !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mekaniku : Nush daca se potriveste shi la Pegaso 2 (1992) mai exact imi tre Sparg Cluch ca am desfacuto astazi shi pinioanele de la Starter sunt ok ......imi scote un hurit rau de tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal...tot caut minunea aia de capac de electromotor si p la toate magazinele de profil p la care am fost au catalog numai din 1997 in sus, iar a mea e din 96'.....acu' intrebarea mea este :stie cineva daca electromotoarele sunt la fel la modelele mai noi de 97' si care an se potriveste....? sau poate gasesc de la alta mobra caci am vazut ca este made in japan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mekaniku : Nush daca se potriveste shi la Pegaso 2 (1992) mai exact imi tre Sparg Cluch ca am desfacuto astazi shi pinioanele de la Starter sunt ok ......imi scote un hurit rau de tot

 

Problema banuiesc ca este la piesa ce se numeste "freewheel" (roata libera), este reperul 6 din desenul alaturat. Piesa asta se invarteste pe roata dintata nr.4 in interiorul piesei nr.2 si e astfel construita ca nu se poate roti decat intr-un singur sens. Reperul 6 are pe circumferinta un arc care probabil e rupt sau foarte intins. Roata libera este sub rotorul alternatorului, deci ca sa ajungi la ea trebuie sa dai jos oala cu magneti a alternatorului, atentie ca nu vine jos decat cu o presa speciala.

 

post-18441-1183068530_thumb.jpg

 

 

 

sal...tot caut minunea aia de capac de electromotor si p la toate magazinele de profil p la care am fost au catalog numai din 1997 in sus, iar a mea e din 96'.....acu' intrebarea mea este :stie cineva daca electromotoarele sunt la fel la modelele mai noi de 97' si care an se potriveste....? sau poate gasesc de la alta mobra caci am vazut ca este made in japan

 

Din cate stiu toate pegaso au acelasi electromotor, si e identic cu cel de la BMW F650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, si bine v-am gasit,

Ma numesc Bogdan si sunt din Satu Mare, student la Timisoara am 20 de ani si sunt sa zicem incepator... am ceva experienta pe motor, adica stiu sa merg in mare pe un motor cunosc notiunile de acelerare, franre evitare intr-adevar nu prea bine, cu timpul se acumuleaza experienta si ce sa zic, deocamdata sunt tanar.

Tocmai ce mi-am cumparat o Aprilia Pegaso 650 din `99 cu 12000km. Foarte frumoasa motocicleta, foarte inalta. Nu e o problema pt mine fiind si eu inalt 1,89 si destul de corpolent 90-100km deci ma descurc bine cu ea "intre picioare".

E adevarat inca nu am apucat sa ma acomodez cu ea foarte bine, am facut 30-40km prin oras, astept sa fac actele si sa ii schimb guma pe spate sa pot face un mic road trip cu un prieten sa imi mai explice ce si cum si unde gresesc in conduita.

Ma bucur foarte mult pentru acest motor si sper sa mai cunosc lume cu acest fel de motor ca probabil voi avea nevoie de sfaturi.

Nu ma prea pricep la partea mecanica si de intretinere fiind prima motocicleta pe care o carai numai eu.

Sa auzim numai de bine si va salut pe toti !

:rock: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema banuiesc ca este la piesa ce se numeste "freewheel" (roata libera), este reperul 6 din desenul alaturat. Piesa asta se invarteste pe roata dintata nr.4 in interiorul piesei nr.2 si e astfel construita ca nu se poate roti decat intr-un singur sens. Reperul 6 are pe circumferinta un arc care probabil e rupt sau foarte intins. Roata libera este sub rotorul alternatorului, deci ca sa ajungi la ea trebuie sa dai jos oala cu magneti a alternatorului, atentie ca nu vine jos decat cu o presa speciala.

 

 

Mda mrs stiam de presa (apropo are cineva) prob este cum desfac surubul de la volanta am incercat cu ea in viteze shi cu frana apasata ....sa nu zici ca-mi tre un pistol pneumatic :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ torto

 

Citeste documentul alaturat si ai sa te lamuresti, nu ai nevoie de cheie pneumatica...

 

Blocarea_ambielajului_in_pozitia_de_punct_mort.doc

 

Manual de reparatii pentru motorul Rotax655 gasesti aici:

 

http://www.tanga-moteurs.ro/service/

 

Spor la treaba !

Editat de mecaniku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nedumerire legat de consumul acestui motor Rotax...

citesc intr-un test legat de BMW F650 unde este laudat pt. consumul mic mediu de 3,8-4% iar in cea ce priveste motorul de pe Pegaso e foarte variat, aici in forum consumuri medii de 5,6-7 litrii % cea ce mi se pare mare fata de BMW avand acelasi motor (dif. de supape)

poate ma lamuriti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...