Diddi Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 A intrebat de turometru, nu de vitezometru. Dar probabil trebuie verificata aceeasi chestie, sa nu fie rupt cablul ce iese din cutie spre bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeB Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 A intrebat de turometru, nu de vitezometru. Dar probabil trebuie verificata aceeasi chestie, sa nu fie rupt cablul ce iese din cutie spre bord. my bad ! am citit gresit. dar ca si tine as verifica cablul de turometru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glido Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 salutare tuturor. am si eu o mica problema cu aprila mea MX din 96. Mai exact e vb de schimbatorul de viteze care nu nu e tocmai precisa, mai ales in jos cand schimb 2,3 viteze de exemplu la orpire/incetinire inainte de curbe, prima viteza o ia dar urmatoarea nu prea numai daac slabesc un pic amreajul,. sau nu schimba sau schimba dar cu cate un clonck puternic. De asemena neutrul e destul de greu de nimerit ... e ceva specific acestui model sau e remediabil ? Multumesc si Sarbatori fericite ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Sa stii ca si la mine gasitul neutrului pare mai greu ca la celelalte agregate care le-am condus. Ca tot ma gandeam sa mai iau ceva mic de oras, moto sacrificata cam trebuia sa fie pegaso, s-ar aduna prea multe roti prin curte. Si daca nici pe la 750 eu. nu se vinde, tare mi-e ca ma apuc de dezmembrat ... Chestia e ca merge bine si nu prea as avea motive, insa nu prea as vrea nici sa imi bat joc de banii bagati in ea, pe care din dezmembrat mai recuperez o parte cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glido Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 ... si gasitul neutrului e parca si mai problematic cand stai pe loc cu motorul pornit. Ex . te opresti la un semafor in a 3-a sau a 2-a si incepi sa dai in jos sa dai de neutru. Pur si simplu nu merge. trebuie sa las usor de ambreaj in timp ce tin apasat pedala schimbatorului si cand ar prinde ambreajul se aude ca schimba in jos.... ma rog deci mai sunteti si altii cu aceasta problema. Nu ca ar fi o consolare Banzay dar cate motoare ai ca trebuie sa vinzi ca sa faci loc la altu ? Daca te apca dezmembrati sa stii ca ma intereseaza cric central, senzor frana spate si un parbriz inalt daca ai cumva si se potrivesc la modelul meu. In rest succes la vanzari, intradevar pacat sa dezmembrezi un motor care merge. Fiind multumit de motorul pe care-l am acum as mai lua unul identic "de rezerva" dar e si criza si nici nu am unde-l tine iar nevasta nu vrea sa se dea pe brazda sa-si ia A-ul...... oricum Pegaso e un pic mare pentru ea Asfalt uscat si Saratori fericite tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Banzay... La mine problema(de fapt impropriu spus problema) e cand schimb in jos. Singura chestie ar fi cand schimb din 1 in 2, trebuie sa ridic piciorul mai hotarat, e cursa ceva mai mare la schimbator. Daca il mut mai in jos, nu imi vine bine cand apas. De dezmembrat deocamdata nu ma mai gandesc, cred ca m-am grabit cum fac de obicei eu. Si de vandut, vad ca romanii sunt amatori de chilipiruri, m-a sunat cineva care era interesat de pegaso si nici la 31mil cu full-ul facut nu l-a vrut, voia sa negocieze si mai in jos... Si motoreta asta nu e ea chiar de dat la banii astia... Moto am 2, pegaso si un vf750f care din pacate mai am de lucru la el, iar cu auto ar veni 3 fiare in curte. Din fericire am unde sa le tin la adapost. ieri m-am plimbat prin oras destul cu moto, si ma cam incomoda crashbar-ul. Deh, am picioare lungi si cu genuncherele, la fiecare miscare dadeam in crashbar. Azi l-am dat jos si nu cred ca il mai pun. Deci daca vrea cineva un crashbar de pegaso 92-96, dati un pm. Poze gasiti cu cateva pagini in urma. Editat Aprilie 12, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glido Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 m-ar fi interesat pe mine crashbarul dar te-ai dat de gol ... ca esti inalt si loveste in genunchi. Si eu am 1.90m la 110kg deci cu siguranta si pe mine m-ar incomoda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Pai nu am de ce sa ma ascund Eu am genuncherele astea: http://www.accesoriiautosimoto.com/images/protectiiaxo.jpg (eu le-am gasit mai ieftin in C-ta si mi-au mai facut si reducere ca am luat mai multe atunci) si ating exact in dreptul genunchiului, fiind mai 'umflate' din cauza articulatiei. Acuma ca am dat jos crash-barul, sper sa nu mi-o mai darame vreun idiot pe la munca Sau...prin trafic. Nici nu m-am plimbat bine prin oras si era sa ma ia un mos pe capota... Editat Aprilie 12, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) New toy . A venit iepurasul mai devreme! Dorul de endurotouring si-a spus cuvantul. Dupa ce am vandut Tenere-ul imi era dor sa pot pleca fara remorca,sa pot sa ma plimb pe munte si apoi sa ma intorc pe 2roti acasa. Am gasit o ocazie buna zic eu, chilipir total. Pentru 4-5 iesiri endurotouring/an cu sau fara pasagera, merita, sau ca motocicleta de lasat la tara. Motocicleta are 2 probleme. Ii curge furca fata, dar nu este o problema, stiu sa mi-o rezolv singur, problema mea e ca turometrul nu functioneaza, chestie care ma depaseste, defapt niciodata nu m-am confruntat cu o asemenea problema. Cred ca e vorba de un contact imperfect, DAR UNDE? This is my Pegaso. Editat Aprilie 13, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Turometrul e pe cablu (ca si cel de viteza) asa ca probabil e rupt. Erau niste kituri de reparatie pe louis daca tin bine minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) eee...parbriz touring Sa il stapaniti sanatos! E o mobra chiar ok, chiar daca uneori mai face figuri In alta ordine de idei, postez cateva poze pt colegii care mi-au cerut detalii legate de topcase. Crash-barul inca il am. Si m-am mai apucat sa vand si din echipamentul care e cam in plus...daca doriti aruncati un ochi LINK Editat Aprilie 14, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Dupa cum arata , pare ca este modelul MX-1996 , cel mai prost model din punct de vedere al motorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Dupa cum arata , pare ca este modelul MX-1996 , cel mai prost model din punct de vedere al motorului . asa este...are defectul stricat astept sa ma lamuresti care sunt bubele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 eee...parbriz touring Sa il stapaniti sanatos! E o mobra chiar ok, chiar daca uneori mai face figuri In alta ordine de idei, postez cateva poze pt colegii care mi-au cerut detalii legate de topcase. Crash-barul inca il am. Si m-am mai apucat sa vand si din echipamentul care e cam in plus...daca doriti aruncati un ochi LINK Arata bine. Ce marca este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Hyo-jin ceva de genul. Chinezesc, dar destul de robust. Oricum, nu se compara cu alea la 100 eu bucata Vad ca aveti cauciucuri ca ale mele: sunt f bune pe sosea uscata, dar pe ud...e jale mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) Dupa cum arata , pare ca este modelul MX-1996 , cel mai prost model din punct de vedere al motorului . Care sunt problemele? Pe ce te bazezi cand zici asta? Ce ai patit ? Sunt curios. A mea e OK acum la 45.000km . I-am schimbat uleiul, o sa ii schimb si bujia , antigelul, reglez carburatoarele etc. De tras trage OK pt enduro-touring de 650. Sincer eu nu vad o diferenta intre reprizele de pe Tenere 660 2008(am facut 35.000km) si Pegaso-ul asta din 96 Rotax iar eu merg destul de sportiv, cand prind liber(ziua) in trafic o ard. Se ridica si pe o roata. destul de usor . Editat Aprilie 14, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Apropo, ca mi-am adus aminte, cam la ce turatie puteti sa o tineti fara sa fie subturata, sa tremure si sa faca ca dracii? La mine in jur de 2500 e omenesc, iar pe la 3000 incepe sa ruleze rotund. Dar in general eu pe la 3000 o tin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 f650 meu clasic il tineam intre 3000si 3500 ca acolo o simteam ca-i place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glido Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Dupa cum arata , pare ca este modelul MX-1996 , cel mai prost model din punct de vedere al motorului . asa este...are defectul stricat astept sa ma lamuresti care sunt bubele... da, chiar asa! Vrem sa stim la ce sa ne asteptam, ce piese de schimb sa avem pe stoc si daca e cazul sa ne facem abonament la vre-un service ..... cat despre turatie si la mine tot asa adica pe la 3000 -3200 e cruise sub 2800 incepe sa protesteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Eu o tin pe la 3300-3800, in medie pe la 3500, sau peste 4000. Asta din cauza ca pe la 4000 se schimba avansul la aprindere si din cauza asta merg ori calm sub 3800, ori mai sportiv, peste 4200 Va rog sa intelegeti ca 3800 si 4200 nu sunt valori stricte sunt puse ca sa evidentiez "desprinderea" de turatia de 4000 unde avansul la aprindere comuta de la o valoare la alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) New toy . A venit iepurasul mai devreme! This is my Pegaso. In sfarsit ceva miscare moto pe la North Gate! In alta dezordine de idei, a pus cineva cauciucuri mai late pe Pegaso? Ma bate gandul sa schimb Heidenau-rile cu ceva de strada, sa pot pune genunchiul jos Editat Aprilie 15, 2012 de Diddi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 da, chiar asa! Vrem sa stim la ce sa ne asteptam, ce piese de schimb sa avem pe stoc si daca e cazul sa ne facem abonament la vre-un service ..... cat despre turatie si la mine tot asa adica pe la 3000 -3200 e cruise sub 2800 incepe sa protesteze Va spun : - ambielajul este pe cuzineti ( la modelele mai vechi era pe rulmenti) , daca ai presiune mica de ulei se face praf rapid si roade si din cartere , presiunea poate sa nu fie sesizata de senzor deoarece nu e mare diferenta dar in timp afecteaza (atentie la uleiul folosit) - fixarea pinionului pe axul motor e facuta cu o siguranta seeger si un o-ring aflat in spatele pinionului (e , aici multi mecanici sau posesori , la schimbarea pinionului uita sa puna o-ringul , care are rolul de a prelua vibratiile pinionului . Asta duce la ruperea sigurantei seeger si la caderea pinionului de pe ax cand nu te astepti) . Cateva citate din ce se discuta pe apriliaforum.com cea mai buna sursa de informatii : " This is not an error "Italian" but an agreement between BMW and Rotax The same method of attachment appeared for the first time that mounts the engine rotax654 F650Funduro around 1993 At that time, projects and Rotax655 Rotax654 were separate and distinct and 1992,1993,94,95,96 the attachment of the sprocket for aprilia was made by a different bolt screw shaft. Successive and 1996 agreements between BMW and Rotax have done so to adopt technical solutions designed by BMW / Rotax "even on engines" Aprilia / Rotax "Unfortunately, for large economies of engine production. This attachment system "circlips" is questionable and it is for this reason that in later models to Pegasocube (Pegaso ie) has been replaced by a big nut " "The fastening system of the pinion with circlips although criticism has been adopted by different patterns of motion without problems The important thing is to mount new circlips with new o-ring 18X3, 5 every time you change the pinion" "It 'important that is 18 mm (diameter) X 3.5 mm (thickness) " - modelul MX-1996 se pare ca are o putere mai mica a motorului decat cele anterioare , posibil si cele posterioare Aprilia Pegaso este o motocicleta buna ,dar fiind o italianca care se respecta este mofturoasa si cere atentie permanenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 ai perfecta dreptate...as mai adauga : orificiile prin care se face ungerea axelor cu came sunt prea mici si duce la o uzura prematura si beleaua cel mai des intalnita rulmentul acela de la oala cu magneti , nu mai stiu exact denumirea (flywheel) parca...aici trebuie avut grija ca oala sa intre bine pe ax si pana sa fie bine pusa ca altfel e deranj mare...in rest cum spuneai si tu: daca-i dai ce trebuie cand trebuie , n-ai treaba cu ea...eu am dus una pana pe la 70.ooo si cred ca a facut suta la cum mergea , dar am avut si alta care la 36ooo i-am schimbat motorul din cauza acelei pene despre care ziceam mai sus care a paradit si axul si oala cu magneti...asa se intampla cand umbla fel de fel de tablagii prin motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Apropo, ca mi-am adus aminte, cam la ce turatie puteti sa o tineti fara sa fie subturata, sa tremure si sa faca ca dracii? La mine in jur de 2500 e omenesc, iar pe la 3000 incepe sa ruleze rotund. Dar in general eu pe la 3000 o tin... Cand merg singur, cu sau fara pasager in vit5 o tin la consum,2500-2800 unde merge linistit dar sa nu-i ceri putere ca nu-i place,la depasiri schimb in trepte inferioare si-i dau. La mersul in coloana merg mai turat 3000-3500 pentru rezerva de putere Editat Aprilie 17, 2012 de biela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 In sfarsit ceva miscare moto pe la North Gate! In alta dezordine de idei, a pus cineva cauciucuri mai late pe Pegaso? Ma bate gandul sa schimb Heidenau-rile cu ceva de strada, sa pot pune genunchiul jos Hehe, numa eu tineam parcarea moto ocupata cand restul mobrelor motaiau sub huse. Da' or inceput sa vina inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.