manasilviu Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Salut, nu cred sa aiva nici o problema cu lichidul de racire. Adica... nu vrea sa porneasca sub nici o forma si spun asta pentru ca in afara de sunetul pe care il produce electromotorul, nimic nu se aude cum ca ar incerca sau ar fi inecata sau da rateuri... nici vorba de asa ceva. Singurul mod prin care porneste si sta pornita 2-3 secunde este injectand dintr-o seringa benzina in gurile de aer ale carburatorului. Cum nu mai injectez cum moare motorul si iarasi nu mai da nici un semn de revenire. Deci problema trebuie sa fie undeva la carburator. Cum spuneam, benzina primeste, aer, daca eu puteam respira in garaj inseamna ca si cu aerul era ok, dar benzina cumva nu ajunge in amestecul respectiv, asta intuiesc. Am vb aici in Sibiu la un service sa o duc spre sf de saptamana daca nu rezolv. Mai dati-mi sfaturi care va pricepeti cat mai am timp sa o repar fara cheltuiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Salut, nu cred sa aiva nici o problema cu lichidul de racire. Adica... nu vrea sa porneasca sub nici o forma si spun asta pentru ca in afara de sunetul pe care il produce electromotorul, nimic nu se aude cum ca ar incerca sau ar fi inecata sau da rateuri... nici vorba de asa ceva. Singurul mod prin care porneste si sta pornita 2-3 secunde este injectand dintr-o seringa benzina in gurile de aer ale carburatorului. Cum nu mai injectez cum moare motorul si iarasi nu mai da nici un semn de revenire. Deci problema trebuie sa fie undeva la carburator. Cum spuneam, benzina primeste, aer, daca eu puteam respira in garaj inseamna ca si cu aerul era ok, dar benzina cumva nu ajunge in amestecul respectiv, asta intuiesc. Am vb aici in Sibiu la un service sa o duc spre sf de saptamana daca nu rezolv. Mai dati-mi sfaturi care va pricepeti cat mai am timp sa o repar fara cheltuiala. N-ai pomenit nimic de faptul ca ai tras socul,insa presupun ca da si atunci ar fi bine sa verifici daca cablul de soc este functional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manasilviu Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) N-ai pomenit nimic de faptul ca ai tras socul,insa presupun ca da si atunci ar fi bine sa verifici daca cablul de soc este functional salut, good point dar facut. Soc tras, verificat - cand am desfacut motorul si am ajuns la carburator am verificat daca deschide acel orificiu cand trag/bag socul. Socul ok si cu el tras am incercat sa pornesc. Astazi am aflat ceva chestii noi de la un coleg de lucru pe care insa nu am apucat sa le pun in practica. Maine ma pun pe treaba si am impresia ca sunt pe drumul cel bun. Tipul mi-a aratat pe o poza de pe net la carburatorul de Pegaso ce anume trebuie sa verific sa nu fie infundat. Va tin la curent. (un orificiu de sub clapetele de acceleratie) http://rycymoto.ro/dezmembrari/product.php?id_product=116 Salut, ieri l-am dus la niste baieti care se pricep la astfel de chestii si l-au facut bucati pe dl carburator, l-au suflat cu aer sub presiune si dupa ce l-au montat la loc am reusit in sfarsit sa pornesc motorul. Deci se pare ca era infundat sau ceva de genul. Colac peste pupaza cand am incercat sa montez totul la loc, ajungand sa prind din nou acceleratia si socul la el, am strans prea tare surubul din capatul camasii de la cablul de ambreiaj si fara sa sesezez ca este din plastic l-am rupt. Acum voi incerca sa fac rost de unul identic. Asa ca daca este cineva care are acest surub, precum in imaginea din atasament, dati va rog un semn. apropos - daca vreti sa identificati/comandati piese, uite un site bun pe care l-am gasit: http://www.wendelmotorraeder.de/shop/index.php?cPath=34_44_1037 Editat Mai 17, 2012 de manasilviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Salut,aveti idee daca se potriveste rulmentu unisens(fraiu)de la Ktm LC4 la Aprilia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Salut. Am si eu o mica MARE problema. Se poate reduce consumul unui pegaso pe carburatie? Cu sau fara modificari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Salut. Am si eu o mica MARE problema. Se poate reduce consumul unui pegaso pe carburatie? Cu sau fara modificari ? Poate doar daca tragi husa pe el,acuma la modul serios am mai incercat una-alta la cuiele din carburator,reglaje,insa cu rezultate minime,cu un stil de mers potolit mai scutesti ceva dar pierzi din savoarea si placerea drumului.De fapt motorul asta (si nu numai)se incadreaza la sectorul hobby,daca vrei ceva util si cu consum mic inseamna ca ai facut o alegere gresita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Salut,aveti idee daca se potriveste rulmentu unisens(fraiu)de la Ktm LC4 la Aprilia? Salutare. Am auzit ca s-ar potrivi, insa eu am inlocuit cu unul de bmw f650 luat de la mymoto. Acolo mi s-a parut cea mai buna oferta. Consumul...sincer ce e mai mare de 400cc se simte la buzunar grav deja daca te plimbi mult. De exemplu in cazul meu, consumul se situeaza in oras (poate si cu o tura prin afara) undeva la 7-7.5% (din cand in cand mai bag mana in acceleratie sa scap de trafic sau la o depasire), cam pe unde se situeaza masina mea pe injectie (tot italianca si aia, fiat) Primul drum extern care l-am facut cu pegaso-ul, mers cu morcovul pt ca nu eram obisnuit pe o mobra asa inalta a fost de 4.5%, dar cel care statea in spatele meu mi-a zis ca s-a plictisit la cat de linistit am mers cu 80-100 Acum cred ca scot in jur de 5.5-6.5 functie de cat de linistit merg, pasager, etc. I-as fi facut si un consum extern, dar nu am mai scos-o cred ca de 2 saptamani din oras...nu am avut timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glido Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Salut tuturor.Lampa spate s-a vandut.Dry road&more sun tuturor.Cu stima,Cristi. Cristi, m-ar interesa radiatorul dar fara ventilator. un pret se poate ? Am Pegaso 650MX din 96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Salutare. Stiti cumva ce roata de 21 s-ar potrivi pe pegaso fara a rejanta butucul? Si-a mai facut cineva asa ceva? Un prieten ar vrea sa-si faca pegaso-ul mai enduro. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 salutare am si eu 2 membrane pentru pegaso de vanzare . le-am luat pt moto meu dar pana au venit piesele le-am dat . sunt noi originale aprilia pret 150 ron ambele + curieru pana la noul propietar tot pt aprilia mai am ceva piese : releu incarcare , CDI , etrier spate ,telescoape aproape complete , si genti laterale cu doar o cheie ( restu le-am pierdut ) cei interesati ma pot contacta pe prv deoarece nu prea stau prin partea asta a forumului ( am schimbat moto ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Salut! Am de vanzare o roata spate completa de la un Pegaso650 "96 echipata cu guma metzeler 150/70/17 aproape noua si o pereche de scarite pt pasager! daca are cineva nevoie de ele va rog sunati: 0765140314 Preturi mici si negociabile! Ofer montaj gratuit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Intrebare! E bun un Pegaso pentru un incepator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 perfect! Intrebare! E bun un Pegaso pentru un incepator ? yeap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Care e temperatura optima a motorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Eu unul stiu ca e 80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Intrebare! E bun un Pegaso pentru un incepator ? Ha , ha , ha . Motocicleta e prea buna pentru un incepator . Intrebarea e daca incepatorul se ridica la nivelul motocicletei ? Daca nu va reusi aceasta o sa inceapa sa o critice pe ea nu pe el . Aici e greseala multora . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Salut,aveti idee daca se potriveste rulmentu unisens(fraiu)de la Ktm LC4 la Aprilia? Am rezolvat problema rulmentului unisens cu cel de la Ktm Lc4 se potriveste si este cel mai ieftin dintre Aprilia si Bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Cristianstrt@ Din 2000 si pretu este 315 ron Editat Mai 28, 2012 de dorel pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Salut, Am o aprilia pegaso 650 si am probleme cu aprinderea.Banuiesc CDI-ul. Cine ma poate ajuta sa fac o proba in Bucuresti.Ori CDI-ul meu pe alt motor , ori alt CDI pe motorul meu. Multumesc, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Salutare. Stiti cumva ce roata de 21 s-ar potrivi pe pegaso fara a rejanta butucul? Si-a mai facut cineva asa ceva? Un prieten ar vrea sa-si faca pegaso-ul mai enduro. merci Si eu sunt curios daca cineva a facut asta pana acum Intrebare! E bun un Pegaso pentru un incepator ? In opinia este o motocicleta foarte intuitiva si deloc puternica, ciclista de nota 8,50- 9 , deci buna pentru incepatori. Ai probleme cu ea numai daca esti mic de inaltime (cred). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 La 1.84 intaltime e foarte buna pt mine. In rest se comporta foarte ok, numai ca am o bataie de bolt de la ambielaj , trista dar asta e. se va face curand , cred ...sper. E destul de nervoasa pt incepator, nu mi-am dat seama si in viteza a 2 a am bagat mana in gaz si sa ridicat oleaca de roata de fata... nu mai imi trebuie . Si inca ceva , are cineva de vanzare crash paduri sau ceva de genul pt acest tip de motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Ce an e a ta?A mea e anul 1994(d-aia violet)si a avut aceeasi bataie la ambielaj.Am mers mai bine de 3 ani si jumatate pana am spart cuzinetul ambielajului.Se pare ca pana prin 1995 au un defect la cuzinetul bielei,care s-a remediat in urmatoarea serie de motoare incepand cu sfarsitul lui 1995.Reparatia motorului de 1994 ar fi costat foarte mult in raport cu pretul motocicletei,asa ca azi iarna am facut un transplant de motor cu unul din 1996,la care problemele sunt remediate de fabrica.Ambielajul e prins in blocul motor nu in rulmenti,ci pe cuzineti,cica au descoperit cei din Austria de la Rotax ca ungerea e mult mai buna!Atentie:una din probleme este o reductie pe filet(un stutz cu sita ce se infileteaza in rezervorul de ulei pe stanga jos sub nivelul rezervorului pe care este bagat un furtun gros de ulei ce coboara in fata cadrului in piesa descendenta si intra sub motor in pompa dfe ulei)ce are o dubla sita metalica,care uin timp se gripeaza de jegul din motor carat de ulei sus in rezervorul de ulei.SStutzul ala cu sitele trebuie desfiletat,spalat cu benzina si suflat cu aer comprimat.Asta ar fi cauza pentru care pompa(are de fapt 2 pompe de ulei)trage resturi de ulei,care nu sunt destule pentru irigarea corespunzatoare a cuzinetului de la ambielaj.Am cumparat un motor second cu jumate din km parcursi de mine si am schimbat doar bendixul la el(motorul din 1996 avea acest defect).Apoi am mers la RAR sicu 100 roni am schimbat seria in cartea de identitate.Asa mai fac inca vreo 30000-40000 de km fara probleme.M-am atasat prea mult de mobra asta ca s-o las balta asa usor.Pana la urma,daca nu ai nimic de lucr pe ea devine plictisitor!Si oricum varsta isi mai spune cuvantul.Cate mobre facute azi crezi ca vor rezista vreo 18-20 de ani?Niciuna,caci astia cu piesele din ce ar mai trai? A mea e din 96. Sa inteleg ca e problemfree ? Bine adevarat in afara de bendix care tuseste daca il tin mai mult de 2 secunde. Dar pentru cateva mii km pe an..... nu cred ca e cazul sa il schimb. Pana acum am 1000km cu ea. ACUM nu stiu ce sa mai cred. Era un utilizator REMU1 ( parca ) care spunea ca 1996 sunt praf, pentru ca au probleme la ambreiaj si la prinderea pinionului( o piesa proasta, saiba parca)......... poate ca se referea la modelul 95 nu la modelul 96 revizuit dupa cum spui. Care e adevarul? Eu va intreb pe voi pt ca habar nu am de istoria modelului Pegaso, mai ales de problemele lui. Editat Mai 28, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Cu alte cuvinte, trebuie sa cumpar alt motor dupa '95. Aham. Si acel bec de care zici tu, unde il ai in bord? Bordul schimbat si ala cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Imi vand Aprilia. Detalii la /index.php?/topic/678577-vand-aprilia-pegaso-cube/ Motivul: mi-am luat alta pe injectie. Nu am scapat totusi de italience pentru ca noua e Moto Guzzi. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manasilviu Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Salut, am o intrebare: pornit motorul si lasat sa mearga in gol, i se inroseste (la propriu) cuiva teava de esapament la iesirea din motor? Pentru ca a mea asta face si iese un fum ciudat in portiunea respectiva. De fapt din cele 2 iesiri de teava din motor, cea din stanga cum te uiti la motor din fata lui. Este ciudat sau numai mie mi se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.