Lupul Gri Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) minunat... toata lumea se pricepe sa unga lantzu.... cu ralantiu nu stie nimeni? @razvan_smart: daca te referi la freeweel, e acelasi cu cel de pe BMW, iar la modelele pe carburatie se potriveste si pinionul. La astea pe injectie nu stiu, dar e posibil sa mearga cel de f650GS, oricum pinionul ăla e destul de scump... Am niste PDF-uri cu piesele OEM (codurile de service), alea te pot ajuta sa cauti prin site-uri cum kktu draqu se ataseaza un PDF pe porcaria asta? ca ma gandesc sa le pun aici, poate mai trebuie cuiva... Editat Aprilie 23, 2013 de Lupul Gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) Lupul Gri http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?258819-Pegaso-2001-650-i-e-How-to-adjust-idle-speed ce model ai tu? Vrea cineva un TDM 3vd pe un aprilica? Ma gandesc si la optiunea asta, pt ca am nevoie de o motoreta ceva mai mica vara asta. Editat Aprilie 23, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) multumesc @banzay, am model 2001, aia zic ca nu tre sa intre in service mode, deci teoretic e ok Sa mai fac un consum, sa vad cat mananca, ca de fapt de-aici a pornit treaba. La primul consum mi s-a parut ca a luat mai mult ca anu trecut si mi-era teama sa nu fie din cauza modificarii ralantiului, altceva nu i-am mai facut de anu trecut. De fapt i-am pus bujie iridium, dar aia ar trebui sa-i scada consumul, nu sa-l creasca.... zi-mi mai multe despre TDM, gen an si stare, stiu pe cineva care ar putea fi interesat... nu poti primi PM se pare Editat Aprilie 23, 2013 de Lupul Gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Personal nu cred ca bujiile iridium aduc cine stie ce plusuri, mai ales la motoarele astea mono, mai ales rotaxul de pe aprilica. Doar ca o schimbi ceva mai rar, asta e singurul plus in opinia mea. Mai citeam pe net ca oamenii preferau bujiile clasice pe GA (cum am avut s eu) si le schimbau in fiecare an la inceput de sezon. Acum, fiecare cum o simte. Apropo, ce consum ai la IE? Mie pegaso-ul imi halea (parca) in jur de 7. TDM-ul consuma 5.5 % la drum lung pe autostrada (mers mai alert, dar decent), nici in oras nu ia mult, dar ma enerveaza mobilitatea limitata oarecum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 salut......oare se poate regla kilometrajul ca am impresia ca fura ceva kilometri inreghistreaza in plus.....cam la 300 km indica peste freo 5 km cred ca si viteza indicata la bord nu este cea reala.....oricum cauciucul pe fata verificat si corespunde cu cartea.....ce pot sa-i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 @banzay: mi-a luat un 7 mixt, ma asteptam la 6 sau sub @adi cube 3: putin probabil sa poti ajusta kilometrajul, el are de obicei o abatere de 10% din fabrica, la 110km/h indicati ai 100 reali. 5km indicati in plus la 300 mi se pare ok. poti unge cablul, nush daca ajuta dar nici nu strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel996 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salutare Eu mi-am schimbat bujia acum la inceput de sezon si am zis sa fac o incercare cu iridium. Pana acum sunt foarte multumit de ea. Motorasu porneste din prima la orice ora, pe orice vreme si nu mai chinui bateria asa de mult. investitia a fost considerabila fata de o bujie stock., 55lei fata de 14-15lei. Si ca sa fac o treaba buna pana la capat mi-am schimbat si releul de pornire dupa ce dadea semne de oboseala...si imi 'clancanea' la pornire. O investitie de 25lei pentru un aftermarket si vad ca tine momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salut, la recomandarea lui Remu1 am fost la Marius (MaoSan) cu capra mea. Am nevoie de rulmentul de sens si roata libera (pinionul de sub volanta, care a facut sant in urma uzurii). Rulmentul am inteles ca-l gasesc la Dementor pt un anumit model de KTM. Dar pentru cealalta piesa, nu stiu unde sa caut. Aveti o recomandare?. Multumesc, Ce model de Aprilia ai ? Intreb asta pentru ca numarul de dinti al acelei roti este de 55 la seria GA si 61 la MX .Am mai scris despre aspectul asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 salut......oare se poate regla kilometrajul ca am impresia ca fura ceva kilometri inreghistreaza in plus.....cam la 300 km indica peste freo 5 km cred ca si viteza indicata la bord nu este cea reala.....oricum cauciucul pe fata verificat si corespunde cu cartea.....ce pot sa-i fac? Cum eu am o corcitura de bmw cu furca de aprilia, pot spune ca de cand am pus furca asta, va pot garanta ca imi arata mai mult pe odo. Ultima comparatie a fost la un bmw 189 km si eu 190,3 cu setare la 0 din pompa. Cablul e nou, cauciucuri noi si aveam si lenjerie curata. Beats me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Ca fapt divers, esti mai multumit de furca de aprilia decat de cea originala? Mie unul, mi s-au parut geniale suspensiile de la pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Nu stiu ce sa zic, cred ca isi fac mai bine treaba in off. Celelalte erau bune on. Dar da, e mai "teapana" pe denivelari, din cauza ca roata e "mai usoara". Am luat ce e mai bun din cele doua modele si uite ca e de bine. Daca aveam si un far mai stilizat, era motocicleta perfecta, din punctul meu de vedere, pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Lume lume Am schimbat carburatorul la aprilica mea...(cumparat de la Adyfikus) iar acum.... am reusit sa scot un consum de 4.7 l/100km in afara orasului (cu carburatorul vechi scoteam 6... 6.5 l/100km) zilele astea ii fac si consumul in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 E vorba de furca aia USD de aprilia? Ca despre aia citisem un review, cineva se plangea ca e prea moale si vazand ca aprilia au renuntat la ea am presupus ca n-a fost prea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Multumesc Cristi. Asa este... sincer imi pare rau ca o vand... dar dupa ce merg vreo juma de ora cu ea... ma dor genunchii de mor... nu este suficient de mare pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Nu m-am decis la un model exact inca... incerc sa imprumut pt testdrive urmatoarele modele inainte sa ma decid: Suzuki V-Strom 650 / 1000 Honda Varadero 1000 Yamaha TDM 900 BMW F800 / 1200 Plus orice altceva care o sa imi sara in ochi in perioada urmatoare Editat Aprilie 25, 2013 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 E vorba de furca aia USD de aprilia? Ca despre aia citisem un review, cineva se plangea ca e prea moale si vazand ca aprilia au renuntat la ea am presupus ca n-a fost prea buna. Eu zic ca depinde si la ce o folosesti furca aia, avand in vedere greutatea motocicletei. Si da, e cea USD. Mie imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Eu zic ca depinde si la ce o folosesti furca aia, avand in vedere greutatea motocicletei. Si da, e cea USD. Mie imi place. Bun, de retinut. Oricum, in review era parerea unui individ, adica nu e ceva absolut. daca prind pe cineva c-o furca de-asta o sa o testez, sa-mi fac si eu o parere. @kr3at0r: F800 rulz AM facut drive test cu ea la bavaria, impresionanta, dar scumpa. Dar cred ca ai cel mai bun consum la un adventure, in caz ca conteaza Vii pe la joie? Editat Aprilie 25, 2013 de Lupul Gri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Dap. Ne vedem diseara. 18 30 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Se pare ca da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salut! Am nevoie de un mecanic care se pricepe la modelul asta.....am vrut sa fac ceva reglaje la carburator dar nu am reusit....as vrea pe cineva kre se pricepe, eu nu prea, si mai bine nu mai imi bag nasul pana nu vad la cineva. Stau undeva prin sectorul 3 pe langa auchan titan si nu stiu pe nimeni prin zona.....problema e k nu o pot porni de aceea nu pot sa ajung prea departe......deja nu prea mai stiu ce sa fac. Stiam pe cineva aici aproape dar parca fuge de modelul asta.......la cine sa merg??? Multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 www.ambulantamoto.ro Pentru revizii, reparatii, interventii ambulatorii si orice este legat de activitatea de service: 0724.228.200 - Patrick Recomand cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 www.ambulantamoto.ro Pentru revizii, reparatii, interventii ambulatorii si orice este legat de activitatea de service: 0724.228.200 - Patrick Recomand cu incredere. Multumesc! Multumesc! E full omu'.......ar putea sa ma ajute undeva de la jumatea sapt viitoare...multumesc oricum!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Ce reglaje ai vrut sa faci? Ce ai facut? Unde ai umblat? Din ce an e motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Ce reglaje ai vrut sa faci? Ce ai facut? Unde ai umblat? Din ce an e motorul? motorul e din 2002.....am vrut sa reglez aerul la carburator....chestia e k nu am reusit sa ajung pana acolo deoarece in afara de imbusurile pt demontarea carenelor alte scule nu prea mai am. O am de un an si nu am avut nicio problema cu ea dar acum s.au dereglat carb(probabil din cauza vibratiilor) pt k altceva nu vad......amestec prea sarac...praf alb-gri pe bujie....nu trage aer fals pe nicaieri, pipa de bujie e ok, bujia e noua, dr8ea.....chestia e k nu prea stiu cum sa ajung la acele suruburi care regleaza aerul....am dat jos si rezervorul si carenele dar mai mult nu ma pricep sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 esti sigur ca-i din 2002? aparent, din 2000 sunt pe injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.