Geamanu Alin Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 mi-am personalizat casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Faine poze. La voi soare, la noi ploaie. O fi bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Pentru @cristi 1 da , pentru noi ba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Faine poze. La voi soare, la noi ploaie. O fi bine? E mai bine in Ardeal Noi in Regat suntem mai prapaditi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Salut, Aveti cunostinta daca exista la vanzare un radiator de Aprilia Pegaso model 1997? Si ce pret ar avea! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) @ Cristian 1 spre ce directie din Grecia mergeti ? Editat Martie 9, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Salut, Aveti cunostinta daca exista la vanzare un radiator de Aprilia Pegaso model 1997? Si ce pret ar avea! Multumesc! Incearca la @adyficus are Pegaso-uri la dezmembrat sau in link-urile de mai jos: /index.php?/topic/701439-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-1997/page-2?hl=+dezmembrez%20+aprilia%20+pegaso http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-650-14497030.html Noroc in cautari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Incearca la @adyficus are Pegaso-uri la dezmembrat sau in link-urile de mai jos: /index.php?/topic/701439-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-1997/page-2?hl=+dezmembrez%20+aprilia%20+pegaso http://www.tocmai.ro/aprilia-pegaso-650-14497030.html Noroc in cautari Multumesc! Dupa ce i-am trimis SMS sa il intreb daca mai are radiatorul am privit mai atent si mentionase ca l-a vandut deja! Editat Martie 9, 2014 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 recunoasteti modelul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Pegaso ML modificat, furca pare de Transalp, spate de Suzuki DR.. Cristi, aproape te invidiez, dar vine si vremea noastra SS_Mihai, vezi ca radiatorul de GA (pana in `96) difera de cel de ML..Mai incearca pe sectiunea dezmembrari, sunt vreo 4-5 ML-uri la dezmembrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Se distreaza pustii As fi vrut sa-i iau si eu lui fi-miu un PW, dar m-am multumit si cu un pocket bike pe care isi face ucenicia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Se distreaza pustii As fi vrut sa-i iau si eu lui fi-miu un PW, dar m-am multumit si cu un pocket bike pe care isi face ucenicia.. cu timpul se va rezolva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 intereseaza pe cineva o aripa fata cross, cu tot cu distantiere suruburi etc. pentru pegaso 1994? Eu am dat-o jos si nu am ce face cu ea, dar am ce face cu ceva banuti :-) Mentionez ca nu e pocnita reparata etc. Eventual ii mai trebuie o vopsea noua pe ea. Poze pe maine. pret fix spun eu 100 ron :-) Daca cer prea mult astept sugestii 0769294170 Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Poate va intereseaza un set de roti: /index.php?/topic/709340-vand-set-roti-enduro-pt-bmw-f650-aprilia-pegaso/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 @Leontiev Exact, firul maro (care este sub varnis) trebuie lipit de contactul respectiv. MARE ATENTIE trebuie sa desfaci si placuta aia alba cu multa grija. asta pentru ca sunt niste placute (contactori) cu arc si bila. daca incerci sa lipesti asa, plasticul alb se va inmuia, arcul impinge in soclul metalic (cel pe care faci lipitura) si se departeaza de contactor. asta inseamna contact fara putere... mai exact scantei si incingerea contactului respectiv (ceea ce oricum s-a intamplat acolo). de asta s-a si dezlipit firul respectiv. contactul electric nu a fost ferm.... si s-a incins. firul s-a dezlipit, dar si placuta de metal s-a afundat in plasticul alb. pentru ca sa poti repara cum trebuie este necesar ca pe metalul respectiv sa nu actioneze arcul si bila pentru ca asta duce o si mai mare afundare a lamelei metalice. Stiu ca suna absolut dubios ce am scris mai sus, dar cand vei desface vei intelege imediat despre ce e vorba. Recomand ca sa ai grija sa nu pierzi nimic cand scoti piesa alba. Cu ocazia asta vezi si in ce stare sunt contactele electrice. Merci frumos de sfat. A mers perfect! Si spun ca a mers pentru ca astazi am patit asta:. In timp ce mergeam, bineinteles, ca si restul celorlalte belele patite cu Tractoras; inca putin si cedez psihic... Noroc ca am putut trage pe dreapta destul de repede. Intrebarea este ce este de facut? Daca din experienta a patit cineva ceva similar, va rog sa ma ajutati cu un sfat, doua. Multumesc, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 se repara ,nu e prbl 1.o piulita care sa intre pe cablu( banuiesc ca biluta originala ai pierdut-o) , o bati tare cu ciocanul-recomandare : cu o lampa de lipit tevi de Cu si ceva pasta asezonezi imbinarea dintre piulita si cablu....adica topesti material si o blochezi pe cablu 2. desfaci surubul de la nuca , o scoti usor afara ,tinand cont de pozitie , o dai cateva caneluri inapoi( cablul acum e mai scurt) o refixezi , pui cablul in loc 3. reglezi apoi ambreiajul din piulita de la maneta - de obicei verifica in mers NU PE LOC sper sa te ajute... SAU UN ALT CABLU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 La un alt cablu ma gandeam si eu. Acum sa vedem daca reusesc sa fac rost de lampa si chestiile aferente. Tractoras a ramas parcat pe ditamai bulevardul in Bucuresti Cu respect, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Am o nelamurire. La modelul GA nu au pus senzor pe schimbatorul de viteze? Adica, in momentul in care este in viteza si-i dai la automat sa nu porneasca. A mea porneste in orice viteza. Este normal ? P.S. Se merita sa schimb raza rotii fata? Sa-i pun una de 17 cu cauciuc de strada? As vrea sa-i dau o fata de super moto... (stiu, am gargauni la freza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 In loc sa cheltui banii pe proiecte fantastice mai bine organizeaza-ti o excursie lunga la vara . Unde ai fost cel mai departe ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Am de 2 ani A-ul. Nu m-am incumetat la drumuri lungi. Nu eram sigur pe motor ca ma poate duce un drum lung si nici eu nu eram pregatit de asa ceva. Cel mai lung drum a fost anul trecut, pana la mamaia (seawolves). Vara asta intentionez la ceva mai lung. Acum motorul este pus la punct, eu sunt pregatit, finante sunt... sanatate si vreme buna sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Merci frumos de sfat. A mers perfect! Si spun ca a mers pentru ca astazi am patit asta:2014-03-10 18.21.11.jpg. In timp ce mergeam, bineinteles, ca si restul celorlalte belele patite cu Tractoras; inca putin si cedez psihic... Noroc ca am putut trage pe dreapta destul de repede. Intrebarea este ce este de facut? Daca din experienta a patit cineva ceva similar, va rog sa ma ajutati cu un sfat, doua. Multumesc, Cristi L. Salut, cred ca pot sa te ajut, eu am un atelier (personal) dotat in muuuult timp si ca sa vezi coincidenta sunt chiar la sos de Centura, iesirea spre comuna Berceni. Este OK si cu "piulita batuta" dar de pe vremea Mobrelor (alea autentice de 50 cmc) faceam asa: - se ia una bucata surub M8 mai lung, filetat partial; - se taie circa 12-13 mm din partea nefiletata; - se gaureste pependicular pe acest ax cu un burghiu de 3 sau 3,5mm in functie de grosimea cablului; - se largeste cu un burghiu de 5mm doar jumatate din gaura perpendiculara; - acum avem pastila (cilindrul) din capatul cablului; - se introduce cablul prin partea cu gaura mica; - se desfac litele din otel ale cablului pe 4-5 mm si se impletesc cu o lita de cupru decapata; - se trage pastila (cilindrul) pana intra impletitura in gaura largita; - se lipeste cu cositor. NU MAI ARE MOARTE! Daca vrei vorbim. 0721.493.712. Florin. Motorul meu este inca la "iernat", dar abia astept sa-l scot.... numai sa nu ne mai bata vantul in halul asta! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Am si eu o intrebare : La modelul meu (1995 ) exista sonda de presiune la ulei ? Se aprinde vreun martor pe bord daca nu este suficient ulei sau daca este vreo defectiune cu pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Am o nelamurire. La modelul GA nu au pus senzor pe schimbatorul de viteze? Adica, in momentul in care este in viteza si-i dai la automat sa nu porneasca. A mea porneste in orice viteza. Este normal ? P.S. Se merita sa schimb raza rotii fata? Sa-i pun una de 17 cu cauciuc de strada? As vrea sa-i dau o fata de super moto... (stiu, am gargauni la freza) eu voiam sa-i pun de 21" si n-am gargauni , cei drept nu prea am toate piulitele la locul lor dar e normal asa ,,,,indrazneste , nu conteaza daca se merita , trebuie sa-ti faci damblaua : MAI BINE SA SUFERI CA AI INCERCAT SI N-AI REUSIT DECAT SA TRAIESTI CU REGRETUL CA N-AI INCERCAT SI POATE AI FI REUSIT" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Si la ce-i foloseste @alin geamanu : bani cheltuiti pe un proiect inutil . Daca ar avea un suplus de sa zicem 250 euro cu care sa nu aiba ce face , putea incerca , dar nu este cazul . Motocicleta asa cum a fost creeata este perfecta in felul ei . Roata de 19 e buna si pe sosea si pe teren , este mai buna ca cea de 21 care e potrivita mai mult pe teren . Am motocicleta cu roata de 21 si motocicleta cu roata de 19 . Aprilii amandoua . Editat Martie 11, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.