eugenkawa Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salutare, sper ca in curand sa ma alatur fam. Pegaso :-) sunt incepator si ca masura de precautie as monta un creshbar pe moto ( Aprilia Pegaso model '97) La fel caut si un topcase potrivit ( 1x casca ) Ma bucur ca am unde gasi info pretioase , va multumesc anticipat :-) Salut. Pai, ia mobra si prezinta-ne-o Pt crashbar, ia legatura cu userul kikiroz. asa se face in "familia" Pegaso? vine unu' nou,si hop calare pe el sa va inmultiti??? :/ mai bine ca m-am dus la Freewind,aia n-au apucaturi d-astea... o zi buna,si un sezon plin de bucurii! La cat de multe Freewind sunt, e normal sa fiti foarte putin activi pe forumul dedicat modelului... De inmultit, ne inmultim ca nr de utilizatori. Pt procreere, folosim varianta hetero inceputa de Adam si Eva PROBLEMA: LOGAN 1.4 schimb ulei . Elf 5 w 30, 57000 km , am scos doar 2.5l opssssssssssss, unde-i resul??am bagat astazi 3,6..normal nu am pierderi , am verificat , cu atentie.... Incearca sa folosesti 10w40 sau 10w50 semisintetic. 5w30 este ulei subtire pt motoare de turatie mare si il consuma pe la semeringurile de supapa, chiar daca ai rulaj mic. Eu foloseam Castrol Magnatec Edge 5w30 cand aveam Honda Civic, dar o forjeam de-i sareau rotile...Tot 5w30 am pus odata la un Ford Escort si mi l-a papat ca pe benzina... Alaltaieri am facut si eu schimbul de ulei si am montat doua claxoane de Kawasaki. Azi am venit cu mobra la munca si am constatat ca instalatia electrica nu face fata in mers la doua claxoane (amperaj insuficient, cu toate ca se aud foarte tare cu motorul oprit) si probabil ca voi demonta unul dintre ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salut. Pai, ia mobra si prezinta-ne-o Pt crashbar, ia legatura cu userul kikiroz. La cat de multe Freewind sunt, e normal sa fiti foarte putin activi pe forumul dedicat modelului... De inmultit, ne inmultim ca nr de utilizatori. Pt procreere, folosim varianta hetero inceputa de Adam si Eva Incearca sa folosesti 10w40 sau 10w50 semisintetic. 5w30 este ulei subtire pt motoare de turatie mare si il consuma pe la semeringurile de supapa, chiar daca ai rulaj mic. Eu foloseam Castrol Magnatec Edge 5w30 cand aveam Honda Civic, dar o forjeam de-i sareau rotile...Tot 5w30 am pus odata la un Ford Escort si mi l-a papat ca pe benzina... data viitoare am sa trec la 10 w 40 , am mai primit aceasta recomandare si cu parerea ta am intarit convingerea.Multumesc ! Alaltaieri am facut si eu schimbul de ulei si am montat doua claxoane de Kawasaki. Azi am venit cu mobra la munca si am constatat ca instalatia electrica nu face fata in mers la doua claxoane (amperaj insuficient, cu toate ca se aud foarte tare cu motorul oprit) si probabil ca voi demonta unul dintre ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sury Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 multumesc de primire !!!:-) mobra inca nu mi-a ajuns ...sunt in asteptare , odata ajunsa revin cu poze si povestesc mai multe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 ????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salutare oameni buni! Unde-mi recomdați să merg în București pentru un cablu de kilometraj (cod AP8114339) pentru al meu Tractoraș. Individul (mai exact miezul acestuia) a cedat astăzi,pe drum spre serviciu. Mulțumesc pentru ajutor și-o seară faină tuturor, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Salutare oameni buni! Unde-mi recomdați să merg în București pentru un cablu de kilometraj (cod AP8114339) pentru al meu Tractoraș. Individul (mai exact miezul acestuia) a cedat astăzi,pe drum spre serviciu. Mulțumesc pentru ajutor și-o seară faină tuturor, Cristi L. 2014-03-20 19.04.29-2.jpg Salut. Incearca aici: http://www.wemoto.ro/bikes/aprilia/pegaso_650_ie/01-04/picture/speedo_cable/ Incerc azi sa iti gasesc si la amicul cu care lucrez eu de obicei, sa vad la ce pret iti poate aduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Salut. Incearca aici: http://www.wemoto.ro/bikes/aprilia/pegaso_650_ie/01-04/picture/speedo_cable/ Incerc azi sa iti gasesc si la amicul cu care lucrez eu de obicei, sa vad la ce pret iti poate aduce. Merci frumos! Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Merci frumos! Cristi L. Pentru putin. Am mai verificat, am sunat lume, dar se pare ca anumite piese de Aprilia se gasesc foarte greu. Editat Martie 21, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Vrea cineva un up-grade? /index.php?/topic/709993-bmw-1200-gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Mai stiti vreo Aprilia Pegaso 650 model 97 la dezmembrat? As avea nevoie de un radiator. Pana la urma il pot duce pe al meu la lipit, dar ma gandeam ca este mai simplu sa gasesc unul bun la un pret rezonabil. Sa aveti un sezon 2014 cu foarte multi km si peripetii. Si sa va fereasca ingerii de necazuri, probleme tehnice si accidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) Salut, mi-am luat si eu un pegas din 2001 si am luat acest topic la despicat. Bine v-am gasit. Astazi in incercarea de a ajunge la bujie (incercare nereusita din cauza unei chei de rahat cu care nu am vrut sa distrug filetul), am dat jos rezervorul si surpriza: cand l-am ridicat, probabil din cauza colierelor slabite, furtunasele de evacuare a apei si a supraplinului de benzina de la rezervor imi iesisera fara sa apuc sa observ in ce ordine. In manual am citit ca la montarea rezervorului furtunasele ar trebui atasate in aceeasi ordine...nu pot fi sigur ca nu le-am inversat cand am pus inapoi rezervorul. Desi urmarindu-le, am vazut ca ambele evacueza fluidele undeva sub scarita din dreptul schimbatorului de viteze si astfel mi-am pus intrebarea: totusi de ce in manual scrie sa nu le inversezi? Mie imi par identice, ambele avand acelasi rol. Are vreun furtun o valva, sau cu ce difera? Merci, drumuri bune! Editat Martie 22, 2014 de oldprogress Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Salut ...Am ceva probleme la un pegaso ml 97.....porneste ...merge ce merge si dupa o sarcina mai indelungata..deal sau panta incepe sa o puna in cap sa moaraa motorul si in final se opreste...o scutur un pic si porneste ...merge vreo 2-3 km dupa care iarasi la fel..a verificat sitele din rezervor si sunt in regula ...nu stiu la carburatoare se poate infunda ceva pe acolo....aceasta problema a aparut dupa ce am bagat o benzina care avea ceva apa....cred....ajutor unde sa umblu sa caut??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Salut ...Am ceva probleme la un pegaso ml 97.....porneste ...merge ce merge si dupa o sarcina mai indelungata..deal sau panta incepe sa o puna in cap sa moaraa motorul si in final se opreste...o scutur un pic si porneste ...merge vreo 2-3 km dupa care iarasi la fel..a verificat sitele din rezervor si sunt in regula ...nu stiu la carburatoare se poate infunda ceva pe acolo....aceasta problema a aparut dupa ce am bagat o benzina care avea ceva apa....cred....ajutor unde sa umblu sa caut??? Salut. Sigur ai apa in carburatoare. Desfa suruburile de la pahare, cu robinetul inchis. Lasi sa scurga benzina, strangi, dai iar drumul la robinet si repeti operatiunea de 2-3 ori. Accesul la suruburile de la carburatoare se face prin partea stanga, pe gaura din cadru din dreptul robinetului. Salut, mi-am luat si eu un pegas din 2001 si am luat acest topic la despicat. Bine v-am gasit. Astazi in incercarea de a ajunge la bujie (incercare nereusita din cauza unei chei de rahat cu care nu am vrut sa distrug filetul), am dat jos rezervorul si surpriza: cand l-am ridicat, probabil din cauza colierelor slabite, furtunasele de evacuare a apei si a supraplinului de benzina de la rezervor imi iesisera fara sa apuc sa observ in ce ordine. In manual am citit ca la montarea rezervorului furtunasele ar trebui atasate in aceeasi ordine...nu pot fi sigur ca nu le-am inversat cand am pus inapoi rezervorul. Desi urmarindu-le, am vazut ca ambele evacueza fluidele undeva sub scarita din dreptul schimbatorului de viteze si astfel mi-am pus intrebarea: totusi de ce in manual scrie sa nu le inversezi? Mie imi par identice, ambele avand acelasi rol. Are vreun furtun o valva, sau cu ce difera? Merci, drumuri bune! file_558444_phpXPy0ij.jpg Frumoasa capra si ingrijita. Pacat ca nu ai crick central. In mod normal, la modelele pe injectie ar trebui sa ai o mufa rapida de plastic la rezervor. Cel putin la Caponord si RSV este asa. Cel mai bine te uiti pe schema cu piesele. Poate am timp azi sa ma uit la manualul tau de service. Vezi ca daca trage aer fals pe la furtune, nu o sa se mai alimenteze cum trebuie si o sa fie gatuita, adica nu se mai tureaza cum trebuie. Mai stiti vreo Aprilia Pegaso 650 model 97 la dezmembrat? As avea nevoie de un radiator. Pana la urma il pot duce pe al meu la lipit, dar ma gandeam ca este mai simplu sa gasesc unul bun la un pret rezonabil. Sa aveti un sezon 2014 cu foarte multi km si peripetii. Si sa va fereasca ingerii de necazuri, probleme tehnice si accidente. Incearca pe sectiunea Bursa/dezmembrari. Sunt vreo 5 Pegaso modelul tau la dezmembrat. Multumim la fel. Zilele trecute am comis-o. Am cumparat un spray mare de spuma activa de curatat motoarele. Am dat-o peste tot si am lasat-o un sfert de ora. A doua zi am bagat niste benzina cu bidonul si am varsat pe carene. Vopseaua de pe rezervor si carena fata s-a compromis pe o porniune mica. Ieri nu m-am putut abtine si m-am apucat de vopsit. Doar ca nu mi-a ajuns spray-ul si am fost sa cumpar un altul care a scurs putin vopseaua. Una peste alta, a iesit foarte frumos. Luni o sa montez carenele, ca le-am lasat sa se usuce bine, chiar daca le-am dat cu feonul profesional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Frumoasa capra si ingrijita. Pacat ca nu ai crick central. In mod normal, la modelele pe injectie ar trebui sa ai o mufa rapida de plastic la rezervor. Cel putin la Caponord si RSV este asa. Cel mai bine te uiti pe schema cu piesele. Poate am timp azi sa ma uit la manualul tau de service. Vezi ca daca trage aer fals pe la furtune, nu o sa se mai alimenteze cum trebuie si o sa fie gatuita, adica nu se mai tureaza cum trebuie. Multumesc! Am si un cric central confectionat de fostul proprietar, un pic modificat, sudata o scarita si cu un tratament de pulbere metalica, zic ca ar trebui sa iasa o treaba buna. A mai montat cineva cric central si imi poate spune ce bucse se pot folosi la prinderea in suruburi? Sau orice fel de detaliu poate fi folositor. Din manualul de service am depistat doar care dintre "mufele" de prindere ale furtunaselor e pentru apa si care pentru benzina, nu si la care furtune se leaga. Dar totusi...sunt evacuari de supraplin, oare cum influenteaza alimentarea pompei de injectie? Oricum, nu imi mai pornea inainte sa dau jos rezervorul, desi nu am incercat sa ii dau curent de la o masina...mi se pare ca invarte cam greu electromotorul. Editat Martie 23, 2014 de oldprogress Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Poate te ajuta poza asta. Din ce vad, furtunul putin mai gros 9 este de eliminare a gazelor si de supraplin la benzina(cel din spate), iar cel din fata este mai subtire 10 si elimina apa de sub buson. Editat Martie 23, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Salut, mi-am luat si eu un pegas din 2001 si am luat acest topic la despicat. Bine v-am gasit. Astazi in incercarea de a ajunge la bujie (incercare nereusita din cauza unei chei de rahat cu care nu am vrut sa distrug filetul), am dat jos rezervorul si surpriza: cand l-am ridicat, probabil din cauza colierelor slabite, furtunasele de evacuare a apei si a supraplinului de benzina de la rezervor imi iesisera fara sa apuc sa observ in ce ordine. In manual am citit ca la montarea rezervorului furtunasele ar trebui atasate in aceeasi ordine...nu pot fi sigur ca nu le-am inversat cand am pus inapoi rezervorul. Desi urmarindu-le, am vazut ca ambele evacueza fluidele undeva sub scarita din dreptul schimbatorului de viteze si astfel mi-am pus intrebarea: totusi de ce in manual scrie sa nu le inversezi? Mie imi par identice, ambele avand acelasi rol. Are vreun furtun o valva, sau cu ce difera? Merci, drumuri bune! Salutare si ..sa o stapanesti sanatos. Am acelasi motor si eu si-ti pot spune ca ordinea acelor furtune nu conteaza deloc. Au rolul de evacuare a apei sau benzinei si sunt trase sub nivelul motocicletei doar pentru a nu deteriora finisajele. ( La mine, acele diuze sunt identice, deci nu ar trebui sa fie diferente intre furtunele ce pleaca de la ele) Eu, personal, am renuntat la furtunele alea . Verifica periodic acele "niplles" de evacuare; au "obiceiul" de a se infunda. Ai mare grija insa la furtunele de tur/retur. Acolo ai presiune de 3-4 Bari si nu ar trebui sa fie nicio pierdere. Daca ai probleme; 0722 888 538. Sorin file_558444_phpXPy0ij.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 A dat drumul la apa de sub carburatoare dar tot asa merge...precizez ca moto functineaza perfect dar dupa aprox. 10 km o ia razna..se opreste ..o scuturi ...dupa care merge iar perfect tot asa...azi o duc la doctor...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Salutare si ..sa o stapanesti sanatos. Am acelasi motor si eu si-ti pot spune ca ordinea acelor furtune nu conteaza deloc. Au rolul de evacuare a apei sau benzinei si sunt trase sub nivelul motocicletei doar pentru a nu deteriora finisajele. ( La mine, acele diuze sunt identice, deci nu ar trebui sa fie diferente intre furtunele ce pleaca de la ele) Eu, personal, am renuntat la furtunele alea . Verifica periodic acele "niplles" de evacuare; au "obiceiul" de a se infunda. Ai mare grija insa la furtunele de tur/retur. Acolo ai presiune de 3-4 Bari si nu ar trebui sa fie nicio pierdere. Daca ai probleme; 0722 888 538. Sorin Multumesc, Sorin! Cu furtunele la fel ma gandeam si eu, o sa le masor azi cu un subler, poate am revelatia anului. La tur-retur au niste mufe quick-release, la alte imbinari nu am umblat, ar trebui sa fie ok. Nu i-am dat inca curent sa vad daca pleaca. O cheie de bujii ma indruma cineva de unde sa fac rost? (parca trebuie de 18..?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Salut!!! Am probleme cu racirea........se incalzeste peste 90 ajunge aproape pe rosu si nu se raceste oricat as merge de repede si oricat ar functiona ventilatorul. care ar putea fi cauza??? ce sa verific?? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Daca zici ca deschide ventilatorul, deci termocupla functioneaza, mai ai de verificat pompa de apa. Poate s-a blocat si trebuie schimbata. Doar e consumabil. Ca sa o verifici, trebuie sa o desfaci, dar eventual pregateste un lighean sa recuperezi din antigel daca e mai nou. Ca sa o verifici, trebuie sa o desfaci, dar eventual pregateste un lighean sa recuperezi din antigel daca e mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
El Zorab Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Daca zici ca deschide ventilatorul, deci termocupla functioneaza, mai ai de verificat pompa de apa. Poate s-a blocat si trebuie schimbata. Doar e consumabil. Ca sa o verifici, trebuie sa o desfaci, dar eventual pregateste un lighean sa recuperezi din antigel daca e mai nou. Ca sa o verifici, trebuie sa o desfaci, dar eventual pregateste un lighean sa recuperezi din antigel daca e mai nou. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Salut. Am si eu nevoie de putin ajutor, daca se poate. Stiu ca s-a mai discutat pe forum, dar nu reusesc sa gasesc unde. Simplu - nu imi porneste motoreta. Am incercat sa o pornesc prin ianuarie (o porneam saptamanal) si nu mi-a pornit, desi bateria dadea curent. Am lasat-o asa pana saptmana trecuta, cand am incercat sa o ponesc iar si nu am reusit. Bateria invarte, totul pare ok, dar cu toate astea nu porneste. Daca retin bine, in cazuri similare, s-a recomandat schimbarea filtrului de aer (pe care il schimb oricum, daca il gasesc) si verificarea bujiei. Alte idei? Merci. Multumesc pentru sfaturi. Nu am reusit sa desfac suruburile de la carburatoare, sa le pot goli, dar am inchis robinetul de la rezervor (am oprit benzina), am schimbat bujia (care era fleasca) si a pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Am vorbit azi cu mecanicul si a zis ca ar fi pastilele de la supape...se poate sa o puna in cap din cauza asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Nu are nicio legatura cu pastilele. Daca o scuturi si iar merge, ma gandesc ca ti s-a dezlipit firul maro de la contact. Am patit-o si eu, si mai este un coleg de aici de pe forum care si el a patit-o. Poti verifica usor:\ Pornesti motorul, il lasi in relanti si misti usor in toate directiile firele care intra in contact. Daca motorul intrerupe sau se opreste cand firele ajung intr-o anumita pozitie, ai gasit defectul. @eugenkawa Cand mai vrei sa vopsesti motorul, da-mi un semn... si vin cu compresor, pistol... nu mai vopsi la spray ca nu iese bine. P.S. cred ca pe tine te-am tot vazut pe la Iancului, sau pe fostul proprietar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Salut!!! Am probleme cu racirea........se incalzeste peste 90 ajunge aproape pe rosu si nu se raceste oricat as merge de repede si oricat ar functiona ventilatorul. care ar putea fi cauza??? ce sa verific?? Multumesc! Temperatura urca din mai multe motive: - lipsa antigel in instalatie - pompa apa defecta - garnitura de chiulasa ciupita / arsa de la turatie prea mare Am vorbit azi cu mecanicul si a zis ca ar fi pastilele de la supape...se poate sa o puna in cap din cauza asta? Daca ar fi pastilele la supape, ar porni greu sau deloc si ar merge prost tot timpul. Verifica ce a zis Patrick (Patrick, ai rezolvat cu uleiul la BMW?) si firul de la contactul de la maneta de ambreiaj. Nu are nicio legatura cu pastilele. Daca o scuturi si iar merge, ma gandesc ca ti s-a dezlipit firul maro de la contact. Am patit-o si eu, si mai este un coleg de aici de pe forum care si el a patit-o. Poti verifica usor:\ Pornesti motorul, il lasi in relanti si misti usor in toate directiile firele care intra in contact. Daca motorul intrerupe sau se opreste cand firele ajung intr-o anumita pozitie, ai gasit defectul. @eugenkawa Cand mai vrei sa vopsesti motorul, da-mi un semn... si vin cu compresor, pistol... nu mai vopsi la spray ca nu iese bine. P.S. cred ca pe tine te-am tot vazut pe la Iancului, sau pe fostul proprietar ? Ms Mony, dar deja am montat-o azi, cu toate ca sunt cu toate vraiste prin curte...am schimbat niste tevi de apa, am spart betoane, mai am grija si de fi-miu, iar acum am ajuns la munca rupt in doua. N-am mai plecat cu capra, ca mai are 3 litri de benzina in ea Am trecut pe la Iancului acum 2 week-end-uri, dar nu am oprit. Poate cu Cristi ai vorbit. Editat Martie 24, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.