titz Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Salut, saptamana trecuta am achizitionat si eu un Pegaso 3 din '97....de mult timp voiam unul... intrebari: pe faza scurta se aprinde un singur bec? la semnale, dreapta fata nu se aprinde, cel din spate sta aprins, nu este pe intermitent..... La km , invart degeaba ala ca sa dau la 0..... Cand opresc motorul ( dau pe off) se aude la sfarsit un 'trosc'....este normal? Numai bine... --- Mesaj completat în 10 Oct 2007 12:42 -------------Am verificat acum uluiul si este alb ca laptele??!! Asa trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 sal cine imi spune si mie unde gasesc hand-guarduri de pegaso 3 ? vreau originale exclus united motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasso Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 lasa un numar de contact daca mai exista in gestiune suportii de genti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 Salut, saptamana trecuta am achizitionat si eu un Pegaso 3 din '97....de mult timp voiam unul... intrebari: pe faza scurta se aprinde un singur bec? la semnale, dreapta fata nu se aprinde, cel din spate sta aprins, nu este pe intermitent..... La km , invart degeaba ala ca sa dau la 0..... Cand opresc motorul ( dau pe off) se aude la sfarsit un 'trosc'....este normal? Numai bine... <small>--- Mesaj completat în 10 Oct 2007 12:42 -------------</small><br/>Am verificat acum uluiul si este alb ca laptele??!! Asa trebuie? Salut. Pai sa le luam in ordine: -Faza scurta se aprinde numai pe un singur bec. Farul la Pegaso are doua becuri halogen, unul H4 cu doua filamente si celalalt H7 cu un singur filament ( numai pentru faza lunga). -daca nu se aprinde un bec la semnale iar celalalt sta aprins tot timpul, becul care nu se aprinde e ars sau daca e bun nu face contact in soclu, e posibil sa fie oxidat sau ai un fir intrerupt la becul care nu arde. -la km e posibil sa ai nevoie de alt ceas. -cand opresc motorul si a mea face trosc, este bendixul care se blocheaza in pozitia de pornire. -cu uleiul e ceva mai complicat, daca e albicios inseamna ca e contaminat cu apa. Asta poate fi din doua cauze, sau ai garnitura de chiulasa bulita, sau daca ai orificiul de aerisire de sub pompa de apa infundat si sau dus simeringurile pompei de apa pe acolo sa intre apa in ulei. Oricare ar fi cauza nu circula cu motorul asa ca il strici rau de tot. Bafta si sa auzim numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 o roata spate de pegaso are careva de vinzare ? avea "italianul" una.Am vrut sa o iau eu dar e putin diferita de bmw.Fulvio il chiama(e ala de la tv)-0722623114.Suna si vezi daca o mai are! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul argintiu Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 , sunt disperat am nevoie de o furca upsidedown stramba. ofer bani, prietenie, ce vreti voi dar numai sa o gasesc .... si doar de imprumut cateva zile. astept la telefon 0723.000.442 , MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 criza de isterie "tin sa va anuntz ca aveti un motor prost gandit" cand dai sa desfaci ceva la el te apuca durerile de cap. un japonez si legat la ochi il facea mai bine <small>--- Mesaj completat în 17 Oct 2007 17:02 -------------</small><br/> Salut, saptamana trecuta am achizitionat si eu un Pegaso 3 din '97....de mult timp voiam unul... intrebari: pe faza scurta se aprinde un singur bec? la semnale, dreapta fata nu se aprinde, cel din spate sta aprins, nu este pe intermitent..... La km , invart degeaba ala ca sa dau la 0..... Cand opresc motorul ( dau pe off) se aude la sfarsit un 'trosc'....este normal? Numai bine... <small>--- Mesaj completat în 10 Oct 2007 12:42 -------------</small><br/>Am verificat acum uluiul si este alb ca laptele??!! Asa trebuie? uleiul ...e amestecat cu apa din radiator tzi sa stricat simiringul de la pompa de apa...trebuie inlocuit schimbat uleiul din motor obligatoriu....nu trebuie sa mai mergi cu motorul ca tzil freci cu totul...uleiul nu mai are proprietatzile ungeri corespunzatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zam_cris Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 QUOTE(zam_cris @ Oct 4 2007, 11:58 AM) Salutare enduristi Stie careva de unde pot sa cumpar o axa cu came admisie pentru Aprilia pegaso 2 din 1994 am cautat la united motors si nu ma pot ajut ca cica e modelul prea vechi si n-ul au in catalog asfalt uscat Pai teoretic are acelasi motor cu Pegaso 3.Daca gasesti seria piesei in vreun catalog,o poti compara cu cea de pe Pegaso 3,altfel e buba.Oricum,cu cateva sute de euro poti lua din Italia un motor in stare de functionare de Pegaso 2,la United Motors nu ai nici o sansa,repet,n-am gasit eu piese pt a mea care-i din 2000,daramite din '94.Recomand sa cumperi un motor si sa-l "canibalizezi".Eu daca stiam cat o sa ma coste reparatia la al meu asa faceam.Bafta maxima si tine-ne la curent! Sa mai auzim si de bine.... atunci cine are de vanzare motorul dela aprilia pegaso sa scrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Octombrie 17, 2007 Autor Share Postat Octombrie 17, 2007 tin sa va anuntz ca aveti cel mai prost motor existent!!!! cand dai sa desfaci ceva la el te apuca durerile de cap. un japonez si legat la ochi il facea mai bine ...nu mai vb de fiabilitatea motorului..care este inexistenta vindeti le si cumparativa un japonez <small>--- Mesaj completat în 17 Oct 2007 17:02 -------------</small><br/> da asa trebuie sa ti fie uleiul ...e amestecat cu apa din radiator ...vinde l si cumpara o honda Pai acuma deh,n-avem toti bani de Africane,ce sa-i faci? Eu am luat-o pe-a mea de la un cunoscut cu 3000,e din 2000 si echipata full.La banii aia luam o AT din 1900 toamna cu 8634753 km la bord cine stie cu cati proprietari.Da,e un motor slab la capitolul fiabiliate,dar are si el calitatile lui,intre care si pretul.KTM e recunoscut pentru fiabilitatea precara,dar sunt motoare de mare performanta si nu se plange nimeni,sunt lucruri general acceptate,si totusi uita-te de curiozitate cat costa un LC4 din 2000.Este ca mai mult de 3000 de euro?? La 3000 de euro iei o TA la ce ani si cati km te intreb,un BMW F650 nici nu mai vb,ca iei unul fabricat tot de....Aprilia.Think again cand mai dai cu bolovanul asa.Du-te la "portocalii"(KTM-istii) si da in motoarele lor ca nu-s fiabile,sa vezi ce de iti iei.Eu spre exemplu am facut cu a mea vreo 5000 de km sau ceva mai mult si am bagat in ea (lasand piesele schimbate la accidentul minor care au costat 1400 de euro) pe probleme de fiabilitate precara (tine-te bine)-aproape 1500 de euro,din care numai 150 manopera,restul facuta de subsemnatul si varu'.La ora actuala,motorul e cel putin 30% nou-nout,cu acte-n regula.Daca ma apuc sa scriu tot ce am facut la el trebuie sa fac upload pe un ftp (exagerez,dar ai prins ideea).Rezultatul:il vand sa-mi iau japoneza,desi imi pare rau,ca motorul la capitolul fun-factor e beton,cara de sparge,bagaje,etc,pe off-road m-am tinut cu brio dupa un LC4 echipat corespunzator,etc.Numai ca eu nu mai pot avea incredere in el,si sper sa fie mai prietenos cu urmatorul proprietar... Aia e. Mr Africa Twin,daca ti-ai permis sa-ti iei un motor legedar pt fiabilitate si alte calitati(drept pt care are si un pret pe masura in ciuda incetarii fabricatiei de ceva ani bunisori),nu da cu piatra in altii care n-au avut sansa asta.Ne descurcam fiecare cu ce poate,ca asta-i viata... Sa mai auzim si de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 tin sa va anuntz ca aveti cel mai prost motor existent!!!! cand dai sa desfaci ceva la el te apuca durerile de cap. un japonez si legat la ochi il facea mai bine ...nu mai vb de fiabilitatea motorului..care este inexistenta vindeti le si cumparativa un japonez <small>--- Mesaj completat în 17 Oct 2007 17:02 -------------</small><br/> da asa trebuie sa ti fie uleiul ...e amestecat cu apa din radiator ...vinde l si cumpara o honda Nu tin minte sa iti fi cerut cineva parerea despre motoarele noastre, "expertule" in motociclete. Daca tot sunt asa de proaste putem sa venim sa le aruncam la tine in curte, poate le dai tu la fiare vechi.... Pe mine ma apuca durerile de cap cand apar destepti ca tine care se baga in seama, desi sunt paraleli cu subiectul. Eu nu vreau sa scap de Aprilia mea, deocamdata sunt foarte multumit de ea si ma simt pe Aprilia mai bine decat pe o Africana, am condus si din asta si stiu cum e. Cat despre fiabilitate, toate motoarele se strica, are aceeasi fiabilitate ca si BMW F650ST, sunt fabricate in acelasi loc, la Aprilia... Intra pe topicul BMW-istilor, spune-le si lor acelasi lucru si sa vezi ce o sa-ti auzi de Africana ta... Oricum "inteleptule" daca e asa de buna, fenomenala si fiabila de ce o vinzi dupa ce ai folosit-o numai vara asta? Sper sa ti se amestece si tie uleiul cu apa, dac asa trebuie sa fie, poate iti scoate japoneza sake pe teava de esapament. Nici macar nu te salut, nu meriti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Nu tin minte sa iti fi cerut cineva parerea despre motoarele noastre, "expertule" Nici macar nu te salut, nu meriti. scuze am avut o criza de isterie ....cand am desfacut o aprilia.. dar asta nu inseamna cu tu trebuie sa arunci cu " " in stanga si n dreapta....am vazut ce fel de "motociclist" esti. numa bine te salut cu farul inghetzat <small>--- Mesaj completat în 18 Oct 2007 18:37 -------------</small><br/> Pai acuma deh,n-avem toti bani de Africane,ce sa-i faci? Sa mai auzim si de bine eu inaine am avut un dominator cu care am facut 40mii km...in doar 2 ani jumate(mers si pe timp de iarna) ,cu africana doar 12mii de km vara asta problema la aprilia e ca nu gasesti piese ..si daca le gasesti vin foarte greu..... cand dai sa lucrezi la ele...toate plasticele iti dau o bataie mare de cap. . numa bine si bafta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Octombrie 18, 2007 Autor Share Postat Octombrie 18, 2007 scuze am avut o criza de isterie ....cand am desfacut o aprilia.. dar asta nu inseamna cu tu trebuie sa arunci cu " " in stanga si n dreapta....am vazut ce fel de "motociclist" esti. numa bine te salut cu farul inghetzat <small>--- Mesaj completat în 18 Oct 2007 18:37 -------------</small><br/> eu inaine am avut un dominator cu care am facut 40mii km...in doar 2 ani jumate(mers si pe timp de iarna) ,cu africana doar 12mii de km vara asta problema la aprilia e ca nu gasesti piese ..si daca le gasesti vin foarte greu..... cand dai sa lucrezi la ele...toate plasticele iti dau o bataie mare de cap. . numa bine si bafta la vanzare Stai linistit,mecaniku e mai motociclist ca multi de pe aici,asa ca nu trebuie sa te certi cu el (lasand la o parte faptul ca stie el prea bine cum sta aprilia-sau alte motoare si motorase- la partea tehnica).Daca tu ai avut o criza desfacand O data o aprilia,imagineaza-ti cate am avut eu care mai mult am desfacut decat am mers.Asta-i viata,unii au bafta de un anumit motor,unii nu.Asta nu inseamna ca daca ma stropeste unul cu o africana pe strada eu trebuie sa vin si sa dau cu pe forum zicand ca ma .... pe ea de motocicleta de toata m..a.,sau daca ma orbeste vreuna din greseala sa zic ca au cele mai proaste faruri de pe lume samd. O criza de isterie probabil a avut si mihuleac ala de-a dat in noi toti si toata lumea a dat cu in el si pe buna dreptate (nu te compar cu el dar in ordinea de idei a crizelor nu te supara c-ai primit una-doua pt ce-ai spus aici,puteai sa-ti iei mai multe si mai urate).Bravo tie ca ai multi km in asa de putini ani,din partea mea la cat mai multi,si stai linistit,ca stim si noi mai bine ca oricine cum sta treaba cu piesele,eu fiind unul dintre experti . In concluzie,bafta si asfalt uscat oriunde ati fi si ce motoare ati calari,noi sa fim sanatosi ca boala vine sigur P.S. Si scuze de off-topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 va salut stimati colegi.....apar din nou pe forum cu o intrebare pt ce-i care au aprilia pegaso din 92....am nevoie de un schimb de placute de frana...unde se gasesc si cine le schimba?....ma intereseaza solutiile care le-ati gasit voi...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titz Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Nu cred in varianta asta ca Aprilia nu este fiabila.... problema mea este ca cine a desfacut motorul ( in Italia cred), nu l-a strans cum trebuia, o sa-i schimb garnitura ca tot l-am desfacut.... Ca motor ( Rotax ), nu cred ca se poate pune in discutie....Pret-calitate, merita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 va salut stimati colegi.....apar din nou pe forum cu o intrebare pt ce-i care au aprilia pegaso din 92....am nevoie de un schimb de placute de frana...unde se gasesc si cine le schimba?....ma intereseaza solutiile care le-ati gasit voi...multumesc sal...am comandat placutze la pret bun de la un tip din tg mures super serios id:martonatacs...si de montat le-am montat singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 (editat) "tin sa va anuntz ca aveti un motor prost gandit" o sa imi vand motoru sa nu am motor prost pret : 1.000.000 euro Editat Octombrie 27, 2007 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 (editat) salutare, un prieten de-al meu are Aprilia Pegaso din 2000 si pentru el vreau sa stiu de unde ar putea face rost de diodele de la alternator ... eventual si un pret pentru ele ... multumesc anticipat ... Editat Noiembrie 4, 2007 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Noiembrie 5, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2007 salutare, un prieten de-al meu are Aprilia Pegaso din 2000 si pentru el vreau sa stiu de unde ar putea face rost de diodele de la alternator ... eventual si un pret pentru ele ... multumesc anticipat ... Salutare! Pai fiind din 2000 e foarte posibil sa le gaseasca la United Motors (acuma eu nu as paria bani pe asta dar are sanse maricele).Totusi,e foarte posibil sa nu gaseasca numai diodele,ci sa fie obligat sa ia alternatorul cu totul.Nr de la UM este 0212332130,datele pot fi gasite si pe site-ul lor.Daca nu se poate,sa il roage pe nenea de la UM sa-i dea descrierea de catalog si caracteristicile diodelor,poate gaseste la alt producator.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 salutare, un prieten de-al meu are Aprilia Pegaso din 2000 si pentru el vreau sa stiu de unde ar putea face rost de diodele de la alternator ... eventual si un pret pentru ele ... multumesc anticipat ... Diodele sunt incluse in releul-regulator, nu se pot schimba separat, releul nefiind depanabil. Piesa este scumpa, ar trebui sa se gaseasca la United Motors sau identica la reprezentanta BMW, releul de la BMW F650ST. Piesa are codul SH532-12. Cu o mica adaptare ( la cabluri) se poate folosi si releul de la BMW F650 GS care este mai rezistent, fiind calculat pentru un alternator de 400W ( la Aprilia fiind de 280W). Sau poti construi un releu dupa schema de mai jos. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 sal. stiti p cineva care dezmembreaza pegaso? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piratu Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Salutare! Am si eu un Aprilia Pegaso 3 1997 luat zilele trecute din Germania! L-am adus demontat intr-un Passat Variant. Problema e ca am pierdut distantierul de la roata fata partea din stg !!! Imi poate da cineva cotele piesei ca sa o manufacturez eu... Am nevoie de : - diametrul int - diametrul ext - lungimea distantierului... CEA MAI IMPORTANTA COTA !!! Este vorba de piesa nr 9 din imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrulica-fara-frica Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Ajutooor! Am o aprilia pegaso 3 (din 1999) si am o problema pe partea electrica. Am banuiala ca CDI-ul (aprinderea electronica, igniterul sau cum vreti sa-i mai ziceti) este futut. Posesorule de acelasi model, ajuta-ma! Ajuta-ma sa ma asigur ca CDI-ul este belit ca sa nu dau banii degeaba pe el. Cum m-am gandit eu sa fac asta? Cand ai 5-10 minute vin cu piesa mea la tine sa vedem daca motorul tau merge cu CDI-ul meu. Este o operatiune extrem de simpla si rapida deoarece CDI-ul asta este chiar sub sa. Practic nu demontam/desurubam nimic, doar ridici saua si cuplez CDI-ul meu Multam anticipat. Andru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adutu Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Are cineva idee de unde pot face rost de o garnitura pentru capacul de la bendix? E vorba de un pegaso din '93. MUltumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivangogu Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 salut.am si eu 2 intrebari: am avur rca numa pe 6 luni, si mi-a expirat acum 2 sapt.iarna daca nu circul cu ea mai trebe sa fac asa ceva? si unde gasesc niste banda cu azbest care se pune pe tevile de esapament, cum au astia de fac curse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrulica-fara-frica Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 salut.am si eu 2 intrebari: am avur rca numa pe 6 luni, si mi-a expirat acum 2 sapt.iarna daca nu circul cu ea mai trebe sa fac asa ceva? si unde gasesc niste banda cu azbest care se pune pe tevile de esapament, cum au astia de fac curse? cu rca-ul nu ai nici o treaba atat ca nici sa nu mai circuli cu ea... altfel, la primavara sa ti cont inainte de a iesi cu ea sa-tzi faci rca cu 3 zile inainte ca sa fie valabil la momentul in care o scotzi la plimbare. despre banda de azbest nu shtiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.