jupanu77 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Suruburile de golit carburatoarele sunt cele incercuite cu rosu. Sper ca nu ai intrerupt de la butonul rosu de pe blocul de comenzi de pe ghidon, dreapta. suruburile de golit carburatoarele.jpg Daca pe mine ma viza observatia, nu, nu e intrerupt din buton. Sunt la al doilea sezon. Prostia asta am facut-o deja anul trecut... ))))))))) Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 (editat) Ba chiar ar fi indicat ca, de la 10w 40 semisintetic sa treci la 10w 50,intrucat motorul are deja o uzura si se incalzeste nitel mai mult ca inainte,asta pe langa faptul ca,temperaturile de la tine sunt mai ridicate vara decat la mine(de exemplu)!Recomand asta. Evident recomandarile date de fabricant(tabela ce indica schimburile,verificarile,etc)trebuie respectate,ca doara n-o fost prost cand le-o studiat/stabilit! Ai dreptate aici, dar am gasit 10W40 la un pret bun si am luat din asta. 10W50 e mai bun vara, ca rezista mai bine la temperaturi ridicate. sunt 2 suruburi defapt pe lateralul paharelor carburatoarelor. se poate accesa cu o surubelnita cruce lunga pe stanga motocicletei. este o gaura in cadru(pe aici se poate face si reglajul de aer(cu o surubelnita cu cot 90 de grade) si golirea carb) http://databikes.com/imgs/a/a/e/b/c/aprilia__garda_pegaso_650_limited_edition_1999_4_lgw.jpg Surubul care vine de jos in sus doar coreleaza carburatoarele, nu aerul. Aerul este controlat de suruburile aflate in partea de interior, langa plutitoare, si se pot accesa doar demontand paharele Editat Martie 17, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 (editat) In legatura cu sonda de ulei... Dupa ce am citit prin manualul modelului din '97, aceasta sonda actioneaza ca un intrerupator pus pe firul de ( - ) al circuitului ei . Cand contactul este pus, motorul este oprit / NU este presiune la ulei sonda inchide circuitul iar pe bord se aprinde becul aflat in acelasi circuit. Cand contactul este pus, motorul este pornit / ESTE presiune la ulei sonda intrerupe circuitul iar becul se stinge. Si acum intrebarea: Pot monta o sonda pe motor fara modificari? Editat Martie 17, 2014 de Invatacelu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 PROBLEMA: LOGAN 1.4 schimb ulei . Elf 5 w 30, 57000 km , am scos doar 2.5l opssssssssssss, unde-i resul??am bagat astazi 3,6..normal nu am pierderi , am verificat , cu atentie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sury Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Salutare, sper ca in curand sa ma alatur fam. Pegaso :-) sunt incepator si ca masura de precautie as monta un creshbar pe moto ( Aprilia Pegaso model '97) La fel caut si un topcase potrivit ( 1x casca ) Ma bucur ca am unde gasi info pretioase , va multumesc anticipat :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Salutare, sper ca in curand sa ma alatur fam. Pegaso :-) sunt incepator si ca masura de precautie as monta un creshbar pe moto ( Aprilia Pegaso model '97) La fel caut si un topcase potrivit ( 1x casca ) Ma bucur ca am unde gasi info pretioase , va multumesc anticipat :-) bun venit , te asteptam sa ne inmultim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 asa se face in "familia" Pegaso? vine unu' nou,si hop calare pe el sa va inmultiti??? :/ mai bine ca m-am dus la Freewind,aia n-au apucaturi d-astea... o zi buna,si un sezon plin de bucurii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 asa se face in "familia" Pegaso? vine unu' nou,si hop calare pe el sa va inmultiti??? :/ mai bine ca m-am dus la Freewind,aia n-au apucaturi d-astea... o zi buna,si un sezon plin de bucurii! inmultirea speciei garanteaza evolutia ei. asa ca , multumim oricum , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salutare, sper ca in curand sa ma alatur fam. Pegaso :-) sunt incepator si ca masura de precautie as monta un creshbar pe moto ( Aprilia Pegaso model '97) La fel caut si un topcase potrivit ( 1x casca ) Ma bucur ca am unde gasi info pretioase , va multumesc anticipat :-) Salut. Pai, ia mobra si prezinta-ne-o Pt crashbar, ia legatura cu userul kikiroz. asa se face in "familia" Pegaso? vine unu' nou,si hop calare pe el sa va inmultiti??? :/ mai bine ca m-am dus la Freewind,aia n-au apucaturi d-astea... o zi buna,si un sezon plin de bucurii! La cat de multe Freewind sunt, e normal sa fiti foarte putin activi pe forumul dedicat modelului... De inmultit, ne inmultim ca nr de utilizatori. Pt procreere, folosim varianta hetero inceputa de Adam si Eva PROBLEMA: LOGAN 1.4 schimb ulei . Elf 5 w 30, 57000 km , am scos doar 2.5l opssssssssssss, unde-i resul??am bagat astazi 3,6..normal nu am pierderi , am verificat , cu atentie.... Incearca sa folosesti 10w40 sau 10w50 semisintetic. 5w30 este ulei subtire pt motoare de turatie mare si il consuma pe la semeringurile de supapa, chiar daca ai rulaj mic. Eu foloseam Castrol Magnatec Edge 5w30 cand aveam Honda Civic, dar o forjeam de-i sareau rotile...Tot 5w30 am pus odata la un Ford Escort si mi l-a papat ca pe benzina... Alaltaieri am facut si eu schimbul de ulei si am montat doua claxoane de Kawasaki. Azi am venit cu mobra la munca si am constatat ca instalatia electrica nu face fata in mers la doua claxoane (amperaj insuficient, cu toate ca se aud foarte tare cu motorul oprit) si probabil ca voi demonta unul dintre ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salut. Pai, ia mobra si prezinta-ne-o Pt crashbar, ia legatura cu userul kikiroz. La cat de multe Freewind sunt, e normal sa fiti foarte putin activi pe forumul dedicat modelului... De inmultit, ne inmultim ca nr de utilizatori. Pt procreere, folosim varianta hetero inceputa de Adam si Eva Incearca sa folosesti 10w40 sau 10w50 semisintetic. 5w30 este ulei subtire pt motoare de turatie mare si il consuma pe la semeringurile de supapa, chiar daca ai rulaj mic. Eu foloseam Castrol Magnatec Edge 5w30 cand aveam Honda Civic, dar o forjeam de-i sareau rotile...Tot 5w30 am pus odata la un Ford Escort si mi l-a papat ca pe benzina... data viitoare am sa trec la 10 w 40 , am mai primit aceasta recomandare si cu parerea ta am intarit convingerea.Multumesc ! Alaltaieri am facut si eu schimbul de ulei si am montat doua claxoane de Kawasaki. Azi am venit cu mobra la munca si am constatat ca instalatia electrica nu face fata in mers la doua claxoane (amperaj insuficient, cu toate ca se aud foarte tare cu motorul oprit) si probabil ca voi demonta unul dintre ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sury Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 multumesc de primire !!!:-) mobra inca nu mi-a ajuns ...sunt in asteptare , odata ajunsa revin cu poze si povestesc mai multe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 ????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salutare oameni buni! Unde-mi recomdați să merg în București pentru un cablu de kilometraj (cod AP8114339) pentru al meu Tractoraș. Individul (mai exact miezul acestuia) a cedat astăzi,pe drum spre serviciu. Mulțumesc pentru ajutor și-o seară faină tuturor, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Salutare oameni buni! Unde-mi recomdați să merg în București pentru un cablu de kilometraj (cod AP8114339) pentru al meu Tractoraș. Individul (mai exact miezul acestuia) a cedat astăzi,pe drum spre serviciu. Mulțumesc pentru ajutor și-o seară faină tuturor, Cristi L. 2014-03-20 19.04.29-2.jpg Salut. Incearca aici: http://www.wemoto.ro/bikes/aprilia/pegaso_650_ie/01-04/picture/speedo_cable/ Incerc azi sa iti gasesc si la amicul cu care lucrez eu de obicei, sa vad la ce pret iti poate aduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Salut. Incearca aici: http://www.wemoto.ro/bikes/aprilia/pegaso_650_ie/01-04/picture/speedo_cable/ Incerc azi sa iti gasesc si la amicul cu care lucrez eu de obicei, sa vad la ce pret iti poate aduce. Merci frumos! Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Merci frumos! Cristi L. Pentru putin. Am mai verificat, am sunat lume, dar se pare ca anumite piese de Aprilia se gasesc foarte greu. Editat Martie 21, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Vrea cineva un up-grade? /index.php?/topic/709993-bmw-1200-gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Mai stiti vreo Aprilia Pegaso 650 model 97 la dezmembrat? As avea nevoie de un radiator. Pana la urma il pot duce pe al meu la lipit, dar ma gandeam ca este mai simplu sa gasesc unul bun la un pret rezonabil. Sa aveti un sezon 2014 cu foarte multi km si peripetii. Si sa va fereasca ingerii de necazuri, probleme tehnice si accidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) Salut, mi-am luat si eu un pegas din 2001 si am luat acest topic la despicat. Bine v-am gasit. Astazi in incercarea de a ajunge la bujie (incercare nereusita din cauza unei chei de rahat cu care nu am vrut sa distrug filetul), am dat jos rezervorul si surpriza: cand l-am ridicat, probabil din cauza colierelor slabite, furtunasele de evacuare a apei si a supraplinului de benzina de la rezervor imi iesisera fara sa apuc sa observ in ce ordine. In manual am citit ca la montarea rezervorului furtunasele ar trebui atasate in aceeasi ordine...nu pot fi sigur ca nu le-am inversat cand am pus inapoi rezervorul. Desi urmarindu-le, am vazut ca ambele evacueza fluidele undeva sub scarita din dreptul schimbatorului de viteze si astfel mi-am pus intrebarea: totusi de ce in manual scrie sa nu le inversezi? Mie imi par identice, ambele avand acelasi rol. Are vreun furtun o valva, sau cu ce difera? Merci, drumuri bune! Editat Martie 22, 2014 de oldprogress Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Salut ...Am ceva probleme la un pegaso ml 97.....porneste ...merge ce merge si dupa o sarcina mai indelungata..deal sau panta incepe sa o puna in cap sa moaraa motorul si in final se opreste...o scutur un pic si porneste ...merge vreo 2-3 km dupa care iarasi la fel..a verificat sitele din rezervor si sunt in regula ...nu stiu la carburatoare se poate infunda ceva pe acolo....aceasta problema a aparut dupa ce am bagat o benzina care avea ceva apa....cred....ajutor unde sa umblu sa caut??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Salut ...Am ceva probleme la un pegaso ml 97.....porneste ...merge ce merge si dupa o sarcina mai indelungata..deal sau panta incepe sa o puna in cap sa moaraa motorul si in final se opreste...o scutur un pic si porneste ...merge vreo 2-3 km dupa care iarasi la fel..a verificat sitele din rezervor si sunt in regula ...nu stiu la carburatoare se poate infunda ceva pe acolo....aceasta problema a aparut dupa ce am bagat o benzina care avea ceva apa....cred....ajutor unde sa umblu sa caut??? Salut. Sigur ai apa in carburatoare. Desfa suruburile de la pahare, cu robinetul inchis. Lasi sa scurga benzina, strangi, dai iar drumul la robinet si repeti operatiunea de 2-3 ori. Accesul la suruburile de la carburatoare se face prin partea stanga, pe gaura din cadru din dreptul robinetului. Salut, mi-am luat si eu un pegas din 2001 si am luat acest topic la despicat. Bine v-am gasit. Astazi in incercarea de a ajunge la bujie (incercare nereusita din cauza unei chei de rahat cu care nu am vrut sa distrug filetul), am dat jos rezervorul si surpriza: cand l-am ridicat, probabil din cauza colierelor slabite, furtunasele de evacuare a apei si a supraplinului de benzina de la rezervor imi iesisera fara sa apuc sa observ in ce ordine. In manual am citit ca la montarea rezervorului furtunasele ar trebui atasate in aceeasi ordine...nu pot fi sigur ca nu le-am inversat cand am pus inapoi rezervorul. Desi urmarindu-le, am vazut ca ambele evacueza fluidele undeva sub scarita din dreptul schimbatorului de viteze si astfel mi-am pus intrebarea: totusi de ce in manual scrie sa nu le inversezi? Mie imi par identice, ambele avand acelasi rol. Are vreun furtun o valva, sau cu ce difera? Merci, drumuri bune! file_558444_phpXPy0ij.jpg Frumoasa capra si ingrijita. Pacat ca nu ai crick central. In mod normal, la modelele pe injectie ar trebui sa ai o mufa rapida de plastic la rezervor. Cel putin la Caponord si RSV este asa. Cel mai bine te uiti pe schema cu piesele. Poate am timp azi sa ma uit la manualul tau de service. Vezi ca daca trage aer fals pe la furtune, nu o sa se mai alimenteze cum trebuie si o sa fie gatuita, adica nu se mai tureaza cum trebuie. Mai stiti vreo Aprilia Pegaso 650 model 97 la dezmembrat? As avea nevoie de un radiator. Pana la urma il pot duce pe al meu la lipit, dar ma gandeam ca este mai simplu sa gasesc unul bun la un pret rezonabil. Sa aveti un sezon 2014 cu foarte multi km si peripetii. Si sa va fereasca ingerii de necazuri, probleme tehnice si accidente. Incearca pe sectiunea Bursa/dezmembrari. Sunt vreo 5 Pegaso modelul tau la dezmembrat. Multumim la fel. Zilele trecute am comis-o. Am cumparat un spray mare de spuma activa de curatat motoarele. Am dat-o peste tot si am lasat-o un sfert de ora. A doua zi am bagat niste benzina cu bidonul si am varsat pe carene. Vopseaua de pe rezervor si carena fata s-a compromis pe o porniune mica. Ieri nu m-am putut abtine si m-am apucat de vopsit. Doar ca nu mi-a ajuns spray-ul si am fost sa cumpar un altul care a scurs putin vopseaua. Una peste alta, a iesit foarte frumos. Luni o sa montez carenele, ca le-am lasat sa se usuce bine, chiar daca le-am dat cu feonul profesional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Frumoasa capra si ingrijita. Pacat ca nu ai crick central. In mod normal, la modelele pe injectie ar trebui sa ai o mufa rapida de plastic la rezervor. Cel putin la Caponord si RSV este asa. Cel mai bine te uiti pe schema cu piesele. Poate am timp azi sa ma uit la manualul tau de service. Vezi ca daca trage aer fals pe la furtune, nu o sa se mai alimenteze cum trebuie si o sa fie gatuita, adica nu se mai tureaza cum trebuie. Multumesc! Am si un cric central confectionat de fostul proprietar, un pic modificat, sudata o scarita si cu un tratament de pulbere metalica, zic ca ar trebui sa iasa o treaba buna. A mai montat cineva cric central si imi poate spune ce bucse se pot folosi la prinderea in suruburi? Sau orice fel de detaliu poate fi folositor. Din manualul de service am depistat doar care dintre "mufele" de prindere ale furtunaselor e pentru apa si care pentru benzina, nu si la care furtune se leaga. Dar totusi...sunt evacuari de supraplin, oare cum influenteaza alimentarea pompei de injectie? Oricum, nu imi mai pornea inainte sa dau jos rezervorul, desi nu am incercat sa ii dau curent de la o masina...mi se pare ca invarte cam greu electromotorul. Editat Martie 23, 2014 de oldprogress Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Poate te ajuta poza asta. Din ce vad, furtunul putin mai gros 9 este de eliminare a gazelor si de supraplin la benzina(cel din spate), iar cel din fata este mai subtire 10 si elimina apa de sub buson. Editat Martie 23, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Salut, mi-am luat si eu un pegas din 2001 si am luat acest topic la despicat. Bine v-am gasit. Astazi in incercarea de a ajunge la bujie (incercare nereusita din cauza unei chei de rahat cu care nu am vrut sa distrug filetul), am dat jos rezervorul si surpriza: cand l-am ridicat, probabil din cauza colierelor slabite, furtunasele de evacuare a apei si a supraplinului de benzina de la rezervor imi iesisera fara sa apuc sa observ in ce ordine. In manual am citit ca la montarea rezervorului furtunasele ar trebui atasate in aceeasi ordine...nu pot fi sigur ca nu le-am inversat cand am pus inapoi rezervorul. Desi urmarindu-le, am vazut ca ambele evacueza fluidele undeva sub scarita din dreptul schimbatorului de viteze si astfel mi-am pus intrebarea: totusi de ce in manual scrie sa nu le inversezi? Mie imi par identice, ambele avand acelasi rol. Are vreun furtun o valva, sau cu ce difera? Merci, drumuri bune! Salutare si ..sa o stapanesti sanatos. Am acelasi motor si eu si-ti pot spune ca ordinea acelor furtune nu conteaza deloc. Au rolul de evacuare a apei sau benzinei si sunt trase sub nivelul motocicletei doar pentru a nu deteriora finisajele. ( La mine, acele diuze sunt identice, deci nu ar trebui sa fie diferente intre furtunele ce pleaca de la ele) Eu, personal, am renuntat la furtunele alea . Verifica periodic acele "niplles" de evacuare; au "obiceiul" de a se infunda. Ai mare grija insa la furtunele de tur/retur. Acolo ai presiune de 3-4 Bari si nu ar trebui sa fie nicio pierdere. Daca ai probleme; 0722 888 538. Sorin file_558444_phpXPy0ij.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 A dat drumul la apa de sub carburatoare dar tot asa merge...precizez ca moto functineaza perfect dar dupa aprox. 10 km o ia razna..se opreste ..o scuturi ...dupa care merge iar perfect tot asa...azi o duc la doctor...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.