Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Mony, un domn, ca intotdeauna.

De ar fi si noua generatie de motociclisti asa...

» Post actualizat in 13 Sep 2014 10:17

Intrebare:are cineva un Cdi pentru Pegaso model '97-2000 la un pret decent pentru un amic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut cu respect, dragilor :)

Nu stiu cum facem, dar la anu' trebuie sa ne intalnim cu totii la o bere.

 

Ieri am cumparat rulmentii de roata fata, SKF de la importator plus toate imbusurile de la jug, imbusuri de duritate ridicata.

Toate astea - 2 rulmenti SKF, 8 imbusuri de 50 mm si 6 imbusuri de 35 mm (ca nu stiam de care trebuiesc) au costat doar 34 de ron.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E musai.

sm scris mai dimineata, dar nu cred ca s-a postat.

Dau si eu pentru un coleg din Bucuresti setul de handguard-uri cu care am cumparat. Sunt din fibra de sticla, de culoare neagra.

Le am la tata in Pantelimon.

» Post actualizat in 13 Sep 2014 13:48

Ca sa reconfirm si eu, ieri m-am vazut cu Enemy2day. Faina Aprilica are si merge ceas, mai ceva ca a mea, dar sa nu uitam ca a mea e alta conceptie si un rulaj de 62.000+. Nu mai spun de cum arata vopseaua lui..

Am primit de la el un redresor home made, dar facut cu cap. O sa-mi iau zilele astea un aparat de masura pentru a-l testa.

 

Daca tot am primit diverse de la voi, vreau sa donez la randul meu un set de handguard-uri asemanatoarea cu urechile de elefant originale, doar ca sunt facute din fibra de sticla. Sunt cele cu care am cumparat mobra, de culoare neagra.

As prefera sa le dau cuiva din Bucuresti, pentru ca le am la tata, trebuie sa fac un drum maine la tara si trec prin zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eugen, daca vrei sa-l testezi am eu (azi si maine) aparat de masura. apropo de cati amperi scoate adica.

 

mony, are logica ce spui tu (cu rezistenta interna a bateriei care sa fie mai mare pt ca bateria sa fie veche). totusi nu inteleg de ce cand adaug consumatori (faza scurta, apoi lunga) tensiunea de incarcare creste (de la 14.70V fara consumatori la 15.15V cu faza scurta respectiv 15.30V cu faza lunga). nu ar fi de asteptat sa scada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am imprumutat de la cineva un voltmetru si m-am apucat sa verific diversele baterii si acumulatori.

la masina bateria e ok, la telecomenzile din casa la fel :)) ... ajung la motor:

bateria in stationare are 12.93V ; pana aici e bine.

cand pornesc moto si ajunge la relanti (1400), cu faza scurta pornita, imi arata 15.15V, iar daca aprind faza lunga creste la 15.30V.

(15.15V ajunge dupa aproximativ 1 minut, crescand incet de la 13V)

eu stiam ca la relanti, cu faza scurta trebuie sa fie undeva la 14.7V, nu peste 15 ca sa nu strice bateria.

 

voltmetrul e bun, bateria are peste 1 an, nu am avut niciodata probleme cu ea (pornire, lasat in garaj 2 sapt, lasat cu alarma 2-3-4 zile, etc), moto nu mai are alt consumator (alarma este scoasa, relantiul normal la 1400, faza scurta aprinsa, normala nu cu xenon, etc), bateria are lichidul intre limite, tocmai i-am curatat bornele si le-am uns cu ceva vaselina...

 

idei?

e normal 15.15V ?

merci

verifica masa pe instalatie ( -) poate fi un comntact neconform .Magnetoul produce curent , baga in baterie , se aprind becurile ... dar curentul trb sa se scurga undeva .dac exista contact imperfect la masa voltmetrul iti indica tensiune mare .

Mai exista o varianta : Bateria cu elemente in SC

» Post actualizat in 13 Sep 2014 15:56

verifica masa pe instalatie ( -) poate fi un comntact neconform .Magnetoul produce curent , baga in baterie , se aprind becurile ... dar curentul trb sa se scurga undeva .dac exista contact imperfect la masa voltmetrul iti indica tensiune mare .

Mai exista o varianta : Bateria cu elemente in SC

de fapt ideea este asa : ca sa fie curent , tensiunea trebuie sa se scurga la un pol negativ .Daca nu gaseste sau e insuficient atunci iti apare acea anomalie.

Asa cum ai primit sfaturi verifica masa la baterie si cu acceasi ocazie utilizeaza si alta baterie , vezi ce se-ntampla..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si la auto, cand aprinzi luminile, tensiunea de incarcare creste.

Are legatura tot cu rezistenta din circuit.

Cu cat rezistenta totala a circuitului este mai mica, se modifica tensiunea pe circuitul de comanda (al alternatorului la auto, respectiv al regulatorului in cazul moto).

Tensiunea pe circuitul de comanda are ca referinta punctul de masa si tensiunea pe pinul de plus.

Comparatorul face urmatorul "calcul":

daca tensiunea citita este mica, comanda alternatorului (in cazul nostru, comanda regulatorului) sa incarce mai mult.

La auto se face din regulatorul alternatorului prin varierea tensiunii excitatiei alternatorului (cresterea sau scaderea campului magnetic) iar la moto tot prin regulator, dar prin scurtarea timpului in care sunt scurtcircutiate infasurarile statorului.

Practic, un consum mare, declanseaza o tensiune mica, care este rapid compensata si practic se obtine o tensiune mai mare decat cea initiala.

Poti verifica si la masina si o sa observi ca daca nu e in relanti, cand aprinzi luminile, tensiunea pe baterie este mai mare decat fara lumini aprinse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000026131101

 

GusaIulian, mai pui ceva bani si iti iei nou de la importator.

Personal, iti recomand E09, daca mai intri si pe asfalt, sau E09 Dakar daca mergi mai mult in offroad.

Cauciuc mixt este E07, iar special doar strada ai E08.

Preturile difera cu 20-30 de lei.

Pentru fata, va recomand E07 care e la oferta la 156 de lei.

Din ce am tot citit, nu prea sunt bune la apa, in schimb in offroad usor, fara noroi prea mare se descurca bine.

Pe advrider.com cei care le-au folosit pe motorete grele, spun ca au tinut destul de mult ca rulaj de kilometrii.

 

SHUMULICA, ai trecut cu TGS-ul pe Lacul Tei mai devreme. Eram cu masina cu tot familionul, ca tocmai ce am iesit de la munca.

In sfarsit, o sa am si eu 5 zile libere ca miniconcediu de incepere de an scolar.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si la auto, cand aprinzi luminile, tensiunea de incarcare creste.

Are legatura tot cu rezistenta din circuit.

Cu cat rezistenta totala a circuitului este mai mica, se modifica tensiunea pe circuitul de comanda (al alternatorului la auto, respectiv al regulatorului in cazul moto).

Tensiunea pe circuitul de comanda are ca referinta punctul de masa si tensiunea pe pinul de plus.

Comparatorul face urmatorul "calcul":

daca tensiunea citita este mica, comanda alternatorului (in cazul nostru, comanda regulatorului) sa incarce mai mult.

La auto se face din regulatorul alternatorului prin varierea tensiunii excitatiei alternatorului (cresterea sau scaderea campului magnetic) iar la moto tot prin regulator, dar prin scurtarea timpului in care sunt scurtcircutiate infasurarile statorului.

Practic, un consum mare, declanseaza o tensiune mica, care este rapid compensata si practic se obtine o tensiune mai mare decat cea initiala.

Poti verifica si la masina si o sa observi ca daca nu e in relanti, cand aprinzi luminile, tensiunea pe baterie este mai mare decat fara lumini aprinse.

ai dreptate consum matr= tensiune mica , dar de fapt este impropriu spus :legea lui oHM R= U/I sau cum se spune sunt om cu tine daca esti om cu mine ....dezvoltam ??? cred ca NU. Hai la solutii, ca sunt oameni care nu au timp de teoreme ,CE SA FACA OMUL ASTAS ...1. SA VERIFICE MASELE ...2. SA VERIFICE ACUMULATORUL ( sa nu nfie in sc) du'paia vb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa faca o proba cu alt acumulator... sau sa mai traga de asta pana la sfarsitul sezonului, dar sa puna un ventilator pe releul de incarcare.

Ventilatorul de calculator, de 80 mm sa fie alimentat din siguranta de 7.5A, In felul asta va porni la punerea contactului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de plimbari: care vine mai spre sfarsitul lunii, pe 25 asa, pana la greci? Noi mergem (adica eu si sotia - 2 moto) in fiecare an in perioada asta, pentru a ne lua revedere de la Mareai Egee, pana in primavara urmatoare. Avem si o plaja, gasita cu greu pe Google Earth, unde intra lejer 10 corturi. Distanta pana la locatie este de aproximativ 1.000 km dus si cam tot atat si intors. Gratare pe plaja, foc de tabara, ouzo sau tzipouro, liniste.

Am scris mai demult despre locul asta insa am avut grija sa nu dau indicatii rutiere exacte, tocmai pentru a-l pastra necunoscut.

http://www.ziuanews.ro/travel/elitsa-beach-fata-salbatica-a-greciei-86792

Ar fi faina o iesire cu mai multe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea spune foarte clar:motociclurile trebuie sa circule permanent pe drumurile publice cu luminile de intalnire in functiune.

Ieri am desfacut bendix-ul care se blocase in urma cu o saptamana.

Arculetul de la rulmentul nou pe care am dat 400 lei acum 3 luni, rolele s-au facut praf si roata mare dintata are un sant de 1mm.

Deja am dat comanda de roata dintata si o sa vad cum ma mai scarman de bani si de un rulment unisens nou.

Asa ca, inca o mai tin pe bara cel putin o saptamana-doua...

Mama ei de inginerie.

Poti sa-mi spui si mie de unde ai comandat roata dintata?Si la mine e aceeasi problema,eu am bucsat-o cu un rulment de cota respectiva dar nu stiu cat va tine.Cu stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Nu am luat-o noua.

Am vorbit cu cineva zilele trecute si mi-a spus ca a fost la reprezentanta Aprilia, United Motors din Pipera.

In incinta lor, sunt mai multe firme, printre care si un atelier de strungarie.

Te duci cu piesele, un rulment unisens nou, iti ia cote si le rectifica, atat roata libera, cat si oala casei bendix-ului in care sta rulmentul.

Pretul este 100 de euro si spun ei ca nu au mai fost probleme.

In principiu, se rectifica si se baga bucsa din otel de scule tratat, cum ar fi cutitele de strung. La urma, sunt tratate din nou. Camasa de rulment nu rezista, pentru ca in momentul ambutisarii va fi fortat materialul si apar microfisuri. Au fost cazuri in care camasa de rulment a cedat repede, dupa cateva porniri.

» Post actualizat in 16 Sep 2014 08:03

Roata dintata noua costa cam 1.000 ron pe comanda.

Sper ca in iarna asta sper sa reusesc sa o cumpar.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Nu am luat-o noua.

Am vorbit cu cineva zilele trecute si mi-a spus ca a fost la reprezentanta Aprilia, United Motors din Pipera.

In incinta lor, sunt mai multe firme, printre care si un atelier de strungarie.

Te duci cu piesele, un rulment unisens nou, iti ia cote si le rectifica, atat roata libera, cat si oala casei bendix-ului in care sta rulmentul.

Pretul este 100 de euro si spun ei ca nu au mai fost probleme.

In principiu, se rectifica si se baga bucsa din otel de scule tratat, cum ar fi cutitele de strung. La urma, sunt tratate din nou. Camasa de rulment nu rezista, pentru ca in momentul ambutisarii va fi fortat materialul si apar microfisuri. Au fost cazuri in care camasa de rulment a cedat repede, dupa cateva porniri.

» Post actualizat in 16 Sep 2014 08:03

Roata dintata noua costa cam 1.000 ron pe comanda.

Sper ca in iarna asta sper sa reusesc sa o cumpar.

Destul de nasol.Poate tinem legatura si-mi spui si mie ce lucrare ti-au facut,deocamdata la mine a tinut cu rulmentul,poate pe viitor.La 1000 ron, nu prea ma tine buzunarul.Multumesc oricum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt foarte scumpe piesele noi.

Eu am luat mobra anul trecut cu bendix-ul stricat.

I-am pus un rulment sh care m-a tinut un an.

In Iunie anul asta, am schimbat roata mare tot cu una folosita si am luat rulment nou.

Din cauza la releul de incarcare/baterie, dupa 3 luni a cedat iar.

Banuiesc ca initial s-a largit arcul, apoi s-a rupt, a intors niste role de la rulment, care au sapat in buza de la roata dintata pe care sta rulmentul.

Ideea in sine este cel mai bine e sa inlocuiesti toate cele 3 piese, respectiv flywheel (roata dintat), sprag clutch (rulment) si clutch housing (casa bendix-ului).

Oricare dintre ele nu este in stare buna, le strica pe celelalte.

» Post actualizat in 16 Sep 2014 08:50

Faza e ca orice model de motocicleta are o piesa slaba, care cedeaza la un moment dat.

Ca exemplu, la Kawasaki Gpz500, model pana in '94, Cagiva Canyon 500 sau Ktm-urile LC4, modelul vechi, cedau lipiturile la magnetii de la volanta, rupeau bobinajul de la alternator si, in multe cazuri, rupeau biela sau vibrochen.

In rest, niste mobre fiabile, cu care iti faci treaba, asa cum e si cazul la Pegaso.

Duminica am fost la tara si a trecut pe linia de centura, in zona Pantelimon, dinspre Berceni catre Otopeni, un Pegaso gri metalizat, cu coburile originale.

Nu am apucat sa vad nr de înmatriculare, ca mergeam in sens invers.

Frumoasa mobra.

» Post actualizat in 16 Sep 2014 11:18

Dacă tot stam în așteptarea pieselor,în primele zile libere...Work in progress.

Xenon+angeleyes.

:D

post-74306-0-05254100-1410866195_thumb.jpg

post-74306-0-94711700-1410866231_thumb.jpg

post-74306-0-18149800-1410866245_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam, Cristian1.

Deocamdata ma gandesc cum sa trag firele fara sa fac modificari la instalatia electrica.

Mai am doua fire in plus, pentru ca balastul de xenon este pentru bec cu doua faze, ori la noi e cu becuri separate.

post-74306-0-25082800-1410876915_thumb.jpg

post-74306-0-25873400-1410876926_thumb.jpg

post-74306-0-23704100-1410876936_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam, Cristian1.

Deocamdata ma gandesc cum sa trag firele fara sa fac modificari la instalatia electrica.

Mai am doua fire in plus, pentru ca balastul de xenon este pentru bec cu doua faze, ori la noi e cu becuri separate.

omule , ai facut atatea la mobra asata , sper sa rezolvi si cu pornirea ( bendixu')

» Post actualizat in 16 Sep 2014 15:45

multumesc tuturor pt sfaturile utile :)

maine verific si la masina.

 

eugen, daca vrei sa-l testezi am eu (azi si maine) aparat de masura. apropo de cati amperi scoate adica.

 

mony, are logica ce spui tu (cu rezistenta interna a bateriei care sa fie mai mare pt ca bateria sa fie veche). totusi nu inteleg de ce cand adaug consumatori (faza scurta, apoi lunga) tensiunea de incarcare creste (de la 14.70V fara consumatori la 15.15V cu faza scurta respectiv 15.30V cu faza lunga). nu ar fi de asteptat sa scada?

ai rezolvat problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa rezolv si cu pornirea.

Hai, ca ma prinde noaptea cu treaba neterminata. .noroc ca mai am o zi libera.

Cam asta reiese din munca mea de azi.

post-74306-0-75207600-1410883618_thumb.jpg

post-74306-0-82497300-1410883629_thumb.jpg

post-74306-0-28449300-1410883654_thumb.jpg

post-74306-0-26324600-1410883664_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...