Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alta intrebare: siguranta aia sau rezistenta aia sub forma de potcoava care vine pe lateral stanga se poate cumpara de undeva? sau efectiv se manufactureaza? Parca are doua valori! una pentru piata americana si una pentru piata europeana! Ii rog pe cei mai experimentati sa ma ajute cu aceste informatii! Multumesc! Motorul nu vrea sa plece! Desi scanteie ii vine, benzina ii vine... A plecat dar nu urca in ture! daca incerc sa-l accelerez moare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezistenta aia in forma de potcoava e o rezistenta banala de 10K.

Costa vreo 5-10 bani bucata. Pur si simplu o lipesti de papucii din mufa in locul celei stricate / rupte si o izolezi ca sa nu atinga cadrul (masa).

Daca nu intra in ture, poti sa dai cu un spray de pornire sau cu un spray deodorant cu alcool (nu cu pulbere) in zona dintre carburatoare si chiulasa.

In cazul in care simti ca motorul merge altfel cand dai cu spray, inseamna ca ai crapate burdufurile dintre carburatoare si bloc.

Din cauza asta nu ti se accelereaza.

Dar daca tot ai intrebat de rezistenta, ai o problema cu ea ? Lipseste sau e sparta ?

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Cum topicul asta mi se pare cel mai tare de tot Motociclismul, unde oamenii chiar se ajuta intre ei si rezolva problemele, vin si eu cu o doleanta: am nevoie de benzina pentru excursii!

Intrucat la noi, eu si sotia, drumurilene se calculeaza cu un consum de 10% (4,5% BMW F 650 si 5,5% BMW R 1200 GS) e lesne de inteles ca ne cam usca la buget.

Asa ca, daca stiti pe cineva care vinde benzina ieftina, 4-5 lei litrul, sa-mi dati si mie de stire, please!

In rest, asfalt uscat si plinuri fara limita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin_escu a trecut ieri prin sibiu sa ma ajute cu motorul (cu ceea ce credeam ca-i doar o problema la carburatoare) si tre sa-i multumesc ca m-a ajutat s-o pun pe picioare cat sa o aduc la cluj! ne-a luat cam de la 1 pana la 5 jumate, dar a reusit sa o faca sa nu mai vomite. Nu ti-am mai trimis mesaj ca am pornit la drum, dupa ce am incarcat putin bateria si am dat o fuga pana la o benzinarie sa nu merg pe aburi. a pornit mai greu, dar a pornit! Am reusit sa ajung cu ea pe la 12 jumate- 1, dupa care a trebuit sa palavragesc cu un vecin taximetrist ca vez doamne, cat loc ocupa o motocicleta si nu ie locuri de parcare (el avand doua masini parcate, ambele la blocul meu, desi sta vis-a-vis).

Azi a pornit mai greu putin, din cauza temperaturii scazute si a vascozitatii uleiului (20w40- pentru moment - pe care mi l-a adus tot florin, multumesc foarte mult :D ) si a scos putin fum negru. urmeaza sa-i fac schimb de ulei cu motul 10W40 si sa-i caut garaj, ca mi se pare ca se cam raceste afara.

Deci, Florin_escu, mersi din suflet! Fara tine, aprilia mea ramanea acolo cu paianjeni pe ea si poate o dadeam la dezmembrat, de nervi. Incet-incet, se invata...

 

apropos de GPL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca am fost de ajutor, hai sa va povestesc cum a fost:

 

Initial OLD ne-a spus, pe forum, ca a pornit motorul care s-a oprit dupa 2 minute si i-a "vomitat" in cutia filtrului de aer benzina.... OK, a reusit sa dea jos carburatoarele care au ajuns la mine pentru curatare si verificare, le-am reconditionat cu oringuri SH si le-am pus pe picioare (asa se face pe buget de student). Cel putin eu am crezut ca sunt OK, dar odata montate inapoi nu au mai inchis cuiele poantou si a inceput sa curga benzina din ambele!. In faza asta am ajuns eu la Sibiu si am inceput:

- le-am dat jos (ca la carte) jos scarite, jos tobe, rabatat cadru;

- am schimbat cuiele si scaunele cu unele date jos de la mine dar functionale;

- am curatat un gel transparent care aparuse pe jiglerele principale... si le-am pus la loc;

- a pornit usor dar nu statea la ralanti.... cand s-a oprit sa vezi surpriza... iar a "vomitat" numai ca de data asta am vazut ce si cum si ne-am explicat cum a evoluat problema:

 

Pentru ca se blocau cuiele poantou pe deschis, a curs benzina din rezervor, prin carburatoare frumusel pe galeria de admisie in motor si in ulei (evident ca motorul era oprit si parcat dar cu robinetul deschis) de aici simptomul de vomitat lichid in carcasa filtrului de aer, care de fapt era ulei foarte diluat (am scos din motor 5 litri de lichid - ulei cu benzina). Datorita volumului mare de lichid din sistemul de ungere, cand se oprea motorul, acesta refula pe conducta de respiratie care ajunge in filtru.

 

Dar sa revenim la cele 4 ore de lucru pe langa Aprilica.

 

- am dat din nou, jos carburatoarele in stilul OLD, am impins flansa de cauciuc in filtrul de aer (cred ca este flansa de IE pentru ca e mai lunga si neagra, iar cea model vechi este gri) si am tras afara carburatoarele;

- le-am spalat bine cu spray de curatat lantul, am suflat bine pe jiglerele de ralanti si le-am pus la loc;

- am golit motorul si am schimbat uleiul;

- in final am reusit sa o facem sa mearga!!!

 

Cam asta a fost o dupa-amiaza de sambata, intre Aprilisti, in Sibiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In pipa ai o rezistenta care se poate sa mearga putin, cat sa porneasca, dupa care se incalzeste si nu mai functioneaza. In pipa care acopera bujia. Atentie, se infileteaza, nu se trage cablul ce vine de la bobina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am cumparat si eu baterie noua si, surpriza. Imi incarca prea putin, adica 13,5-13,6. Asa ca, trebuie sa investesc si intr-un releu de incarcare. Bateria mea avea un an.

Are cineva idee daca problema poate fi si din magnetou?. Nu de alta, dar nu am chef sa dau banii degeaba pe releu. Mai am un magnetou de rezerva de la Bodyvl, caruia ii multumesc inca o data pe aceasta cale.

» Post actualizat in 25 Aug 2014 08:16

Cred ca azi o sa mut si releul de incarcare la locul lui, sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Ca sa nu mai deschid inca un topic am si eu o intrebare de pus.

Stie careva care este diferenta dintre tobele de la aprilia pegaso 1995 si 1998?

Cele doua modele stiu ca sunt oarecum la fel. Ma intereseaza daca se potrivesc. Acum am tobe sport si vreau sa iau normale.

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca nu se potrivesc.

Acum am desfacut releul si am vazut ca papucul de la firul albastru nu era bagat bine in mufa.

» Post actualizat in 25 Aug 2014 09:07

Acum am văzut. Sunt 3 fire albastre și 2 maro,plus firul de masa,care e separat.

» Post actualizat in 25 Aug 2014 09:08

Asa.

post-74306-0-70654600-1408957730_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut.

in numele unui prieten, proprietar de pegaso 2000, si care nu are cont pe forum postez rugamintea lui. Ii trebuie "bendixul" adica ansambul de rulmenti si ce-o mai fi acolo din mecanica de pornire pentru modelul pegaso 1997-2000. nr lui de tel 0726191111, 0745650660. eventual solutii pentru inlocuirea lui ori vreo modificare pentru inlocuirea lui cu ceva ce se potriveste de la alte modele. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema a fost rezolvata.

Am mutat releul la locul lui, am curatat papuceii de la mufe. Acum incarca bine. Daca stiam mai devreme, nu ma lasa bateria.

Cu ocazia asta, am montat si aripa fata originala, pentru ca incepe sezonul ploios si protezeaza jambele mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spune si Patrick,intr-adevar benzina mai ieftina e mult mai proasta si risti,avand mobrele pe injectie!

Mai bine du-te mai putini km,dar fara probleme la motoare! :peace:

Doar 1200-le e pe injectie. Da, m-am gandit si eu ca o fi mai proasta benzina, dar mai intai o incercam prin oras, pe urma o vedeam la drum lung. Anyway, pun normala. Dar, daca tot ma dadui in vorba, hai ca intreb si de GPL. A vazut cineva in Romania vreo mobra pe gaz? Ca eu am vazut una la bulgari, intr-o benzinarie, e adevarat ca era un Goldwing. M-a mirat cand am vazut ca bulgaroiul o trage la pompa de gaz. M-am dus langa el si din salut-salut mi-a aratat instalatia. Era pusa in top case si zicea ca e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt riscurile prea mari sa circuli pe Gpl. In caz de accident sau defectiune, sunt riscurile prea mari.

S-a inventat si varianta diesel, insa trepidatiile sunt prea mari..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ce se poate intampla daca sta prea mult la soare!

Daca e varianta tip "dacie 1300" care in urma accidentelor mai exploda, de aici si mitul fals al instalatiilor GPL explozive si alt mit cum ca "se duce" motorul mai repede pe GPL, tot din aceleasi motive, atunci DA, poate exploda :P Instalatiile mai noi sunt decente si au protectii contra chestiilor de genul. PS: Parca acum ceva ani vazusem pe aici pe cineva cu un AT cu GPL in topcase, sau era doar un proiect? Nu mai imi aduc aminte exact.

 

Oricum instalatiile sunt simple, probabil vei opta pt. ceva simplu, pe admisie, dar, unde vei pune exact alimentarea, ca sa poti face pornirea pe benzil si dupa trecerea pe GPL? Ca daca imi aduc aminte bine, mobrele astea nu au pompa de benzil, deci baga incontinuu in carb.

 

 

Dar, per total, eu zic ca nu merita efortul (nici macar cel intelectual). E adevarat ca acum ne plimbam cu un full cu dublul sumei de acum ceva ani, dar e pacat sa nu arzi benzil si sa contribui un pic la incalzirea globala, ca iarna e tare frig! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca erau asa de bune si performante,ca sa nu mai spun ok pentru motor,le punea draq fabricantul din constructie. :nono:

Motoarele pe gaz merg mult mai uscat si uzura de acolo...e foarte clara!

Pai tocmai ca se mai pun. Trecand peste vechile Lovato de fabrica de pe cielo (cum am si avut - masina are acum undeva la vreo 390k km), Skoda, Lancia, Chrysler prin UE, Ford (in US), astea sunt alea de care am auzit. Asta cu 'merg uscat' e o chestie relativa, benzina arde 'umed'? Tot la fel intra in cilindri, pulverizata, iar motoarele sunt 4T, deci ungerea e pe circuitul ei. Ultima masina a fost o troaca de fiat albea 1.2 cu GPL, care in cel mult juma de an si-a scos investitia. Motorul avea o mica bataie pe al 2500rpm, banuiesc tachetii, dar naiba si-a batut capul cu ea, care in vreo 50k km mersi pe GPL nu s-a amplificat si nici motorul nu a crapat inca. Pe masini sunt de parere ca merita, iti recuperezi relativ repede banii bagati, daca respecti anumite chestii nu bulesti nici motorul asa usor cum se zice si nici diferenta de putere nu e f mare daca instalatia e buna, secventiala. Pe motor in schimb, placerea de a arde benzina combinat cu spatiul redus de a adauga 'extra-uri' de genul asta, ma impiedica sa zic ca ar fi o chestie de gandit. Oricum, cam peste tot in lume, trendul este ca motoarele sa fie privite ca hobby, rar utilitate, de aceea pretul unor subansamble moto e (mult) mai mare ca a pieselor omoloage la auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai ca se mai pun. Trecand peste vechile Lovato de fabrica de pe cielo (cum am si avut - masina are acum undeva la vreo 390k km), Skoda, Lancia, Chrysler prin UE, Ford (in US), astea sunt alea de care am auzit. Asta cu 'merg uscat' e o chestie relativa, benzina arde 'umed'? Tot la fel intra in cilindri, pulverizata, iar motoarele sunt 4T, deci ungerea e pe circuitul ei. Ultima masina a fost o troaca de fiat albea 1.2 cu GPL, care in cel mult juma de an si-a scos investitia. Motorul avea o mica bataie pe al 2500rpm, banuiesc tachetii, dar naiba si-a batut capul cu ea, care in vreo 50k km mersi pe GPL nu s-a amplificat si nici motorul nu a crapat inca. Pe masini sunt de parere ca merita, iti recuperezi relativ repede banii bagati, daca respecti anumite chestii nu bulesti nici motorul asa usor cum se zice si nici diferenta de putere nu e f mare daca instalatia e buna, secventiala. Pe motor in schimb, placerea de a arde benzina combinat cu spatiul redus de a adauga 'extra-uri' de genul asta, ma impiedica sa zic ca ar fi o chestie de gandit. Oricum, cam peste tot in lume, trendul este ca motoarele sa fie privite ca hobby, rar utilitate, de aceea pretul unor subansamble moto e (mult) mai mare ca a pieselor omoloage la auto.

Bun, m-am lamurit, fara GPL. Fara benzina ieftina.

La mine nu mai doar hobby, fac zilnic peste 100 km in Bucuresti, cu treaba. Si sotia, la fel. Tot cu moto. Avem mult de alergat dintr-un loc intr-altul.

Masina sta cuminte in spatele blocului pentru ca, daca o folosesti, risti sa ajungi acasa poimaine.

Consumul pentru toata distractia asta zilnica e cam de 6% la F 650 si chiar 8% la GS 1200. Ma gandeam ca pentru asta ar fi mai potrivit o butelcuta cu GPL, nu mare. Ca pentru plimbarile de weekend in Bulgaria si Grecia, merge si benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa-ti fac o sugestie:cred ca un scuter de max 125 ar fi de ajuns in locul bembeului,si doar ca si consum!Ca uzura nu mai discut,stii probabil mai bine ca si mine cat de scumpe sunt!

E o varianta si asta dar sincer, nu stiu cat ar consuma un scuter d-asta la 125-250 cmc. Ca daca mananca 4-5, mai bine merg cu bembeul mic cu 6%. O sa arunc un ochi si pe preturi, ca nu ne dau banii afara din casa pentru a ne permite un al treilea motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chinezaria mea de 125 consuma in Bucuresti 2.7 litri / 100 km.

Posibil sa consume si mai putin, fiindca merge putin infranat pe spate iar motorul nu e lasat inca.

Nu merg foarte cumintel dar nici batraneste. In general merg cel putin la fel de repede ca masinile, iar la semafor ajung primul printre ele.

Eu pentru oras sunt fan scuter de la 125 in sus.

La cat am dat pe el de nou consider ca a meritat pe deplin investitia.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in plus, madapribu, iti pot imprumuta scuterul o zi - doua sa te dai cu el.

Daca simti ca iti place, poti sa iti cumperi unul. Daca nu te avantajaza, macar stii despre ce e vorba.

Minusul pe care il resimt des sunt rotile mici respectiv garda foarte mica la sol.

Deci cam greu de urcat si coborat trotuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...