Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care dintre fratii Aprilisti ii poate spune cum se numeste si de cat este cheia cu care se desface piulita de la axul basculei ? Si inca o intrebare : de ce a fost montata o piulita canelata si nu una normala ? Grazie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-am intalnit cu BodyVL in Bucuresti si mi-a adus o groaza de piese... SUUUPER, evident ca si banii au fost multi dar am primit reducere de client fidel! Super de treaba omul desi era dupa un drum de multe ore din Grecia intr-un autocar care a ramas fara aer conditionat, a mai avut timp si chef sa faca cinste cu o bere (cola ca eram cu masina). Si uite asa m-am ales cu o "capatana" de Pegaso '96 cu piese noi pe ea si completa, tot ce tine de pornire plus magnetou si bobine, o bucata de carter dreapta, capac magnetou, pinion de atac si foaie si altele. Unele piese sunt noi iar celelalte sunt de pe motocicleta dezmembrata, dar una peste alta sunt in stare de functionare.

 

Daca e vreun confrate in nevoie le pun la dispozitie!

 

Inca o data, multumesc pentru tot BodyVL!

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@remu1

nu, nu au mai ajuns la mine. Si eu am una cu intrarea "mancata" de rugina, dar se mai tine.

 

Cat despre piulita canelata de la bascula vezi ca este mai complicat, aia este de fapt doar o contrapiulita, iar ce ai in centrul ei este piulita axului care are si rol de distantier pentru axul basculei, vezi mai multe detalii in manualul de reparatie. Eu am masurat distanta dintre caneluri si este de 24mm, ma bate gandul sa iau o inelara cu hexagon dublu de 24 si sa o tai.... mai incercam! Nu stiu cum se numeste cheia originala.

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in plus, madapribu, iti pot imprumuta scuterul o zi - doua sa te dai cu el.

Daca simti ca iti place, poti sa iti cumperi unul. Daca nu te avantajaza, macar stii despre ce e vorba.

Minusul pe care il resimt des sunt rotile mici respectiv garda foarte mica la sol.

Deci cam greu de urcat si coborat trotuare.

Merci de oferta, dar nu-i cazul nici macar de o zi. Facem un drum pana in centru si inapoi. Asa vezi si tu cum merge 1200-le si poate ne combinam la un schimb. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb rulmentii pe spate .ca sa-i scot trebuie incalziti?


» Post actualizat in 29 Aug 2014 11:23

vreau sa schimb rulmentii pe spate .ca sa-i scot trebuie incalziti?

intre tim p am vazut treaba cum e si am reusit


» Post actualizat in 29 Aug 2014 14:51

am schimbat rulmentii si daca am desfacut roata , am verificat placutele de frana si erau plesnite pe margine si placuta mare crapata pe jumatate asa ca am sa comand placute noi.

Iar cat despre rulmenti am gasit romanesti nu chinezesti . Pot furniza celor care doresc un kit de spate 2 x 6203 + 1x 6204 la pret de 35 lei .Se aduga taxa de transport ( posta romana mai iefin )


» Post actualizat in 29 Aug 2014 16:20

am reverificat cotele la placute si anul acesta nu se mai skimba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e vorba de rulmentii de la roata din spate, as avea eu nevoie. pegaso meu e din 95 (apropo de dimensiuni).

imi dai adresa in pm si iti trimit ; 35 lei + taxa posta , nu stiu cat e sau pe e-mailul din semnatura : moto-dezmembrari.....

» Post actualizat in 31 Aug 2014 13:06

azi am dat o tura cu rulmentii noi pe spate..Alta viata. Deasemenea am constatat ca franarea de motor era destul de dura si am presupus ca trebuie sa mai deschid suruburile de amestec . Am deschis la 4 ture si am inchis clapeta de acceleratie din surubul cu arc pana am ajuns la 1400 ture.Sincer sa fiu rupe pamantul desi piedica pe cuiul principal la carburatoare este pe pozitia 4 .Am gasit in final cred ca setarea perfecta

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul acesta am avut probleme cu carburatoarele asa ca m-am gindit sa impartasesc si eu din experientele avute.Contrar parerilor ca Aprilia are o pornire greoaie pina anul acesta eu nu intimpinasem probleme.Pornea usor cu socul tras apoi dupa citeva secunde in functie de cum era vremea afara i-l inchideam mai repede sau mai tirziu.Prin 2006 am reglat carburatoarele si de atunci am mers fara probleme cam 40k cu un consum de 5.3 ..6 in functie de incarcare si cam 120 ...130 la drum.In oras cum mergi cu ea de la 7 ..la 8.5.. consider acceptabil.Anul asta ....teroare !Cred ca am desfacut carburile de cel putin 5...7 ori si pina acum cred ca nu i-am dat de cap....Singura solutie a ramas cumpararea de chit oringuri ,cuie poantou si jicloare ca asta a mai ramas.Dar sa incepem cu demontarea loc care daca este s-o faci dupa carte demontezi juma din motor....asa ca eu am turnat apa fiarta pe mansonul de cauciuc dintre carb si filtru ,se inmoaie si poate fi scos usor de acolo.La fel si la montare mansonul i-l fierb in apa iar pe santul unde intra in carcasa filtru aer se unge cu ulei.Este putina chinuiala dar merge ,altfel ....i-ti ia citeva ore demontarea.Inaltimea in camera de nivel constant este 14.6 mm eu asa l-am avut cit a mers bine iar pilot jet-ul deschis 2.5 ture.Cuiul dozator a fost la 1 adica cel de sus .Mentionez ca membranele sint bune nu prezinta fisuri sau alte neetansietati.Cam astea ar fi reglajele cu care am mers atitia ani fara probleme....Cu timpul probabil oringurile au imbatrinit ,jicloarele s-au decalibrat,cuiele nu mai inchid bine asa ca solutia este schimbarea lor.Atasez fisiere descarcate de pe net cu privire la carburatoarele Aprilia model 97-2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul acesta am avut probleme cu carburatoarele asa ca m-am gindit sa impartasesc si eu din experientele avute.Contrar parerilor ca Aprilia are o pornire greoaie pina anul acesta eu nu intimpinasem probleme.Pornea usor cu socul tras apoi dupa citeva secunde in functie de cum era vremea afara i-l inchideam mai repede sau mai tirziu.Prin 2006 am reglat carburatoarele si de atunci am mers fara probleme cam 40k cu un consum de 5.3 ..6 in functie de incarcare si cam 120 ...130 la drum.In oras cum mergi cu ea de la 7 ..la 8.5.. consider acceptabil.Anul asta ....teroare !Cred ca am desfacut carburile de cel putin 5...7 ori si pina acum cred ca nu i-am dat de cap....Singura solutie a ramas cumpararea de chit oringuri ,cuie poantou si jicloare ca asta a mai ramas.Dar sa incepem cu demontarea loc care daca este s-o faci dupa carte demontezi juma din motor....asa ca eu am turnat apa fiarta pe mansonul de cauciuc dintre carb si filtru ,se inmoaie si poate fi scos usor de acolo.La fel si la montare mansonul i-l fierb in apa iar pe santul unde intra in carcasa filtru aer se unge cu ulei.Este putina chinuiala dar merge ,altfel ....i-ti ia citeva ore demontarea.Inaltimea in camera de nivel constant este 14.6 mm eu asa l-am avut cit a mers bine iar pilot jet-ul deschis 2.5 ture.Cuiul dozator a fost la 1 adica cel de sus .Mentionez ca membranele sint bune nu prezinta fisuri sau alte neetansietati.Cam astea ar fi reglajele cu care am mers atitia ani fara probleme....Cu timpul probabil oringurile au imbatrinit ,jicloarele s-au decalibrat,cuiele nu mai inchid bine asa ca solutia este schimbarea lor.Atasez fisiere descarcate de pe net cu privire la carburatoarele Aprilia model 97-2000.

Eu am facut ca in manual. Adica am desfacut suruburile de sus de la codita, le-am slabit pe cele de jos si am slabit strangerile de la carburatoare! Dar tot chinuiala este! Am spalat carburatoarele si le-am montat la loc! Acum merge motorul! Consumul a scazut de la 5,9-6 la 5,2-5,3 l/ 100 km, Dar la montarea la loc a coditei, am fortat imbinarea tobelor si am deteriorat un pic izolatia fonica la gatul de pe dreapta! Acum se aude ceva mai tare! Oricum iti cam strivesti mainile la aceasta manopera!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la baieti.

In legatura cu tobele, si toba mea din stanga a cedat, asa ca le-am inlocuit.

A doua zi, mi-a cedat arculetul la rulmentul unisens.

Am dat sfoara in tara si astept o oferta de pret pentru roata mare libera si casa rulmentului.

Adica, flywheel si sprag housing.

O sa le pun noi si pe astea, sa nu mai am probleme cativa ani.

Culmea este ca in urma cu o saptamana am schimbat bateria si releul de incarcare.

....

Etansarea tobelor am facut-o cu o pasta minune de la firma Bolt, speciala pentru lipit / etansat tobe, pe care am primit-o imprumut de la Victor_peg. Multumesc pe aceasta cale.

Am inteles ca a cumparat-o din Kaufland.

...

Se pare ca sezonul asta a fost foarte costisitor pentru mine...maine ma duc sa-mi ridic cauciucul nou fata Michelin Anakee 2, pe care l-am prins la oferta.

Pana in primavara, am timp sa ma hotarasc si ce cauciuc montez pe spate, inca mai pendulez intre Heidenau K60 Scout (400 lei), Mitas E09 (260 lei), sau Michelin Anakee 2, sa fie pereche cu fata, dar asta e aproape 500 de lei...

In alta ordine de idei, am nevoie de un electromotor de Pegaso pentru un prieten. Pretul sa nu fie cat pentru unul nou.

» Post actualizat in 02 Sep 2014 14:53

Pentru cine nu stia, bendix-ul de Pegaso are componentele identice cu cele de Bmw F650 St/Funduro la cele pe carburatie, iar cele de Pegaso pe injectie dupa 2000, sunt compatibile cele de Bmw F650 GS.

Diferenta de pret este destul de mare, cele de Bmw fiind mai ieftine cu cca 30%, cel putin in cazul rotii libere.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere, Eugenkawa :D

Ar fi cazul sa va povestesc ce s-a intamplat cu mobra mea si cum i-a dat de cap un prieten de-al lui Eugen.

Desi au fost verificate in service de n-ori si reglate (motocicleta a stat 2 saptamani in service), nimeni nu s-a gandit ca ar putea sa lipseasca ceva de la carburatoare. Efectiv, carburatorul stang avea un dop din plastic/cauciuc care obtureaza un traseu direct spre admisie, fara sa treaca prin clapeta. Ei dopul ala era sarit si nu si-a dat nimeni seama ca lipseste, pe acel traseu aspirand aer fals. Astfel motorul dadea rateuri pe admisie din cauza unui amestec mult prea sarac. Ma bucur ca s-a rezolvat si ca pot sa o inmatriculez si eu in final. Sper sa va ajute daca veti avea vreodata astfel de simptome, sa o luati ca o cauza posibila.

 

Sa aveti o seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dumirit. Multam. Maine, cand am timp, ma duc sa caut una bucata dop de cauciuc prin carburator.

Motoru' merge bine, dar nu strica sa verific daca e acolo.

E bine ca "publicam" asemenea "ponturi" care ne ajuta in diagnosticarea unor defectiuni sau la diferite lucrari.

 

Niste poze din Apuseni. Cristi stie drumul, de la Salciua catre Ramet.

post-20517-0-49788900-1409766514_thumb.jpg

Ultima poza dupa 50 km de macadam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...