jupanu77 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Am si eu urmatoarea problema: Acum vreo doua saptamani, la sfarsitul unei ture de vreo doua sute de km, motoreta a inceput sa mearga in suturi, si nu mai statea la relanti. Am reusit sa o aduc acasa doar mergand cu ea mai turata. Am dus-o la un mecanic, care mi-a spus ca trebuie curatate si daca e cazul reglate carburatoarele si ca trebuie sa schimb niste pastile de la supapele de admisie (sper sa zic bine), pentru ca a vazut ca o teava de sub motoreta era foarte rosie. Ieri am luat motoreta: - nu sta la relanti pana nu se incalzeste (chiar si cu socul tras - trebuie ajutata din acceleratie, se produce o supraalimentare, cred) - inainte cu socul tras la jumate, o lasam pornita si mergeam sa inchid garajul, imi puneam casca, vreun minut in total, plecam, iar pana la sosea (500m) impingeam socul la loc si statea fara probleme. - Relantiul era foarte sus - azi am inteles de ce, dupa ce l-am dat mai mic - nu sta la relanti cu el mic - la semafoare trebuie sa o ajut din acceleratie. - Se incalzeste muuuuuult mai tare decat inainte, in sensul ca, desi e destul de frig afara (azi dimineata) iar traficul a fost lejer, am venit aproape numai cu ventilatorul pornit, in conditiile in care inainte, in miezul zilei, vara, ventilatorul pornea de 3-4 ori pana acasa (10 km). - La fiecare oprire de motor da un rateu - in mers nu. L-am sunat pe mecanic si mi-a zis ca este posibil sa mai fi ramas ceva mizerie nustiupeunde (cred ca zis ceva de niste scaune, daca am inteles bine), dar sa merg o perioada cu ea ceva mai turata, ca probabil ca o sa isi revina. A zis sa iau in calcul si o posibila interventie la chiuloasa, daca nu isi revine. Acum, dupa cum probabil ati observat, eu nu ma pricep la chestii tehnice, dar nici nu sunt asa mare tampit. Am vazut si eu in practica, ca, daca schimbi TOATE piesele, sunt sanse mari sa remediezi problema. Eu nu cred ca la o motoreta care a functionat impecabil doi ani, s-au putut strica dintr-o data toate astea. De asemenea, dupa cum merge acum, nu cred ca o sa isi revina oricat as merge, ba mai mult, cred ca sunt sanse mari sa stric si altceva, pentru ca, la momentul asta, pentru a putea merge cu ea, trebuie sa o supraalimentez cumva. Sfaturi? Inclusiv un mecanic CARE SA SE PRICEAPA LA APRILIA, modelul asta pe carburatie. p.s. mecanicul care s-a ocupat de ea, mi-a fost recomandat de doi prieteni foarte buni, care isi fac de ceva ani motocicletele la el - este adevarat ca ambele BMW-uri si ambele pe injectie. Am vazut ceva activitate pe la el, ceea ce inseamna (in mintea mea) ca se pricepe cat de cat. Este adevarat ca nu prea erau motorete pe carburatie. Editat Septembrie 26, 2014 de jupanu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Problema e din carburatie. Da-o pe mana la un priceput. Dacă nu ai la cine, îți dau nr amicului care imi mai face si mie lucrările mai complicate, dacă nu ma descurc. Lui Victor_peg tot el i-a dat de cap dupa ce a tinut-o două săptămâni în service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Oricum, aveam in plan sa vand motocicleta in iarna asta, sa imi iau ceva mai nou, insa nu o pot da asa. Eu am luat-o in stare buna - nu am avut probleme doi ani si tot asa as vrea sa se bucure si viitorul proprietar. Aveti idee, la strada, au pus abs? Ce am gasit eu la vanzare, nu avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Daca iti faci o cheie tu, e greu sa o potrivesti fara sa dai jos rezervorul. Asa si cu bujia, sa o scoti fara sa dai jos rezervorul se lasa cu injuraturi, maini lovite si nervi. la mine nu a trebuit sa dau rez jos, nu ecazul » Post actualizat in 26 Sep 2014 05:58 Oricum, aveam in plan sa vand motocicleta in iarna asta, sa imi iau ceva mai nou, insa nu o pot da asa. Eu am luat-o in stare buna - nu am avut probleme doi ani si tot asa as vrea sa se bucure si viitorul proprietar. Aveti idee, la strada, au pus abs? Ce am gasit eu la vanzare, nu avea. dac nu ai umblat la carburatoare , mai greu sa fie problema de acolo. Dac totusi ai ceva mizerie prin el cumpara niste aditiv de benzina pentru curatat injectoare .Eu recomand sa folosesti si benzina de 98 sau 100 deja aditivata .Pune la inceput 10 litri. Verifica daca tobele sunt afumate cumva.Dac ai o bijie de schimb verifivca si asta . Schimba filtrul de aer. Acestea sunt mici interventii , daca nu se rezolva du-te la mecanic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Nu am umblat la carburatoare (pana acum, cand a umblat mecanicul), insa, cand am vrut sa verific filtrul de aer, am observat ca aveam o bucata de prospop gaurit in locul filtrului, ceea ce ma face sa cred ca nu a filtrat nimic. L-am inlocuit cu o bucata de burete imbibata cu ulei de filtru, asa cum am fost sfatuit aici. Bujia a fost schimbata in primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Daca a fost cu ea pe coclau si a zdruncinat-o, e posibil sa fi rascolit toata apa si mizeria stransa pe fundul rezervorului. In cazul asta, trebuie curatat rezervorul si carburatoarele. Poate fi asta, sau ceva infim, la care nu te astepti până nu desfaci. Faza cu aditiv in benzina tine la injectie. La carburator e frectie la picior de lemn. » Post actualizat in 26 Sep 2014 06:13 Post edit: prosopul ala e posibil sa, ti lasat ațe/scame prin carburatoare. . Nu mai spun de faptul ca Îți modifică fluxul de aer, implicit amestecul carburant. Solutia, filtru nou si carburatoare curatate si reglate stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Am vorbit cu mecanicul pe care mi l-ai recomandat. O sa incerc sa-i fac o vizita in weekend. Prosopul ala, daca nu a lasat scame in urma lui, a lasat sa treaca o gramada de mizerie. Filtrul facut din burete este in stare buna, deci cred ca isi face treaba. Carburatoarele le-a dat jos si curatat, ca le-am vazut eu. Ori nu sunt bine reglate, ori este alta cauza, care imi scapa mie acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Carburatoarele le-a dat jos si curatat, ca le-am vazut eu. Ori nu sunt bine reglate, ori este alta cauza, care imi scapa mie acum. Nu sunt bine reglate. Nu a facut mare rau prosopul ala (nici bine) dar ma indoiesc ca a lasat fire in urma. In cel mai rau caz le-a tras in motor si au iesit de mult carbonizate, prin tobe. Filtrul ai incercat sa il lasi neuns? Totusi comportamentul seamana cu cel de la kymco cand am uns cu prea mult spor filtrul de aer, dar fiind amestecul bogat, nu ar avea de ce sa se inroseasca teava, tipic comportamentului de amestec sarac. Un reglat ca la carte ca sa ai un punct de plecare ar fi cel mai potrivit. PS: multi ducem mobrele la mecanic si ne punem sperantele in ei, insa multi sunt schimbatori de piese, fara prea multe studii si unii fara prea multa experienta. Eu unul, nu prea am mecanic in C-ta sa imi pun sperantele in el. Sunt vreo 2, dar sunt cam aglomerati iar pt. o reparatie serioasa stai cu lunile cred. Editat Septembrie 26, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 As veni cu mare drag Stimabile! E o zona care mi-a placut mult, din pacate acum e un pic cam tarziu sa mai schimb ceva, am demarat un alt plan sa o tai spre alte zari, vedem cum se misca treburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 @Jupanu77, verifica si problema pe care am avut-o eu cu dopurile de la carburatoare (vezi cateva pagini bune in urma). Sa nu cumva sa ai unul sarit si sa traga aer fals, de zici ca-ti inroseste tobele, asa mi-a facut si mie la inceput. Poate fi una din cauze, merita verificat. Si mie mi-a sarit in mers, fara sa fac ceva anume la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Si inainte de toate astea, fara sa demontezi nimic, verifica incarcarea...daca nu iti incarca in parametri si merge mai mult pe baterie, simptomele sint aceleasi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Tai-o unde vrei,e loc pentru toti,oriunde! Te contrazic, la chineji e cam aglomeratie! Eu totusi vreau sa o tai spre hobbiton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Merci. O sa incerc toate astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 http://www.pemotoare.ro/aprilia-caponord-1200-rally-2015-o-caponord-mai-adventure/ ce ziceti ? » Post actualizat in 26 Sep 2014 11:53Daca a fost cu ea pe coclau si a zdruncinat-o, e posibil sa fi rascolit toata apa si mizeria stransa pe fundul rezervorului. In cazul asta, trebuie curatat rezervorul si carburatoarele.Poate fi asta, sau ceva infim, la care nu te astepti până nu desfaci.Faza cu aditiv in benzina tine la injectie. La carburator e frectie la picior de lemn.» Post actualizat in 26 Sep 2014 06:13Post edit: prosopul ala e posibil sa, ti lasat ațe/scame prin carburatoare. . Nu mai spun de faptul ca Îți modifică fluxul de aer, implicit amestecul carburant.Solutia, filtru nou si carburatoare curatate si reglate stock. ideea cu aditiv era de curat instalatia dealimentare cu benzina inclusiv site rezervor , supape etc. » Post actualizat in 26 Sep 2014 16:11cititi cu atentie: http://www.timesnewroman.ro/tnr-cultural/11943-sex-in-arta-xiv-sex-precolumbian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Aline, trag două concluzii:ori ai ajuns la analiza morfologica a limbii române, ori te-a bagat doamna la post si ti-i gândul la alte muieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Aline, trag două concluzii:ori ai ajuns la analiza morfologica a limbii române, ori te-a bagat doamna la post si ti-i gândul la alte muieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Problema mea cu cheia s-a rezolvat, am gasit la un service tubulara potrivita (18mm) .Din momentul in care am impins-o pe poarta si pana am iesit calare pe ea au trecut cam 10 minute. Bujia se poate scoate fara a mai da rezervorul jos, trebuie capul tubular de 18, o articulatie mai lunguta si preferabil o cheie cu clichet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) Invatacelu', la ML e musai sa dai rezervorul de 22 de litri jos. Aline, e faina Caponoarda, dar la offroad e a naibii de grea, mai ales daca ești ușurel. Cristiane, un Trail din asta mi-as lua si eu, dar nici cel din productia de serie nu e de lepadat. » Post actualizat in 27 Sep 2014 10:09 Editat Septembrie 27, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Faine. Numai bune de iesit si in offroad cu cauciucurile potrivite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Bune si de ploaie astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Aha. Eu am Heidenau K76. Ma gandeam la un K60 Scout, dar să vedem bugetul din iarna asta.. » Post actualizat in 27 Sep 2014 13:24 http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=403 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Foarte multumit, in special pe asfalt, curbe si pe ploaie. Totusi, pe offroad nu sunt proaste, dar nici excelente, e loc de mai bine, mai ales ca am dat Metzeler Karoo-urile prietenului cu Caponordul si le-a mancat pe pâine in 3.000 de kilometri.. Ma gandeam sa-mi iau ceva 50/50, mai ales ca ies destul de des din asfalt.. O varianta ieftina era Mitas E07, ori E07 fata si E09 Dakar pe spate, sau sa-mi pun pe rotile de rezerva direct Mitas C02 / C06, strict pentru iesirile in offroad. http://chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000026579101 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Aline,Aline,dar de asta ce spui? http://www.advpulse.com/adv-bikes/new-aprilia-pegaso-750-trail-v-twin-concept/ am citit cu atentie .Pacat ca renumitul designer se joaca doar ; totusi in ciuda avantjelor pe care le are un motor in doua pistane in v , nu cred ca poate caracteriza Aprilia Pegaso. Probabil brandul s-ar stinge aici. Acest motor caracterizeaza pe aceasta clasa , Honda transalp si Africa twin si gata .Ca aspect e tare si duce mai mult spre strada decat off motiv pentru care as ezita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Din pacate, mobrele enduro-touring din ultima perioada, tind mai mult catre touring. Ex. V-Strom, Varadero, Caponord...grele, stabile si comode pe asfalt, dar mai departe de offroad. S-au dus vremurile in care DR Big, Africa Twin, Super Tenere...faceau legea. Sincer, imi doream mult una din cele 3, însă e greu să mai găsești una in stare excelentă la pret mic. Daca arată bine și funcționează la fel, sunt la de două ori prețul unui Pegaso.. » Post actualizat in 27 Sep 2014 16:02 Cristiane, Heidenau este cu mult deasupra lor la calitate, însă și prețul e pe măsură. » Post actualizat in 27 Sep 2014 16:06 Alin, orice model a avut candva un avangardist care a dat nașterii ideii. Spre exemplu, modelul Dacia Solenza fusese conceput cu 10 ani inainte de a fi bagat in producție, sub numele X90...cand l-au bagat pe piață, era deja depășit tehnologic si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 S-au dus vremurile in care DR Big, Africa Twin, Super Tenere...faceau legea.Sincer, imi doream mult una din cele 3, eun in ca vreau Super Tenere chiar dac e baba » Post actualizat in 27 Sep 2014 17:29Din pacate, mobrele enduro-touring din ultima perioada, tind mai mult catre touring. Ex. V-Strom, Varadero, Caponord...grele, stabile si comode pe asfalt, dar mai departe de offroad.S-au dus vremurile in care DR Big, Africa Twin, Super Tenere...faceau legea.Sincer, imi doream mult una din cele 3, însă e greu să mai găsești una in stare excelentă la pret mic. Daca arată bine și funcționează la fel, sunt la de două ori prețul unui Pegaso..» Post actualizat in 27 Sep 2014 16:02Cristiane, Heidenau este cu mult deasupra lor la calitate, însă și prețul e pe măsură.» Post actualizat in 27 Sep 2014 16:06Alin, orice model a avut candva un avangardist care a dat nașterii ideii.Spre exemplu, modelul Dacia Solenza fusese conceput cu 10 ani inainte de a fi bagat in producție, sub numele X90...cand l-au bagat pe piață, era deja depășit tehnologic si nu numai. "Alin, orice model a avut candva un avangardist care a dat nașterii ideii.Spre exemplu, modelul Dacia Solenza fusese conceput cu 10 ani inainte de a fi bagat in producție, sub numele X90...cand l-au bagat pe piață, era deja depășit tehnologic si nu numai" Asa se intampla la noi suntem mereu " inapoiati" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.