eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Alin, cel mai bine il descarci in telefon si te loghezi cu contul de Facebook. » Post actualizat in 13 Oct 2014 11:49 Iaca,am scos si bujia,care e afumata,dar nu ancrasata. Ramane sa dau carburile diseara jos,dupa ce vin cu fi-miu de la antrenament. » Post actualizat in 13 Oct 2014 11:51 Bujiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Eugene,original eu stiam ca e CR9EA sau C9EA si nu CR8EA sau C8EA! Sau gresesc eu? Am scos de pe NGK pentru varianta carburator » Post actualizat in 13 Oct 2014 12:44 iar asta e pt injectie » Post actualizat in 13 Oct 2014 12:47 Eugene,original eu stiam ca e CR9EA sau C9EA si nu CR8EA sau C8EA! Sau gresesc eu? asta se potriveste la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Dragilor,va multumesc. Am avut NGK DR8EIX iridium si ii pusesem bujie NGK DR8EA,luata dupa catalog. Am dat-o jos si am facut proba la scanteie. 8EA da scanteia imprastiat,cand pe electrod,cand pe margine, 8EIX o da normal,doar pe electrodul cat varful de ac. I-am dat o cheie,porneste bine,apoi incepe sa tuseasca, si miroase a benzina nearsa. Saptamana asta schimb carburile si sper sa nu mai fie si ceva de la bobina,ca o sa o schimb cu tot cu fisa. Oricum ar fi,tot ii dau de cap,dar sunt ferm convins ca e din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Frumoasa rau locatia, Cristian! Cand mergem? :-D Eugen, daca ai chef ne apucam in weekend de curatat + reglat carburatoarele ca la carte, am prins experienta ) » Post actualizat in 13 Oct 2014 14:10 Plus ca mai am eu 2 carburatoare pentru piese :-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Multumesc de oferta, Victor,dar week-end-ul asta sunt Nasul Mare la nunta. Alti bani,alta distractie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Care ai scos carburatoarele la model dupa '97,fara sa desfaci cadrul? Am inteles ca merge sa tragi cauciuciucele in filtrul de aer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Parca vad ca aveam apa in carburatoare sau vreun gunoi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Care ai scos carburatoarele la model dupa '97,fara sa desfaci cadrul? Am inteles ca merge sa tragi cauciuciucele in filtrul de aer.. a mea e '94 si procedez asa : desfac suruburile de la cutia in care se afla filtrul de aer a, apoi misc cutia spre inapoi -astfel obtin un 7 mm ceea ce este suffficient.Desfac clemele anterior si posterior carburi , apoi scot cauciucul dintre carburi si filtrul de aer ,si gata. La introducere , de obicei ca si in alte cazuri e mai belea , dar ..: se monteaza cauciucul care face legatura carburatoarelor cu filtrul de aer , se strang colierele bine; se unge cu un pic de ulei sau sapun lichid gaura aferenta de la cutia filtrului de aer; se introduce prin presare carburatoarele cu capul in jos spre motor ; daca aintrat partea de sus apoi bagi cauciucul din spate( faptul ca suruburile de la filtrul de aer sunt slabite te vor ajuta acum) apoi cu o surubelnita dreapta perfectezi imbinarea de la filtrul de aer...misti un pic de carburatoare si trb sa intre in toate gaurile... Cam asa procedez si nu am probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 (editat) La ML e altfel. Operatiunea "dovleacul"continua. Culmea,CARBURATOARELE SUNT LACRIMA. Urmeaza disecarea Editat Octombrie 13, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Anul viitor in vara(prin iulie sau august)in functie de cum isi iau Aprilistii concedii.Cred c-ar fi bine sa inceapa cei ce vor sa vina sa se gandeasca la perioada exact si sa-si programeze concediile!Voi ce spuneti? normal ca ar trebui , dar ideea este sa vrei.Si anul acesta am vorbit inca din iarna si ...nimic !Acum vad ca ne-am inmultit poate reusim .Eu unul merg sigur pe Valea Ariesului , chiar si singur , asa ca o initiere ! » Post actualizat in 13 Oct 2014 15:49 La ML e altfel. Operatiunea "dovleacul"continua. Culmea,CARBURATOARELE SUNT LACRIMA. Urmeaza disecarea dovleacul copt , adica , va sa zica , La carburi verifica totusi nivelul de benzina . trebuie sa fie undeva la nivelul garniturii sau 2 mm mai jos , cred ca aici nu e bine Deasemenea cred ca e un balans necorespunzator intre surubul de amestec si clapeta de acceleratie.aceasta din urma trebuie sa fie deschisa cat varful de ac , nu mai mult , apoi se regleaza surubul aferent , se face simetria intre clapete( ai doua carburi) si apoi vezi din suruburile de amestec sa stea la relanti undeva la 1400-1500 ture.Poate cuiele pontou nu inchid bine ( au un cauciuc inspre varf care etanseaza) si astfel ai supraalimentare...cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Demontat,curatat curatenia..reglat din nou, sa vedem ce-o fi.. Cam frig sa incerc sa le montez acum, sa nu rup cauciucul de la admisia dinspre filtru.. IN FINE pauza de tigare si ma hotarasc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Eu iau la inceputul lui august concediu, cel putin asa am luat anul asta. Eugen, sper sa mearga brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Aprilia Pegaso 650 1999 - Mikuni BST33: Cica a pornit. Mi-a luat mult sa le bag cu grija la loc fara sa demontez tobele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Cica a pornit. Merge intr-un singur cilindru! Nu e relantiul cam mic? Sau e prea rece motorul? Dvs. cam sunteti ca mine, nu aveti somn daca stiti ca vreun fier din dotare are o problema anume! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Ha,ce decalaj la sunet.. E mult mai real direct pe youtube. Baieti,v-am salutat,ca am scule de strans. Din pacate,piese nu au mai ramas in plus » Post actualizat in 13 Oct 2014 19:00 Banzay,am o toba goala,fara site,sa trezeasca adormitii care schimba banda fara sa se asigure... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Suntem multi care ne bagam la surubarit Bine ca i-ai dat de cap, Eugene ! Nu am inteles insa de la ce nu mergea cum trebuie motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 A,dl Mony,cu respect. Pornire Aprilia Pegaso dupa 2 ani Mony By Wakasaki: Naiba stie ce au avut,ca nu am gasit nimic nelalocul lui sau defect. Ideea e ca tot miroase a benzina nearsa. Acum am mutat siguranta de la cuiele de dozaj sus de tot,suruburi aer la 3 ture si jumatate... Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 (editat) Salut domilor, vad ca s-au scris multe de cand nu m-am mai uitat! In primul rand "La multi ani!" pentru Alin! Pe urma pentru Eugen... stii ca era o motocicleta care in popor se numea "Capra" original era "Carpati" cam inainte de "Mobra", e asta cand nu mai mergea, o demontai, o curatai si o montai la loc... ce sa vezi mergea ca noua. Asta este metoda "Caprei"! Asa si tu, ai desfacut, ai curatat si acum merge! Cat despre reglajul unicului surub de amestec de pe carburatoarele noastre, din pacate nu se poate regla decat pe aparate! Pe vremuri (benzina cu plumb) te puteai uita la culoarea bujiei, acum de cand cu benzina fara plumb nu mai ai la ce sa te uiti! Salvarea noastra (moto pe carburatie) poate veni de la un senzor Lambda. Este senzorul care masoara nivelul de benzina ramasa in gazele de esapament. Asa "stiu" motoarele cu injectie cum sa regleze cantitatea de benzina. Ma tot uit la un gaget de genul acesta dar este foooarte scump! Uitati-va aici! (e o problema pe e-bay, chestia costa 145 de lire!) http://www.ebay.co.uk/itm/New-AEM-Digital-Wideband-AFR-UEGO-Controller-w-4-9-LSU-Sensor-30-4110-/301300215839?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4626e4701f Ideea este ca orice modificare pe admisie, pe alimentare sau pe evacuare afecteaza AFR (air fuel ratio = raportul aer - benzina), poate imi fac cadou de Craciun o sonda si atunci am sa pot sa-mi fac (si voua daca vreti) diagnosticare, reglaje si chiar tuning pe orice carburatie! Mai vedem! Editat Octombrie 13, 2014 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Aha,interesant. Problema e cum faci reglajul fara demontezi,ca doar nu e ca la injectie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Filmuletul in care Aprilica mea a pornit dupa 2 ani, vine sa dezica pornirile greoaie ale motocicletei daca sta mai mult timp. Eu stiu ca iarna ii inchideam robinetul de benzina si lasam sa se consume totul din carburatoare. Dupa cateva zile, indiferent de temperatura pornea imediat ce se umpleau carburatoarele. Daca nu goleam carburile, pleca din a doua, a treia incercare. Probabil carburile mele sunt foarte bine reglate fiindca niciodata nu am avut probleme cu ele... decat prea mult aer si inrosirea tevilor de evacuare, lucru remediat imediat ce am inteles fenomenul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 @Eugen, nu ai cum sa faci modificari fara sa demontezi, surubul nostru se poate regla cu o surubelnita speciala: Problema este ca acest surub modifica AFR doar pe ralanti si pe o mica portiune din primul sfert de cursa de acceleratie. Uite un grafic care arata ce sisteme din carburator intra in actiune in functie de cat de mult rotesti acceleratia: Si daca vrei sa modifici, uite cum influenteaza fiecare sistem: De aici s-au nascut vestitele "MAPS = harti" din CDI-urile motoarelor pe injectie, numai ca acolo se rezolva tot din deschiderea injectorului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Interesant. Sunt cam adormit sa asimilez toata informatia la ora asta,dar am timp sa o rumeg in drum spre munca. Multam. Capra Carpati cu doua viteze am prins-o. Eu am inceput pe Mobra Super 50,ca din aia avea si tata...m-a invatat sa merg cu ea in poligon,la 14 ani,cand am luat examenul la liceul de aviatie. Ce fericit eram... @BANZAY,ai dreptate cu surubarit-ul. Nu mai vinzi nimic zici in semnatura. Adica pastrezi ZX 9-le? Am inteles ca 3VD-ul l-ai dat.. Mony,cred ca mobra ta e mai speciala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) ce turatie ai la relanti , dupa ce motorul ajunge la 60 grade? Verifica si franarea de motor in treapta a 3-a , daca e brusca deschide suruburile de amestec la 4 ture si reduci din surubul cu arc din stanga carburatorului , deschiderea clapetei de accceleratie pana ajunge la 1400 ture Editat Octombrie 14, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) @BANZAY,ai dreptate cu surubarit-ul. Nu mai vinzi nimic zici in semnatura. Adica pastrezi ZX 9-le? Am inteles ca 3VD-ul l-ai dat.. Nu stiu stimabile Eugen... mai am zx9rul si un scuter de 125cc luat de la proxi pe care il tot invart. TDM-ul l-am dat, din pacate nu am avut timp de el cum trebuie, iar in oras mecanicii la care a fost (3 la numar) nu si-au facut treaba cum trebuie. A ajuns la un amic, care stie ce face si sunt sigur ca o sa se bucure de el mai mult decat mine. Duminica au avut loc vreo 3 accidente in judet, unul in localitatea socrului. Ieri aflu ca motociclistul a murit. Tot ieri aflu ca de fapt il si cunosteam. Chiar daca nu m-am intalnit decat de vreo 2 ori cu respectivul, un domn la 60 de ani, Victor, mi-a lasat o impresie tare placuta, plin de viata si pt. care motociclitul inseamna mult mai mult decat la mine. Deci nu putem sa zicem ca era vreun pusti teribilist calare pe un motor peste 100 cai, ci avea un maxiscuter. A schimbat un dobitoc banda si l-a aruncat in sant, iar la interviu soferul zicea ca a avut viteza si nu l-a vazut. Da-o incolo de treaba... La sfarsitul saptamanii imi vine masina, voi vedea ce fac cu motociclitul. E frumos rau, se traieste greu fara motocicleta, dar ca sa imi citez un coleg "lasa-le bai dracu' doar nu vrei sa pleci de aici schiopatand sau mai rau!", referindu-se la gandurile de emigrat... Un sfat:la Aprilicile voastre(cel putin la GA asa era)aveti posibilitatea de a da la automat fara ca butonul rosu de ON-OFF al motorului sa fie pe ON(trebuie sa fie pe OFF)deci ca sa faca ungerea pistonului fara sa porneasca!Apoi pui pe ON,mai dai odata si porneste la sfert,cu ungerea facuta!Asta faceam eu dupa perioade mai lungi de nepornit!Pornea la sfert.A,si socul tras doar 3/4,NU de tot! Exact asa faceam si eu! Dupa ce initial mai imi facea probleme (piulitele de la releu slabite! in urma verificarii unui alt mecanic bun), dupa schimbarea fraiului, pornea imediat. Editat Octombrie 14, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Salut!Am un Pegaso 650 din '95 si am o problema care nu-i dau de capat: porneste usor dar la relanti "tuseste" si se opreste motorul;doar daca o tin in ture sau cresc relanti-ul,nu mai face probleme.Relanti-ul il tineam in 1400-1500rpm.Acuma,cum il cobor sub 1800 cum "tuseste" o data-de doua ori si se opreste.Problema se intampla si in mers,daca nu o tin accelerata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.