Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

@ 3m-01

Nu pare sa curga pe la surubul de aerisire, eu cred ca "plange" pe la garnitura. Scoate capacul si mestereste o garnitura (cu rabdare). Eventual cumpara o preducea de 6mm diametru (gasesti in magazinele mari de bricolaj sau pe la tarabe in piata) ca sa nu te chinui la gauri. Curata foarte bine capacul si carterul, iar daca ai garnitura noua pui o pelicula fina de pasta de etansare pe ambele fete ale garniturii, pe capac si pe carter si poti sa strangi "la gata". Faza cu asteptarea, dintr-un post mai vechi, este in cazul in care nu ai garnitura si folosesti doar pasta.

 

Succes.

 

P.S. Materialul pentru garnituri se numeste CLINGHERIT si-ti trebuie foaie subtire de la 0,3 la max 0,7mm, cel de 1mm e deja gros si te chinui la decupaje. Daca nu gasesti merge foarte bine si o coperta de caiet de 45 de file dar din acela mai ieftin nu din asta nou si lucios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu, am pus tot timpul Motul 7100 cu vascozitatea 10W40.

Acum am comandat 5100 tot 10W40. Maine imi soseste comanda pe care am dat-o aici, pe motociclism.

Este o oferta de 140 ron, bidon de 4 litri, filtru de ulei si un spray de facut ceva pe la moto... parca shine.

Cum la motoarele noastre nu se va simti nicio diferenta intre 7100 si 5100, nu merita diferenta de bani (aproape 100 ron in plus pentru 7100).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gusa Iulian

eu am desfacut prima oara sita din cadru cand am luat motorul si am mai desfacut-o dupa 3 ani. Si prima si a doua oara sita era curata "LUNA". Pentru linistea ta e bine sa o desfaci, din pacate nu mai stiu cu ce cheie se desface, ma uit maine si-ti spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma inseala memoria, stutul cu sita din cadru se desurubeaza cu tubulara de 17.

Trebuie o tubulara "tiganeasca", din aia ca un cilindru, nu cum este in trusa de tubulare cu crichet, fiinca stutul filtrului este lung si nu ajunge pana la hexagon tubulara obisnuita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu sunt indiscret pot sa te intreb cam cand ai de gand sa le schimbi? Scuza-mi indrazneala, multumesc frumos.

Cand o sa am timp. Deocamdata sunt presat de cateva examene....

» Post actualizat in 10 Feb 2015 21:38

@eugenkawa

Poti da de tipul respectiv? Eu nu-l gasesc pe olx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog spuneti mi si mie cu ce cheie desfaceti stutul cu sita aia din cadru cand schimbati uleiul ca eu n am scoso de cand am luat moto din 2012» Post actualizat in 10 Feb 2015 18:54Si inca ceva filtrul il inlocuiti la fiecare schimb ?

Salut.

Tubulara lunga de 21 este cheia magica.

Pentru cine are banuti si vrea o jacheta cu calut,am vazut anuntul asta aici (nu cunosc vanzatorul):

/index.php?/topic/722940-geaca-motor-pegasus-best-on-the-road/

 

Eu bag in motor de cativa ani Motul 5100 10w40. Ultima data am bagat Bel Ray 10w40,ca ma grabeam (l-am primit in 30 de minute acasa) si nu am mai asteptat o zi sa vina comanda la Motul.

La Dominator am tot Motul 5100,dar 15w50,ca nu e racit pe lichid.

» Post actualizat in 13 Feb 2015 11:52

Iulian,am uitat ce cautai,dar parca era vorba de amortizor.

Daca da,cere-mi nr pe PM,posesorul fiind prieten cu mine.

Stiu doar ca l-a cumparat pentru el si nu s-a potrivit la prinderi pe Aprilia Caponord).

» Post actualizat in 13 Feb 2015 11:58

@Victor,sa-mi spui daca te-ai hotarat cu farul cu engeleyes si xenon,ca maine ajung la tata sa montez carburatoarele revizuite de Alin si trebuie sa bag si farul original in portbagaj,ca nu o pot lasa "chioara".

Alin,scuze ca nu te-am anuntat. Am luat carburatoarele alaltaseara,dar am fost intr-o continua alergatura,dupa doua saptamani de lucru fara pauza. Multumesc din nou pe aceasta cale.

» Post actualizat in 13 Feb 2015 12:03

Pentru cine vrea niste cauciucuri bune si de asfalt si de offroad:

/index.php?/topic/722941-set-anvelope-enduro/

Noi costa cam 1000 de lei. Mai negociati un pic,ca e baiat valabil Victor (kreptor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat acum cu ZOOM pe poze si are sigur la umeri si la coate. ;)

Intre timp,mi-am gasit o indeletnicire la noua achizitie.

Is folosite si pline de noroiul patriei,dar macar is "de firma"...

» Post actualizat in 13 Feb 2015 17:22

De o ora frec la ele si e gata numa' una.

@Motan,am vorbit cu amicul cu Caponordul si iti lasa amortizorul nou de spate cu reglaj la 150 de iepuroi plus transportul.

Ramane sa dai o bere rece la 0,5 la intrunirea din vara.

Vezi ca iti dau PM cu numarul lui.

Apropos,vedeti ca nu mai vin notificari pe mail la FOLLOW TOPIC. Se discuta azi pe forum.

Asa ca,verificati in lista care apare la sagetica din dreapta user-ului pe MY CONTENT.

» Post actualizat in 13 Feb 2015 18:39

Am inceput sa fac curatenie prin garaj si vreau sa vand setul de tobe de rezerva.

Toba dreapta are silencer-ul scos.

Pretul pentru voi este negociabil,ca am nevoie de bani urgent.

http://olx.ro/i2/oferta/vand-sistem-complet-tobe-evacuare-aprilia-pegaso-650-ID31XhD.html

post-74306-0-54149200-1423847547_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din lipsa de experienta si informatii, cer pareri de la voi. Stiti ceva de marca "showa" ? Din putinul pe care l-am gasit pe goagal, am inteles ca e un veritabil after-market. Acum nu stiu ce hram poarta. Is bune, nu's bune monoshock-urile de la ei ?

 

 

 

@eugenkawa

Sezonul trecut am folosit 15w-50 repsol la recomandarea unui tip, spunandu-mi ca are prea multi km mobra si trebuie unul cu o vascozitate mai ridicata. Nu stiu daca am facut corect.... de asta am intrebat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din lipsa de experienta si informatii, cer pareri de la voi. Stiti ceva de marca "showa" ? Din putinul pe care l-am gasit pe goagal, am inteles ca e un veritabil after-market. Acum nu stiu ce hram poarta. Is bune, nu's bune monoshock-urile de la ei ?

 

 

 

@eugenkawa

Sezonul trecut am folosit 15w-50 repsol la recomandarea unui tip, spunandu-mi ca are prea multi km mobra si trebuie unul cu o vascozitate mai ridicata. Nu stiu daca am facut corect.... de asta am intrebat.

Asa cum spun si colegii,marca Showa si-a castigat reputatia prin fiabilitatea testata in special de catre producatorul japonez Honda Motors Japan,printre care enumar Honda CBR 919,929,modele care la vremea aparitiei lor erau variantele de pista adaptate pentru strada.

Ca exemplu,Honda CBR 919,cunoscut ca si Fireblade...

In legatura cu uleiul,15w50 este un ulei putin mai vascod,rezistent la temperaturi mai mari.

In afara pornirii putin mai grea (e ca si cum ai mai avea un aditiv suplimentar in motor,se comporta la fel de bine ca 10w40,insa are punctul de rupere a peliculei (sa zicem fierbere) mult mai ridicat,fiind indicat pentru motoarele care nu au circuit de racire suplimentar pe baza de glicocel(antigel),cat si pentru motoarele mai uzate,care pot consuma din ulei pe la semeringurile de supape sau etanseitatea segmentilor pe cilindru.

 

Sa nu uitam ca uleiul are rol atat de gresare,cat si de racire.

Asta e unul dintre motivele pentru care,dintr-un motiv sau altul,au la un moment dat probleme la gresare (pompa ulei defecta,ulei neschimbat la timp,folosirea siliconului in abundenta la etandarea capacelor motorului sau chiar a carterelot).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce razi de mine?

glumeam!

» Post actualizat in 16 Feb 2015 15:11

Alin,din ce am vazut,Cristi a dat-o la modul general,nu pentru tine personal. ;)

Nici eu nu stiam.

Abia astept sa pun si eu bateria la Pegaso si sa-i dau o cheie dupa ce primesc carburile reconditionate de Alin.

Intre timp,m-am mai bucurat de Dominator si am mai surubarit la el,frana fata,curatat/gresat lant,spalat,inlocuit o oglinda crapata cu una noua,CDI nou si 56 de kilometri de probe.

Alaltaieri am avut drum pe la tata si ma uitam cu jind ka calutul inaripat care se odihneste sub prelata.

P.S.: Va urmaresc indeaproape.. :D

reglajele sunt facute de mine , ramane doar sa stabilesti reglajul pe motorul tau , sper sa mearga

» Post actualizat in 16 Feb 2015 15:13

Eugen a avut dreptate!Nu era ceva personal!

stiu, ....scuze nu am mai intrat , asteptam notificari pe e-mail dar nu au mai intrat si am cam ratat cateva reprize...ai avut dreptate bateria mea e moarta , am vrut Duminica sa fac ceva dar ......

» Post actualizat in 16 Feb 2015 15:16

Asteapta sa le schimb pe ale mele ... si-ti voi da un set

» Post actualizat in 10 Feb 2015 10:13

Ce ulei folositi pt mobra voastra ? marca/cod? Sa iau 15w-50 sau 10w-50 sau 10w-40?

exact ca Mony , vezi ca am pus un link unde gasesti cu transport gratis

http://shop.poldistribution.ro/

» Post actualizat in 16 Feb 2015 15:17

Asteapta sa le schimb pe ale mele ... si-ti voi da un set

» Post actualizat in 10 Feb 2015 10:13

Ce ulei folositi pt mobra voastra ? marca/cod? Sa iau 15w-50 sau 10w-50 sau 10w-40?

la GA neaparat semisintetic

» Post actualizat in 16 Feb 2015 15:19

singura belea este mufa de conexiune

» Post actualizat in 16 Feb 2015 15:21

Va rog spuneti mi si mie cu ce cheie desfaceti stutul cu sita aia din cadru cand schimbati uleiul ca eu n am scoso de cand am luat moto din 2012

» Post actualizat in 10 Feb 2015 18:54

Si inca ceva filtrul il inlocuiti la fiecare schimb ?

daca te iei dupa carte sita se curata la 10 000 si cheie , inelara de 21 cred

» Post actualizat in 16 Feb 2015 15:49

Cristi cand ai timp , da-mi un link cu " Aprilisti Minarel-isti "- nu va gasesc pentu a adauga anuntul cu intalnirea din vara

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin: ca sa folosesti cheia inelara la stutul cu sita de ulei,trebuie sa demontezi radiatorul. Deci ramane doar tubulara lunga de 21.

La firele de la releul de incarcare,la noi sunt 3 fire galbene care vin din magnetou,un plus si un minus care trebuie avuta grija sa nu le inversam. Cele galbene nu au importanta ordinea,pentru ca toate sunt plusuri,la cca 280 de volti curent primar.

 

@Motan: Am vorbit cu Emil si iti da chiulasa la 150 lei si nu mai platesti transport suplimentar daca o iei odata cu amortizorul de spate nou.

300 de lei mi se pare enorm de mult pentru o chiulasa. Mai pui 600 de lei si cumperi un motor complet functional. ;)

 

Noi avem motociclete de serie,nu Rolls Royce facut pe comanda.

 

Vitejii mei,v-am salutat din galop-ul calului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intalnirea din vara a fost publicata pe pagina " Pe motoare " Asa ca nu mai aveti scapare, trebuie sa veniti ca sa nu ne facem de cacao! O remarca , ei au trecut organizator " Geamanu Alin" pentru ca am trecut datele de contact ale mele insa am solicitat sa se faca corectia cu " Cristian Istrate" -organizator , in fond asa si este ..

 

http://www.pemotoare.ro/calendarul-intrunirilor-moto-din-romania-2015/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-au botezat Adrian dar stim despre cine este vorba.

Cred ca ar fi corect sa ne intalnim anul acesta pt prima data si apoi vedem la anul ce putem face.

Cat despre mediatizare , mi se pare normal sa colaboram intru' realizarea unui scop comun !


» Post actualizat in 17 Feb 2015 11:45

s-a rezolvat


» Post actualizat in 17 Feb 2015 12:18

azi n-am facut nimic la servici asa ca ..........va rog pareri despre o posibila varianta a afisului

 


» Post actualizat in 17 Feb 2015 12:27

te-au botezat Adrian dar stim despre cine este vorba.

Cred ca ar fi corect sa ne intalnim anul acesta pt prima data si apoi vedem la anul ce putem face.

Cat despre mediatizare , mi se pare normal sa colaboram intru' realizarea unui scop comun !


» Post actualizat in 17 Feb 2015 11:45

s-a rezolvat


» Post actualizat in 17 Feb 2015 12:18

azi n-am facut nimic la servici asa ca ..........va rog pareri despre o posibila varianta a afisului

post-78987-0-05129500-1424176043_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...