Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Verifica bine releul, bateria si curentul debitat de alternator...cam asa face atunci cind nu are curent indeajuns.

Arunca un ochi si la cutia filtrului de aer, sa fie intreaga si sa nu se fi spart/topit, apoi la bobina de inductie...si cam astea ar mai fi punctele de verificat, fiindca vad ca in rest ai bibilit tot! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica bine releul, bateria si curentul debitat de alternator...cam asa face atunci cind nu are curent indeajuns.

Arunca un ochi si la cutia filtrului de aer, sa fie intreaga si sa nu se fi spart/topit, apoi la bobina de inductie...si cam astea ar mai fi punctele de verificat, fiindca vad ca in rest ai bibilit tot! :peace:

'Nea Ivane,bateria este noua,luata in Septembrie,cu doua zile inainte de a avea problemele, e de 14 Amperi. Invarte de o ia gaia.

Releul incarca 14-14,3.

Nu stiu cum sa masor curentul de la alternator.

Aparat de masura am.

» Post actualizat in 23 Feb 2015 06:49

Chiar si pipele de pe bujii le poti lua la masurat. » Post actualizat in 23 Feb 2015 06:07Sau bujie. Nu mai stiu daca sunt 2 sau una.

Schimbat bujie,fisa si pipa,piese noi,incercat si cu alta bobina..

Ma frapeaza cel mai mult ca nu stiu ce sa mai verific.

O sa caut ca stiu ca mai aveam o bobina de alternator,cu toate ca are una noua pe ea cu care am facut 3.000 km...

Atata doar ca am observat ca imi incingea mufa de langa baterie si mufa de la releu. Le-am anulat si am cositorit firele,acum nu se mai incalzesc.

» Post actualizat in 23 Feb 2015 06:51

Am verificat supapele si distributia. Toate sunt ok.

Problema e ori din electrica,posibil un fir impuscat pe undeva sau din carburator,asa cum spun Alin si Remu1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten care are un gs si avea simptome la fel. Inchipuieti ca si sonda lambda si filtrul de benzina le-a schimbat, verificat chiulasa si mai schimbat o garnitura, 2. Si dupa reasamblare, la fel facea. In disperare, un alt prieten ce il ajuta la reasamblare a zis: ba, ai pus alta benzina noua? Bine-nteles ca a mers din prima. 1000 lei dusi pt o benzina proasta. Eu zic sa incerci si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina am dat-o jos in toamna si am curatat din nou rezervorul.

I-am pus benzina proaspata de care am bagat si la masina...

» Post actualizat in 23 Feb 2015 07:02

Oricum,in carburatoare nu a avut benzina deloc.

Tocmai ce mi le-a curatat si reconditionat Alin.

Nici cand a inceput sa faca figuri nu aveam mizerie in carburatoare.

Erau lacrima cand le-am demontat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai...cu motorul pornit, lumini aprinse (faza lunga de preferat), fara sa accelerezi deloc, masori cu aparatul la bornele bateriei...si valorile trebuiesc sa depaseasca musai 14,3V.

Dar masuratorile fa-le dupa ce lasi motorul sa functioneze cca 15-30 min., dupa ce porneste de citeva ori electroventilatorul.

Daca ai posibilitatea sa montezi o baterie de masina, nu pregeta sa incerci...nu se va intimpla nimic rau!

Cu bateria de auto montata incearca sa accelerezi, sa lasi luminile aprinse si eventual electroventilatorul pornit...si masori valorile.

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, eu zic ca e ori avans (verifica rezistenta vietii, aia de e pusa pt avans sub șa pe undeva) ori din carburatie si anume aer fals. Fum negru scoate?

» Post actualizat in 23 Feb 2015 08:24

In alta ordine de idei, sambata am pornit si eu calutul si i-am montat bucsile facute la strung pe articulatia cricului central... Aaaaalta viata!

Weekend-ul viitor vreau sa vopsesc suportii gentilor laterale.. Daca e frumos poate o scot la o tura.

» Post actualizat in 23 Feb 2015 08:32

Am gasit ceva vechi dar bun

I'm a cowboy

On a steel horse I ride

Because I'm wanted

Dead or alive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen are la pahare doua tevute care au rolul de a evacua surplusul de carburant din carburator( eu nu le am ) cred ca pe acele tevute trage aer fals si i-am recomandat sa le optureze....

Totusi mobra lui a functionat corespunzator si asa

 

Eu am avut aceleasi simptome si am constatat electrozi bujie apropiati.Am forjat-o un pic si cred ca din cauza temperaturii ridicate acestia s-au deformatDupa schimbarea bujiei ( am pus Denso ) merge perfect


» Post actualizat in 23 Feb 2015 09:24

@eugenkawa : ar trebui sa verifici cumva si plutitoarele , poate nu mai sunt etanse si nu ai nivel constant in camera . Daca cuiele poantou nu inchid bine iti tot intra benzina in cilindru cand motorul sta si o sa se umple motorul cu ulei amestecat cu benzina . Daca oringurile de la plutitoare nu sunt bune sau nu sunt potrivite iti vine benzina prea multa si iti ineaca bujia .

Cam astea ar fi cauzele pentru simptomele motorului tau .

plutitoarele sunt ok. Atasat de plutitoare se gasesc cuiele pontou , care in cap au un cauciuc. daca acesta are urme de uzura atunci e posibil sa intre mai mult carburant insa , si asa e mai greu deoarege furtunul de alimentare la mobrele noastre este destul de ingust si nu prea face presiune multa , nu avem pompa de benzina , iar alimentarea se face prin simpla aspiratie a motorului.


» Post actualizat in 23 Feb 2015 09:26

@ eugen: poti verifica bobina de inductie - pornesti mobra si pui mana pe ea , daca se incalzeste rau trebuie schimbata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fum de ulei nu da,insa scoate benzina nearsa (abur cu gaze nearse,ca si cum ii vine prea multa benzina).

Ma gandesc ca am pus un furtun un pic mai gros ca era prea scurt al ei si nu puteam demonta usor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin - tevile din paharelele carburatoarelor sunt obturate cand surubul de golire e strans, nu se evacueaza nimic prin ele, ele ajuta la golirea carburatoarelor cand desfaci suruburie de golire prin egalizarea presiunii (mai bine zis a depresiunii) care se formeaza in paharel prin scurgerea benzinei. Oricum la modelele mai noi s-a renuntat la ele pentru ca intra aer pe langa filetul suruburilor de golire.

 

@Eugen - zic si eu, ai verificat capisonul de la carburatorul din stanga, cel care obtureaza priza de vacuum, acelasi care i-a dat batai de cap lui Victor.

 

Furtunul de alimentare mai gros nu are nici o treaba atata vreme cat cuiele poantou isi fac treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ eugenkawa :

 

- la accelerare scoate fum negru ?

- ai verificat nivelul de ulei , miroase a benzina ?

- la accelerare scoate fum usor negru,cu miros de benzina nearsa si merge intrerupt constat,fara rateuri. Daca o las in ralanti,la prima pornire sta,apoi nu mai tine ralanti-ul. Socul tras nu are nici un efect.

- nivelul de ulei este ok si inca nu miroase inca a benzina pentru ca e nou si am pornit-o de cateva ori. Uleiul vechi avea multa benzina,mirosea si era "apos". Antigel nu consuma si nu imi baga ulei in antigel sau invers,nu incinge,insa cred ca se incing galeriile. Reglajul la suruburile de aer l-am rugat pe Alin sa il lase tot la 3 ture si jumatate,pentru ca asa mi-a mers bine intotdeauna.

Problema este ca daca las robinetul deschis,cand nu e motorul pornit imi curge uneori pe la teava de drenare a paharului din dreapta,iar cand e motorul pornit nu curge. Asta a aparut in primavara trecuta,dupa primele iesiri,insa imi intrase in reflex sa opresc robinetul rezervorului inainte de a opri motorul. De atunci incepuse sa nu porneasca din prima daca nu o foloseam o perioada mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate fum usor negru pentru ca nu accelerezi zdravan , probabil ii dai usor . Ia dai doua trei goarne zdravene sa vezi ce scoate . Parerea mea e ca trebuie inlocuite oringurile de la plutitoare . Am avut acelasi simptom . Si cred ca si uleiul asta nou . Pentru ca este posibil sa fie contaminat cu benzina si nu mai unge . Acum spala .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, degeaba ii dau acceleratie multa,ca intrerupe, ca si cum ar fi pe limitare.

Uleiul are 10-15 minute de functionare.

Oringuri pentru plutitoare nu gasesc decat la set pe original. Stiu ca am intrebat si erau undeva la 30 euro de corp carburator si veneau intr-o luna. Am preferat ca varianta rapida cumpararea unui carburator complet. Din pacate erau mai jalnice decat ale mele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Alin - tevile din paharelele carburatoarelor sunt obturate cand surubul de golire e strans, nu se evacueaza nimic prin ele, ele ajuta la golirea carburatoarelor cand desfaci suruburie de golire prin egalizarea presiunii (mai bine zis a depresiunii) care se formeaza in paharel prin scurgerea benzinei. Oricum la modelele mai noi s-a renuntat la ele pentru ca intra aer pe langa filetul suruburilor de golire.

 

@Eugen - zic si eu, ai verificat capisonul de la carburatorul din stanga, cel care obtureaza priza de vacuum, acelasi care i-a dat batai de cap lui Victor.

 

Furtunul de alimentare mai gros nu are nici o treaba atata vreme cat cuiele poantou isi fac treaba.

suruburile sunt corodate si nu etanseaza

» Post actualizat in 24 Feb 2015 06:44

Scoate fum usor negru pentru ca nu accelerezi zdravan , probabil ii dai usor . Ia dai doua trei goarne zdravene sa vezi ce scoate . Parerea mea e ca trebuie inlocuite oringurile de la plutitoare . Am avut acelasi simptom . Si cred ca si uleiul asta nou . Pentru ca este posibil sa fie contaminat cu benzina si nu mai unge . Acum spala .

daca te referi la oringul suportului de la plutior acestea au fost inlocuite. Nu am gasit oringuri rezistente la benzina asa ca am confectionat din furtun plastic de alimentare cu carburant. Aceeasi metoda am utilizat-o si la mine deci asta nu e problema , clar .

Pentru ca le-am desfacut ramane asta:

1. suruburile de golire pahare sunt uzate in varful conic deci trebe schimbate sa nu mai curga deloc.- se va verifica functionarea mobrei

2. daca nu merge cuiele pontou se vor inlocui daca e cazul - se verifica astfel: daca tragi aer pe furtunul de alimentare si nu se blocheaza , inseamna ca nu etanseaza ATENTIE : se va rezolva intai punctul 1 pentru ca atunci va trage aer pe acolo.

3. se va echilibra tandemul dintre suruburile de amestec si surubul de reglaj al clapetei de acceleratie ( trebuie sa stea un varf de ac deschis ) pentru ca nu am avut surubul nu am putut sa fac eu reglajul. surubul de amestec ramane la 3.5 ture apoi se creste / se coboara turatia din surubul de acceleratie pana la 2200 ture cu socul tras.Nu se accelereaza .Dupa ce ajunge apa la 60 grade , se inchide socul isi din surubul de amestec se regleaza relantiul , la cald.

 

In rest nu au nimic carburatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, eu am mai patit o chestie la carburatoarele lui OLD, din cauza ca plutitoarele si suportul lor sunt de plastic si stau permanent in benzina, acestea se deformeaza usor. In urma deformarii, din cauza unor muchii ascutite, care pe deasupra aveau "grad" din turnare, uneori plutitorul se intepenea... evident pe deschis!

 

post-18232-0-56412400-1424803220_thumb.jpg

 

Trebuie sa misti plutitoarele sus jos in suport impingandu-le, cand spre stanga, cand spre dreapta ca sa vezi daca exista vreo pozitie in care "agata", eu am luat toate muchiile cu cuter-ul si le-am finisat... poate ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, eu am mai patit o chestie la carburatoarele lui OLD, din cauza ca plutitoarele si suportul lor sunt de plastic si stau permanent in benzina, acestea se deformeaza usor. In urma deformarii, din cauza unor muchii ascutite, care pe deasupra aveau "grad" din turnare, uneori plutitorul se intepenea... evident pe deschis!

 

attachicon.gifZona de contact.jpg

 

Trebuie sa misti plutitoarele sus jos in suport impingandu-le, cand spre stanga, cand spre dreapta ca sa vezi daca exista vreo pozitie in care "agata", eu am luat toate muchiile cu cuter-ul si le-am finisat... poate ajuta!

NU AU IMPERFECTIUNI!

de genul acesta , ma refer

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul din futunele de benzina e inselator, sau cel putin la mine a fost. Am avut nevoie de o garnitura la robinetul de benzina al unei aprilii mai mici(predecesorul Pegasoului, Tuareg pe numele lui) si negasind nimic asemanator a trebuit sa fac una.

Am luat o bucata dintr-un furtun (rezistent la benzina, luat de la my moto, verde usor transparent) , am taiat longitudinal si m-am ales cu o foaie de cauciuc din care am decupat discul cu trei gauri de care aveam nevoie.

A mers bine pana cand am lasat robinetul inchis doua zile. Dupa ce l-am deschis a inceput sa curga benzina din corpul robinetului.

Cauciucul pe care l-am folosit eu era nou, si prima oara cand a atins benzina a fost in robinet. A atins-o , probabil s-a umflat putin (fara sa faca probleme) si cand a ramas pe uscat doua zile s-a micsorat mai mult ca atunci cand era nou si s-a facut mai tare, motiv pentru care trecea benzina pe langa.

Nu garantez ca asa se intampla la toate furtunele, clar depinde de material, dar furtunul asta e de calitate, acum 3 ani cand l-am luat (tot atunci am facut si treaba asta cu robinetul) a fost in jur de 5 lei metrul in conditiile in care celelalte erau cam 2-3 lei mertul.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 06:30

Aa si dupa ce curgea putina benzina pe garnitura, o lasam jumate de ora si se mai umfla putin, cat sa nu mai curga din corpul robinetului, dar nu revenea la dimensiunea initiala, un pic mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul din futunele de benzina e inselator, sau cel putin la mine a fost. Am avut nevoie de o garnitura la robinetul de benzina al unei aprilii mai mici(predecesorul Pegasoului, Tuareg pe numele lui) si negasind nimic asemanator a trebuit sa fac una.

Am luat o bucata dintr-un furtun (rezistent la benzina, luat de la my moto, verde usor transparent) , am taiat longitudinal si m-am ales cu o foaie de cauciuc din care am decupat discul cu trei gauri de care aveam nevoie.

A mers bine pana cand am lasat robinetul inchis doua zile. Dupa ce l-am deschis a inceput sa curga benzina din corpul robinetului.

Cauciucul pe care l-am folosit eu era nou, si prima oara cand a atins benzina a fost in robinet. A atins-o , probabil s-a umflat putin (fara sa faca probleme) si cand a ramas pe uscat doua zile s-a micsorat mai mult ca atunci cand era nou si s-a facut mai tare, motiv pentru care trecea benzina pe langa.

Nu garantez ca asa se intampla la toate furtunele, clar depinde de material, dar furtunul asta e de calitate, acum 3 ani cand l-am luat (tot atunci am facut si treaba asta cu robinetul) a fost in jur de 5 lei metrul in conditiile in care celelalte erau cam 2-3 lei mertul.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 06:30

Aa si dupa ce curgea putina benzina pe garnitura, o lasam jumate de ora si se mai umfla putin, cat sa nu mai curga din corpul robinetului, dar nu revenea la dimensiunea initiala, un pic mai mica.

am utilizat furtun de pvc , nu de cauciuc si numai in acel loc unde nu exista parti in miscare ci montajul este fix adica la oringul din poza lui Florin-escu de mai sus.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 08:55

pot aproviziana cu aceste produse:

http://www.wuerth.ro/eshop/silicon_special_250_negru_100_g_2

http://www.wuerth.ro/eshop/multi_spray_multifunctional_400_ml_1

http://www.wuerth.ro/eshop/hhs_drylube_400_ml_2

 

momentan nu am pret

» Post actualizat in 25 Feb 2015 11:00

am utilizat furtun de pvc , nu de cauciuc si numai in acel loc unde nu exista parti in miscare ci montajul este fix adica la oringul din poza lui Florin-escu de mai sus.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 08:55

pot aproviziana cu aceste produse:

http://www.wuerth.ro/eshop/silicon_special_250_negru_100_g_2

http://www.wuerth.ro/eshop/multi_spray_multifunctional_400_ml_1

http://www.wuerth.ro/eshop/hhs_drylube_400_ml_2

 

momentan nu am pret

preturile sunt astfel : silicon special 36 lei tva inclus

hhs drylube 76 lei

spray multi 52 lei

transportul se plateste separat.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 11:36

ceva interesant:

http://www.pemotoare.ro/bagajele-motocicleta/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand side case-uri:http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=ac&ID=229144

» Post actualizat in 27 Feb 2015 13:11

Rezervate pana duminica seara!

» Post actualizat in 28 Feb 2015 08:54

Pentru cine intereseaza piese de Aprilica:/index.php?/topic/701439-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-1997/

» Post actualizat in 01 Mar 2015 19:09

Marsul moto din Cluj-Napoca!

Evident ca-s acolo cu faza lunga!

https://www.youtube.com/watch?v=oVPq_-CM9VE

https://www.youtube.com/watch?v=EEkUFCGKrAU

» Post actualizat in 01 Mar 2015 20:00

PS:Minuta 1:15!

» Post actualizat in 01 Mar 2015 20:03

PPS:Iar in partea 2,apar la minuta 2:38!

sa nu mai treci niciodata peste capace de canalizare!

» Post actualizat in 02 Mar 2015 08:47

sa nu mai treci niciodata peste capace de canalizare!

FELICITARI.

Astazi ies si eu prima data pe anul acesta

» Post actualizat in 02 Mar 2015 09:01

Vand side case-uri:http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=ac&ID=229144

» Post actualizat in 27 Feb 2015 13:11

Rezervate pana duminica seara!

» Post actualizat in 28 Feb 2015 08:54

Pentru cine intereseaza piese de Aprilica:/index.php?/topic/701439-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-1997/

» Post actualizat in 01 Mar 2015 19:09

Marsul moto din Cluj-Napoca!

Evident ca-s acolo cu faza lunga!

https://www.youtube.com/watch?v=oVPq_-CM9VE

https://www.youtube.com/watch?v=EEkUFCGKrAU

» Post actualizat in 01 Mar 2015 20:00

PS:Minuta 1:15!

» Post actualizat in 01 Mar 2015 20:03

PPS:Iar in partea 2,apar la minuta 2:38!

ati trecut cumva pe calea Dorobantilor?

» Post actualizat in 02 Mar 2015 09:12

Daca a comandat cineva de pe " aliexpres" poate sa-mi spuna cum vine confirmarea ca a ajuns coletul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...