Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salutare, acum putin timp am cumparat o aprilia pegaso 650 din 96" si as vrea sa o cobor putin din suspensia spate fiindca ajung doar cu varfurile jos si e cam greu in panta, se poate sa o cobor vreo 5 cm doar din suspensie ? fara alte modificari ?

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

RoSBK Motorpark Romania:

RoSBK Motorpark Romania:

RoSBK Motorpark Romania:

RoSBK Motorpark Romania:

RoSBK Motorpark Romania:

RoSBK Motorpark Romania:

 

Dupa cum v-am promis :D

bun bun , e un inceput pentru Romania dar pana a fi cu adevarat un circuit cred ca va mai dura 10 ani , nu ca nu ar fi vointa ci pentru ca trebuie sa construim "Catedrala Neamului" , Biserica de la Babele din muntii Bucegi , si ma rog alte tampenii de'astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catedrala Mantuirii Neamului e cea mai importanta, atatia bani intr-o cladire fara sens.

corect !

Neamul se mantuieste prin faptele drepte si cinstite pe care la face , iar Dumnezeu isi pune mana pe aceeia care , cu credinta , lupta pentru interesul comum al tuturor nu acela meschin al unui grup restrans...asa ca neamul nostru nu va fi bine niciodata , Istoria Romanilor este proba veritabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catedrala Mantuirii Neamului e cea mai importanta, atatia bani intr-o cladire fara sens.

Nu-i chiar fara sens.....daca nu spalam bani cu droguri.....o facem legal cu biserici.Si merge bine de cativa ani incoace!Ajuta D-zeu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, acum putin timp am cumparat o aprilia pegaso 650 din 96" si as vrea sa o cobor putin din suspensia spate fiindca ajung doar cu varfurile jos si e cam greu in panta, se poate sa o cobor vreo 5 cm doar din suspensie ? fara alte modificari ?

 

multumesc.

Salut.

Bine ai venit printre noi.

Mobra se mai coboara din juguri. Slabesti toate cele 8 suruburi imbus de la juguri si ori apesi pe ghidon progresiv sus-jos, fara sa te urci pe ea, fie iti iei un ciocan de cauciuc cu care bati usor in juguri. La cel de jos nu ai acces decat daca dai carena jos sau folosesti un lemn de esenta tare, gen picior de masa cum se faceau odata. Ai grija sa fie egal in ambele parti, cobori cate 1-2 mm, apoi te muti pe partea cealalta si tot asa.

 

Mai ai varianta unei furci de ML, model dupa '97, care daca nu ma insel e mai scurta cu 21 cm.

Ai si varianta de a duce saua la un tapițer, care iti va taia cativa cm din buretele de la sa.

 

Succes!

 

Dragilor, eu inca astept de 6 săptămâni roata mare dintata de la bendix. Urla adrenalina in mine ca pierd sezonul. Asa e cand te bazezi pe prieteni...

Revin cu intrebarea:nu are nimeni un Flywheel model dupa '97 defect, pe care sa-l rectific la strungaria de la United Motors?

 

In fine, Alin, felicitari pentru plimbare si ca iti obișnuiești doamna. A mea s-a lecuit, nu-i place neam....Fa ceva totusi cu cauciucurile alea.

Cristiane, sper ca esti pe "val" cu recuperarea.

» Post actualizat in 05 Oct 2014 17:51

In privinta ridicarii mastodomtilor religioși, se merge pe ideea cantității si a devenit deja o afacere...religia in sine e impinsa pe alt făgaș, prin denaturare si indobitocire. Pacat. Pana la urma , credinta trebuie sa o ai in suflet și in tot ceea ce faci, prin corectitudine,respect de sine si al celor din jur, precum si al valorilor familiale. Ușor, ușor, se pierd.

» Post actualizat in 05 Oct 2014 17:55

Victor, superb.

Daca aveam mobra functionala, aș fi mers și eu.

Dupa 25 de ani, incep sa apara si la noi semne de implicare a sponsorilor in motorsport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Alin, a fost frumos! Efectiv prima cursa a inceput la 13:00, dar n-am putut sta pana la sfarsit, am mai avut treaba prin Bucuresti. Mi-ar place sa ridice tribune sa poti vedea efectiv tot circuitul + panouri sa stii cine pe ce loc e, chiar daca ar fi cu bilet, tot as plati sa vad asa ceva. A, si drumul, neaparat trebuie asfaltat, daca ploua cu o zi inainte sau ceva nu mai ajungi pana la circuit si sunt doar 1-2 km de drum neasfaltat :))

 

Pe site-ul lor zice ca circuitul va fi deschis publicului pe viitor, contra unei sume de bani, bineinteles. Interesant, m-as da o data acolo, dar nu cu Pegaso ca n-are sens :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Bine ai venit printre noi.

Mobra se mai coboara din juguri. Slabesti toate cele 8 suruburi imbus de la juguri si ori apesi pe ghidon progresiv sus-jos, fara sa te urci pe ea, fie iti iei un ciocan de cauciuc cu care bati usor in juguri. La cel de jos nu ai acces decat daca dai carena jos sau folosesti un lemn de esenta tare, gen picior de masa cum se faceau odata. Ai grija sa fie egal in ambele parti, cobori cate 1-2 mm, apoi te muti pe partea cealalta si tot asa.

 

Mai ai varianta unei furci de ML, model dupa '97, care daca nu ma insel e mai scurta cu 21 cm.

Ai si varianta de a duce saua la un tapițer, care iti va taia cativa cm din buretele de la sa.

 

Succes!

 

 

 

 

Deci din suspensia pe spate nu se poate... orice as face ?

O sa duc saua la un tapiter iar daca tot nu e destul o sa incerc si varianta cu jugul.. eu as fi vrut sa o las putin de spate.

 

ps: pe fata am furca up-sidedown

 

Multumesc.

Editat de 3m-01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La amortizorul spate, poti compresa aproape de maxim arcul, adica slabesti contrapiulita si strangi piulita de jos la maxim, apoi contrapiulita. In acelasi timp, coboară, dar devine si mai rigidă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catedrala Mantuirii Neamului e cea mai importanta, atatia bani intr-o cladire fara sens.

Nu-i cladirea fara sens,profesia ortodoxa e fara sens!SI NU NUMAI CEA ORTODOXA!!!

UN CREDINCIOS ADEVARAT POARTA SI ARE CREDINTA CU EL,ORIUNDE AR FI(LA BUDA,IN VARF DE MUNTE,ETC)SI CE E CEL MAI IMPORTANT,N-ARE NEVOIE DE INTERMEDIAR(APARATUL BISERICESCO-POPESC!)

» Post actualizat in 06 Oct 2014 06:22

La amortizorul spate, poti compresa aproape de maxim arcul, adica slabesti contrapiulita si strangi piulita de jos la maxim, apoi contrapiulita. In acelasi timp, coboară, dar devine si mai rigidă.

@3m-01,bine ai venit printre Aprilisteni!!!

Asa-i,iar la suspensia fata 30 mm lasati in juguri,castiga la sa,cam 13-15 mm!

» Post actualizat in 06 Oct 2014 06:25

Nu-i chiar fara sens.....daca nu spalam bani cu droguri.....o facem legal cu biserici.Si merge bine de cativa ani incoace!Ajuta D-zeu!

:agree: !

» Post actualizat in 06 Oct 2014 06:28

Aline,faina tura si locurile!

 

Victore,cred ca fost misto la SBK!Cel putin asa rezulta dupa atasamentele tale!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Bine ai venit printre noi.

Mobra se mai coboara din juguri. Slabesti toate cele 8 suruburi imbus de la juguri si ori apesi pe ghidon progresiv sus-jos, fara sa te urci pe ea, fie iti iei un ciocan de cauciuc cu care bati usor in juguri. La cel de jos nu ai acces decat daca dai carena jos sau folosesti un lemn de esenta tare, gen picior de masa cum se faceau odata. Ai grija sa fie egal in ambele parti, cobori cate 1-2 mm, apoi te muti pe partea cealalta si tot asa.

 

Mai ai varianta unei furci de ML, model dupa '97, care daca nu ma insel e mai scurta cu 21 cm.

Ai si varianta de a duce saua la un tapițer, care iti va taia cativa cm din buretele de la sa.

 

Succes!

 

Dragilor, eu inca astept de 6 săptămâni roata mare dintata de la bendix. Urla adrenalina in mine ca pierd sezonul. Asa e cand te bazezi pe prieteni...

Revin cu intrebarea:nu are nimeni un Flywheel model dupa '97 defect, pe care sa-l rectific la strungaria de la United Motors?

 

In fine, Alin, felicitari pentru plimbare si ca iti obișnuiești doamna. A mea s-a lecuit, nu-i place neam....Fa ceva totusi cu cauciucurile alea.

Cristiane, sper ca esti pe "val" cu recuperarea.

» Post actualizat in 05 Oct 2014 17:51

In privinta ridicarii mastodomtilor religioși, se merge pe ideea cantității si a devenit deja o afacere...religia in sine e impinsa pe alt făgaș, prin denaturare si indobitocire. Pacat. Pana la urma , credinta trebuie sa o ai in suflet și in tot ceea ce faci, prin corectitudine,respect de sine si al celor din jur, precum si al valorilor familiale. Ușor, ușor, se pierd.

» Post actualizat in 05 Oct 2014 17:55

Victor, superb.

Daca aveam mobra functionala, aș fi mers și eu.

Dupa 25 de ani, incep sa apara si la noi semne de implicare a sponsorilor in motorsport.

stiu, nu sunt pentru ce vreau eu si pe de alta parte sunt cam duse isa bugetul m-a facut sa aman pana la anul cand de fapt trebuie sa schimb si kitul de lant asta e :eek:

» Post actualizat in 06 Oct 2014 14:39

Ok, o sa incerc metoda asta.. multumesc.

Atasez si o poza... nu se vede prea bine dar cam asa stau pe ea .

trebuia sa-ti iei o motocicleta mai mica! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las' ca o coboara si va arata el voua... :crack:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit,ca si eu in armata[ultima masuratoare]aveam 1.67cm inaltime si asta nu m-a impiedicat sa calaresc Pegaso de 3 ani incoace,cate unul in fiecare an.Tot cu ambele varfuri ajung si eu,...dar o mai iau si pe doamna la plimbare si se mai lasa mobra....ca sa ajung mai bine jos. :peace:

Asa ca nu te mai stresa !

Editat de vali1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit,ca si eu in armata[ultima masuratoare]aveam 1.67cm inaltime si asta nu m-a impiedicat sa calaresc Pegaso de 3 ani incoace,cate unul in fiecare an.Tot cu ambele varfuri ajung si eu,...dar o mai iau si pe doamna la plimbare si se mai lasa mobra....ca sa ajung mai bine jos. :peace:

Asa ca nu te mai stresa !

Mai Vali,ai si tu tot 1,67 ca si mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost frumos. Acum am vazut ca lasa si pe doritori pe pista, weekend-ul asta care vine...dar au niste tarifeeee...

 

Sambata, 11 octombrie, va asteptam la primul track day auto-moto public, organizat pe Circuitul Motor Park Romania

Evenimentul este organizat de cluburile sportive Firemotorsport (MOTO) si Willimsport (AUTO)

 

Taxe de participare:

Taxa auto - 450 lei

Taxa moto - 315 lei

Boxa - 450 lei

Transponder (optional) - 45 lei

 

Echipament obligatoriu:

Auto - Casca de protectie

Moto - Echipament complet de protectie (casca, costum, manusi, ghete)

 

Pentru inscrieri AUTO, contactati - Willi Nicolae

mexxmotors@gmail.com / 0744.311.237

 

Pentru inscrieri MOTO, contactati - Ionut Mistode

ionut@firemotorsport.ro / 0723.172.369

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu m-am inaltat, dar m-am marit cu 40 de kilograme...

Victor, alea sunt preturile pentru concurenți. Intrarea pentru vizitatori nu poate depăși 10 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea sunt preturile ca sa te dai pe circuit (daca ai cu ce, bineinteles). Dar tot mi se par piperate...

Vizitatorii "intra" gratis, ca de obicei, adica mergi langa gard si te uiti.


» Post actualizat in 06 Oct 2014 17:32

 

Acel sunet de 2T, 500 cmc :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O cobor eu cumva sau poate mai cresc intre timp :crack:

ps : Nu ma deranjeaza foarte tare inaltimea ei de acum dar pentru linistea mea. :hug:

nu mai umbla la ea , de fapt te incomodeaza un pic atunci cant te urci pe ea , dar cred ca la mers stai bine in sa.Dac umbli pe la jugul din fata si pe la amortizor spate , vei schimba ciclistica si vei avea surprize de obicei supravirare asa ca las-o asa .Cat despre modificarea seii poate ar fi o solutie , de moment , daca ai bani.E doar o parere si te sfatuiesc sa asculti mai multe, apoi alegi ce crezi , asta e viata o optiune , norocul tau ca, aici ,ai de unde alege

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O cobor eu cumva sau poate mai cresc intre timp :crack:

ps : Nu ma deranjeaza foarte tare inaltimea ei de acum dar pentru linistea mea. :hug:

"Preparati" dintr-o platbanda o cheie cam asa:

post-20517-0-90623500-1412616469_thumb.jpg

si detensioneaza arcul de la amortizorul spate.

post-20517-0-58957700-1412616919_thumb.jpg

Apoi urca si amortizoarele fata vreo 2-3 cm asa cum ti-a fost explicat mai devreme.

 

Vezi ca e posibil sa fie nevoie sa scurtezi cricul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Preparati" dintr-o platbanda o cheie cam asa:

attachicon.gif2014-10-06 12.21.42.jpg

si detensioneaza arcul de la amortizorul spate.

attachicon.gif2014-10-06 12.23.48.jpg

Apoi urca si amortizoarele fata vreo 2-3 cm asa cum ti-a fost explicat mai devreme.

attachicon.gif2014-10-06 12.23.25.jpg

Vezi ca e posibil sa fie nevoie sa scurtezi cricul.

Acea cheie cu crabot se poate cumpara si costa cativa lei!

Amortizoarele fata nu trebuie urcate ci coborate jugurile superior+inferior pe ele ci max 30 mm. :crack: (E tot aia!)

Cricul nu trebuie scurtat,aceste "artificii" de coborare fiind prevazite de ''injinerii'' ce au construit-o!

» Post actualizat in 07 Oct 2014 07:36

Nici eu nu m-am inaltat, dar m-am marit cu 40 de kilograme...

...

Asa ceva am crescut si eu,doar ca nu chiar 40 de kg!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...