Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Esti norocos ca "muierea" ta iti cam impartaseste pasiunea moto!Lasa c-am vazut eu!

da ii place , de aceea am decis sa modific saua ca sa fie cat mai confortabila. Insa nu stiu cum sa o conving sa faca scoala mi-ar fi mai bine samergem pe doua mobre separat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut posesorii de Aprilii!

Merci lui Cristi1 pt invitatia la intrunirea din august. Sper sa pot sa ajung, desi pt mine e mai complicat, mai ales ca de obicei nu merg la intruniri. Prefer sa folosesc timpul respectiv pt calatorii.

Uneori mai merg, daca intrunirea e intr-o locatie in care nu am mai fost, dar si atunci nu stau.

Apropo, unde e intrunirea voastra, mai exact?

Si pt ca nu imi place sa vorbesc complet offtopic, pot sa va spun ca pentru prima mea motocicleta, alergam disperat dupa Pegaso. Ma atragea ca un magnet, dar gaseam numai gioarse, la preturi nereale. Asa ca mi-am luat un kawasaki, care nu m-a satisfacut complet si.... tot la Aprilia am ajuns, dar la Capo, o mobra destul de frumoasa si buna pt segmentul de enduro-touring. Pacat ca piesele sunt extrem de scumpe si rare si modul de realizare a instalatiei electrice si a unor componente din plastic de proasta calitate.

In fine, am ales capra mai mult pe criterii estetice si de performanta, uitand complet de fiabilitate, la care este mult sub Vstrom sau Varadero....

Anyway, respect pt pasiunea voastra si rabdarea cu care treceti peste problemele mecanice.

Aaaaaa si sa nu uit, jos palaria pt Mony! Asta da curaj si determinare!

Nu vreau sa mai zic nimic, ca imi vine sa fac comparatii cu unele motocicliste megalaudate.... si iar ma musca unii de popou!

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,cand te sicaneaza doamna,o bagi pe asta:

 

ma uit acasa , m-am mutat cu biroul la tehnic si nu am sunet. am lasat si castile acasa

» Post actualizat in 28 May 2015 07:25

Eu n-a trebuit s-o conving.S-a dus singura! :crack:

Iti spun eu cum s-o convingi:ia-i o mobra si atunci nu mai are de ales!Dar asta la secret,de exemplu de ziua ei!

ii iau cateva ore si daca se acomodeaza vad dupa aceea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am taiat firul de plus care iese din releu si duce la CDI.

Calutul se tureaza foarte bine.

Concluzia: releul de incarcare este vinovatul pentru 8 luni de chin,creier chinuit si nopti nedormite cu gandul la solutii.

Aseara am facut rost de un releu original de la un prieten (mai are inca doua de vanzare) si ma apuc sa cositoresc firele de la mufa.

» Post actualizat in 28 May 2015 08:40

..

» Post actualizat in 28 May 2015 08:41

..

post-74306-0-53913200-1432802470_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,acum te pui usor cu aparatul de capsat lemn pe ea.

Incepi de la cocoasa dintre pilot si pasager.

Prinzi 3-4 capse pe-o parte,apoi intinzi pe partea opusa. Mergi pe 2-3 centimetri lungime,daca vrei sa iasa treaba buna. Capsele le pui initial pe doua randuri,in zig-zag,paralel cu marginea,la 2 cm de ea. In dreptul incuietorii nu poti sa intri cu aparatul si oricum e dublat plasticul. Tii o sula sau surubelnita dreapta subtire la indemana,sa dai capsa afara,daca e stramba,sau se mai trage materialul.

Continui spre partea din fata. Ai mult de tras de ea,dar din degete,nu pune forta bratelor,ca rupi materialul.

Cea mai buna pozitie de lucrat e din stand pe un scaunel,cu scroafa (saua) intre pulpe,catre genunchi,partea de jos catre tine,sa poti capsa. Ideal ar fi sa tina cineva materialul dupa ce il tragi,cateva secunde,sa aplici capsa. Capse iti recomand de 6 mm,ca alea de 10 mm se stramba sau te vor inteapa la partile moi.

Urmeaza partea din fata,cea mai grea,unde trebuie sa crestezi materialul pe mijloc,pana la 3 cm de margine. Nu mai mult,ca o plesnesti. La colturi suprapui cate putin material.

Dupa ce termini fata,te muti in spate. Tragi dinspre mijloc catre spate,oblic,sa se intinda si pe latime si pe lungime.

In final,daca esti multumit,o iei la capsat de jur-imprejur,apoi tai cu foarfeca materialul in surplus,fara sa fortezi.

In timp sa modeleaza singur materialul daca nu ii lasi burta mare.

Spor la masajul scroafei. Daca e sotia geloasa,pune-o sa-i infiga capsele in ciuda. :D

M-a ajutat mult incalzitorul electric .materialul se inmoaie si se intinde ma usor , apoi la racire se strange singur si astfel sta intins.

» Post actualizat in 28 May 2015 08:46

@Eugenkawa ; ai gasit releul?

» Post actualizat in 28 May 2015 08:51

Ma bucur ca ai gasit problema, Eugen!

 

Azi am taiat firul de plus care iese din releu si duce la CDI.

Calutul se tureaza foarte bine.

Concluzia: releul de incarcare este vinovatul pentru 8 luni de chin,creier chinuit si nopti nedormite cu gandul la solutii.

Aseara am facut rost de un releu original de la un prieten (mai are inca doua de vanzare) si ma apuc sa cositoresc firele de la mufa.

» Post actualizat in 28 May 2015 08:40

..

» Post actualizat in 28 May 2015 08:41

..

deci la vara vi cu Aprilica :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,Alin,multumesc de ajutor,am gasit la amicul meu,Daniel. Ma lasa si cu banii pana la salariu. Abia astept sa termin totul de strans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de incurajari.

Cristiane,la tombola e musai sa dai patch-uri cu Aprilia. Bonus o femeie. In poza,format mic,sa nu ne afisam cu ea pe strada. :)

 

Acum am realizat ca nu am diodele de la avans la mine.

Macar rezolv cu releul si mai bag maine o tura de 30 de kilometri cu japoneza asta mica (Rocky Sport Centurion din 1985).

Ieri am bagat 50 de kilometri. In 3 luni am slabit 25 de kilograme.

post-74306-0-15725200-1432804980_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regim cu salate si fructe,plus multa bicicleta.

 

Intrebare:la releu,am 3 fire galbene,unul rosu si unul rosu cu alb (plus albastru masa la cadru); care duce la CDI ?

Rosu sau rosu cu alb ?

post-74306-0-37621300-1432805422_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara-le cu aparatul de masura. Din schema electrica a mobrei, reiese ca ele se impreuneaza la un moment dat la +12V.


» Post actualizat in 28 May 2015 09:45

Banuiesc ca exista un fir direct catre CDI pentru a-i furniza alimentare cand nu exista baterie/conexiune la baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regim cu salate si fructe,plus multa bicicleta.

 

Intrebare:la releu,am 3 fire galbene,unul rosu si unul rosu cu alb (plus albastru masa la cadru); care duce la CDI ?

Rosu sau rosu cu alb ?

daca astepti iti spun cand ajung acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai astept. Multumesc,Alin.

M-am dumirit:plusul de la CDI este rosu,mai gros decat cel alb cu rosu.

La mine,firele sunt prelungite,pentru ca am avut releul montat pe jugul de la furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuiul pontou e cui pontou , cuiul de dozaj e cui de dozaj ,sa nu confundam .Deasemenea sa nu confundam principiu cu situatia de fapt." Nu are voie sa nu inchida" Ba da , daca sta aplecata mobra , lichidul din pahare tinde sa se echilibreze si astfel nu va mai actiona uniform plutitoarele la capatul carora sta cuiul pontou. daca acesta nu inchide bine , fiind uzat ...PA . De aici rezulta principiul vaselor comunicante adica lichidul tinde sa se egalizeze la acelas nivel deci se va duce in motor si in filtrul de aer

Stai linistit ca nu se fac confuzii :) Un cui uzat, normal ca lasa, si e logic ca vorbeam de un cui fara uzuri. E uzat, se schimba e maxim 30 de lei. Oricat ar fi de inclinata mobra, pornita/oprita, el are un rol simplu. Ce vase comunicante? Ca benzina intra printr-un stut si se 'imparte' la ambele, nu intra intr-unul si din el isi trage celalalt. Curge dintr-unul ca nu inchide cuiul, inunda motorul. Nici un vas comunicant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema axului cu came a fost rezolvata si motocicleta este functionala . Acum se cauta telescop fata dreapta complet sau doar jamba deoarece actualul curge datorita unei lovituri in zona semeringului . Baiatul a vorbit cu cineva in Brasov , dar erau ptr modelul urmator celui din '96 si jambele sunt mai mari in diametru . Ptr eventuale oferte va rog imi lasati in PM mesaj sau luati legatura direct cu posesorul motocicletei : 0763 811996 , Vasi . Asa nu impusca nimeni mesagerul .

 

Va multumesc anticipat ptr sugestii si sfaturi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Macar rezolv cu releul si mai bag maine o tura de 30 de kilometri cu japoneza asta mica (Rocky Sport Centurion din 1985).

Ieri am bagat 50 de kilometri. In 3 luni am slabit 25 de kilograme.

de o saptamana m-am reapucat si eu de facut miscare , :alcy: n-am nevoie de slabit dar trebuie sa pun ceva muschi pe mine ca ma bate vantul.

asa ca ieri mi-am luat cauciucuri noi de contratimp la bicicleta, tricou de ciclism,si in fiecare joi seara voi merge la https://www.facebook.com/events/1667737260129022/ seara bicicletelor in constanta , un tur al orasului de 20km . data trecuta fara antrenament si cu cauciucurile praf de coapte am cedat fizic in ultimii 5% km prin statiunea mamaia,cea mai rapida sectiune inainte de final.....asa ca de data asta am pregatit bine mica bestie pe 2 roti , KTM Formula S . de-o varsta cu mine :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot la bere va e gandul!

Am finalizat proiectul " scroafa " cum zice Eugenkawa .

Tin sa multumesc pe aceasta cale celor care m-au ajutat cu sfaturi -chiar mi-au prins bine fiind prima incercare-

Deasemenea asociatiei producatorilor de bere din Romania pentru insufletirea necesara :alcy:sotiei care m-a bandajat ( trebe sa curga sanga ca iasa treaba bine ) si bineinteles mesterului adica mie

post-78987-0-18235500-1432832989_thumb.jpg

post-78987-0-10333100-1432832995_thumb.jpg

post-78987-0-27726800-1432833000_thumb.jpg

post-78987-0-37558600-1432833005_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine a iesti seaua !

Bravo !

O sa trebuiasca sa fac si eu acelasi lucru cu cea de la scuter. Am tot ce trebuie, dar pielea sintetica este facuta din 3 bucati care trebuiesc cusute foarte frumos.

Noroc ca vecinul meu este croitor si are masina buna de cusut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine a iesti seaua !

Bravo !

O sa trebuiasca sa fac si eu acelasi lucru cu cea de la scuter. Am tot ce trebuie, dar pielea sintetica este facuta din 3 bucati care trebuiesc cusute foarte frumos.

Noroc ca vecinul meu este croitor si are masina buna de cusut.

la masina nu ma bag deocamdata , desi nu e greu .Pot sa croiesc si sa dau la cineva la cusut.La mine am preferat sa intind de material , la cald si a iesit pana la urma.

Era faina cu cev cusaturi sucare prin ea , poate ma specializez la urmatoarea.Am primit o comanda pt un scuter de la un vecin

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si fete....de azi sunt proaspat posesor de Aprilia Pegaso ie 2002....e luat de aici de pe forum de la un user de nota 10....mobra nu e perfecta dar la banii care i-am dat pe ea nici nu pot avea pretentii...am facut azi contractul de V-C si i-am facut si asigurare...maine imi da fostul proprietar fiscalul si pe 15 iunie ma prezint la RAR...pana atunci e ocupat din pacate ...dupa sper sa reusesc sa o inmatriculez intr-o zi doua cu o firma care se ocupa cu asa ceva....o sa am multe intrebari pentru voi azi si de-a lungul timpului ...sper sa nu deranjez...

Am facut o tura in seara asta din Bucuresti pana aproape de Targoviste si inapoi....ce imi pare suspect e ca temperatura indicata in bord nu sare de 60 de grade C..e normal?.....eu stiam ca un motor cu ardere interna trebuie sa fie pe la 90 de grade C....

Apoi vreau sa va intreb de unde pot cumpara o clema cu surub de prindere a mastii fata dreapta.....o am lipsa si sunt putin desfacute plasticele....

Ca prima modificare i-am schimbat unghiul de la manetele de frana si ambreiaj....erau prea lasate in jos si era obositor la drum...mana nu avea continuitate si statea intr-o pozitie obositoare....cand am facut aceasta operatie s-au deranjat evident si oglinzile si am fost nevoit sa desfac suruburile de prindere si sa le repozitionez.....

In timp ce studiam mobra am vazut ca e un oxid alb la borna minus de la baterie...o sa incerc sa desfac maine ...sa curat cu spray contact si sa ung dupa....cred ca am nevoie sa dau partile laterale ale cozii pentru aceasta operatie....nu am citit inca manualul de service dar nu vad cu sa am acces la abaterie altfel..

Multumesc anticipat de sfaturi ....

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,saua aia seamana cu cea de Ktm 990 Adventure,febletea mea.

Noxy,s-o stapanesti sanatos. Ca sa umbli la baterie,desfaci carena din stanga din dreptul seii. Ai doua suruburi in fata,unul langa stop,unul sub sa,langa cutia de sigurante din spate. Inainte de toate,dai saua jos.

Bornele le demontezi,le cureti cu o perie de sarma si le montezi la loc.

 

 

Ma cam bate un gand sa plec Sambata cu Dominatorul la Focsani,pentru ca copiii merg cu autocarul si nu mai am pasageri in masina.

Avem vreun coleg pe aici din Focsani ?

Ceva obiective de vizitat / pozat,daca tot stau 3 zile ?

 

Copiii stau la Hotel Unirea,eu am gasit cazare langa ei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot la bere va e gandul!

Am finalizat proiectul " scroafa " cum zice Eugenkawa .

Tin sa multumesc pe aceasta cale celor care m-au ajutat cu sfaturi -chiar mi-au prins bine fiind prima incercare-

Deasemenea asociatiei producatorilor de bere din Romania pentru insufletirea necesara :alcy:sotiei care m-a bandajat ( trebe sa curga sanga ca iasa treaba bine ) si bineinteles mesterului adica mie

Nu vreau sa ma bag aiurea, mai ales ca ai facut deja treaba si a iesit chiar bine, dar nu mergea cumparata o sea din dezmembrari ? Modelul dupa 94 sau 95 are altfel de sea, confortabila zic eu si CRED ca baza aia de plastic e la fel..

Oricum, felicitari, arata foarte bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...