Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se prea poate!

 

O alta reclama Aprilia:

» Post actualizat in 12 May 2015 15:02

O mica parte din endureala de sambata trecuta:

 

buna treaba: nu taia nimeni lemne?

ce-mi place peisajul !

» Post actualizat in 12 May 2015 15:44

am luat o guma pe spate sh , foarte buna ,; e 140 latime dar se incadreaza , iar la ITP o rezolv.

Partea buna e ca am scos roata sa schimb amvelopa dar am constatat ca nu am camera, cauciucul era tubles dar nu stiam daca jeanta e sigilata.Se pare ca ,spre norocul meu DA!

post-78987-0-25913100-1431445423_thumb.jpg

post-78987-0-26033600-1431445428_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit cea mai buna solutie , un cric de la Loganul meu.Suportul din lemn confectionat de mine ofera sprijin pe durat lunga .Asa cum am procedat eu -deoarece nu am cric central sau stander- demontarea rotii spate dureaza max 10 min , cu grija.Ca sa ridici fata se monteaza cricul mai in fata ...

atasat poze cu girafa

post-78987-0-65764300-1431447115_thumb.jpg

post-78987-0-79464300-1431447121_thumb.jpg

post-78987-0-40211400-1431447127_thumb.jpg

post-78987-0-51581100-1431447131_thumb.jpg

post-78987-0-05908900-1431447136_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa te critic,dar claxonul tau e montat cam urat!

» Post actualizat in 12 May 2015 17:30

Partea 1:

» Post actualizat in 12 May 2015 17:30

asa am gasit de cuviita cu " vocea acestuia-a clacsonului"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Madalin, cum face nenea cu etansarea jantei, o si "arajneaza" din spite, adica o centreaza, o mai strange, sau doar etansare. Nu de alta dar daca e "fugita" si o etanseaza, cand o centrezi strici munca omului si arunci banii!

 

Alin, pune si tu poze de detaliu cu janta etansata, sa furam maserie!

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Madalin, cum face nenea cu etansarea jantei, o si "arajneaza" din spite, adica o centreaza, o mai strange, sau doar etansare. Nu de alta dar daca e "fugita" si o etanseaza, cand o centrezi strici munca omului si arunci banii!

 

Alin, pune si tu poze de detaliu cu janta etansata, sa furam maserie!

maine pun , deoarece acasa nu am "scule " pt dejantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti,

mi-i s-a oferit un pegaso din 99 la schimb pe motorul meu.

vreau sa va intreb la ce anume sa ma uit la acel motor? ce posibile "bube" au? cum sunt ele in mare, merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti,

mi-i s-a oferit un pegaso din 99 la schimb pe motorul meu.

vreau sa va intreb la ce anume sa ma uit la acel motor? ce posibile "bube" au? cum sunt ele in mare, merita?

toate mobrele SH au bube indiferent de marca .

Trebe' sa te uiti sistematic :

-estetic sa iti convina si daca are ceva zgarieturi propunei scaderea pretului

-anvelope bune , te scuteste de o investitie serioasa

-furca fata -sa nu aiba pierderi de ulei sau zgarieturi

-lantul sa nu fie prea uzat.daca este propune reducerea pretului un kit complet costa cam 100 Eu

-verifica pornirea: trebuie sa porneasca fara probleme daca e in regula , uita povestile cu pornirea greoaie la Pegaso.daca nu porneste usor are ceva

-in mersul la relanti nu trebuie sa tacane nimic la motor. daca se aude ceva rezulta pastile supape uzate sau lantdistributie intins

- verifica cati km a detinut vanzatorul mobra si daca in acest timp a schimbat electromotorul sau rulmentul de pornire.Producatorul recomanda inlocuireala 30 000km

- da o tura si vezi cum intra in viteze , trebuie sa intre usor.

In rest bafta la vicii ascunse!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash bar,nu crush bar.Crush inseamna pasiune,adica "i have a crush on that girl"-adica,am facut o pasiune pentru fata aia.

Crash inseamna prabusire. :peace:

:peace:

» Post actualizat in 13 May 2015 10:46

m-am inselat amarnic: am camera pe spate X-(

» Post actualizat in 13 May 2015 11:28

Donez: anvelopa spate 130 x 80 - 17 Dunlop trailmax , mai poate fi folosit 1000-2000km , pentru un aprilist nevoias care nu poate investi anul acesta.Este cel montat pe roata in poza din pagina anterioara

» Post actualizat in 13 May 2015 12:11

poze guma:

post-78987-0-09497800-1431519094_thumb.jpg

post-78987-0-67610200-1431519094_thumb.jpg

post-78987-0-04314700-1431519095_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Aprilica din nou la drum prin gradina Carpatilor . 900 km dus-intors . O remarca : gradina Carpatilor e plina de caini . Unde e un popas , un sat , un loc cat de mic cu oameni sunt si cel putin 2-3 caini . Si traverseaza cand nu te astepti . Mergeti prin sate cu maxim 50 km/h altfel riscati enorm . Asa am scapat de doi . Cu al treilea am avut noroc ca aveam un camion in fata si era gata-gata sa-l preseze , in ultima clipa s-a oprit al naibii caine .

 

 

 

post-2197-0-68107600-1431544326_thumb.jpg

post-2197-0-06340700-1431544343_thumb.jpg

post-2197-0-03962600-1431544365_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Unul dintre apilistii cu state vechi pe acest forum, Mony, m-a surprins placut ieri. Am primit un telefon de la el si m-a anuntat ca pleaca la plimbare, in Grecia, spre Peloponez. Am zis, perfect, pe 21 suntem si noi in Grecia si poate ne vedem pe langa Alexandroupouli.

Pana aici, nimic iesit din comun.

Partea haioasa este ca a plecat in Grecia cu scuterul, o chinezarie de 125 cmc, cu care se invartea prin Bucuresti. A pus pe el cort, sac de dormit, bagaje si p-aci ti-e drumul.

Asa ca sa-i uram drum bun si sa-l asteptam acasa cu bine si multe poze din inedita escapada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate mobrele SH au bube indiferent de marca .

Trebe' sa te uiti sistematic :

-estetic sa iti convina si daca are ceva zgarieturi propunei scaderea pretului

-anvelope bune , te scuteste de o investitie serioasa

-furca fata -sa nu aiba pierderi de ulei sau zgarieturi

-lantul sa nu fie prea uzat.daca este propune reducerea pretului un kit complet costa cam 100 Eu

-verifica pornirea: trebuie sa porneasca fara probleme daca e in regula , uita povestile cu pornirea greoaie la Pegaso.daca nu porneste usor are ceva

-in mersul la relanti nu trebuie sa tacane nimic la motor. daca se aude ceva rezulta pastile supape uzate sau lantdistributie intins

- verifica cati km a detinut vanzatorul mobra si daca in acest timp a schimbat electromotorul sau rulmentul de pornire.Producatorul recomanda inlocuireala 30 000km

- da o tura si vezi cum intra in viteze , trebuie sa intre usor.

In rest bafta la vicii ascunse!

mersi frumos, e de mare ajutor ce mi-ai zis.

eu am intrebat asta pt ca am vazut ca multa lume se plange de pegaso modelul asta ca se cam strica, intrebam in ideea asta, sa stiu ce se strica cel mai des la ele, la ce sa fiu foarte atent.

si inca o itnrebare: modelul asta din 99 e injectie sau carburator?

uitati anuntul: http://olx.ro/oferta/vand-aprilia-pegaso-650-an-fabricatie-1999-ID3ic3X.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Aprilica din nou la drum prin gradina Carpatilor . 900 km dus-intors . O remarca : gradina Carpatilor e plina de caini . Unde e un popas , un sat , un loc cat de mic cu oameni sunt si cel putin 2-3 caini . Si traverseaza cand nu te astepti . Mergeti prin sate cu maxim 50 km/h altfel riscati enorm . Asa am scapat de doi . Cu al treilea am avut noroc ca aveam un camion in fata si era gata-gata sa-l preseze , in ultima clipa s-a oprit al naibii caine .

Frumoasa mobra!

» Post actualizat in 14 May 2015 05:06

mersi frumos, e de mare ajutor ce mi-ai zis.

eu am intrebat asta pt ca am vazut ca multa lume se plange de pegaso modelul asta ca se cam strica, intrebam in ideea asta, sa stiu ce se strica cel mai des la ele, la ce sa fiu foarte atent.

si inca o itnrebare: modelul asta din 99 e injectie sau carburator?

uitati anuntul: http://olx.ro/oferta/vand-aprilia-pegaso-650-an-fabricatie-1999-ID3ic3X.html

cred ca pe modelele din 2001 s-a trecut lka injectie. La cat scrie ca are consumul , 6.7 / 100 km e carburatie clar.

http://motoprofi.com/motospecspictures/aprilia/pegaso_650-1999.html

» Post actualizat in 14 May 2015 05:12

parbriz Shumilica.

Aseara a plecat pe intuneric de la mine sper sa fi ajuns cu bine si sper ca parbrizul sa-si fi facut treaba

post-78987-0-62270700-1431580349_thumb.jpg

post-78987-0-11596400-1431580350_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm si eu ca prima aprilica pegaso pe injectie e din 2001. Si o recomand in fata celor pe carburatie! :)

 

Am ajuns... pe la 1 noaptea :) ca am zis daca tot am batut drumul macar sa ma simt si eu... terifiat, asa ca am luat-o Campina-Pucioasa-Targoviste-Bucuresti.

In primul rand ca 80% din drum am fost confuz ca era prea liniste si nu mi se misca geaca pe mine de la vant. Mi se parea ca aud motocicleta in loc sa aud vant :))

In al doilea rand Campina-Pucioasa e un drum misto, dar in unele curbe mai e cu nisip, balega, ulei, apa, mai pui picioru jos, iti mai joaca motoreta, chestii d-astea fun pe care ti le doresti cand esti singur noaptea la cucuietii din deal. In alte linii drepte si intunecate mai stau ceva cai pe mijlocul soselei. Noroc ca nu-s speriosi si stau pe loc in timp ce tu treci pe langa ei pisandu-te in pantaloni.

Cand mai intri si pe rezerva la 30 de km de civilizatie, cu o motocicleta care oricum scapa benzina din belsug pe la scurgerea din airbox incepi sa te intrebi daca materia ta cenusie nu e cumva de la cenusa gratarului.

 

Ca si review la pambriz:

- arata foarte bine, o treaba foarte buna facuta de Alin, liniile de jos care sunt identice cu liniile farului sunt geniale.

- vantul nu ma mai sugruma de gat si nici corpul meu firav nu mai e ca o vela performanta

- partea de jos e un pic cam jos asa ca atat faza scurta cat si faza lunga bat un pic in el, asa incat face sa fie luminata toata rama pambrizului. cred ca trebuie sa dau alte gauri si sa-l ridic. sper sa pot folosi gaurile deja date de jos sa le pun sus.

- asa cum e el instalat acum si la inaltimea mea vantul bate in casca, la nivelul ochilor, e un pic deranjant dar cu minim 100% mai putin deranjant decat inainte, cand mi se formau vartejuri care se spargeau in mine peste tot, gat, cap, corp.

- va trebui sa pun o folie fumurie in degrade (sus as vrea sa fie transparent) astfel incat sa nu se vada suportul de prindere

 

Pe scurt, daca il mut un pic mai sus ca sa rezolv chestia care deranjeaza cel mai mult (lumina farurilor care bate in el) o sa fiu 100% multumit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm si eu ca prima aprilica pegaso pe injectie e din 2001. Si o recomand in fata celor pe carburatie! :)

 

Am ajuns... pe la 1 noaptea :) ca am zis daca tot am batut drumul macar sa ma simt si eu... terifiat, asa ca am luat-o Campina-Pucioasa-Targoviste-Bucuresti.

In primul rand ca 80% din drum am fost confuz ca era prea liniste si nu mi se misca geaca pe mine de la vant. Mi se parea ca aud motocicleta in loc sa aud vant :))

In al doilea rand Campina-Pucioasa e un drum misto, dar in unele curbe mai e cu nisip, balega, ulei, apa, mai pui picioru jos, iti mai joaca motoreta, chestii d-astea fun pe care ti le doresti cand esti singur noaptea la cucuietii din deal. In alte linii drepte si intunecate mai stau ceva cai pe mijlocul soselei. Noroc ca nu-s speriosi si stau pe loc in timp ce tu treci pe langa ei pisandu-te in pantaloni.

Cand mai intri si pe rezerva la 30 de km de civilizatie, cu o motocicleta care oricum scapa benzina din belsug pe la scurgerea din airbox incepi sa te intrebi daca materia ta cenusie nu e cumva de la cenusa gratarului.

 

Ca si review la pambriz:

- arata foarte bine, o treaba foarte buna facuta de Alin, liniile de jos care sunt identice cu liniile farului sunt geniale.

- vantul nu ma mai sugruma de gat si nici corpul meu firav nu mai e ca o vela performanta

- partea de jos e un pic cam jos asa ca atat faza scurta cat si faza lunga bat un pic in el, asa incat face sa fie luminata toata rama pambrizului. cred ca trebuie sa dau alte gauri si sa-l ridic. sper sa pot folosi gaurile deja date de jos sa le pun sus.

- asa cum e el instalat acum si la inaltimea mea vantul bate in casca, la nivelul ochilor, e un pic deranjant dar cu minim 100% mai putin deranjant decat inainte, cand mi se formau vartejuri care se spargeau in mine peste tot, gat, cap, corp.

- va trebui sa pun o folie fumurie in degrade (sus as vrea sa fie transparent) astfel incat sa nu se vada suportul de prindere

 

Pe scurt, daca il mut un pic mai sus ca sa rezolv chestia care deranjeaza cel mai mult (lumina farurilor care bate in el) o sa fiu 100% multumit!

parerea mea este sa decupezi partea de jos si sa pastrezi gaurile asa cum sunt.Cele de jos nu se potrivesc cu cele de sus.Daca va trebui sa perforezi inca 4 gauri mi-e teama sa nu-i slabesti rezistenta si asa sta un pic in tensiune.Cat despre infoliat e bine ,sunt destui care fac , eu nu am reusit imi pare rau. Cat despre vant pe la casca , nu uita ca esti pe motor nu in masina.Orice parbriz nu te va proteja 100 %si mai cu seama unul executat fara teste ca acesta.

Peste toate , ma bucur ca ai ajuns cu bine si bravo, ai avut curaj sa te aventurezi singur noaptea!

» Post actualizat in 14 May 2015 11:08

@sumilica

Incearca asta: cu un marker negru incearca sa "murdaresti" muchia semirotunda de jos astfel incat sa nu mai bata lumina , apoi du-l la infoliat si vezi mai apoi daca te mai deranjeaza lumina s-ar putea sa fie doar refractia luminii prin muchia de jos

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercasem deja de ieri de pe drum sa pun banda izoliera pe muchiile alea dar nu a fost suficient doar unde am pus eu. O sa mai incerc. Cred ca e de la faptul ca e destul de indepartat.

 

Intre timp azi am folosit una din gaurile de jos si am dat o gaura noua in diagonala ca sa stea pentru test. iluminatul parbirzului nu mai e asa evident dar tot exista, iar protectia la vant este asemanatoare, poate cu 20% mai buna. Nu stiu ce sa fac, sa-l las asa si sa astept sa-l infoliez sau sa dau si restu de doua gauri (as mai da doar inca una, sa se sustina in 3 surburui, ca a doua ar fi cam aproape de cealalta).

 

Oricum, ideea e ca cum necum merge si intr-adevar, daca mai ai cum sa faci rost de plexiglas pune anunt in sectiunea speciala ca o sa ai clienti 100%. Materialul e foarte bun, am mers cu maxim 120 si nu se indoaia nu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercasem deja de ieri de pe drum sa pun banda izoliera pe muchiile alea dar nu a fost suficient doar unde am pus eu. O sa mai incerc. Cred ca e de la faptul ca e destul de indepartat.

 

Intre timp azi am folosit una din gaurile de jos si am dat o gaura noua in diagonala ca sa stea pentru test. iluminatul parbirzului nu mai e asa evident dar tot exista, iar protectia la vant este asemanatoare, poate cu 20% mai buna. Nu stiu ce sa fac, sa-l las asa si sa astept sa-l infoliez sau sa dau si restu de doua gauri (as mai da doar inca una, sa se sustina in 3 surburui, ca a doua ar fi cam aproape de cealalta).

 

Oricum, ideea e ca cum necum merge si intr-adevar, daca mai ai cum sa faci rost de plexiglas pune anunt in sectiunea speciala ca o sa ai clienti 100%. Materialul e foarte bun, am mers cu maxim 120 si nu se indoaia nu nimic.

Facem asa: gaureste-l cum vrei , fixeaza-l pe pozitia care iti convine cel mai bine si iti fac altul in noile conditii tehnice. Considera acesta pe care il ai deja -cadou

» Post actualizat in 15 May 2015 07:00

Alin... STIMA, frumoasa lucrare! Pune-ti anunt la bursa ca faci parbrize din plexic, poate iese de o bere!

Multam !

ma "specializez"- deocamdata nu stapanesc 100 / % tehnica modelarii , nu am nici sculele necesare pentru a produce un produs viabil vanzarii, comercializarii

» Post actualizat in 15 May 2015 07:33

singura problema o reprezinta curbarea materialului de baza , care se face la 360-370 grade C fara flacara.

Este destul de dificil daca nu ai forma si mediu de caldura constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Are cineva sau stiti pe cineva care are la vanzare suporti si genti laterale?

In rest.... va urez o vara frumoasa!

Azi cred ca imi expira revizia la motor. Azi o sa fac revizia la motor. :-))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Are cineva sau stiti pe cineva care are la vanzare suporti si genti laterale?

In rest.... va urez o vara frumoasa!

Azi cred ca imi expira revizia la motor. Azi o sa fac revizia la motor. :-))))

Gata! Mi-am facut revizia! daca are cineva de vanzare genti laterale si suporti imi poate lasa mesaj cu detaliile de vanzare! Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...