Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Ei, da' nu-i bai... oricum şi dacă stai lângă ea nu se vede decât dacă ştii să o cauţi de robinet pe stânga sau să citeşti pe codiţă dacă mai are stickerele... sau poate dacă te uiţi în bord....

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CRISTI IE scrie pe mine :crack: ...sper sa fie bujia...ti-am mai scris mai demult...de cand am luat-o nu am schimbat bujia si imi mai face in a 2-a si a 3-a niste zgaltaieli....am crezut ca e de la benzina...da ieri faceam ca in rollercoster pana si-a revenit :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii fac un RMN imediat si la bujie

Din mica mea experienta cu Aprilia:

1. bujia pot s-o dai jos si fara sa dai rezervorul (cam hard core, dar merge...cu rabdare si o cheie de bujie cu "pereti" subtiri), am facut manevra asta cam de 20 ori pana acum

2. fum negru scoate si a mea (problema la un injector...cam asta cred mecanicii)

3. imi afuma bujia la greu (nu o uda)

4. partea cu zgaltiitul am patit-o si eu (la mine n-a tinut figura cu schimbatul bujiei)

5. daca este rece afara (dimineata), porneste fara probleme...cand se incalzeste afara, deja inepe sa faca figuri (un mecanic banuie ca poate fi si de la un senzor de temp care influenteaza CDI`ul...sper sa fi inteles eu corect !)

 

Sper sa fie problema de la bujie. Daca nu, tre sa cauti pe cineva cu diagnoza pt Pegaso IE in zona ta...la mine in zona, nu am gasit :(

» Post actualizat in 24 May 2017 19:31

6. consum estimat de mine, cam 8-10%

7. gazele miros foarte tare a benzina

8. sa verifici in cutia de la filtru de aer daca este unei sau benzina, la mine asa se intampla (intoarce de la injectoare)

 

la mine este clar ca are o problema pe amestec .. de la injector, senzorii de temperatarura (cica are 3)...fara diagnoza !!!....

» Post actualizat in 24 May 2017 19:54

Cheia este primita mostenire de la fostul proprietar si cu un mic training "daca o inec cand o pornesc" (cum nu mi-a dat mie in cap ca un motor pe injectie, nu ar trebuii sa se inece :baldy: )

 

Tre sa intri pe sub rezervor cu cheia, chiar daca iti vine greu sa carezi exista un loc cat sa poti sa o lasi pe bujie, dupa care....cu rabdare, tutun o desfaci. Dupa vreo 10 manevre o sa ti se para chiar usor :)

post-96471-0-97240900-1495655545_thumb.jpg

post-96471-0-70004300-1495655547_thumb.jpg

Editat de tol3do
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai consumul extrem de mare. In oras mie imi ia 5.5-6 maxim. In afara nu mi-a consumat niciodata peste 5, cu tot cu mers sportiv. Undeva la 4.6 estimez in afara.

 

Cred ca ai avut un ghinion de motor "mesterit" bine de tot la foarte multi mesteri mecanici extrem de "priceputi". De regula, motorul are putine hibe cand iese din fabrica. Doua lucruri strica un motor in timp:

1. lipsa atentiei atunci cand trebuie

2. mester priceput la toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba aia rusinoasa din manual ati incercat-o? :D

Aia cu cititul erorilor cu martorul de la injectie...


» Post actualizat in 25 May 2017 05:54

Ma dispera ca nu pot pune manualul aici...

post-85683-0-44379800-1495691581_thumb.jpgpost-85683-0-04743600-1495691589_thumb.jpgpost-85683-0-61314200-1495691595_thumb.jpgpost-85683-0-78564000-1495691602_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine in afara am scos intre 4,6 si 5%...cu mers pana in 110-120 maxim...miroase si la mine mai tare a benzina la esapament....nu e o regula cand ma zgatzaie....cald rece...

» Post actualizat in 25 May 2017 07:14

Sa moara bibi...prea complex...daca ne vedem la apriliana te las sa intri in workshop :))

 

Si in zona la mine nu e NICI un mecanic, dapai sa faca cineza diagnoza. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parcă era undeva o procedură de reglaj la noxe... cu motorul cald, la ralanti, se răsuceşte mirobolantul şurub de amestec până moare motorul, apoi se dă înapoi o tură, sau ceva de genu'

Cine ştie parametrii exacţi e rugat să mă corecteze, ca să nu inducem populaţia în oroare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fac operatiunea in 2, unu sa tina rezervorul spre filtru si unu sa mustruluiasca bujia :-L .

» Post actualizat in 24 May 2017 07:17Mi-a dat ieri niste rateuri si fum negru de nu mai gaseam ghidonu :crack: . O porneam si se oprea si tot asa...Abia am reusit intr-un final si dupa 2 km nu m-a mai zgaltzait. Acu mere bine. O sa vad ce e cu bujia...alte probleme ce ar putea fi? Injector? Mizerie in rezervor?

 

Salut,<br>

<br>

Aceeasi problema o am si eu la a mea.<br>

Eu nu am avut timp sa ma ocup de ea asa ca am dat-o la service la Mototehnica si United motors.<br>

Ambele service-uri nu au stiu ce sa ii faca cum sa o ia cum sa o dea etc.<br>

Eu am gasit multe piese noi foarte ieftine asa ca am schimbat pe motocicleta de toate, baterie, freewhell pompa de benzina, bujie, 5-a supapa reglata, injectoare si clapeta de acc curatate la Mototehnica. La fel facea se oprea aiurea in mers maibales la strecurarea printre masini.<br>

Abia pornea, depindea de zi, ori o lua din 3-a cu fum ori din prima curat si frumos.<br>

Bun am dus-o in concediu de la Mototehnica la United Motors le-am explicat tot ce am schimbat la ea si ei au pus electricianul pe instalatie sa o ia la verificat, bun instalatia verificata si "lucrata" pe alocuri....bine unda verde, au pua diagnoza ......e adevarat ca mergea cu 25% mai civilizat dupa aceea dar tot se oprea.<br>

Ok am cumparat din UK un ECU nou dintr-un stoc vechi......cei de la United Motors l-au montat facut diagnoza iar totul ok, porneste impecabil dar se opreste odata ce se incalzeste adica dupa 30de secunde.<br>

Ne uitam unii la altii nedumeriti ce o avea bai frate. Nu bate nu da in nas odata ce este in sarcina doar la relanti se opreste.<br>

<br>

Vine momentul in care zbor catre UK iarasi. Odata ajuns luni in pauza de masa stau pe net si rup www.apriliaforum.com  am citit tot ce tinea de Pegaso 650 cu motor Rotax.<br>

In acest fel am reusit sa gasesc acest topic care in opinia mea este 90% solutia la probelma mea si probabil a ta.<br>

Pe scurt singurele diferente intre F650 si Pegaso 650 ca Pegaso are 5 supape iar F650 are 4 supape, utilozand spatiul unei supape pentru a pune o 2-a bujie.<br>

Motorul de 650 nu este mare dar fiindca este monocilindric spatiul/volumul din cilindru este mare, avand 2 bujii scanteia/scanteile impreuna cu amestecul atomizat conduc catre un front de flacara mai bun si pot suporta mici pierderi de pe instalatia electrica ( ma refer la fisa de bujie si lulea ) fara efecte majore asupra mersului rotund la relanti.<br>

Pegaso avand o singura bujie automat orice fluctuatie/pierdere de pe instalatie afecteaza mersul rotund al motorului.<br>

BUN, ideea e ca in timp 10-15ani rezistenta din fisa si lulea cresc afectand automat scanteia bujiei.<br>

Colegii nostri americani care evident s-au lovit de aceeasi problema au rezolvat-o in felul urmator:<br>

<br>

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?265350-Spark-Plug-Cap-Mod<br>

<br>

Spor la citit! Daca incerci sa imi spui cat de fericit esti de rezultat.<br>

Sper sa am si eu timp anul acesta sa incerc solutia de pe www.apriliaforum.com<br>

» Post actualizat in 26 May 2017 19:58

Sunt in aeroport si am scris de pe telefon, nu stiu dc a aparut cu <br>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2x Pratt & Whitney PW1000G :P

BR br cred ca face Rotaxul meu cand ma vede ca intru in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Victor, Scuze, am uitat sa mentionez ca era o metoda empirica, de-aia am si spus ca nu mai stiu unde si cum am dat de ea...

sau la United, unde vin baietii cu inbusul, dau jos ornamentul ala de inox de pe evacuare (pe dreapta, sub rezervor) si fix intre suruburile lui de fixare e un capac care se inlocuieste cu sonda analizorului de gaze

dar dupa mine avea si ala cu metoda lui empirica un pic dreptate... daca saracesti amestecul pana moare motorul apoi revii (aici nu mai stiu cat, dar parca dupa ureche era undeva intre jumate de tura si doua ture, stiu, marja e cam mare... imbatranesc urat... asta e) nu ar avea de ce sa nu mearga... in printzip reglajul ala nu afecteaza decat performanta la ralanti,.. oricum, alta metoda nu stiu sa existe de a regla amestecul (decat eventual modificarea pozitiei senzorului de clapeta de pe corpul clapetei... dar pe aia o poti zbarci mult mai rau si mult mai usor).

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-am dat doar ce am gasit in manual :D

 

In alta ordine de idei, am lasat lantul mai larg, cu o tura la suruburile de reglaj de la roata. S-a vazut diferenta de dezbatere. Insa, acum face si mai rau cu pasager decat facea inainte :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,<br>

<br>

Aceeasi problema o am si eu la a mea.<br>

 

A trebuit sa plec in weekend vreo 400 km si nu am apucat sa fac nimic...A mers ceas deocamdata...pornesc si fara soc la 3 grade...am cumparat bujie noua...acu sa vad cand si cum o sa o schimb.

Daca nu stiu super mecanicii vietzii ce are iti dai seama ca noi nu avem multe sanse de reusita doar sa le schimbi pe rand toate.

» Post actualizat in 29 May 2017 07:12

la mine nu s-a oprit in mers niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super-mecanicii vietii nu-s in stare sa-si dea seama ca trage aer fals pe undeva, si a stat 2 saptamani la ei mociocicleta... Nu dau nume ca nu-i frumos.

Asa ca nu e valabil argumentul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mai avut o belea, pe care am depistat-o din greşeală, când am schimbat fişa de bujie... un isteţ, înainte să cumpăr eu mobra, din varii motive doar de el el ştiute, a schimbat pipa... şi a pus una cu rezistor... să te ţii dureri de cap generate de întrebări de genul "ce are de nu merge? Compresie are, bujie nouă, benzină vine..." amărâta dădea scânteia prin doi rezistori de câte 5 kΩ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand Puiule sa arunci o privire la mufa ce vine in bobina de inductie. Am observat ca are prostul obicei sa se deterioreze firele si sa faca contact imperfect SAU contact prea perfect intre ele. Probabil stii ca asta este undeva sub rezervor.

 

Si daca tot ai sa fii la acea operatiune am o rugaminte la tine daca poti sa faci o poza la cum sunt asezate firele sub rezervor si in fata ghidonului..

Al meu Pegaso este din 2002 si tare am impresia ca nenea al' batran de a avut-o inainte a facut ceva schimbari si a amestecat cablurile caci tare urat mai arata.

In concluzie mi-ar fi de mare ajutor o poza de la tine.

 

Mult noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...