Nooxy Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 Ultimult link a fost bun. Primele doua le stiam dar nu poti finaliza tranzactia pe pagina lor din diverse motive... Ultimul link a mers si nu il stiam. Ms mult Sa fii sanatos si sa te bucuri de mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 (editat) Asta si era scopu',sa ating la unii dintre noi,o coarda veche,plina de praf si care sa si rezoneze,pe deasupra! Pai la mine ai atins. Imi aduc cu placere aminte de Hoinarul tatalui meu. Pasager de pe la 7 ani, conducator de pe la 12. Asta pana s-a saturat tata pe la 17 ani ai mei sa dea cu subsemnatul pe la politie( stiti voi, umblat fara permis,plimbat in scopuri nobile fete :lol: .....), si m-a pus sa o vand. Cu banii de pe ea , am fost 1 saptamana la mare. Microbul a ramas, si cand mi-am permis(pe la 29 de ani) , am luata A si primul motor.... Si acum stiu si in somn sa ii fac o segmentare, un schimb de camera, etc. Pe vremurile alea, cel putin pe mine nu ma ducea mai mult de un sezon o segmentare. Cand murea motorul in treapta 5 pe drum plat, insemna minim segmentare. Editat Noiembrie 10, 2017 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Noiembrie 11, 2017 Share Postat Noiembrie 11, 2017 Salutare baieti, De ceva timp nu am mai venit si eu cu intrebari pe topicul asta de Rotax 655, Pegaso 650. Am vrut sa schimb uleiul acum doua saptamani si bingo antigel in ulei deci clar garnitura de chiuloasa. Tipic nimic neasteptat la Rotax 655, mai ales ca e SH si Dumnezeu stie cine si cum a mers cu ea. Pentru ca atat timp cat am fost plecat din tara si nu am avut timp in weekend-uri sa ma ocup de ea am dus moto la doua service-uri care au facut rahatul praf de verificare moto si intretinere schimb ulei + antigel etc....NU imi pare rau de banincat imi pare rau de timpul meu pierdut cand veneam cu ideea de a ma plimba. Am zis sa iau Rotaxul de coarne sa ii vin de hac, garaj am, scule am, dinamometrica am si asa macar stiu eu ce situatie am/gasesc. Dupa ce am luat chiuloasa de la planat 0.15mm luat din ea am zis bun in seara asta am strans chiuloasa la loc (garnitura noua) pus axele cu came lantul de distributie la punct, toate cele necesare la loc. Am cautat intensiv si pe advrider si am inteles ca garnitura de chiuloasa la Rotax 655 se duce in 80% din cazuri datorita unei piese de 17euro AP8104328 radiator filler cap care are in interiorul lui o supapa care se deschide la 1.3bar (parca asa scrie pe piesa mea) sau la 60 de grade conform manualului Aprilia. Domnilor am cautat piesa asta peste tot pe net si nu o pot cumpara la Aprilia NU exista in stock nu se mai fabrica probabil, in UK nu e valabila de noua......iar piesa SH nu vreau sa pun pe ea pt ca nu am incredere. Ma gandesc eventual sa iau una SH pe care sa o gauresc cu un burghiu de 8 si sa vad cum se comporta " pe direct ". Daca cumva gasiti sau stiti de unde sau la cine sa apelez pt AP8104328.....raman dator. A doua intrebare nedumerire este legata de legatura basculei spate in cadru (vezi poza atasata) legatura care influenteaza direct garda la sol a motocicletei. Pegaso 650 I.E. 2001 este joasa fata de Pegaso 650 MX 1996 (care m-a dus prin toate namoalele si NU s-a stricat), banuiesc caasta tine modul imbinarii basculei in cadru....nu mai tin minte cum era asta la MX Pegaso 650. In poza se poate vedea ca imbinarea actuala in cadru are o lungime/suprafata mai ingusta fata de urechile de joa care au ondiatanta intre ele la imbinare mai mare. Exista o persoana pe aici care ridicat garda la sol a motocicletei din acel punct? Eu ma gandesc sa ma duc la un strungar pt a face niste bucsi care sa compenseze dinstanta dintre urechi. Daca aveti experienta sau ceva sfaturi constructive in aceasta speta, va ascult. eu as verifica supapa aia inainte sa o inlocuiesc cu o inventie de genul un bidon in care se ''pupa dopul '' dat o gaura montat o valva de masina si unflat bidonul cu o pompa cu manometru supapa aia rolul de e mentine sub presiune instalatia de racire pt a ridica punctul de fierbere al lichidului ....e cu doua sensuri ...;a cald se deschide spre vasul de expansiune ...la rece invers .....se gasesc montate si pe masini in general coreene si japoneze ( nu mi trece prin cap deocamdata care ) legat de a doua problema la aprilica mea daca i strang reglajul la pe spate la maxim se ridica considerabil ....urechile alea din poze sunt suportii de la cricul central eu nu m as lega de ei .......eu am varianta tuscany tibet care vine cu furcile mai lungi din fabrica si cu robinet la amortizorul spate ...daca i strang amortizorul spre maxim de la toata talpa pusa jos ajung cumva de stau cam pe varfuri ...am 1.87 ....ininte de modifica verifica amortizorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 11, 2017 Share Postat Noiembrie 11, 2017 @ Bigfoot , in legatura cu suspensia mai poti incerca ceva : inlocuiesti bieletele care sunt acum cu altele de la modele 92 - 95 (care sunt chiar putin mai inalte decat 96-le ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 13, 2017 Share Postat Noiembrie 13, 2017 Salutare baieti, De ceva timp nu am mai venit si eu cu intrebari pe topicul asta de Rotax 655, Pegaso 650. Am vrut sa schimb uleiul acum doua saptamani si bingo antigel in ulei deci clar garnitura de chiuloasa. Tipic nimic neasteptat la Rotax 655, mai ales ca e SH si Dumnezeu stie cine si cum a mers cu ea. Pentru ca atat timp cat am fost plecat din tara si nu am avut timp in weekend-uri sa ma ocup de ea am dus moto la doua service-uri care au facut rahatul praf de verificare moto si intretinere schimb ulei + antigel etc....NU imi pare rau de banincat imi pare rau de timpul meu pierdut cand veneam cu ideea de a ma plimba. Am zis sa iau Rotaxul de coarne sa ii vin de hac, garaj am, scule am, dinamometrica am si asa macar stiu eu ce situatie am/gasesc. Dupa ce am luat chiuloasa de la planat 0.15mm luat din ea am zis bun in seara asta am strans chiuloasa la loc (garnitura noua) pus axele cu came lantul de distributie la punct, toate cele necesare la loc. Am cautat intensiv si pe advrider si am inteles ca garnitura de chiuloasa la Rotax 655 se duce in 80% din cazuri datorita unei piese de 17euro AP8104328 radiator filler cap care are in interiorul lui o supapa care se deschide la 1.3bar (parca asa scrie pe piesa mea) sau la 60 de grade conform manualului Aprilia. Domnilor am cautat piesa asta peste tot pe net si nu o pot cumpara la Aprilia NU exista in stock nu se mai fabrica probabil, in UK nu e valabila de noua......iar piesa SH nu vreau sa pun pe ea pt ca nu am incredere. Ma gandesc eventual sa iau una SH pe care sa o gauresc cu un burghiu de 8 si sa vad cum se comporta " pe direct ". Daca cumva gasiti sau stiti de unde sau la cine sa apelez pt AP8104328.....raman dator. A doua intrebare nedumerire este legata de legatura basculei spate in cadru (vezi poza atasata) legatura care influenteaza direct garda la sol a motocicletei. Pegaso 650 I.E. 2001 este joasa fata de Pegaso 650 MX 1996 (care m-a dus prin toate namoalele si NU s-a stricat), banuiesc caasta tine modul imbinarii basculei in cadru....nu mai tin minte cum era asta la MX Pegaso 650. In poza se poate vedea ca imbinarea actuala in cadru are o lungime/suprafata mai ingusta fata de urechile de joa care au ondiatanta intre ele la imbinare mai mare. Exista o persoana pe aici care ridicat garda la sol a motocicletei din acel punct? Eu ma gandesc sa ma duc la un strungar pt a face niste bucsi care sa compenseze dinstanta dintre urechi. Daca aveti experienta sau ceva sfaturi constructive in aceasta speta, va ascult. eu as verifica supapa aia inainte sa o inlocuiesc cu o inventie de genul un bidon in care se ''pupa dopul '' dat o gaura montat o valva de masina si unflat bidonul cu o pompa cu manometru supapa aia rolul de e mentine sub presiune instalatia de racire pt a ridica punctul de fierbere al lichidului ....e cu doua sensuri ...;a cald se deschide spre vasul de expansiune ...la rece invers .....se gasesc montate si pe masini in general coreene si japoneze ( nu mi trece prin cap deocamdata care ) legat de a doua problema la aprilica mea daca i strang reglajul la pe spate la maxim se ridica considerabil ....urechile alea din poze sunt suportii de la cricul central eu nu m as lega de ei .......eu am varianta tuscany tibet care vine cu furcile mai lungi din fabrica si cu robinet la amortizorul spate ...daca i strang amortizorul spre maxim de la toata talpa pusa jos ajung cumva de stau cam pe varfuri ...am 1.87 ....ininte de modifica verifica amortizorul O sa incerc si faza cu manometrul si un recipient artizanal. Referitor la inaltime sa, si la mine e la maxim arcul dar....stau cu genunchii flexati. Poate am eu picioarele mai lungi sau motocicleta mai uzata ... » Post actualizat in 13 Nov 2017 16:41 @ Bigfoot , in legatura cu suspensia mai poti incerca ceva : inlocuiesti bieletele care sunt acum cu altele de la modele 92 - 95 (care sunt chiar putin mai inalte decat 96-le ) . O sa incerc la dezmembrari. Ms de pont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motardu Postat Noiembrie 30, 2017 Share Postat Noiembrie 30, 2017 Salutare baieti, De ceva timp nu am mai venit si eu cu intrebari pe topicul asta de Rotax 655, Pegaso 650. Am vrut sa schimb uleiul acum doua saptamani si bingo antigel in ulei deci clar garnitura de chiuloasa. Tipic nimic neasteptat la Rotax 655, mai ales ca e SH si Dumnezeu stie cine si cum a mers cu ea. Pentru ca atat timp cat am fost plecat din tara si nu am avut timp in weekend-uri sa ma ocup de ea am dus moto la doua service-uri care au facut rahatul praf de verificare moto si intretinere schimb ulei + antigel etc....NU imi pare rau de banincat imi pare rau de timpul meu pierdut cand veneam cu ideea de a ma plimba. Am zis sa iau Rotaxul de coarne sa ii vin de hac, garaj am, scule am, dinamometrica am si asa macar stiu eu ce situatie am/gasesc. Dupa ce am luat chiuloasa de la planat 0.15mm luat din ea am zis bun in seara asta am strans chiuloasa la loc (garnitura noua) pus axele cu came lantul de distributie la punct, toate cele necesare la loc. Am cautat intensiv si pe advrider si am inteles ca garnitura de chiuloasa la Rotax 655 se duce in 80% din cazuri datorita unei piese de 17euro AP8104328 radiator filler cap care are in interiorul lui o supapa care se deschide la 1.3bar (parca asa scrie pe piesa mea) sau la 60 de grade conform manualului Aprilia. Domnilor am cautat piesa asta peste tot pe net si nu o pot cumpara la Aprilia NU exista in stock nu se mai fabrica probabil, in UK nu e valabila de noua......iar piesa SH nu vreau sa pun pe ea pt ca nu am incredere. Ma gandesc eventual sa iau una SH pe care sa o gauresc cu un burghiu de 8 si sa vad cum se comporta " pe direct ". Daca cumva gasiti sau stiti de unde sau la cine sa apelez pt AP8104328.....raman dator. A doua intrebare nedumerire este legata de legatura basculei spate in cadru (vezi poza atasata) legatura care influenteaza direct garda la sol a motocicletei. Pegaso 650 I.E. 2001 este joasa fata de Pegaso 650 MX 1996 (care m-a dus prin toate namoalele si NU s-a stricat), banuiesc caasta tine modul imbinarii basculei in cadru....nu mai tin minte cum era asta la MX Pegaso 650. In poza se poate vedea ca imbinarea actuala in cadru are o lungime/suprafata mai ingusta fata de urechile de joa care au ondiatanta intre ele la imbinare mai mare. Exista o persoana pe aici care ridicat garda la sol a motocicletei din acel punct? Eu ma gandesc sa ma duc la un strungar pt a face niste bucsi care sa compenseze dinstanta dintre urechi. Daca aveti experienta sau ceva sfaturi constructive in aceasta speta, va ascult. Salut.In legatura cu piesa AP8104328. Aia asa trebuie sa deschida la 1.3 bari.N-o gauri ca nu trebuie sa deschida la 60 de grade,Ala este termostatul care trebuie sa deschida la 60..65 de grade.Aia are rol de supapa de siguranta ca sa nu plesneasca furtunele sau radiatorul.Amestecul 50/50 etilenglicol /apa fierbe la 107 grade la presiune atmosferica si pe la 115 la 1.3 bari..Garnitura se arde cind o tii in 7000 de ture mult timp si racirea nu face fata pe alocuri in chiulasa linga garnitura se formeaza pungi de vapori care nu racesc chiulasa iar garnitura se topeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 La multi ani CHRISTIAN ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Decembrie 6, 2017 Share Postat Decembrie 6, 2017 La mulţi ani (cu întârziere)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Decembrie 7, 2017 Share Postat Decembrie 7, 2017 Foarte frumos! La mulți ani înainte, căci vă stă foarte bine împreună! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Decembrie 7, 2017 Share Postat Decembrie 7, 2017 Oho, toate sunt apropiate, frumos! La mulți ani și Mirelei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Decembrie 7, 2017 Share Postat Decembrie 7, 2017 Mersi, sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Decembrie 7, 2017 Share Postat Decembrie 7, 2017 Multamn fain,Victore. Pai a fost asa:in 3 decembrie,Mirela,in 5 decembrie,eu si in 8 decembrie,casatoria. Un fel de BOOM,BOOM,BOOM....rachiuuuuuuuuuuuuuuuuu LA MULTI ANI !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andre1 Postat Decembrie 9, 2017 Share Postat Decembrie 9, 2017 Va salut, Un tutorial de inlocuit placutele pe spate la Aprilia Pegaso 650GA din 95 este ? Placutele sunt FA173. Multumesc, Andre1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 10, 2017 Share Postat Decembrie 10, 2017 Nu este mare teorie. Aici este cazul unui GS650 dar este acelasi caz in mare parte. Daca ai rabdare poti sa o faci fara sa dai jos roata spate. Etrierul vine pe o sina a basculei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 11, 2017 Share Postat Decembrie 11, 2017 Sa traiasca in pace si sanatate @Cristi uno ! El Re di Aprile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andre1 Postat Decembrie 11, 2017 Share Postat Decembrie 11, 2017 Multumesc de ajutor dar sistemul este diferit pe spate la Aprilia. O placuta este fixa in suport. Daca ma poate ajuta cineva care a umblat acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Nu este mare teorie. Aici este cazul unui GS650 dar este acelasi caz in mare parte. Daca ai rabdare poti sa o faci fara sa dai jos roata spate. Etrierul vine pe o sina a basculei. la un moment dat nenea ala din filmulet zice sa pui vaselina pe placuta din exterior ......a se citi ...vaselina cuprata ....pasta de cupru ...pasta de aluminiu ...sau orice zeama din gama asta folosita pt sistemul de franare ...vaselina normala se va scurge de la caldura... pe bolturi se foloseste vaselina siliconica de inalta temperatura din acelasi motiv ......regila numarul 1 in mecanica e sa desfaci toate suruburile pana cade piesa ....verifica vizual aparatorile de praf de la pistonas verifica furtunul in zonele sertizarilor sa nu fie crapat ...nu completa lichid de frana daca nu ai placute noi ...nivelul se va micsora pe masura ce placutele se uzeaza .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 (editat) Multumesc de ajutor dar sistemul este diferit pe spate la Aprilia. O placuta este fixa in suport. Daca ma poate ajuta cineva care a umblat acolo. salutare! Oricum ai suficient timp in aceasta perioada , deoarece nu cred ca te vei da cu mobra prea mult , astfel te sfatuiesc asa: In linkul atasat ai o varianta empirica de suspendare mobra fara cric central( nici eu nu am, dar am utilizat asa ceva , se vede in film-lungimea batului este de 33 cm). Dai roata jos , vei verifica si conformitatea rulmentilor ; dai jos etrierul cu totul , iese de pe sina .Vei observa cum sunt dispuse placutele.Dupa aceea , golesti instalatia de lichid de frana , o speli cu apa calda .inlocuiesti lichidul ( folosesti Dot 4). Nu este complicat , dar iti vei verifica tot sistemul de franare pe spate si vei avea siguranta ca, tehnic ,totul e in regula.Nu trebuie sa te pricepi , nu ai ce sa strici, dar trebuie sa ai atentie .Sa nu ai teama ca nu este ceas elvetian. Editat Decembrie 14, 2017 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Decembrie 15, 2017 Share Postat Decembrie 15, 2017 Salut! Are cineva patina de cauciuc de pe bascula pe care calca lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Decembrie 16, 2017 Share Postat Decembrie 16, 2017 Salut, nu e cauciuc, e un plastic banal, am impresia că se potriveşte şi de la bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 16, 2017 Share Postat Decembrie 16, 2017 Eu nu as spala instalatia de frana cu apa! Cel mult componentele demontate complet si suflate temeinic dupa. Pe langa coroziunea care poate sa apara, lichidul de frana e higroscopic (absoarbe apa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Decembrie 18, 2017 Share Postat Decembrie 18, 2017 Eu nu as spala instalatia de frana cu apa! Cel mult componentele demontate complet si suflate temeinic dupa. Pe langa coroziunea care poate sa apara, lichidul de frana e higroscopic (absoarbe apa). Aia mă gândeam și eu... eu am tot completat pe sus și golit pe la etrier până a început să iasă curat lichidul, că al meu era cine știe de când și era negricios și puțin tulbure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Decembrie 19, 2017 Share Postat Decembrie 19, 2017 (editat) Fix asa am gandit-o si eu, ca sa fiu sigur ca nu ramane apa prin instalatie, ca se stransese ceva din condens... (verificata cu un tester d'ala pe baterii luat de la fratii orezari). Editat Decembrie 19, 2017 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 22, 2017 Share Postat Decembrie 22, 2017 (editat) Dragii mei Pegasisti de Rotax 650 I.E. Acum ceva timp am scris pe acest topic despre problemele pe care le aveam la motocicleta, pt ca se oprea de cate ori era calda se oprea instant ca si cum cheia era scoasa din contact. Am schimbat fisa tot facea asa, acum ca este iarna ce sa zic mergea bine o vreme pana ajungea la 80 de grade Celsius si apoi brusc murea, cand iti era lumea mai draga, adica in ture joase 1500-2000rpm in slalom incet printre masinile de la semafor. Farurl ramane aprins, ventilatorul functioneaza..........deci curent are nu e borna de pe baterie prost legata. Bun dau sa ma uit la United Motors de o bobina de inductie SAGEM dar scorul era de 150de euro ceva de genul..............da-o in colo sa fim seriosi ca nu e un satelit NASA e o jucarie de moto. Pe net una originala noua costa peste 100euro LEJER. Bun caut pe net solutii de bobine, si gasesc pe forumul Aprilia http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?293884-Pegaso-650-IE-2004-IGNITION-COIL-NEED o solutie de la un coleg Pegasist polonez, cum ca bobina de inductie de la PSA ( Peugeot-Citroen) functioneaza bine si este plug and play direct cu 2 pini ca si cea orginala SAGEM de 150de euro. OK, direct dau https://www.epiesa.ro/bobina-de-inductie-delphi-gn10240-12b1-idprod-162133197.htmsi aleg o bobina de inductie DELPHI GN10240-12B1 de Citroen C5 3.0i V6 ( are cate una pe cilindru ). Pret doar 123 de lei sa zicem 25de euro. Odata primita bobina de C5 3.0i ma apuc si tai la bomfaier suportul si gulerul ei de plastic astfel incat sa fie obtin practic bobina goala, in 5minute am rezolvat-o, apoi dau jos camasa de cauciuc de pe bobina Sagem si o pun pe cea DELPHI de C5, merge la fix aia e. Ma duc nerabdator la moto, in proportie de 90% a intrat aproape la fel, spatiu este DESTUL unde este bobina pozitionata, deci nu exista constrangeri mari. Dau drumul la moto si brusc sare in 3500rpm .................initial m-am speriat dar apoi am umblat la rotita de ralanti care era setata "sus" datorita comportamentului cu bobina veche si mofturoasa. O setez la 1700-1750rpm si o las sa mearga, in garaj fiind rece a durat ceva, ma uit la ceas arata 80de grade, motorul toarce PERFECT fara semne de poticneala merge cuminte si ascultator, ajunge la 90de grade, iincepe ventilatorul sa functioneze , motorul toarce bine, zic hai sa pun instalatia electrica in dificultatate. dau drumul la semnale, faza scurta faza lunga tot, ventilatorul merge si asa de bine imi adie cald in garajul rece, motorul............se invarte ceas. Tot nu am fost convins am ambalat-o pe loc pana a ajuns la 100de grade, apoi am lasat-o la ralanti 1 minut, a mers motorul ceas fara nici cel mai mic semn de poticneala, in mod normal cu bobina veche trebuia sa moara din prima, daca nu o ajutam eu sa stea la 2000-2200rpm. Acum in sfarsit Pegaso-ul meu este in putere, garnitura de chiuloasa noua, bobina noua si fisa noua, simeringuri + ulei 15W si ciorapi noi pe furca fata, urmeaza anvelopele de enduro si parcarea lui definitiva in PH pt drumetii plimbari etc. Sper ca experienta mea sa va ajute daca aveti aceeasi problema sau simptome similare. Cel mai trist este ca am fost la 3 service-uri moto in Bucuresti si cand ziceam, ''ba da nu o fi bobina de inductie?''........raspunsul era, ''pai daca e aia nu iti porneste deloc ca e monocilindru, nu se ajuta in altul sau in altii ca la 4L'' sau un ''Mnuuuu nu are treaba''. Pana la urma un pic de studiu de caz individual din ce m-am documentat ca o bobina de inductie se strica din cauza vibratiilor ( care sunt din plin pe monocilindru ) si din cauza temperaturilor inalte, ea fiind situata undeva destul de aproape de capacul axei cu came de la motor aproape de asemenea si de esapament. Asa am ajuns sa ma uit de cat costa o bobina si sa caut alternative de bobina pe net. Acum.........aduna vibratii din plin si temeperaturi inalte si iti rezulta o integrala pt multi mecanici, sau... am avut eu noroc mai special cu service-urile. PS: Bobina asta merge si pe motoarele mari Rotax V2 1000cmc. Va urez sarbatori fericite! Poate ajung si eu anul ce vine la intalnirea Aprilia Editat Decembrie 22, 2017 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Decembrie 26, 2017 Share Postat Decembrie 26, 2017 am jucat si eu in filmul asta ....tot cu o bobina de psa am rezolvat problema ....doar ca am renuntat si la fisa originala siliconica deoarece avea rezistenta cam mare (in jur de 10 kohmi)....am pus o bucata de fisa clasica cu cupru cu o pipa de 5 kohmi spre bujie .....in caz de doamne fereste se poate folosi si bobina de logan de 1.6 16 valve doar ca o sa intre cam aiurea in cadru .....(e mai mare ) mufa e identica tensini etc se pare ca se nimeresc .....eu cu una din aia am facut probe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.