Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Am schimbat eu contactul la Aprilia mea anul trecut cu unul after market. Cred că poți găsi și postul meu de atunci, da un search contact Aprilia și ar trebui să îți apara.

 

A mea e model strada din 2008.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut baieti ,

Am si eu o nelamurire cu motorul , am pun pegaso 650 1999 , carburatie , am un furtun pe un de se prelinge ulei ...dar nu stiu cum se numeste sa il pot comanda.

Ms anticipat!

Nu stiu cum sa pun si poza...este in stanga fata..sub capacul de la motor

» Post actualizat in 14 Oct 2018 18:23

?

post-99152-0-09467800-1539502934_thumb.jpg

Editat de Belmans
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti ,

Am si eu o nelamurire cu motorul , am pun pegaso 650 1999 , carburatie , am un furtun pe un de se prelinge ulei ...dar nu stiu cum se numeste sa il pot comanda.

Ms anticipat!

Nu stiu cum sa pun si poza...este in stanga fata..sub capacul de la motor

» Post actualizat in 14 Oct 2018 18:23

?

Este o conducta de presiune care alimenteaza cu ulei presurizat intinzatorul hidraulic al lantului de distributie. Cu parere de rau, e o piesa destul de rara si scumpa...

Codul de origine este AP0256530 sper sa iti fie de folos!

Spor la cautari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti! Revin cu update poate ajuta si pe altcineva

» Post actualizat in 16 Oct 2018 18:00

Multumesc baieti! Revin cu update poate ajuta si pe altcineva

Ms de cod BlackBeardBob , am gasit piesa exact cum ai spus , la un pret cam mare..dar trebuie sa o cumpar pana incepe sezonul viitor.

 

Sincer din ce am intrebat ( mecanic moto/auto/camioane) nu prea se recomanda sa inlocuiesti cu alta piesa diferita de originala pentru ca sunt prea multe de luat in calcul...pe langa dimensiuni interioare exterioare debit s.a. totodata este o conducta importanta si pentru 200 de lei risti sa faci pagube mai mari.

Este doar parerea mea formata din sfaturile celor din jur , fiecare face cum crede.

Ms inca odata !

Editat de Belmans
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai pentru ce.

Din punctul meu de vedere, solutia tehnica aleasa de proiectant e putin cam nefericita, acel furtun fiind aproape infasurat in jurul galeriei de evacuare.

eu unul as cauta sa folosesc capetele celui vechi si sa il fac rigid, dintr-o teava de cupru lipita cumva pe ele... ma gandesc ca ar fi mai rezistent.

Debitul nu e o problema.. uleiul nu prea are pe unde sa iasa din intinzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, m-am exprimat putin laconic. M-am referit la faptul ca uleiul care trece prin respectivul furtun impinge pistonul care tensioneaza lantul... daca ar fi fost un criteriu debitul, ar fi insemnat ca uleiul ar fi curs liber prin intinzator, deci nu ar mai fi avut cum sa creeze presiune inauntru. Cuprul este cat de cat maleabil si cred ca daca se poate lipi prin alamire de capetele alea, ar rezista... mai mult de atat, ambele capete sunt fixate pe corpul chiuloasei, deci nu exista miscare relativa intre ele. mergand pe ideea ca la un motor diesel rezista mult si bine conducte de aluminiu la injectoare, nu vad de ce ar crapa una de cupru aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un contact gasesc la vreun coleg. Pentru o aprilia 1996. Dupa un scurt in bor, ( de la martorul case semnalizeaza pozitia) s-a topit toata instalatia electrica+contactul.

Acum merge cu un strap in mufa contactului.

 

si un cablu de turometru as avea nevoie

 

Multumesc .

 

PS: Nou posesor de aprilia, luata de pe forum acum cateva zile .

 

Pana acum pot sa zic ca mai misto e pe sportiva. N-am apucat cu pegaso decat vreo 20 km =))))))))


» Post actualizat in 21 Oct 2018 11:00

PS: Piesele le cumpar,nu le vreau donatie..


» Post actualizat in 22 Oct 2018 09:51

LATER EDIT:

Rezolvat cu contactul. L-am reparat. Un fir topit.

 

Mai am nevoie doar de cablu turometru.


» Post actualizat in 24 Oct 2018 06:48

aveti idee daca perechea asta de tobe o sa influenteze in vreun fel negativ mersul motorului ?

 

post-38325-0-74580800-1540043470_thumb.jpg

post-38325-0-71650300-1540043486_thumb.jpg

post-38325-0-44854000-1540363730_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

caut o codita si un stop de la un Pegaso 600 model 92. vreau sa fac o adaptare a acestor piese pe un pegaso 96

Cineva cu o informatie in zona ?


» Post actualizat in 10 Nov 2018 11:05

are cineva montat bord electronic ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 16.11.2018 la 9:14, nooxy a spus:

Daca tot desfaci , muta regulatorul de tensiune in alt loc cu mai mult curent de aer.

Un loc recomandat unde sa pun regulatorul fiind... ? 

Oricum am refacut toata instalatia electrica. Din cauza unui bec din bord ( soclu topit ) toate firele pana in codita s-au incins si lipit unul de altul. Am schimbat 90% din instalatie. Timp estimat : 3-4 ore.

Timp efectiv : 2 zile =)))

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar la modelul 2001 pe injecție a realizat cât de "inspirată" a fost decizia şi l-a mutat pe un suport de tablă, deasupra tobei drepte, sub carena de codiță.

Ideea e că cel mai bine e să-l pui undeva unde să-l bată vântul în mers.

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

noi sunt vreo 550 lei. Singura solutie ar fi dezmembrari.   Cred ca merge o improvizatie sa dai peste ele cu power tape. banda aia stiu ca odata lipita, tine o viata.

pun link cu produsul de care vorbesc sa-ti dai seama despre ce e vorba : https://www.dedeman.ro/ro/banda-adeziva-pentru-reparatii-din-polietilena-si-panza-argintiu-moment-power-tape-4-8-cm-x-50-m/p/7009780

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu , si nu ne dam seama  .

Acum 10 minute, remu1 a spus:

nu , si nu ne dam seama  .

 

Acum 10 minute, remu1 a spus:

nu , si nu ne dam seama  .

dati cu power tape peste tot pe aprilica . Nu ajuta dar incurca .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare nevoie de ajutor.

 

Motoreta - 650 din 96 a venit cu o furca de BMW funduro.  Am luat o furca de 650 din 94.   Pus furca pe aprilia mea, nu se potriveste etrierul.. nu pica la gauri.  Distanta intre gauri prea mica. Un pic de ajutor am nevoie...

poza 1 -  furca cumparata

poza 2  - furca de bmw funduro care era montata pe motoreta mea.

poza 3  - cum pica etrierul 

 

47393068_1537316973079779_7239484384649150464_n.jpg

47398170_1537317139746429_5708163445082292224_n.jpg

47475638_1537635689714574_9088379256236408832_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, 

un etrier fata ptr motor din 94 -   gasesc ?

Distanta intre centrele gaurilor de prindere 6.5 cm

Multumesc,

La 10.12.2018 la 17:25, ssk a spus:

Salut, 

un etrier fata ptr motor din 94 -   gasesc ?

Distanta intre centrele gaurilor de prindere 6.5 cm

Multumesc,

Am gasit si etrier, multumesc, 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin si eu un Aprilia Pegaso 650GA din 96, ceva chestii de care ar trebuii sa am grija? Inafara de pompa de apa si garnitura de chiulasa, care stiu deja ca sunt puncte slabe (Avand in vedere ca a mea are o gramada de apa in ulei), alte probleme raspandite la prima generatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@ Rinkk  , ai o gramada de apa in ulei pentru ca :

- cel care a avut  motocicleta inainte i-a fost lene sa schimbe simmeringurile si poate (in functie de uzura)  axul pompei de racire

- simmeringurile se uzeaza datorita faptului ca se merge ani de zile cu acelasi lichid de racire , care lichid printre alte functii  o are si pe cea de a unge simmeringurile pompei de racire . Invechindu-se acesta devine precum apa , iar apa nu unge .  Schimba lichidul anual .

- garnitura de chiulasa se arde datorita faptului ca cel care a detinut motocicleta a tinut-o in turatii de peste 6000 de rpm mult timp , regim pentru care nu a fost creeata ea . Daca mergi  cu 4000 - 4500 rpm nu ai probleme . Pune  o garnitura noua si mergi ca omul normal la cap .

- inlocuieste sau sa ai la tine un releu regulator nou sau in stare foarte buna . Se poate strica si el , dupa zeci de ani de utilizare  mi se pare normal  .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...