Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Perfect! Ma bucur ca i-ai dat de cap. Si a mea e curata, iar peste cinci zile imi vin si cauciucurile Mitas E09 Dakar. Asa ca, hai sa mai dam o tura pe undeva! :)

In sfarsit cineva care isi mai ia Mitas E09, cum am si eu; doar ca eu atunci cand le-am luat nu am gasit versiunea Dakar.

Cred ca asa niste cauciuri ar fi facut diferenta in noroaiele in care ati fost; daca va uitati la poza cu Aprilia fotografiata din spate, se vede ca tot noroiul sta lipit de cauciuc, in cazul asta e normal sa pierzi aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In sfarsit cineva care isi mai ia Mitas E09, cum am si eu; doar ca eu atunci cand le-am luat nu am gasit versiunea Dakar.

Cred ca asa niste cauciuri ar fi facut diferenta in noroaiele in care ati fost; daca va uitati la poza cu Aprilia fotografiata din spate, se vede ca tot noroiul sta lipit de cauciuc, in cazul asta e normal sa pierzi aderenta.

Sa traiesti, Sorinache! Mi-am comandat Dakar ca erau mai ieftine, la promotie. Fata a fost 182 de lei, iar spatele 340. Pe dimensiunile mele, 110/150. Abia astept sa vad ce o sa faca astea pe noroaie, cu toate ca mocirlele alea nu sunt chiar preferatele mele. Poate ne vedem pe undeva pe la mijloc, la o tura de aer curat, daca o sa tina timpul cu noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vin cu conditia sa nu mai fie noroaie. Cum vad noroi, ne vedem pe partea cealalta la o ciorba, eu pe sosea si voi pe namol :)

Aia ziceam, ca nici eu nu-s fan mocirla. Dar, si cand am fost cu Alin, pe Pasul Boncuta, vara, tot am gasit portiuni cu noroi. Noroc ca aveam Karoo 3 atunci. In munti o sa fie tot timpul portiuni ude, n-ai ce face. La Lacul Vulturilor, cu Mihai si Cristache, la fel. De acolo chiar ne-am intors din drum, eu mai devreme decat ei.

Asa ca, cea mai simpla metoda de a rezolva problema a fost sa-mi iau cauciucuri cu crampoane si sa le pun cand ies prin astfel de peisaje.

Am aici un baiat la o vulcanizare, endurist si el, care le schimba cu 20-30 de lei. Merita pentru o distractie. In plus, la tine, cu 18 pe fata, e mai usor sa gasesti gume de cross.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu cu o intrebare... pentru mers preponderent pe asfalt, cu perspective de a ataca asa... de weekend... cate un drum forestier, ce ar trebui sa aleg intre metzeler tourance, heidenau k60 M+S, Mitas E07 si Mitas E08?
momentan inclin catre Mitas E08... pe mobra am metzeler tourance (DOT 2009 care desi mai au destul cauciuc, incep sa crape din cauza varstei) cu care ma inteleg destul de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiesti, Sorinache! Mi-am comandat Dakar ca erau mai ieftine, la promotie. Fata a fost 182 de lei, iar spatele 340. Pe dimensiunile mele, 110/150. Abia astept sa vad ce o sa faca astea pe noroaie, cu toate ca mocirlele alea nu sunt chiar preferatele mele. Poate ne vedem pe undeva pe la mijloc, la o tura de aer curat, daca o sa tina timpul cu noi.

Le-ai luat mai bine decat mine; eu am dat 350 fata si 400 spatele, dar nu-mi pare rau de investitie.

Poate ne vedem pe undeva, Focsani ar fi cam la mijloc...

 

Eu vin cu conditia sa nu mai fie noroaie. Cum vad noroi, ne vedem pe partea cealalta la o ciorba, eu pe sosea si voi pe namol :)

Nu te da batut, trebuie sa insisti :) Nu stiu cine poate fi un mare fan mocirla sau de ce ar fi, eu clar nu sunt, dar daca mai gasesti o portiune de noroi nici nu poti sa te intorci tot timpul.

» Post actualizat in 11 Nov 2016 10:51

cred ca imi procur si euMitas E-07 pe spate , ca sa fie pereche cu cel de pe fata. Itrebarea pentru cunoscatori:Sa iau 130 sa140 ?- nu am probleme la ITP

cred ca o sa conteze unde iti faci ITP-ul. Eu am problema asta pe plan local, la unul din cauciucuri indicele de viteza/greutate e diferit fata de cel din CIV; chiar daca dimensiunea e ceea ce trebuie, mi s-a spus ca trebuie sa imi schimb cauciucul pt. a trece ITPul. Solutia: caut o alta statie ITP :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu cu o intrebare... pentru mers preponderent pe asfalt, cu perspective de a ataca asa... de weekend... cate un drum forestier, ce ar trebui sa aleg intre metzeler tourance, heidenau k60 M+S, Mitas E07 si Mitas E08?

momentan inclin catre Mitas E08... pe mobra am metzeler tourance (DOT 2009 care desi mai au destul cauciuc, incep sa crape din cauza varstei) cu care ma inteleg destul de bine.

Continental TKC 70. Sunt geniale. Am si pe BMW 1200 GS si pe V Strom. In pozele cu noroi, cu alea eram. Iar pe asfalt si ploaie torentiala am mers cu 225 km/h, respectiv 140 km/h. In plus se tocesc foarte greu. Anul asta am facut 10.000 km si aproape ca nu se cunoaste. Sunt cam scumpute, e adevarat, dar merita fata de tot ce-am avut pana acum. Si le-am cam avut pe toate. Doar Pirelli Scorpions se mai apropie de ele.

@Alin: ia-l pe care e mai ieftin si DOT mai recent. Eu la BMW aveam si 150 pe spate si n-avea nici pe dracu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continental TKC 70. Sunt geniale. Am si pe BMW 1200 GS si pe V Strom. In pozele cu noroi, cu alea eram. Iar pe asfalt si ploaie torentiala am mers cu 225 km/h, respectiv 140 km/h. In plus se tocesc foarte greu. Anul asta am facut 10.000 km si aproape ca nu se cunoaste. Sunt cam scumpute, e adevarat, dar merita fata de tot ce-am avut pana acum. Si le-am cam avut pe toate. Doar Pirelli Scorpions se mai apropie de ele.

@Alin: ia-l pe care e mai ieftin si DOT mai recent. Eu la BMW aveam si 150 pe spate si n-avea nici pe dracu.

Mda, sunt cam duble fata de Mitas (ca pret) si ma cam strange portofelul in perioada asta... am de facut o reparatie destul de majora la motor, mai schimb si kitul de lant, si placutele de frana, cred ca schimb din principiu si lichidul de frana ca sa stiu o treaba, ca tot schimb si restul zemurilor din ea pe motiv de schimb garnitura chiuloasa (de fapt tot setul de top-end) si revizie sezoniera, rulmentii de jug (au declicul ala cand ajunge ghidonul pe drept, desi momentan se simte doar cu roata ridicata de la sol), schimb si garniturile din etrieri ca merge putin infranata si trebuie umblat si acolo... poate o sa ceara si rulmenti de roti (desi eu inca sper sa nu faca una ca asta)... ce mai... daca ii dau si o vopsea, o fac noua!

De-asta am inceput sa adun piesele de pe acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-ai luat mai bine decat mine; eu am dat 350 fata si 400 spatele, dar nu-mi pare rau de investitie.

Poate ne vedem pe undeva, Focsani ar fi cam la mijloc...

 

Nu te da batut, trebuie sa insisti :) Nu stiu cine poate fi un mare fan mocirla sau de ce ar fi, eu clar nu sunt, dar daca mai gasesti o portiune de noroi nici nu poti sa te intorci tot timpul.

» Post actualizat in 11 Nov 2016 10:51

cred ca o sa conteze unde iti faci ITP-ul. Eu am problema asta pe plan local, la unul din cauciucuri indicele de viteza/greutate e diferit fata de cel din CIV; chiar daca dimensiunea e ceea ce trebuie, mi s-a spus ca trebuie sa imi schimb cauciucul pt. a trece ITPul. Solutia: caut o alta statie ITP :)

Chiar nu am probleme.Momentan pe spate am 140 fata de 130 si am trecut. Deh fac de ani buni acolo .... si pachetul de cafea

» Post actualizat in 11 Nov 2016 12:52

Continental TKC 70. Sunt geniale. Am si pe BMW 1200 GS si pe V Strom. In pozele cu noroi, cu alea eram. Iar pe asfalt si ploaie torentiala am mers cu 225 km/h, respectiv 140 km/h. In plus se tocesc foarte greu. Anul asta am facut 10.000 km si aproape ca nu se cunoaste. Sunt cam scumpute, e adevarat, dar merita fata de tot ce-am avut pana acum. Si le-am cam avut pe toate. Doar Pirelli Scorpions se mai apropie de ele.

@Alin: ia-l pe care e mai ieftin si DOT mai recent. Eu la BMW aveam si 150 pe spate si n-avea nici pe dracu.

mai ieftin este cu dimensiunea de 130.ma interesa care se comporta mai bine in noroi , ca dimensiune

» Post actualizat in 11 Nov 2016 12:54

Mda, sunt cam duble fata de Mitas (ca pret) si ma cam strange portofelul in perioada asta... am de facut o reparatie destul de majora la motor, mai schimb si kitul de lant, si placutele de frana, cred ca schimb din principiu si lichidul de frana ca sa stiu o treaba, ca tot schimb si restul zemurilor din ea pe motiv de schimb garnitura chiuloasa (de fapt tot setul de top-end) si revizie sezoniera, rulmentii de jug (au declicul ala cand ajunge ghidonul pe drept, desi momentan se simte doar cu roata ridicata de la sol), schimb si garniturile din etrieri ca merge putin infranata si trebuie umblat si acolo... poate o sa ceara si rulmenti de roti (desi eu inca sper sa nu faca una ca asta)... ce mai... daca ii dau si o vopsea, o fac noua!

De-asta am inceput sa adun piesele de pe acum...

Am pe fata Mitas E -07 , nou si se comporta excelent . Nu stiu cum e in timp.Pe spate am Tourance si e perfect pe asfalt , dar fuge de spate pe noroi , iarba

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu am probleme.Momentan pe spate am 140 fata de 130 si am trecut. Deh fac de ani buni acolo .... si pachetul de cafea

» Post actualizat in 11 Nov 2016 12:52

mai ieftin este cu dimensiunea de 130.ma interesa care se comporta mai bine in noroi , ca dimensiune

» Post actualizat in 11 Nov 2016 12:54

Am pe fata Mitas E -07 , nou si se comporta excelent . Nu stiu cum e in timp.Pe spate am Tourance si e perfect pe asfalt , dar fuge de spate pe noroi , iarba

Profilul lor oricum nu e de enduro. Pentru chestii nasoale sunt E09 si E10 de la Mitas. E clar ca nu se compara cu Tourace-ul, ala e de asfalt. Dimensiunea este neglijabila pe drumuri proaste pentru ca oricum le desumfli la 1.2-1.6 atm. Asa ca ia 130 si ai terminat balciul. Eu cand am fost acum cu baietii am avut 1.6 fata 1.6 spate. Dar mi-am luat o pompita d-aia de la Dechatlon, care intra sub sa, si un manometru de la Carrefour si, cand ies pe asfalt, le umflu la loc. Sau ma duc in benzinarie si le umflu, asa cum am si facut dealtfel.

@Barba Neagra: am zis ca nu-s ieftine, dar siguranta e pe primul loc. Eu zic sa o faci sa mearga mai intai si pe urma sa iti iei si cauciucuri. Ca, in fond, daca nu sari de 120 km/h si mergi fara sa o bruschezi, orica opinca de cauciuc e ok. Te gandesti ca esti pe gheata si adaptezi stilul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 Aprilisti va saluta din spatele catorva berici,de la Cluj:

post-41801-0-19510600-1479628654_thumb.jpg

post-41801-0-40470100-1479628700_thumb.jpg

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa promit nimic, dar poate ne intalnim in Hamburg si mergem impreuna de acolo. Da si tu mai multe detalii...

salutare

momentan este doar o idee . Trebuie sa fac rost si de bani

Pana in Germania cred ca tot ajung

» Post actualizat in 20 Nov 2016 10:21

Doo,tri... :cheers: .

sa fiti sanatosi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa promit nimic, dar poate ne intalnim in Hamburg si mergem impreuna de acolo. Da si tu mai multe detalii...

salutare

Parca pe tine te interesa un set de tobe chioare.

Daca da le poti schimba cu un amic din Targoviste ( l-ai cunoscut la intalnirea de la Manesti )

Iar cat despre Nordkapp - e o provocare , sper sa strang destui bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

Parca pe tine te interesa un set de tobe chioare.

Daca da le poti schimba cu un amic din Targoviste ( l-ai cunoscut la intalnirea de la Manesti )

Iar cat despre Nordkapp - e o provocare , sper sa strang destui bani

Ma intereseaza, sunetul e bestial, dar sunt plecat din tara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au si cei de la Romimoto , Cluj , mai scump , depinde cat costa transportul

» Post actualizat in 20 Nov 2016 17:10

Ma intereseaza, sunetul e bestial, dar sunt plecat din tara...

stiu...

Cand revi , vorbim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

au si cei de la Romimoto , Cluj , mai scump , depinde cat costa transportul

...

La asta,daca il comanzi prin Kronaumoto,transportul este fix 15 lei in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto-dezmembrari.wixsite.com/moto-dezmembrari

Pregatesc un site de piese sh.Acolosunt si niste butoane active cu lincuri catre diferiti furnizori. Nu e gata , e doar la inceput.

Piesele si motoarele pe care le vedeti nu mai sunt disponibile.

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 Aprilisti va saluta din spatele catorva berici,de la Cluj:

 

Wai tre sa iti fac si eu o vizita candva sa vad ce muzici ai tu acolo...ca tare bine arata :hug: si evident multe berici

 

Berea din poza e cumva Berea de k k t ?

Editat de ricomuerte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...