Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Tocmai de-aia, știind că oricum voi avea de reparat după alții (mai ales după italieni)

Ai tu idee cum repara italienii? stii tu exact cum fac ei? din experienta mea motocicletele italiene le strica romanii, ele nu prea vin stricate de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa nu exageram, au si ei meseriasii lor (sa nu mai zic de grecotei). Din fericire cand am avut zx12r-ul, umblase italiano vero doar la butonul de on/off (era pus pe direct, inadit), m-am ocupat sa il refac eu cu letconul. Insa am mai vazut mobre pregatite de vanzare la ei, cu diverse defecte :) La pegaso insa (si alte modele ieftine), odata ajunse la noi, nimeresc pe mana amatorilor de 'ocazii', care le iau ieftine, le forjeaza cat tin si dupa le fac vant. Si multe chestii chiar nu ai cum sa le dibui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Din experienta mea motocicletele italiene le strica romanii, ele nu prea vin stricate de acolo.

Asta cam asa-i!De acolo vin eventual cu km redusi,dar asta-i alta poveste.

Foarte multi romani posesori de motociclete,iau de bun la moto italiene,manualul de intretinere al unei japoneze,de exemplu.

Motocicletele italiene au specific in anumite operatii la consumabile si intretinere.De exemplu,schimbul curelelor de distributie de la Ducati-uri.La Apriliile Pegaso,indiferent de generatie/model,verificarea nivelului la ulei se face total diferit decat la altele;si vai de ala de baga prea mult sau umbla cu prea putin ulei in motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cam asa-i!De acolo vin eventual cu km redusi,dar asta-i alta poveste.

Foarte multi romani posesori de motociclete,iau de bun la moto italiene,manualul de intretinere al unei japoneze,de exemplu.

Motocicletele italiene au specific in anumite operatii la consumabile si intretinere.De exemplu,schimbul curelelor de distributie de la Ducati-uri.La Apriliile Pegaso,indiferent de generatie/model,verificarea nivelului la ulei se face total diferit decat la altele;si vai de ala de baga prea mult sau umbla cu prea putin ulei in motor...

Iar te certi cu morile de vant? Neam prost!

Isi iau moto ieftine pentru ca nu au bani si pe urma se intreaba "Da de ce nu merge ca una noua?"

Ca, daca dadeau banii pe una noua, vreo 7.000 de euro, sa vezi tu atunci cum se tineau de revizii la reprezentanta si manualul de service. Asa, la 1.000 euro, da-o in (cuvant urat) ma-sii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai tu idee cum repara italienii? stii tu exact cum fac ei? din experienta mea motocicletele italiene le strica romanii, ele nu prea vin stricate de acolo.

Tipul de la care am luat-o a dat pe ea cât i-am dat eu. aceeași poveste cu killswitchul... la mine ținea loc de contact, cu tot cu firul înnădit, pe motivul bolii lor cunoscute de a-și autodistruge partea electrică a contactului cu cheie... a fost primul lucru pe care l-am reparat la ea (adică eu, cu mâinile mele și letconul meu). semnalele față (da, ambele), aveau contactele metalice lipsă și firele cositorite direct pe becuri, le-am schimbat și pe alea. La motor, freiul cârâia ca toți dracii, când a fost vorba să-l schimb, mecanicul meu a găsit pana care fixează volanta pe arborele cotit făcută praf, aproape forfecată și bonus, încă o asemenea pană lipită de magnetul bușonului de drenare a uleiului din baia motorului. tot angrenajul ăla dintre electromotor și frei, inclusiv coroana aia mare care antrenează freiul și prin el volanta era făcut praf... dinți strâmbi, dinți rupți... și în condițiile astea amărita încă pornea... de-asta am și hotărât să o aduc la conformitate indiferent de costuri și să o țin cât mai mult. deci da, mecanicii italieni sunt deba dreptul "meseriași" și multă lume mi-a zis "Bă, ai grijă, că macaronarii își bat joc de ele și le mărită când nu le mai pot cârpi!", deci nu sunt eu singurul care a avut experiențe de genul, deși sunt sigur că nu este universal valabil.

Da, mă deranjează când mai cedează câte ceva la ea, dar sunt conștient că are o vârstă, mai mult ca sigur din cei aproximativ 35000 km doar vreo 60-70000 sunt reali și la cei 15 ani și nenumărați kilometri e normal să mai trebuiască schimbate una-alta, mai ales că vorbim și de inginerie italiană aplicată... la 2500-3000 eur în mod sigur luam ceva mai bun, dar la momentul achiziției nu am dispus de banii ăștia. Când am luat-o știam că mă înham aa un proiect de restaurare și am avut de decis între a o cârpi ieftin cât să mă țină un sezon și apoi să o mărit și a o repara cât mai corect și a o păstra. Nu-mi pare rău că am ales varianta a doua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar te certi cu morile de vant? Neam prost!

Isi iau moto ieftine pentru ca nu au bani si pe urma se intreaba "Da de ce nu merge ca una noua?"

Ca, daca dadeau banii pe una noua, vreo 7.000 de euro, sa vezi tu atunci cum se tineau de revizii la reprezentanta si manualul de service. Asa, la 1.000 euro, da-o in (cuvant urat) ma-sii.

Bueeei NeamProst de Bucale,io nu ma cert,continui,persist ,caci datoria unui NeamProst Aprilian,e sa incerce.

Pusi,Mada.:)

post-41801-0-23568200-1478671797_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai tu idee cum repara italienii? stii tu exact cum fac ei? din experienta mea motocicletele italiene le strica romanii, ele nu prea vin stricate de acolo.

eu am luat-o pe a mea din Italia , si e in regula pentru varsta ei. Ori am avut noroc ,

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia Pegaso GA am luat-o de la un vecin ce o adusese pentru el de la primul proprietar si avea 37.000 km reali,verificati.

Aprilia Pegaso Strada 2 am luat-o de la cel ce o cumparase la 0 km din reprezentanta in Romania la 26.000 km reali,verificati.

Aprilia Shiver am luat-o de la cel ce o cumparase la 0 km din reprezentanta in Romania la 5.300 km reali,verificati.

Stiu ce veti spune,am dam bani multi,pe fiecare.ACOLO se regaseste veridicitatea intregului istoric al motocicletei.

Si da,merita sa strangi bani,cu toate sacrificiile implicite,caci sacrificiul se va vedea ca a meritat ulterior!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat-o pe a mea din Italia , si e in regula pentru varsta ei. Ori am avut noroc ,

Nu este vorba de noroc, parerea mea.

Chiar am vorbit cu un mecanic care a lucrat in Italia la un service, si-a luat o gramada de atestate profesionale pentru marcile italiene si ala mi-a povestit ca deoarece preturile de service in Italia inca sint mici fata de alte tari (Franta, Olanda, GB si Germania mai ales) macaronarii prefera sa apeleze la un atelier specializat, mai ales ca multi au doua maini stingi sau nu au spatiu pentru reparatii "la bordura".

Intr-adevar, daca printr-o aliniere gresita a astrelor se buleste ceva scump (vezi roata libera - fraiul) atunci nu-si bat capul si o marita, nu prea baga 1/3 din pretul motoretei in reparatii.

Pina la urma un pret de vinzare sub piata e suspect, exista un motiv pentru care este cerut.

Pentru motorete din Italia conteaza si geografia, cele din sud sint mult mai ieftine decit cele din nord dar si sansele sa iei una intretinuta incorect sau neintretinuta sint mari, deoarece decalajele economice sint importante intre nord si sud.

Nu neg ca italienii au niste ciudatenii de solutii tehnice pentru diverse, dar depinde care este referinta, dupa parerea mea nici japonezii nu sint un exemplu de rationalitate in proiectare, au si ei fetisurile lor. Britanicii si nemtii la fel. Pina la urma, de aia e misto lumea motocicletelor, e foarte multa diversitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Nu neg ca italienii au niste ciudatenii de solutii tehnice pentru diverse, dar depinde care este referinta, dupa parerea mea nici japonezii nu sint un exemplu de rationalitate in proiectare, au si ei fetisurile lor. Britanicii si nemtii la fel. Pina la urma, de aia e misto lumea motocicletelor, e foarte multa diversitate.

Mno,aici ai pus punctul pe I.

Toate au plusuri si minusuri,unele mai mari,altele mai multe...

E bine cand ai de unde alege.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,aici ai pus punctul pe I.

Toate au plusuri si minusuri,unele mai mari,altele mai multe...

E bine cand ai de unde alege. :)

 

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Pana la urma, toata lumea a ajuns cu bine acasa fara mari pagube.

...

In final,asta conteaza,nu care e mai breaz,mai coios,mai etc.

Oricum nu poti compara 100 de cp ce-i are stroama cu ce 48 de cp ce-i are Aprilica!

 

NeamProst de Bucale! :)

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum..... va prezentam Aprilia Pegaso detinuta in trecut de Cristi! :))))

Si pe unde am mers cu V-Strom-ul.

Pana la urma, toata lumea a ajuns cu bine acasa fara mari pagube.

attachicon.gifth-131-1278x852.jpgattachicon.gifth-138-1278x852.jpgattachicon.gifth-149-1278x852.jpgattachicon.gifth-76-1278x852.jpgattachicon.gifth-110-1278x852.jpg

 

Am curatat-o si i-am reparat si pedala de frana. E ca noua :D

post-12682-0-14028200-1478697694_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Madalin, ce as mai fi abuzat-o pe a mea prin mocirla aia <3

@ Restul, am citit acum discutiile despre motociclete SH. Sa ma simt naspa pentru ca a mea a fost la mana a doua cu vreo 45.000 km (parca) si a mers perfect? :))

 

Asta cu mana a doua si mers perfect e valabila si pentru Fazer, care aparent pe bordul original are ~105.000 km.

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact d-aia a mers perfect,ca-i stii trecutul,tu fiind al 2 lea si ca re cei 45.000 de km reali.:)

N-ai cum sa te simti decat bine.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu aia fara benzina,ne-a prins pe toti.Inclusiv pe el!:lol:

 

NeamProst da Bucale.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si pe mine...

am avut o problema de genul pe la sfarsitul lui August, cand m-a lasat in drum... norocul meu e ca eram foarte aproape de casa (la 10 minute de mers pe jos)
intre timp am aflat si de unde era problema... de la trepidatii mi-a scuipat becul de la martorul de rezerva din soclu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...